1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BPW la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de mircea911, 11 Sep 2012.

  1. Damici

    Damici 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2015
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    A4, b7, 2.0 140cp, cod motor BPW, 2007
    Salut,
    Ce puteti sa-mi spuneti de injectorul 4? Motorul trepideaza usor si neregulat in relanti, cand e cald si nu scoate fum .
    Multumesc.
    inject.png
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Doar atat se poate spune : altul .
     
  3. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Nu neaparat. Valoarea aia poate fi si de la axul cu came. Daca e uzat tare pe injectorul 4, el incearca sa compenseze.

    Cam greu sa pice injectoarele la PD. Desfa capacul si arunca un ochi la ax.
     
  4. Damici

    Damici 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2015
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    A4, b7, 2.0 140cp, cod motor BPW, 2007
    Salut.
    M-am saturat de masina asta! ALTA!!!!
    Azi dupa ce am schimbat injectorul, dupa aproximativ 60 km am auzit un tacanit ... dupa care motorul s-a turat singur foarte tare. Am oprit motorul rapid cred ca intr-o sec., max 2 . (bine ca s-a oprit) Cred ca am vazut si niste fum. (vantul batea puternic). Primul lucru , verificat uleiul .... si ...... motorinaaaaaa in ulei cat cuprinde.!!!
    Nu stiu daca mai vreau sa o repar. Depine ce surprize gasesc maine in motor. Cu turbina mi-e clar.
     
    Ultima editare: 7 Iun 2017
  5. FlorinMuresan

    FlorinMuresan 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2013
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant S-line , 2.0 BPW 2007
    Salutare,
    Deoarece am vrut sa igienizez un pic instalatia de climatizare, am cuparat un spray si am lasat masina pornita la relanti timp de 10 minute. Asteptand sa treaca cele 10 minute dintr-o data masina a inceput sa scoata fum alb-albastrui cu un miros intepator si reactia a fost "Panica-panica":). Am oprit masina, am verificat uleiul, avea acelasi nivel, am pornit din nou si tot scotea fum, dar intr-o cantitate mai mica. Am sunat la service, a zis ca sa dau o tura cu masina si sa vad daca scoate in timpul mersului. Acest lucru nu sa intamplat si de asemenea nici dupa ce am mai lasat-o un pic la relanti in curte. Am deschis busnol de la ulei (cel de pe motor) ca sa vad daca am presiune prea mare a gazelor de carter. dupa ce l-am destrans a fost un psss-it si busonul a inceput sa "danseze". Exista posibilitatea ca fumul respectiv sa fie din cauza filtrului epurator?
     
  6. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    Am patit si eu la fel si eram "panica", am inceput sa intreb diferiti membrii, insa dupa un timp nu are nimic.
    Am cumparat un spray de igienizare, am lasat 15 minute si apoi am observat ca scotea putin fum alb-albastrui din senin, apoi in ziua urmatoare nu a mai scos deloc si nu mai scoate nici in prezent (si nici inainte de a folosi spary-ul respectiv).
    Banuiesc, ca s-a intamplat asta deoarece a stat masina pe loc cu ac-ul dat la maxim timp de 15 minute si poate de asta. Caci ulei nu consuma, fum alb sau albastru nu scoate si in sarcina fum negru nu scoate ca am facut mai multe probe. Eu zic, ca nu e cazul sa iti faci probleme.
     
  7. FlorinMuresan

    FlorinMuresan 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2013
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant S-line , 2.0 BPW 2007
    Exact acelasi lucru mi sa s-a intamplat, imediat este o saptamana si nu am mai vazut pic de fum, nici in oglinda , nici cand am lasat-o in curte, pornita. Nici o alta simptoma ca ar fi ceva in neregula, sper sa fi fost doar o alarma falsa :) pana una-alta, masina mea nu maiv ede schimbat de viteze sub 3500 :)
     
  8. Damici

    Damici 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2015
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    A4, b7, 2.0 140cp, cod motor BPW, 2007
    Salut,
    Referitor la postul meu de mai sus pot spune ca am fost norocos si am scapat fara daune. Am pierdut doar uleiul si filtru de ulei.
    Injectorul nu avea garniturile bune. Acum e ok.
     
  9. Samuel IAMANDI

    Samuel IAMANDI 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2017
    Locație:
    ?
    Masina:
    Audi A4 b7 Bpw
    Salutare la toată lumea

    Am un A4 b7 cod motor BPW
    Cu filtru de particule 2006

    A apărut o bătaie lângă filtru de aer. Ca un fel de pufăit.
    Am schimbat uleiul. Și acel zgomot a dispărut. Dar după 2000 de km a apărut din nou. Menționez ca am schimbat. Uleiul de 3 ori pana acum. De câte ori a apărut bătaia asta

    M-am saturat de. Mașina asta.
    Știe cineva care e problema ?
     
  10. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Daca bubuie in filtru de aer e uzata axa cu came si/sau un tachet spart/defect .
    Se aprinde martorul DPF ?
    Da capacul jos si verifica :
    -Existenta dopuri gauri tehnologice de la rampele injectoarelor
    -Uzura axa came
    -Uzura tacheti
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Samuel tu ti-ai cumparat o masina despre habar nu ai cum sa o intretii si inainte sa o cumperi trebuia sa citesti ce implica detinerea si reparatiile pentru acest model de masina, in speta marca Audi. Totul se repara dar voi nu vreti sa platiti ci credeti ca va costa "2 lei" sa o reparati dar, afla ca nu este asa. Trebuie sa inlocuiesti sigur axa cu came si poate si altele si in primul rand sa verifici ce ti s-a mentionat anterior acestui mesaj.
     
    Damici și aldimit apreciază asta.
  12. Samuel IAMANDI

    Samuel IAMANDI 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2017
    Locație:
    ?
    Masina:
    Audi A4 b7 Bpw
    Cristi eu intr-adevăr nu ma prea pricep la mecanica autovehiculelo. Dar am avut foarte mare grija de ea. De câte ori am sesizat câte o problema am fost și am reparat-o ca sa fiu sigur. Sa fiu mai sigur am întrebat.

    Acum știe cineva dacă schimb axa cu came + tacheții pe parcurs poate apărea problema din nou ?
    Am citit mai sus cum ca un tip a schimbat axa cu came și tacheții dar problema era alta. Intra motorina in ulei și asta a fost principala cauza care a dus la uzura. Tacheții-lor și a axei cu came

    Ce sa mai verific dacă tot ajung sa schimb tacheții și axul cu came ? Vreau sa știu dacă nu cumva intra motorina in ulei.

    Nu se aprinde martorul DPF. Acum 2 săptămâni am fost la mecanic sa verific axul cu came și tacheții și mi-a zis ca nu sunt uzați si ca sunt perfecti. Deci ?
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Problemele care le ai tu nu le rezolvi pe forum. Schimba mecanicul.
     
  14. Samuel IAMANDI

    Samuel IAMANDI 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2017
    Locație:
    ?
    Masina:
    Audi A4 b7 Bpw
    De asta e inventat sa discutam de probleme legate de mașini.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Forumurile acum in anii astia nu exista pentru ceea ce ai mentionat tu. Ai o perceptie gresita. Forumurile au fost inventate pentru a impartasii din experienta ta si altora si ca tu sa arati cum ai facut ceva cum ai reparat ceva si asa mai departe. Forumurile nu sunt facute sa cersim ajutor cand noi trebuie sa ne rezolvam singuri problemele si sa mentionam cum am rezolvat. Fa bine si citeste acest forum integral si ia notite ca sa vezi ce ai de facut si cum remediezi problemele ca deja ce se intampla cu motorul tau s-a discutat peste tot pe forumul asta de zeci de ori.
    Citeste toate topicurile dedicate motorului 1.9 TDI existente pe acest forum si nu numai pe acest forum pentru ca de fapt la origine motorul tau este un 1.9 TDI deoarece ai o singura axa cu came. Ti-am spus ca nu iti cunosti masina si mai ai de invatat. Nu inventam si mai ales nu descoperim acum apa calda.

    Inca ceva: Este interzis Quote (citare raspuns) la mesajul anterior. Ca sa scrii foloseste functia Posteaza raspuns din josul paginii. Citeste si respecta regulamentul forumului. Multumesc. Daca nu respecti ce ti-am spus, data viitoare mesajele vor fi sterse direct si fara alte explicatii. Ai mai fost avertizat de nenumarate ori pana acum. Multumesc.
     
    Damici apreciază asta.
  16. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Pentru motorina in ulei schimbi oringurile de la injectoare si eventual garnitura de la pompa tandem. Alt loc pe unde cele 2 sa se întâlnească nu exista. Asta se poate face cel mai simplu in timp ce se montează axa cu tachetii, sa nu demontezi de 2 ori aceleași piese. O axa de la o marca ok, tachetii care trebuie plus cuzineti, o sa faca motorul ca nou.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
    Damici și Samuel IAMANDI apreciază asta.
  17. Samuel IAMANDI

    Samuel IAMANDI 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2017
    Locație:
    ?
    Masina:
    Audi A4 b7 Bpw
    Mulțumesc așa o sa fac dacă e necesar
     
  18. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    La pd ,motorina in ulei mai intra si prin :
    -pompa tandem ,se rezolva cu inlocuire semering sau toata pompa.
    -pe langa segmenti (regenerari prea dese)
    -injector fisurat (cazuri rare)
    Etansietate oringuri si tandem se pot testa ,regenerarile se pot verifica.
     
    Popescu Ovidiu, arazvan2002 și Damici apreciază asta.
  19. Mariuspolizei 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0 TDI 177 HP 2012, CGLC Multitronic
    Spuneti-mi si mie va rog cat trebuie sa fie presiunea uleiului, atat la rece cat si la cald
     
  20. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    2.5 bar la 2500rpm
     

Distribuie pagina asta