1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BPW la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de mircea911, 11 Sep 2012.

  1. Mariuspolizei 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0 TDI 177 HP 2012, CGLC Multitronic
    Am 5 bar la rece. E ok sau e prea mare?
     
    Ultima editare: 16 Iun 2017
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Presiunea uleiului se ia undeva la aproximativ 80 °C, deci nu cu motorul rece.
    La ralanti trebuie sa ai minim 0.8 bar si la 2000 rpm minim 2 bar.
     
  3. Mariuspolizei 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0 TDI 177 HP 2012, CGLC Multitronic
    Problema e ca presiunea masurata cu manometru ajunge la turatie si la 6 bari. Am reconditionat turbina, saptamana trecuta au montat-o pe masina si scapa ulei pe evacuare, pe la lagarul axului. A fost trimisa inapoi, au testat-o si au spus ca turbina e ok, problema e la masina mea ca are presiune de ulei prea mare. Din cate am inteles, a fost testata la 5 bari. Azi cand au pus din nou turbina iar scapa ulei, si cum am spus, presiunea ajunge si la 6 bari. E posibil sa fie de la pompa de ulei? Are vreo supapa regulatoare de presiune care ar putea sa nu lucreze corespunzator si sa lase sa scape prea mare presiune? Simt ca albesc cu masina asta, pt ca de 3 saptamani e in service si nu mai reusesc sa o repar.
     
  4. Mariuspolizei 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0 TDI 177 HP 2012, CGLC Multitronic
    Revin cu rezolvarea problemei cu fumul alb, care imi dadea insomnii de ceva vreme. Dupa ce masina a stat o luna in service, fara ca nimeni sa isi dea seama ce are de scoate atata fum alb, am scapat de acest nenorocit de fum schimband capacul de la culbutori. Desi cel pe care il aveam pe masina a fost desfacut, curatat de doua ori si a fost verificata clapeta (s-a suflat aer pe ea), se pare ca singura rezolvare a fos schimbarea capacului. Acum masina nu mai scoate gram de fum. Tin sa va multumesc pentru ca daca nu aflam de pe forum de chestia asta, as fi vandut masina fara sa aflu ce are de fapt, la un pret mult mai mic decat cel de achizitie, ca nimeni nu ar fi cumparat o afumatoare.
     
    clauteo și arazvan2002 apreciază asta.
  5. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Eu as avea tupeu sa sustin ca la schimbarea axului cu came, sa se schimbe si capacul. Pentru 650 ron nu merita problemele facute de el.
     
  6. Michelyn 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arges
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 BPW
    Uite aici un clip pe youtube care arata cum se curata filtru epurator
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In primul rand fa tu asta singur si vezi de cate ori spargi capacul ala. In al doilea rand capacul ala nu este de la Audi A4 B7. In al treilea rand videoclipul ala este pentru aia care isi cumpara Audi si nu au bani sa o intretina. Punct.
     
  8. Lazarf

    Lazarf 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 2.0 bpw, 2007
    Va rog să mă ajutați cu un sfat, când trec peste 2000 de ture , sâsâie ceva , nu e un sunet deranjant, însă sper sa nu fie ceva mai grav... Audi 4, 2.0 bpw..
    Mulțumesc
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Degeaba scrii pe forum. Poate fi un furtun, poate fi orice altceva. Mergi la un bun mecanic.
     
  10. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Oare cum o arata axa cu came si tachetii aluia din videoclip?:blink::eyebrows:
     
    Mariuspolizei apreciază asta.
  11. Mariuspolizei 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0 TDI 177 HP 2012, CGLC Multitronic
    Sorin87, de ce spui asta? Ce probleme ar avea?
     
  12. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Rata de reusita sa cureti filtrul epurator e de 10% restul sunt povesti!!
     
  13. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Mariuspolizei la cum "batea" sigur era rotunda. Spun asta din proprie experienta.
     
  14. Mariuspolizei 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0 TDI 177 HP 2012, CGLC Multitronic
    Aha... nu stiu eu prea multe despre masini si motoare, doar lucruri elementare. Noroc cu forumul ca am invatat o gramada de lucruri de aici.
     
  15. ionutd84

    ionutd84 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    a62.0tdi, blb, stage 2
    Revin cu rezolvarea! Egr off partial, facut din soft, bineînțeles. Egr-ul trecea cu succes toate testele posibile a fi facute cu vcds si nu dadea nimic de banuit! Am mai mult de o luna de zile de cand merg in configuratia aceasta si nu a mai dat niciun semn, nicio intrerupere.
     
  16. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    EGR din soft este ori ON ori OFF, partial nu se poate.

    Daca imi spui ca ai pus o saiba pt.a micsora recilcularea de gaze te inteleg.
     
  17. ionutd84

    ionutd84 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    a62.0tdi, blb, stage 2
    EGR este vazut de VCDS. Pot face in continuare testele pe el. Daca îi deconectez mufa imi aprinde check in bord. Am trimis softul unui tuner de la noi, s-a uitat peste el si a zis ca nu e off complet. Daca-mi lasi o adresa de mail, ti-l trimit si tie sa te lamuresti (softul). Important este ca a disparut acel fenomen, care astazi am aflat ca se numeste turbo surge. Saptamana viitoare o sa scriu softul original si o sa incerc cum ai zis tu, cu o șaibă. Saiba care am vazut ca se prezinta ca un blind cu o gaura de aprox 8-10 mm.
     
  18. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Hai sa fim seriosi ori OFF ori ON, inca nu am auzit de partial dar...inca pot invata.:):)
     
  19. vladi87

    vladi87 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.7 TDI, 2010, CANA & A6 3.0 TDI Quattro 272 hp 2016
    Neata. Intrebare mai mult sau mai putin pertinenta: am o problema cu fumul albastrui la rece, pana cand motorul ajunge la 90 grade (problema pe care am mai avut-o si am rezolvat-o prin schimbarea capacului culbutori) .

    Am facut urmatoarele:
    -reconditionat turbina;
    -schimbat capac culbutori acum 30k km (aici am ceva dubii, in sensul ca tare mi-e teama ca mecanicii vietii doar l-au curatat, nu si schimbat cu adevarat, dar hai sa mergem pe incredere);
    -schimbat chiulasa;
    -segmentat motor - segmenti noi si pistoane noi;
    -schimbat egr;
    -schimbat tacheti, supape, reparat injectoare.

    Si acum intrebarea: poate fi pompa tandem de vina? Adica sa se amestece uleiul cu motorina pana cand ajunge sa se incalzeasca bine motorul?

    Masina merge, trage foarte bine, nu am intreruperi in sarcina, doar ceva tremurat ocazional la relanti, dar aici stiu ca trebuie sigur sa schimb volanta in primul rand.

    Multumesc anticipat.
     
  20. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Daca ti-ar baga ulei in motorina ai avea mai putin ulei in baie!:idea:....Daca ti-ar baga motorina in ulei ai avea surplus. Verifica nivelul uleiului. In mers ai fum in spatele tau?
    Din cate stiam eu, capacul de la culbutori da fum alb, nu albastrui. Tu nu ai vazut ce ti-au schimbat la masina? La ce operatiuni ai enumerat mai sus, sunt ceva bani. Ar fi trebuit sa vezi ce se intampla pe masina ta, nu doar sa te increzi in mecanici.
     

Distribuie pagina asta