1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BPW la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de mircea911, 11 Sep 2012.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Sunt in specificatii, dupa cum se vede . Altceva nu se poate spune.
     
    richteacher apreciază asta.
  2. richteacher 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    audi A4 2.0 tdi 103 kw, BPW, 2006
    Deci sunt ok?.Mulțumesc!
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cauti probleme acolo unde nu sunt. Nu au nimic. Nu aici se discuta despre injectoare la motorul tau. Bafta.
     
    richteacher apreciază asta.
  4. richteacher 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    audi A4 2.0 tdi 103 kw, BPW, 2006
    Să fie. Mulțumesc!
     
  5. PetrutJim 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 BPW Multitronic 2007 - sedan
    Salut,

    Am urmatorul comportament la A4 B7 2.0 BPW Multitronic

    In momentul cand accelerez si motorul este in sarcina, la viteze mici pe intervalul 0 - 60km/h sa zicem, se aude din cand in cand un fasait/frecat puternic (cateodata in mijloc cateodata in dreapta dar vine de la motor) si taie din puterea motorului o secunda cat se aude sunetul (da in nas).

    Sunetul se aude ori o data ori de mai multe ori consecutiv cu cateva secunde intarziere intre episoade.

    Nu am reusit sa vad o regula, dar in general cand e cald motorul sau dupa ce am mers mai mult timp la drum lung.

    Masina a fost pusa pe tester (cutie si motor) - nu are nicio eroare. Am facut si log dar nu am reusit sa prind acest comportament in timpul logului.

    Pana reusesc sa fac un log si sa prind sunetul, aveti vreo parere?

    PS: acest comportament l-a facut si inainte si dupa ce am schimbat uleiul in cutie si mai am o problema - e fisurat racordul de gaze - poate are legatura

    Multumesc!
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca e fisurat racitorul EGR de ce nu il cumperi nou obligatoriu OE si nu il inlocuiesti ? De ce intrebi pe forum inainte sa inlocuiesti piesele defecte ?
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Valeo face racitoarele OE, deci nu e obligatoriu OE. Costa in jur de 8-900 ron.
     
  8. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Racordul de gaze dintre evacuare si tubulatura racitor sau racitorul in sine ?
     
  9. clauteo Banned

    Înscris:
    1 Dec 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi b7 2.0 tdi, bpw 2006
    Salut, am 2 probleme:
    a. apare fum alb la relanti si la plecarea de pe loc;
    b. intra motorina in ulei (oringurile de la injectoare au fost schimbate si nivelul la ulei tot creste).

    Am verificat turbina si nu scapa ulei. De asemenea injectoarele au fost probate pe banc si functioneaza foarte bine.
    Ca si consum de ulei a mancat cam 1l in 7000 km. Cred ca scapa ulei pe la galeria de evacuare sau admisie, am vazut umed acolo dar sub masina nu lasa pete.
    Am auzit variante de la simering, chiuloasa fisurata, piston fisurat etc. A mai patit cineva sau auzit cazuri similare, ce parere aveti?

    Multumesc

    2.0 tdi, BPW
     
  10. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    In locasurile injectoarelor cat de mare este uzura ?
    Verifica pompa tandem
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    clauteo in loc sa citesti forumul pui intrebari inutile. Poti sa te superi dar iti spun ca despre problema ta s-a mai discutat pe forum de zeci de ori in diferite topicuri. Sunt cateva verificari de facut si tu nu ai facut nimic din ce trebuia (ceva idei ti-a dat EEXCALADE) si in plus nici nu ai mers la un bun mecanic. In plus un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers. Bafta.
     
  12. clauteo Banned

    Înscris:
    1 Dec 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi b7 2.0 tdi, bpw 2006
    Pompa tandem noua, capac culbutor nou. Pt locasul injectoarelor revin cu poze.

    Cristi, inainte sa scriu pe forum au fost efectuate urmatoarele operatiuni:
    1- pompa tandem noua
    2 - capac culbutori nou
    3- injectoare reconditionate, oringuri schimbate, verificate pe banc
    4 - turbina desfacuta de pe masina si verificata

    Mai mult decat atat, am citit pe forum si nu am gasit un subiect exact cu toate simptomele pe care le am eu, adica: fum alb, motorina in ulei, urme de la ulei pe la galeria de evacuare/admisie.

    Salut EEXCALADE, am atasat poze cu locasul de la injectoare. Voua cum vi se pare? Am observat ca imi intra motorina in ulei atunci cand merg mai agresiv si schimb pe la 3500 rpm.
    Se merita sa fie reconditionata daca problema este din cauza chiuloasei?

    Multumesc
     
  13. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Tie cum iti pare in comparatie cu partea opusa ?
     
  14. clauteo Banned

    Înscris:
    1 Dec 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi b7 2.0 tdi, bpw 2006
    Salut EEXCALADE,
    Unii mecanici mi-au spus ca dupa un anumit numar de km este normal sa aiba uzura in chiuloasa din cauza faptului ca injectoarele se prind doar intr`un surub si se permite o anumita toleranta. Acum asteptam si o parere din partea voastra.

    Ms, zi faina.
     
  15. vladi87

    vladi87 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.7 TDI, 2010, CANA & A6 3.0 TDI Quattro 272 hp 2016
    Neata. Intrebare: trebuie sa schimb chiulasa, respectiv garnitura de chiulasa si problema e ca nu stiu ce cota sa iau. Mentionez ca nu stiu exact istoricul chiulasei, insa la masurare are 133 mm, pe cand cea data jos avea 134 mm. Ma poate ajuta cineva cu dimensiunea chiulasei de noua? Sau direct ce cota imi trebuie garnitura?

    Multumesc anticipat.
     
  16. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Grosimea garniturii de chiuloasa se stabileste in functie de cat ies pistoanele din bloc
     
    vladi87 apreciază asta.
  17. vladi87

    vladi87 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.7 TDI, 2010, CANA & A6 3.0 TDI Quattro 272 hp 2016
    Multumesc :)
     
  18. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Vechea garnitura are un numar de gauri (1,2,3) si un cod pe ea(cauta pe net cum citesti numarul de gauri), aceste gauri dau grosimea ei. Cumperi o garnitura cu acelasi numar de gauri, OEM sau Erling.
     
  19. mircea2007 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4, BPW, 2006
    Salut clauteo

    O problema similara am avut si eu. Scotea foarte mult fum alb si intepator daca statea la relanti. la mine a fost problema filtrul epurator, care chipurile nu se poate schimba, ci doar inlocui, insa cu tot cu capacul de culbutori. am facut asta, capac nou, original (distractie cam 1000 ron) si problema a fost rezolvata. inainte de asta am schimbat si garniturile de la injectoare, insa la mine, se pare ca nu aia era problema

    Sper sa iti fie de folos,
    Stima,
    Mircea
     
  20. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Filtrul epurator e in capac, deci nu se poate schimba. Cumperi capac nou care numai pe original vine.
    Un chit de capac cu tot cu garnitura a fost 813ron, inclusiv buson nou.
    Pe langa asta la mine si turbo nu era ok, 1200 refacut complet.
     

Distribuie pagina asta