1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BPW la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de mircea911, 11 Sep 2012.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se face obligatoriu diagnoza si LOG in mers. Sunt zeci de cauze si sunt scrise aici in acest topic si in toate topicurile despre motorul 2.0 TDI existente pe forum.
    Ai scris degeaba mesajul anterior. Pentru eroarea respectiva ai explicatiile aici in topicurile despre turbina si in topicurile mentionate anterior.
    Daca o sa citesti o sa stii ce ai de facut.

    Inca ceva: te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  2. toniandrei28

    toniandrei28 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2016
    Locație:
    alba
    Masina:
    audi a4 2006
    Ma abtin, ca vreau sa par civilizat! Daca ne luam dupa titlul topicului iti cam dai seama cam ce masina am.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si eu ma abtin si de data asta nu o sa stai sa privesti forumul o perioada mai lunga de timp pentru felul in care mi-ai dat replica ci doar iti vor fi sterse mesajele absolut inutile.

    E greu sa respecti regulamentul si sa nu dai Quote la mesaj ? Stii ca asta se penalizeaza sau nu te-a interesat sa respecti regulile ca nu vrei tu ?

    E greu sa citesti si cata lene iti este sa afli singur ce trebuie sa faci si um sa procedezi de iti trebuie un raspuns personalizat ca asa vrea muschiul tau in conditiile in care raspunsul exista deja scris pe forum ?

    E greu sa citesti ce am scris eu si alti colegi in privinta presiunii pozitive la turbina si ce inseamna si cum remediezi ?

    E greu sa citesti ce am scris eu si alti colegi in privinta presiunii negative la turbina si ce inseamna asta si cum remediezi ?

    Sunt multe de motoare 2.0 TDI ce au coduri diferite. Crezi ca daca ai scris in topicul asta inseamna ca ai acest cod de motor ?
    Nu trebuie sa ai un anumit cod de motor ca sa scrii doar intr-un anume topic dar este bine sa mentionezi asta ca sa stie pe viitor cine iti raspunde despre ce motor este vorba deoarece difera anumite componente, de exemplu turbina, EGR si multe altele fata de un motor cu 2 axe dar tot 2.0 TDI.
    Dar asta o sa inveti dupa ce o sa citesti pentru ca orice mesaj scris aiurea, de acum incolo de tine, va fi sters direct si fara explicatii
     
  4. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Off topic.

    Nu prea esti dupa cum se vede!
    @Cristi are dreptate, sunt cateva tipuri de motoare 2.0, in al doilea rand se pune eroarea gasita(cum scrie pe tester).
     
  5. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Acel senzor indica ca masina e in limp mode.
    In limp mode masina se protejeaza prin taierea mai multor functii, cum ar fi turbo.
    Deschiderea capotei e vazuta de computer ca si cum ai fi reparat problema :)

    Daca tot face asa, mergi la un mecanic si vezi ce zice diagnoza. Mecanicul la care ai fost ti-a zis ce vede el, eu cred ca e pe lanca cu mecanica....
     
  6. D.B.Q 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2017
    Locație:
    Piatra neamt
    Masina:
    A4 b7 1.8 T 2005
    A fost conducta de ulei de la turbina. Inlocuita si nu am mai avut probleme. Cost 297 euro cu tot cu ulei.
    Multumesc pentru ajutor.
     
  7. Kogiac 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B7, 2.0 TDI, 103 KW, 140 HP, 2006, BLB
    Salutare.

    Am si eu cateva intrebari.

    Prima ar fi legata de pornire. Dimineata la -8 grade imi porneste intr-o secunda, iar la ora 12 cand sunt 1..2 sau chiar si la 6 grade imi porneste in 2..3 secunde. Tot timpul porneste de la prima cheie, dar trebuie sa o tin foarte mult. Tin sa mentionez ca am schimbat bujiile acum 1 luna.

    A doua este legata de pierderea puterii la viteza mare. Mi s-a intamplat de vreo 3 ori in ultimele 6 luni. Adica in viteza a 6-a, 110..120 km/h, in jur de 2000..2200 rot/m (poate gresesc putin valorile), cu acceleratia la podea nu mai prinde viteza. Ultima data am oprit pe marginea drumului, am oprit si repornit motorul si si-a revenit.


    Stiu ca cea mai buna solutie este service-ul, dar voiam sa cer cateva pareri inainte.
     
  8. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Simplu,la prima e vorba de timpul de actionare a bujiilor(mai mic sau chiar de loc la temp.ridicate) la a doua problema e de vina turbina/geometrie murdara(log in mers/BS pe grup 011), poti sa citesti putin inainte de a intreba ca sunt discutate problemele.
     
  9. Bila Dragos

    Bila Dragos 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 BPW 2008
    Salut! ma poate ajuta cineva in legatura cu scanarea care am facut-o la motor? Atasez log-ul cu scanarea
     
  10. CatalinWBW 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2018
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4, 2.0 tdi BPW, 2006
    Salut! Sunt nou pe acest forum( imi cer scuze daca scriu gresit mesajul, rog sa fie mutat) si am o problema cu masina ( audi a4 b7 avant 2.0 tdi cod motor BPW). Mergeam cu masina pe autostrada( Germania) cu 190km/h si dintr-o data fum alb in spatele meu, am oprit direct pe banda de urgenta, am oprit motorul. Haionul era stropit cu ulei( cum a ajuns ulei pe haion nu stiu) am deschis capota si furtunul de la epurator era praf. Am completat putin ulei la motor si am mers spre casa aproximativ 6 km( schimbat viteze 2000 turatii( dupa intamplare). Masina am mai folosit.o asa cu furtunul praf inca o saptamana( pana la supermarket si inapoi 1 km) si ieri cand sa plec de la semafor am schimbat vitezele pana in a3a si cand sa schimb in a4a motorul a inceput sa balbaie, din nou fum alb excesiv pe esapament si se tura singura. A ajuns sa se tureze pana la 3000 si am oprit-o din cheie. A refulat si in vasul de expansiune. Masina nu mai porneste, daca ii pun contactul si incerc sa o pornesc se aude un "clanc". Va rog daca ma puteti ajuta cu un raspuns. Multumesc mult!
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai raspunsul scris pe forum in mai multe topicuri din mai multe arii. Te-a lasat turbina sau chiar pompa de ulei sau chiar axa cu came. Este o problema la motoarele cu o singura axa cu came (asa cum este al tau) ca aceasta sa cedeze in timp. Oricum trebuie sa desfaci motorul sau turbina sau reparatia la pompa de ulei.
    Nu ne inscriem pe forum sa punem intrebari ci sa citim pentru ca nu mai este nimic de spus in privinta problemelor despre masinile astea care au peste 13 ani de zile de cand sunt fabricate. Bafta.
     
  12. Viorel Aurel 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2017
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    Audi A4 B7 an 2006 - S-line - 2.0 TDI ( BPW) 140 CP
    Salut ! Am si eu o problema la un motor 2.0 BPW. Nu se tureaza mai mult de 2500 rot. Cand incerc sa o turez mai mult de 2500 se taie injectia si se aprind 3 martori in bord : bateria, check engine si filtru de particule care se sting daca nu mai accelerez. Punand vag apar 2 coduri p1603 si p0321. Specific ca am gasit un ECU identic care avea si immo facut cu care da aceleasi erori. Senzorul G28 este schimbat pe original. Cineva imi zice ca pinionul vibrochenului nu este la pus la punct.
     
  13. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Posteaza erorile complete
     
  14. Viorel Aurel 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2017
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    Audi A4 B7 an 2006 - S-line - 2.0 TDI ( BPW) 140 CP
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    O tampenie mai mare nu am auzit pana acum.

    Mergi la un mecanic profesionist. La un electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.

    Inca ceva ca sa nu iti fie sterse mesajele pe viitor te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  16. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Eu am avut probleme grave dupa montarea motorului tot cu senzorul ala. Aveau in service inca un BPW asa ca au schimbat senzorul...tot la fel.
    Pana la urma cu o camera au vazut ca erau indoiti 2 "pini" pe fulie. Au reparat pe banii si timpul lor.. data viitoare sa nu mai tina vibrochen de 1000 euro pe jos.........
    Presupun ca la tine nu e cazul?
     
  17. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    @Viorel Aurel Repozitioneaza distributia cu cale specifice si respecta procedura,verifica mufa si cablaj de la senzor la ecu
     
  18. Gelu Eugen 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2017
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 2.0, TDI, DPF, an 2006, motor BPW, cutie automata
    Bună ziua. Dețin un Audi A4, 2.0, TDI, DPF, an 2006, motor BPW, cutie automata. Am cumpărat mașina și nu am sesizat un defect, la pornire doar, un zgomot ciudat, de fier pe fier și doar când este motorul bine încălzit. De curand am schimbat uleiul în cutie, la reprezentanta din Sibiu, am cerut și un test, dar nu au sesizat nici o neregulă. Ulterior mi-au cerut masina pentru 2-3 zile. A mai întâlnit cineva un defect asemănător?
    Vă mulțumesc !!!
    PS. Îmi cer scuze dacă am postat gresit sau dacă mai exista răspunsuri, am cautat, dar nu am găsit.
     
  19. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Volanta.

    Sa iti pui originala.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai cautat degeaba. Intai citim forumul si pe urma scriem

    Ultimele 3 mesaje vor fi sterse.
     

Distribuie pagina asta