1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BPW la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de mircea911, 11 Sep 2012.

  1. Mariuspolizei 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0 TDI 177 HP 2012, CGLC Multitronic
    Sorin, il schimb dar crede-ma ca nu stiu unde sa ma mai duc. Am vazut cu ochii mei cand le-a reglat la 180 si facea ca naiba motorul. Nu stiu de ce, vad ca a crescut si consumul. In rest motorul merge mai rotund dupa ce am schimbat axa, pufaiala cred ca vine de la o supapa care nu se aseaza bine in scaun, solutia cred ca ar fi rectificarea chiuloasei. Dar asta la anul , ca anul asta nu mai am nervi. Sa vad ce o sa fac cu consumul, oare nu o fi pus cureaua la punct cand a schimbata axa? Daca era asa, nu dadea si pe injectoare valori mai mari?
     
  2. ionutd84

    ionutd84 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    a62.0tdi, blb, stage 2
    Schimba mecanicul dar mai intai pune-l sa-ti faca un test de compresie. Daca bataia in admisie se aude mai tare decat cu axa veche, e clar o problema noua, care, poate fi cauzata de tacheti sau de faptul ca nu au fost dezamorsati inainte de montare. Motorul acesta nu porneste daca pui distributia gresit cu un dinte. Tachetii de cine sunt produsi? Eu am cautat ina black dar prima data am gasit ambalati individual intr-o punga pe care nu scria decat codul produsului si mi s-au parut dubios lucrati( unii amorsati, unii dezamorasti, unii faceau click cand apasam pe ei , altii nu). Dupa alte cautari am gasit ambalati la set de 8 bucati, in cutie de plastic cu numele producatorului scris clar, tara de provenienta si restul datelor de identificare. Nu i-am dezamorsat dar dupa ce s-a incalzit motorul la 90 grade si am facut o tura(20-30km), am trecut prin toate regimurile de turatie, s-au asezat si a disparut bataia din admisie. Intr-adevar, la prima pornire, pufaia in admisie mai tare decat cu axa si tachetii uzati.
     
  3. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Au inebunit oamenii!!

    Scuze de off dar nu ma pot abtine.
     
    ionutd84 apreciază asta.
  4. Mariuspolizei 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0 TDI 177 HP 2012, CGLC Multitronic
    Tachetii sunt produsi de Ina, sunt negri si au venit la set, ambalati toti 8 intr-o cutie de plastic transparent care era bagata intr-o cutie de carton cu alb si cu verde, pe care scrie Ina. Nu stiu cat de mult au inebunit oamenii, cred ca motorul meu a inebunit si o data cu el, si eu incep
     
  5. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Ma refeream la mecanic/tu nu ai nici o vina/ai platit un serviciu!!
     
  6. ionutd84

    ionutd84 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    a62.0tdi, blb, stage 2
    Revin cu o intrebare. Poate cineva sa-mi confirme daca la chiuloasa de bpw, codul: 038103373r se pot inlocui ghidurile de la supape? In etka zice ca nu se pot inlocui si nici in programele de piese auto nu figureaza ghidul supapa ca piesa demontabila.
    Sunt confuz, deoarece, pentru acelasi cod de chiuloasa, dar pusa pe motorul de 1.9 pana in anul 2004 am gasit ghidurile ca piesa de schimb. Multumesc!
     
  7. vladi87

    vladi87 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.7 TDI, 2010, CANA & A6 3.0 TDI Quattro 272 hp 2016
    Orice ghid de supapa la orice tip de chiulasa se poate inlocui. Eu am tot bpw, nu stiu codul, si le.am schimbat.
    Acum poate stie cineva mai multe, dar nu vad de ce sa nu se poata schimba.

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
     
  8. ionutd84

    ionutd84 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    a62.0tdi, blb, stage 2
    Logic si normal asa e, sa se poata inlocui, doar nu or fi turnate in chiuloasa, doar ca ei dau ca si solutie...inlocuirea chiuloasei. E clar ca dupa 2005 si-au schimbat politica...
     
  9. vladi87

    vladi87 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.7 TDI, 2010, CANA & A6 3.0 TDI Quattro 272 hp 2016
    Salutare.
    O mica intrebare: am schimbat distributia de curand (6000 km maxim), si mi s-a zis ulterior de un prieten ca intinzatorul curelei nu este reglat corect, mai exact acel idicator nu este pe gaura in V, este mult dupa, si cureaua este foarte tensionata. De asemenea, desi avansul este la -1.5, cum am citit pe aici ca ar fi ok la acest tip de motor, cele 3 suruburi din care se regleaza nu sunt pe centrul gaurilor ovale, ci aproape de maxim dreapta.
    Ca si simptome:
    - am ceva vibratii la relanti (nu e volanta, schimbata acum 2 sapt si se vede diferenta);
    - puf de fum negru la pornire (nu mult, dar nu era inainte de schimb) ;
    - la pornirea cu motorul cald, 2 3 secunde pana se aseaza parca merge in 3 pistoane, asa face; la rece porneste si merge rotund din prima;
    - si, cea mai interesanta chestie, pe VCDS mi-apare consum/h 0.00 - 0.20 l, joaca intre ele. Asta fara AC, cu AC 0.20 l/h.

    Mentionez ca avansul a fost mutat si spre -2.5, si spre +1.0, tot cam la fel face, difera vibratiile de la relanti, consumul pe ora acelasi.


    Toate aceste simptome pot fi date de reglajul prost al distributiei?

    Multumesc.
     
  10. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    In primele doua pozi o sa vezi cum a venit cu distributia montata, in urmatoarele cum a plecat de la mine.

    Da jos/refa distributia/verifica avans(montata corect da o valoare cuprinsa intre -1,5/2,5 din prima).

    Pt.restul cauti pe cineva sa stie sa citeasca niste valori cu vdcs apoi stii ce ai de facut.

    Bafta!!
     
  11. vladi87

    vladi87 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.7 TDI, 2010, CANA & A6 3.0 TDI Quattro 272 hp 2016
    Salut Romy, si mersi de raspuns. Ceva de genu e si la mine, doar ca semnul e spre dreapta de V , nu in stanga. Cele 3 suruburi sunt ca la tine.
    Ce simptome avea masina?
     
  12. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Pornire grea/mers neregulat/cantitate inj.mare/consum in relanti de 1 l/h/etc.
    Pt.restul citesti valori cu vdcs!!
     
    vladi87 apreciază asta.
  13. nke90

    nke90 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2014
    Locație:
    Roman
    Masina:
    audi a 6 c6 BLB
    Salut!! Al meu tată are un audi a4 2.0 bpw din 2007...nu mai știm ce sa mai schimbam ca să pornească dimineața...dacă o lasă cu fata la vale porneste perfect...dacă o lasă cu fata la deal nu mai vrea să pornească...Am schimbat următoarele: pompa motorina rezervor,pompa tandem,oringuri injectoare,am schimbat avansul...Am pus si tester pe ea nicio eroare...nu mai stiu ce sa mai schimbam..Am fost la 4 mecanici până acum niciunul nu știe de unde e problema...va rog să mă ajutați ce sa mai schimb...ce sa.i mai facem...plângi lângă ea dimineața ca să pornească...numai cu spray porneste dandu.i în nas...
     
  14. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Pompa tandem a fost noua?
    Daca ai filtru de motorina cu supapa deasupra schimba acea supapa cu oringuri noi.
    Sunt simptome de pompa tandem defecta.
     
  15. nke90

    nke90 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2014
    Locație:
    Roman
    Masina:
    audi a 6 c6 BLB
    Am schimbat si supapa de pe filtru de combustibil..iar pompa tandem Am luat.o de pe o mașină care a venit pe roti din Germania in stare foarte buna de funcționare același cod tot bosh exact ce am avut pr masina...le.am luat prin eliminare pe toate...nu mai stiu ce sa fac...sa ma duc la reprezentanta? Aia sunt în stare să.mi zică că e defect motorul si sa mi.l schimbe :))...
     
  16. vladi87

    vladi87 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.7 TDI, 2010, CANA & A6 3.0 TDI Quattro 272 hp 2016
    Eu am patit ceva de genul, insa nu mi-am dat seama daca pornea neaparat doar cu fata la vale sau la deal. Au fost injectoarele, defapt mai exact unul dintre ele bulit. Le-am reparat pe toate 4 pentru ca toate necesitau reparatie, si n-am mai avut probleme. Asta poti vedea doar daca le scoti si le verifici pe banc.
     
  17. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Eu mizez pe pompa daca porneste bine cu botul la vale.
     
  18. nke90

    nke90 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2014
    Locație:
    Roman
    Masina:
    audi a 6 c6 BLB
    Am zis să mai schimb odată oringurile de la injectoare, poate nu le-a pus mecanicul ala bine. Poate o fi de la astea. Injectoarele le-am verificat pe tester si sunt in parametri, le-am verificat la toți mecanicii care am fost.
     
  19. vladi87

    vladi87 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.7 TDI, 2010, CANA & A6 3.0 TDI Quattro 272 hp 2016
    Oringurile neconforme ma indoiesc ca duc la pornirea grea. Asa ca incearca sa verifici cu alta pompa tandem mai degrabă.

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
     
  20. nke90

    nke90 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2014
    Locație:
    Roman
    Masina:
    audi a 6 c6 BLB
    Am să mă duc să mai caut o altă pompa tandem si sa vad ce se întâmplă...si apoi revin cu un răspuns!! Multumesc
     

Distribuie pagina asta