1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BPW la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de mircea911, 11 Sep 2012.

  1. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Mai nou si INA produce ax cu came. Nu am spus ca nu e bun FEBI(care din cate stiu eu este ambalator), doar ca testata si recomandata este cea care am zis.
    Din cat vad diferenta de pret intre FEBI si Kolbenschmidt este de cativa lei. Eu zic ca nu se merita sa nu iei una testata.
     
  2. Samuel IAMANDI

    Samuel IAMANDI 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2017
    Locație:
    ?
    Masina:
    Audi A4 b7 Bpw
    INA preț 920 de lei iar FEBI 1040 de lei

    Pai și ce pot sa fac. Eu vineri intru cu ea in service atunci am programare. Zici sa o schimb și iau pe INA ?
    Un sfat ceva dacă ma poți ajuta. Mersi !!
     
  3. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Eu am pus CAMPRO. Are vreo 80.000 km axul si e in regula.
     
    Samuel IAMANDI apreciază asta.
  4. Samuel IAMANDI

    Samuel IAMANDI 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2017
    Locație:
    ?
    Masina:
    Audi A4 b7 Bpw
    Pai pe mine ma interesează acest nume de producător FEBI. Dacă e bun sau nu
     
  5. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Eu nu ti-am recomandat INA, ci Kolbenschmidt (sau Campro cum spunea colegul @mario vrs ). Acum tu alegi.
     
  6. Samuel IAMANDI

    Samuel IAMANDI 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2017
    Locație:
    ?
    Masina:
    Audi A4 b7 Bpw
    Am fost la magazinul de piese auto. Și am returnat înapoi axul FEBI. Și L-am înlocuit cu kolbenschmidt Și am luat și cuzineții

    Deci. Voi înlocui
    -axa cu came pe=kolbenschmidt
    Tacheții pe =INA
    Și ceva cuzineți firma italieneasca
    Miercuri am programarea. In service abia aștept
    Voi reveni cu rezultate. Doamne ajuta
     
  7. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Probabil cuzineti Glyco. Iti mai trebuie: simering ax cu came(Erling), garnitura pompa tandem OEM, curea distributie(daca nu ai facut distributia acum ai sansa -manopera ar trebui sa fie aceeasi), ulei si filtru.Sa verifici culbutorii de la injectoare, apoi le reglezi la 180.
     
  8. Samuel IAMANDI

    Samuel IAMANDI 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2017
    Locație:
    ?
    Masina:
    Audi A4 b7 Bpw
    Deocamdată sunt ok toate astea.
    Ax cu came tacheti și cuzineți
     
  9. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Eu ti-am spus cum se face o astfel de operatiune " ca la carte". Daca te zgarcesti, o sa vii, aici pe forum, si o sa te plangi ca masina nu merge cum ar trebui.
    In fine, e alegerea ta, eu mi-am facut datoria.:keule:
     
  10. silaghi ionut

    silaghi ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 B7 -2007/2008 - 2.0 TDI ( BPW ) 140 CP
    Salut iamandi
    Schimba totusi axul cu came si tacheti asa am avut si eu si le-am inlocuit din pacate nu a rezolvat pufaitul ala si am mai schimbat intercooler toate furtunele de presiune si intr-un final reconditionat turbina. Toarce rotund ca o pisicuta acum.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca mai intrebati de uleiuri la motoare diesel in acest topic in conditiile in care exista topic dedicat despre asta pe acest forum oricum mesajul va fi sters dar voi veti fi si penalizati pentru postari abuzive si neregulamentare si riscati sa stati si doar sa priviti forumul asta o lunga perioada de timp.
    Nu discutam despre uleiuri la motoare diesel in topicul asta si nu mai discutam despre asta pe forum atat timp cat informatia exista deja.

    Nu trebuie sa intrebati ce ulei folositi la motoarele voastre diesel pentru ca doar trebuie sa cititi topicul dedicat mai sus mentionat si asa invatati ce va trebuie.

    Nu mai puneti intrebari care se repeta aiurea si inutil. Multumesc.
     
  12. energy82

    energy82 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2009
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A4 B8 multitronic S4 look,A4 B7 2.0tdi BPW S-Line
    Revin cu o intrebare: presiune mare in capacul de la tacheti, ce sa fie ? am fost cu masina la bosch la service si au constatat o neregula pe cilindrul 1. pierdere de compresie si compensare cu motorina. Pe unde sa piarda? a avut cineva problema asta la bpw ?
     
  13. Samuel IAMANDI

    Samuel IAMANDI 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2017
    Locație:
    ?
    Masina:
    Audi A4 b7 Bpw
    Știe cineva unde lot găsi aceste dopulete. Din cauza lor pierd presiune de ulei și din aceasta cauza. Bătaia in filtru de aer. Și-a făcut efectul
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca pui intrebarea asta esti praf la mecanica. Acele dopuri din capatul axei cu came nu se gasesc de vanzare. Ele sa confectioneaza de catre cel care demonteaza axa cu came. Mergi cu axa la strungar unde se fac niste dopuri pe masura, se sudeaza pe urma iar dupa se slefuieste la nivel cu un dremel / biax mic. Vai de mama mecanicilor la care ai ajuns si imi este mila de masina ta mai ales pe mana cui ai lasat-o sa o repare.
     
  15. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Cele din fotografie sunt exact ce trebuie/intra ca cele originale doar prin presare fara a fi nevoie de sudura ulterioara/sunt RECTIFICATE la cota.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si cum faci, i le trimiti tu cu porumbelul calator. :) Nu mai bine cauta el un strungar ? Tu unde crezi ca le-ai facut pe cel din poza, cumva cu manutele alea doua, nu tot la strung ? :)
     
  17. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    La strung si apoi pe masina de rectificat.

    Eu doar i am aratat ce i trebuie/ce are de facut cum ai spus si tu(cu siguranta nu a inteles de ce i trebuie strungar).:):)
     
  18. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    ø 6.1 pentru motor 8 valve
    ø 6.2 pentru motor 16 valve
    Se gasesc gata facute ,sub diferite forme .



     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cataline noi vorbim intre noi si sper ca nu ne intelegem doar intre noi. :)
     
  20. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Exista cod pentru capacele.
     

Distribuie pagina asta