1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BPW la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de mircea911, 11 Sep 2012.

  1. vladi87

    vladi87 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.7 TDI, 2010, CANA & A6 3.0 TDI Quattro 272 hp 2016
    Salut. Eh, nu toate operatiunile au fost facute in acelasi timp, iar ce am zis de capac e la un service unde nu voi mai calca. Celelalte le am facut undeva mai cu incredere, ca sa spun asa.
    In mers nu am fum in spatele meu, nici la relanti dupa ce motorul a ajuns la 90 grade, doar pana se incalzeste.
    Uleiul mi a scazut la un moment dat, dar aveam prelingeri pe langa capac, care s au rezolvat momentan, acum sunt cu ochii pe el. De crescut niciodata.
    Avand in vedere ca n am decat 6000 km cu motorul segmentat si turbina necondiționată, vreo 3000 cu chiulasa schimbata si egr schimbat , tot ce mi raman in cap sunt ori pompa tandem ori capacul culbutori.
    Din pacate timpul nu mi perminte sa stau lângă masina la service care sa dureze cateva zile, cer poze pt fiecare pas facut mai nou.

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
     
  2. toniandrei28

    toniandrei28 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2016
    Locație:
    alba
    Masina:
    audi a4 2006
    Cine imi poate da o idee, inainte sa ajung cu ea la desfacut, de unde am partea dreapta a motorului plina cu ulei?! Mananca, cam 1 litru la 10 mii , poate si putin mai bine, turbina? Specific ca este de ceva timp asa, un an jumate doi.
     
  3. vladi87

    vladi87 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.7 TDI, 2010, CANA & A6 3.0 TDI Quattro 272 hp 2016
    Nu trebuie sa desfaci, speli bine si urmaresti pe unde scapă apoi.

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
     
  4. Marian19 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2015
    Locație:
    Spania
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI ( BPW ) 140 CP
    Exact aceiasi problema am avut si eu si dupa ce am bagat cam 4000 €uro (nu locuiesc in Romania) si am ajuns sa trimit si motorul complet la o firma specializata in rectificari motoare dupa ce am facut cam tot ce se putea face aveam acelasi fum la relanti pana se incalzea motorul.
    Am schimbat acea pompa tandem care iti amesteca uleiul cu motorina si dupa ce am schimbat pompa dupa vreo 50 km nu a mai scos fum. Cam asta a fost la mine. Deci eu ti-as recomanda sa o schimbi ca la fel si la mine scoatea fum numai la relanti si cand era motorul rece un fum alb albastrui.
     
    vladi87 apreciază asta.
  5. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Daca pompa are scapari si amesteca uleiul cu motorina atunci e simplu de verificat/golesti filtrul de motorina intr un pahar si vezi ce culoare are motorina.

    Asta trebuia sa faca prima data mecanicii!!
     
  6. Marian19 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2015
    Locație:
    Spania
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI ( BPW ) 140 CP
    romy.b Da dar in unele cazuri cum a fost la mine aveam uleiul schimbat ne foarte putini km deci nu am putut sa fac aceasta comprobatie si am schimbat direct pompa tandem.
     
  7. Samuel IAMANDI

    Samuel IAMANDI 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2017
    Locație:
    ?
    Masina:
    Audi A4 b7 Bpw
    Salutare la toată lumea.
    Vin și eu cu o probelma legată de celebrul Ax cu came
    Am un audi a4 b7 2.0 TDI 2006 cod motor bpw cu filtru de particule

    Vreau sa schimb axul cu came plus tacheții.
    Știe cineva. Ce firma e mai buna. Pentru Ax și tacheti. Și aș vrea sa știu și prețul lor. ( Mulțumesc
     
  8. energy82

    energy82 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2009
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A4 B8 multitronic S4 look,A4 B7 2.0tdi BPW S-Line
    Samuel IAMANDI eu am folosit Kolbenschmidt axa iar tachetii INA. Costul este 850 axa si 35 ron tachetii/ bucata. Succes !

    Am nevoie de parerile voastre ca eu am ramas in pana de absolut orice idee. Masina in cauza este un B7 2.0 BPW la care am schimbat axa, tachetii, supape, pompa tandem, filtru dpf,reparat toate 4 injectoare ... insa masina tot nu merge ok si da cu fum.
    Consumul instant nu il pot scoate mai mic de 0,8/h. am incercat N variante de avans -/+ insa fara succes. Pare un debit prea mare de motorina. Azi am scos mufa de la egr si am scapat de fum, insa as vrea sa rezolv problema cu toate functionale. Acum ma gandesc sa nu fie ECU defect. Daca a mai intalnit cineva un caz asemanator il rog sa imi dea o mana de ajutor ! Merci !
     
  9. Samuel IAMANDI

    Samuel IAMANDI 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2017
    Locație:
    ?
    Masina:
    Audi A4 b7 Bpw
    Mulțumesc frumos. Pt răspuns.
     
  10. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    @energy82
    Verifica daca distributia e pusa bine si daca axa nu e cumva de 1.9 fara dpf
     
  11. bitzy 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B7 1.9 tdi Quattro (ATJ)
    Salutare,
    Am o problema cu injectoarele, trepideaza la relanti si scoate fum. imi puteti spune care e cel cu probleme 1 sau 3?

    Untitled.jpg
    cu AC pornit trepidatile se diminueaza dar injectorul 3 se duce in -3.01
    Untitled1.jpg
    Multumesc anticipat.
     
  12. energy82

    energy82 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2009
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A4 B8 multitronic S4 look,A4 B7 2.0tdi BPW S-Line
    Distributia e ok am verificat ieri,referitor la axa chiar nu imi dau seama cum as putea verifica acum axa daca e ce trebuie. A fost comandata pt dpf dar nu stiu exact. Am mai sesizat ceva azi, timpii de injectie o iau razna dupa ce ajunge temperatura la 75 grade si imi pare ca motorul se incinge in exces.
     
  13. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    bitzy injectorul 1 pare sa fie problema. ai putea sa incepi prin schimbarea oringurilor. Iei Bosch sau Erling(sau OEM daca vrei), suruburi de prindere(neaparat OEM), reglate corespunzator si vezi ce se intampla. Si cantitatea de motorina injectata la relanti are o valoare destul de mare. Din curiozitate, fa un printscreen si cu canalul 23.
    energy82 daca mai ai factura/cutia de la axa poti sa ne zici codul, astfel vedem daca corespunde. Ai scris ca ai schimbat DPF-ul, ai pus aftermarket? Supapele? Ai rectificat si chiulasa? Oring-urile si suruburile la injectoare au fost schimbate?
     
  14. energy82

    energy82 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2009
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A4 B8 multitronic S4 look,A4 B7 2.0tdi BPW S-Line
    Deci cutia si factura nu le mai am dar o sa vad cum fac sa le scot din sistem. Da,am pus un dpf AM, supape noi,suruburi,oringuri,injectoare reparate iar chiuloasa a trebuit planare. Nu am idee ce sa-i mai fac, m-am blocat...
     
  15. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    hm...eu nu sunt adeptul dpf-ului AM, mai bine fara.
    Ce culoare are fumul? Ai verificat nivelul uleiului? Dc ai schimbat pompa tandem? Ai pus tot AM?
     
    spaga apreciază asta.
  16. energy82

    energy82 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2009
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A4 B8 multitronic S4 look,A4 B7 2.0tdi BPW S-Line
    Fumul e negru, uleiul e ok.aseara am observat ca la o accelerare brutala pe loc nu iese doar fum ci mai ies si niste picaturi de ceva (nu stiu ce sa fie, banuiesc ulei). Am mai constatat inca o treaba: masina pare ca nu are evacuare, daca scot mufa la EGR dispare fumul si are evacuare. Chiar nu imi dau seama ce are. In sarcina iti da senzatia ca rotile sunt dezechilibrate sau capete planetare duse, masina intra in vibratii.
     
  17. Samuel IAMANDI

    Samuel IAMANDI 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2017
    Locație:
    ?
    Masina:
    Audi A4 b7 Bpw
    Salutare la toată lumea.
    Revin cu problema mea legată de axul cu came și tacheții. Mergând in drum spre magazinul de piese auto sa ridic axul cu came și tacheții pe care i-am comandat motorul meu a început sa meargă rotund și bine. Nu se mai aude bătaia in filtru de aer. Practic și-a revenit. Puteți sa îmi spune-ți care ar fi cauza ? Sa fie oare de la pompa de ulei ? In bord nu am nicio eroare legată de chestia asta. Nu se aprinde nimic
    Puteți sa îmi spune-ți dacă sunt bune produsele astea: adica ax came este FEBI iar tacheții sunt pe INA
     
  18. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Recomandarea e sa iei Kolbenschmidt, daca vrei calitate pentru masina ta (tachetii sunt ok, sa fie INA negrii).
    Pana nu dai jos capacul de la culbutori sa vezi cum arata axa, daca dopurile sunt la locul lor, nu o sa aflii cauza.
    Daca pompa de ulei are probleme, cu siguranta ti-a afectat axa.
     
  19. Samuel IAMANDI

    Samuel IAMANDI 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2017
    Locație:
    ?
    Masina:
    Audi A4 b7 Bpw
    Pai și axa aceasta FEBI sa înțeleg ca nu e buna ? Am văzut ca pe ea scrie made in Germany. Și e mai scumpă cu 100 de lei in comparație cu INA
     
  20. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Febi e o axa medie nu chiar stralucita, alegerea corecta e cum a spus @Sorin87 sau oem.

    Te referi ca e mai scumpa cu 100 lei decat tachetii ina?? Cat ai dat pe ax came??
     

Distribuie pagina asta