1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BPW la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de mircea911, 11 Sep 2012.

  1. clauteo Banned

    Înscris:
    1 Dec 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi b7 2.0 tdi, bpw 2006
    Salut, ce firme recomandati pentru urmatoarele piese:
    1. Distributie + pompa de apa ( Continental + HEPU)
    2. Segmenti motor (mecanicul imi recomanda Goetze)
    3. Garnitura chiuloasa (mecanicul imi recomanda Victor Reintz)
    4. Ax cu came (mecanicul imi recomanda kolbenschmidt)
    5. Cuzineti ax cu came (mecanicul imi recomanda kolbenschmidt)
    6. Tacheti

    Masina: audi a4. b7 BPW 350.000 km.

    Multumesc, zi faina
     
  2. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    1. Pompa apa poti incerca si Ina sau GK!
    3. Erling
    5. Glyco
    6. INA negri
    Iti mananca ulei de faci segmentarea?
    P.s daca nu umblii la supape nu ai dc sa schimbi garnitura de chiulasa
     
  3. clauteo Banned

    Înscris:
    1 Dec 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi b7 2.0 tdi, bpw 2006
    Salut Sorin,

    Motorul a fost desfacut deoarece imi intra motorina in ulei (de vina este chiuloasa). Odata desfacut motorul, mecanicul mi-a spus ca ar trebui schimbate si piesele mentionate mai sus.
     
  4. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Odata data jos trebuie sa iti refaca si planeitatea chiulasei. Ar fi bine sa verifici si supapele, respectiv scaunele.
    Din cate stiu eu, principala cauza a motorinei in ulei sunt oringurile injectoarelor. Daca e din chiulasa inseamna ca ai fisuri in ea sau locasul injectorul e afectat.
     
  5. clauteo Banned

    Înscris:
    1 Dec 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi b7 2.0 tdi, bpw 2006
    Chiuloasa este trimisa la Tg Mures la bucsat (locasul injectarelor este uzat..) Acolo se va face planietatea, schimbat simeringuri supape + inspectia si reparatia aferenta daca este nevoie. Acum astetptam un ajutor din partea voastra referitor la firmele pentru piesele enumerate mai sus. Thx!
     
  6. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    @clauteo

    1. Distributie Conti + pompa Hepu/Graf.
    2. Segmenti Goetze
    3. Garnitura Victor Reinz sau Elring
    4. Ax Koble
    5. Cuzineti Glyco sau OEM
    6. Tacheti (culbutori) INA negri

    Daca tot desfaci.. schimba si simeringurile de la supape (VictorR sau Elring).
     
    Daniel.Albu apreciază asta.
  7. clauteo Banned

    Înscris:
    1 Dec 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi b7 2.0 tdi, bpw 2006
    Salut Alex, ms de raspuns.

    Referitor la axa cu came, cei de la Koble fac mai multe tipuri (de fonta sau otel)? Am vazut de exemplu la AE ca fac si de fonta si de otel. Am gasit pe autokarma axa came Koble la 700 lei dar nu stiu din ce material este facuta. Din cate stiu este recomandat sa fie de otel.

    Ms!
     
  8. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
  9. bitzy 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B7 1.9 tdi Quattro (ATJ)
    Salutare,
    Am si eu o problema cu acest motor mai precis cu uleiul care vine de la cilindrul 3 si 4 care ajunge si in galeria de evacuare. Am schimbat simeringurile de la supape iar compresia este:

    cilindrul 1- 26
    cilindrul 2 -26
    cilindrul 3- 27
    cilindrul 4- 27

    Aici este un filmulet cu evacuarea



    Este posibil sa intre uleiul in camera de ardere pe la garnitura chiuloasei sau trebuie segmentat ?
    Turbina arunca niste ulei pe evacuare e posibil sa urce uleiul in galerie ?

    GJPR0781.jpg
     
  10. clauteo Banned

    Înscris:
    1 Dec 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi b7 2.0 tdi, bpw 2006
    Salut, iti da si cu fum alb?
     
  11. clauteo Banned

    Înscris:
    1 Dec 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi b7 2.0 tdi, bpw 2006
    Salut, cu chiuloasa demontata pusa pe o masa, daca se pune benzina/diluant in orificiile de la admisie si evacuare, este normal sa se umezeasca si sa curga lichid pe la supape?

    Chiuloasa a fost trimisa sapt trecuta la Tg Mures unde s-au efectuat: rectificat supapa, alezat scaun supapa, schimbat simering, schimbat ghidaj supape si alezat ghidaj, rectificat chiuloasa (4 cilindrii), bucsare chiuloasa (imi intra motorina in ulei), test fisura circuit de racire. Dupa ce am primit-o, am montat-o direct pe masina si scotea fum alb mai ales in sarcina.
    Masina merge perfect doar ca scoate fum alb. Au mai fost schimbate: turbo nou, capac culbutor nou, segmenti pistoane, ax cu came, tacheti, cuzineti, distributie, garnitura chiuloasa, garnituri injectoare.

    Azi a fost demontata chiuloasa si mecanicul a facut testul cu benzina in orificiile de la admisie si evacuare. Dupa cum se vede in poza, in unele zone se umezeste mai tare in unele mai putin. Este posibil ca testul mentionat mai sus sa aiba legatura cu fumul alb?

    Multumesc!
     
  12. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Cel putin scaunele de la supape nu au fost facute cum trebuie .
    Intre supapa si chiuloasa trebuie sa fie perfect etans.
    Asta se verifica inainte de montaj
     
  13. Daniel.Albu

    Daniel.Albu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2018
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 2006 140 CP Avant Multitronic 7+1 cod motor BPW, cod cutie HHF
    Salut. In cazul meu pb cu fumul alb a fost generata de uzura axului cu came. Tachet uzat, lob rotunjit ( cel din capatul unde antreneaza pompa tandem) .Acum masina e in service. Revin cu detalii după cateva zile. De asemenea nivel peste maxim cu un cm in baia de ulei. A mai avut cineva pb asta?

    Uzura lob ax came
     
  14. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Posibil sa ai uzura pe coada supapei. Trebuie data jos si vazut ce se intampla acolo.
     
  15. faneb 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2018
    Locație:
    Ramnicu Valcea
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 Tdi BPW 2006
    Salutare. Am un Audi A4 2.0 TDI cod motor BPW, an 2006, cutie multitronic si am urmatoarea problema:
    Cand motorul este rece, masina porneste in regula. Dar cand apa este la 90 de grade si o pornesc, in momentul cand porneste motorul se aude un zgomot ciudat, ca un troncanit sa zic asa, zgomotul sa zic ca dureaza 2 secunde, dupa care merge normal. Asta se intampla numai cand e apa la 90 de grade am observat.
    A mai intampinat cineva aceasta problema?
    Edit: Am facut si un mic clip, poate intelegeti mai bine din el ce vreau sa zic.
     
    Ultima editare: 17 Aug 2018
  16. Audisss 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI(BPW) 140CP
    Salut, va rog sa ma ajutati si pe mine. Audiul meu nu mai porneste asa din senin, invarte dar nu porneste.Am gasit furtunul de epurare putin rupt acolo la zona de tip acordeon si cu ulei pe el. Nu am nici un martor aprins in bord. Eram pe drum bucuresti-constanta iar la un popas am simtit ca masina trepida mai mult decat de obicei,dar a mers bine.O fi el problema?!
    Ma ajuta cineva va rog, am ramas in constanta(concediu) iar maine trebuie sa plec in bucuresti!!
    Multumesc anticipat!
     
  17. Audisss 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI(BPW) 140CP
    Ok am ajuns inapoi in Bucuresti!
    Faza este ca masina nu a vrut sa porneasca deloc si am fost nevoit sa ii dau cu spray sa o pot porni sa ma intorc acasa, iar un mecanic din Constanta mi-a spus ca posibil sa se fi dezamorsat pompa,filtrul sau ceva..
    In ultimele cateva zile de mers prin Bucuresti, masina a pornit doar ca putin mai greoi, tremura si se ineaca putin la pornire pt o secunda apoi merge bine motorul, sa fie chiar filtrul de motorina problema ? De tras trage f bine,nu am eroare in bord si nici in vag com.
    Ma ajutati va rog cu un sfat,ce as putea sa fac?
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Noi nu putem pentru ca nu suntem mecanici profesionisti si din spatele tastaturii nu ai cum sa o rezolvi. Mergi la un profesionist.
     
  19. Audisss 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI(BPW) 140CP
    Sigur asta vroiam, dar am nevoie de un mecanic foarte priceput pentru marca la vw/audi ca pe unde am incercat nu prea au idee deloc. Imi farama toata masina pana gasesc buba. Multam mult.
     
  20. clauteo Banned

    Înscris:
    1 Dec 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi b7 2.0 tdi, bpw 2006
    Salut, am o problema cu fumul alb la relanti (la cald si la rece). Daca scot mufa de la debitmetru sau egr nu mai scoate fum alb. Pe VCDS nu am eroare.
    Care sa fie sursa problemei?

    Ms!
     

Distribuie pagina asta