1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BPW la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de mircea911, 11 Sep 2012.

  1. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Ai folosit ?
    E doar pinu de ghidaj
     
  2. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Nu a fost cazul,dar le-am cumparat si se potrivesc
     
  3. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Se potrivesc la 8v sau 16 v ?
     
  4. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    eu am 8v, nu am cautat pentru 16v
     
  5. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Pai ala e pin de ghidare rampa de motor 16v.
    O sa comand ,masor,si va anunt
     
  6. Samuel IAMANDI

    Samuel IAMANDI 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2017
    Locație:
    ?
    Masina:
    Audi A4 b7 Bpw
    Deja am rezolvat de acum 2 zile cu acele capace din capul axei. Din cauza lor pierdeam presiunea de ulei si nu mai ajungea bine uleiul sus in rampa. Din aceasta pricina tachetii și axa aveau un sunet misterios.
    Acum motorul meu merge bine și sănătos.Multumesc pentru sfaturi.
     
    Mariuspolizei apreciază asta.
  7. Mariuspolizei 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0 TDI 177 HP 2012, CGLC Multitronic
    Pana la urma unde vin acele capace? Trebuiesc cumparate odata cu axul? Urmeaza sa schimb si eu axul cu came si sa stiu daca trebuie sa le cumpar sau nu. M-am uitat pe internet, pe realoem si la bpw nu se vad nicaieri stifturile alea, ca si cum nu le-ar avea
     
  8. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    daca sunt la locul lor, dc sa le cumperi?
     
  9. Mariuspolizei 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0 TDI 177 HP 2012, CGLC Multitronic
    Pai aia e, ca nu stiu daca sunt sau nu. Eram dezorientat ca nu stiam daca BPW are capacele sau nu. Oricum, cand o sa merg la mecanic o sa il pun sa desfaca si abia apoi o sa comand piesele, chiar daca pierd mai mult timp asa...problema mare e ca nu am gasit inca un mecanic in care sa am incredere
     
  10. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Daca nu erau la locul lor aveai aceleasi simptome ca si colegu' (bataie in filtru si in turatii). Toate masinile au acele dopuri in rampa.
     
  11. Mariuspolizei 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0 TDI 177 HP 2012, CGLC Multitronic
    Pai cam am acele batai...in ultima vreme parca se aude mai tare. Am dat jos capacul de la culbutoi si la cilindrul dinspre habitaclu (cred ca ala e cilindrul 1), una din camele axului se vede putin decolorata/stearsa si are marginile taioase, nu sunt tesite ca la celelalte. Oare ar trebui sa schimb si tachetii sau doar axa cu came? Probabil ca mecanicul va spune sa inlocuiesc tot, ca sa ii fac vanzare la piese
     
  12. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Inlocuiesti tot.
     
  13. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Tot=ax came/tacheti/cuzimeti/semering!!
     
  14. Samuel IAMANDI

    Samuel IAMANDI 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2017
    Locație:
    ?
    Masina:
    Audi A4 b7 Bpw
    Sfatul meu e sa nu cumpărați piesele aiurea
    Am pățit-o eu Mecanicul la care merg des
    Mi-a spus sa cumpăr Axa came tacheti simering cuzineți etc
    Aici pe forum Toată lumea mi-a spus. Ca axa cu came Tacheții cuzineți etc Dar nu era așa

    Dar surpriza când am fost la noul mecanic
    Mi-a dat Capacul de la motor jos Și mi-a spus ca axul tacheti și cuzineți sunt noi Și ca nu trebuiesc înlocuite

    Toată problema era de la acele capacele. Care se găsesc pe deasupra axei cu came. Din cauza lor pierdeam presiune. De ulei Și aveam zgomot un fel de pufăit in filtru de aer și nu mai avea putere motorul
    Va da-ți seama ca. Axa tacheti și cuzineții mergeau aproape fara ulei !!!

    intr-un final strungarul mi-a făcut acele capacele. Dintr-un material special (era aluminium

    Și au fost reintroduse cu menghina acum nu o sa mai scape niciodată. Au fost fixate bine
    Pot sa zic ca sunt mai. Bune ca cele din fabrica

    După am înlocuit uleiul
    Bineînțeles 5w-30
    Și toate filtrele
    +distribuția ca necesita


    Acum mașina merge fără acel pufăit și totul e ok

    La alții poate sa fie axa
    La alții nu poate sa fie aceeași problema

    O experiența noua e binevenita oricând
    Bafta !!!
     
  15. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Un ax nou cumparat, are capacelele vietii sau nu?
     
  16. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Capacele le nu sunt pe ax ci pe rampe!!
     
    Samuel IAMANDI apreciază asta.
  17. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Ideea e buna ,diametrul nu .
     
  18. Mariuspolizei 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0 TDI 177 HP 2012, CGLC Multitronic
    Nu stiu cum de nu ti-a afectat axul daca spui ca aproape nu aveai ungere. Oricum, mai strang bani si dupa aia ma duc la mecanic, desface acolo si vad ce e de cumparat. Ar fi ax Kolbenschmit, tacheti Ina negri, cuzineti Glyco din ce am vazut aici. Semeringurile? Oem sau merg si Elring? Daca capacelele se gasesc de cumparat pe OEM, ar fi bine sa le iau, asa e?
     
  19. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Cand ai ax uzat, schmbi tot.

    Axul se mai duce si cand incepe sa scape axul de la pompa de ulei. Nu o sa vezi alerta de low pressure decat la 0.
     
  20. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    0.1?:(....oare nu or merge?
     

Distribuie pagina asta