1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BPW la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de mircea911, 11 Sep 2012.

  1. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    O sa ai.problema rezolvata/vezi ca il ai pe Catalin(prieten de al meu) la Roman la o dezmembrare/vorbeste cu el.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cred ca ati nimerit la cei mai prosti mecanici si voi ati cumparat o masina care nu va permiteti sa o intretineti.
    In primul rand daca o sa mai scoateti voi injectoarele alea de pe pozitie, din chiulasa, o sa le scoateti cu span cu tot si va faceti de treaba cat pentru o masina SH. Daca nu stiti la cine sa apelati nu mergeti la nici un mecanic pana nu sunteti convinsi ca face ce trebuie.
    Pompa tandem se cumpara noua nu SH, indiferent cat costa si chiar daca nu era ea de vina la cati ani si km are masina ai facut o alegere foarte buna montand o piesa noua, stii sigur ca nu de acolo ai probleme si ai eliminat din calcul acest aspect ca sa poti trece mai departe in vederea constatarii cauzei problemei care o ai.

    Cand ne apucam de reparat o masina toate piesele se monteza noi adica nu cumparam piese din "alea noi de la gunoi" vorba unui clasic in viata :) si coleg cu noi pe forum adica nu cumparam piese SH pentru motor.

    Nu va meritati masinile astea daca nu va permiteti sa le intretineti asa cum trebuie indiferent de costurile de reparatie adica chiar si cateva sute sau mii de Euro care trebuie cheltuiti.

    In loc sa cititi, pentru ca acum internetul este nemarginit, va duceti la cei mai prosti mecanici, cumparati cele mai proaste piese, nu va reparati masina pentru ca de fapt nu stiti cum sa faceti asta si pe urma scrieti pe forum ca marca asta este cea mai proasta pentru ca aveti voi probleme cu masina. Trist dar adevarat.
     
  3. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Macar sa fi schimbat garnitura intre pompa si chiuloasa cu una noua dar...e 50 lei si aia.
     
  4. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Unde ai reparat injectoare cu succes?

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
    @nke90 nu se umbla la pompa tandem fara sa ai garnitura noua sa pui la loc. E de unica folosinta fiindcă e de tabla. Asa cum zice și romy, e 50lei una originala. Probabil ai si ulei in motorina sau invers din cauza ei.
     
  5. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    nke90 sunt piese care merita sa le cumperi noi (piese ce nu le poti verifica gen pompa tandem cazul tau), apoi sunt piese care trebuie obligatoriu cumparate noi (garnitura dintre pompa tandem si chiulasa/cazul tau) etc.

    Din experienta iti pot spune ca de multe ori "ieftinul e scump", o sa vezi si tu cand o sa schimbi a doua oara pompa tandem.

    De multe ori ii dau dreptate lui Cristi chiar daca uneori "e taios in vorbe", sunt masini atat de simple, cu atat de multe informatii pt.ele si totusi se repeta de zeci de ori aceiasi intrebare. Chiar nu inteleg unde/la ce mecanici nimeresc colegii nostri pt.ca pleaca de la ei nerezolvati cu probleme arhicunoscute.

    arazvan2002 Sunt injectoare de 2.0 grup VAG care se reconditioneaza cu succes.[/SIZE]
     
  6. nke90

    nke90 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2014
    Locație:
    Roman
    Masina:
    audi a 6 c6 BLB
    Nu inteleg de unde am ajuns cu discutia despre garnitura aia de care zici care am schimbat-o cand am pus pompa tandem care e pe masina acum...nu inteleg de unde s-a dedus ca eu nu am schimbat-o...daca nu o schimbam erau alte probleme...nu mai inteleg..
     
  7. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    E simplu, te am intrebat daca pompa a fost noua, si ai spus nu(deja e un semn de intrebare), obligatoriu trebuie garnitura nou cand ai montat pompa SH(probabil nu ai pus)a doua greseala.

    Ti am spus sunt simptome de pompa tandem dupa cum explici.

    Informatiile "subtiri" pleaca de la tine, noi putem sa ti dam un sfat insa nu putem sa ti cumparam piese.

    Nu fi suparat pe noi pt.ca nu ai de ce!
     
  8. B319MAC 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI(BPW / Multitronic) An 2006 Avant
    Buna ziua utilizatori de Audi vin si eu cu următoarea problema: Am un Audi a4 2.0TDI (BPW) multitronic 220.000km, scoate fum o sa încarc un filmulet.
    De obicei scoate dimineata sau prima cheie dupa ce a stat măcar o ora si uneori si cand motorul este cald. S-a schimbat la ea următoarele: capac culbutori (nou), toata instalatia de admisie curatata, + filtre, distributie, motorul merge bine pe vcsd nu am erori, log in mers totul este ok.
    Injectoare cu vcsd 0.40 cil 2si3 ,-0,30/0,40 cil 1 si 4. Un mecanic la care ma duc de obicei mi-a spus ca fumul este pt ca trebuie segmentat si schimbat semeringuri. Aveti idee ce ar putea fi ca eu nu mai stiuce sa fac si parca nu as umbla in motor. Multumesc
    Uleiul nu a dispărut si nici antigelu. am 1500 km cu ea si verificat.
     
  9. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Fumul a ce miroase ? A motorina sau ulei ?
     
  10. B319MAC 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI(BPW / Multitronic) An 2006 Avant
    Cred ca miroase a motorina. Dar nu sunt sigur. Nu este foarte deranjant ca si miros
     
  11. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    E musai sa identifici a ce miroase
     
  12. B319MAC 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI(BPW / Multitronic) An 2006 Avant
    Ce am descoperit la ea este putin ulei pe bujia dinspre cureaua de distributie. Deci miros posibil de ulei.
     
  13. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Semeringuri supape (posibil si ghidurile necesita inlocuire)
     
    ionutd84 apreciază asta.
  14. B319MAC 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI(BPW / Multitronic) An 2006 Avant
    Multumesc pt răspuns.
     
  15. Mariuspolizei 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0 TDI 177 HP 2012, CGLC Multitronic
    Referitor la problema mea expusa pe paginile anterioare, presupunand ca extraordinarul mecanic la care am fost nu a montat ceva bine: e posibil sa nu fi montat tachetii bine? Astia se regleaza cumva? Oare daca merg la altcineva si desface si pune totul la loc, si-ar reveni? Sau ar trebui sa schimb iar tot? Am facut cu masina cam 500-700 de km, nu stiu exact
     
  16. razvan-bologa 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2017
    Locație:
    zalau
    Masina:
    audi a4 2.0,2007
    Buna seara,
    Am si eu un audi a 4 b7 motor bpw.Am o problema cu pornirea.Din cand in cand la pornire m-i se aprinde in bord becul de reglare faruri cand se aprinde aceasta eroare masina nu mai porneste. Dau la automat da nu porneste, scot cheia de cate ori cand dispare senzorul porneste.Ieri aceeasi problema numia ca senzorul nu a mai disparut. Am chemat un tester eroare 01314----- engine control unit
    no comunication
    permanent
    Am tras-o si a pornit .Dupa pornire am pus din nou testerul eroare:
    00668 ----+30 tensiune
    -----below lower regulation limitthreshold
    -----intermitent.
    Ma poate ajuta careva?????
    Cu respect,
     
  17. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Incearca sa o pornesti cu blocul de lumini scos.
    Verifica alimentare ECU
    NU o mai porni impinsa
     
  18. LucianAgr

    LucianAgr 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b7 2.0 140 cp an 2007 cod motor BPW
    Bună ziua
    Dețin un Audi A4 B7 TDI 2000/140cp cod motor BPW
    La prima pornire dimineața motorul tremura că și cum ar porni în 2 pistoane timp de 3-4 secunde după care își revine,dar are mici tremurături ale motorului la relanti.
    Când bag in viteza 1 sa plec parca are o reținere (nu are zvâcul ăla..)după care la schimbarea trepte a2-ua se simte că trage bine.
    De ceva timp am abservat că îmi trepideaza/parca se îneacă în sarcina la peste 2500 spre 3000 de ture dar nu mereu.
    Am fost la tester și mi sa spus că am 2 injectoare pe minus și 2 pe plus și că îmi recomanda sa le curat sau sa schimb oringurile
    Nu mai știu ce să cred că am auzit multe variante de la mecanici și nici nu as vrea sa o iau pe bâjbâit e și să tot schimb una alta până sa ajung la "bubă"
    Menționez că acul de la turometru la relanti nu are fluctuații și parcă consumul a crescut
    Sunt din București și dacă poate cineva să mă ajute in problema asta sau să îmi recomande pe cineva de încredere și meseriaș.
    Vă mulțumesc anticipat și îmi cer scuze daca am omis sau nu m-am exprimat bine in problema mea.
    Am apelat aici că nu știu încotro să o iau.
    Sunt atașat de mașina asta și chiar nu vreau să o las " până moare " așa cum ziceau unii : lași până crapă și pe urmă vezi sigur de unde este buba
     
  19. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Mai mult ca sigur problema ta este la injectoare. Trebuiesc demontate si verificate la banc.
    Vad ca esti din Bucuresti, nu cred ca este o problema sa gasesti un mecanic priceput. Poti incerca la cineva de pe forum, din aria de prestari servicii.
     
  20. LucianAgr

    LucianAgr 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b7 2.0 140 cp an 2007 cod motor BPW
    Marian Maxx
    Am sa încerc
    Mulțumesc frumos pentru raspuns
     

Distribuie pagina asta