1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BPW la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de mircea911, 11 Sep 2012.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cauzele sunt cu zecile si toate sunt descrise in acest topic si in restul topicurilor despre motorul 2.0 TDI existente pe acest forum. Asa ca te rog sa citesti integral acest topic si nu numai cu un caiet alaturi ca sa iti notezi ce ai de facut. Daca te grabesti, mergi la un profesionist in mecanica, platesti si iti rezolvi problema.
     
  2. clauteo Banned

    Înscris:
    1 Dec 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi b7 2.0 tdi, bpw 2006
    Revin cu o actualizare. Cu mufa de la EGR scoasa imi da cu ceva fum alb pana cand apa este la 60-70 grade. Dupa ce trece de 70 nu imi mai da. Ceva idei sau a patit cineva ca mine?
     
  3. paul.sergiu75

    paul.sergiu75 6th Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2015
    Locație:
    Timișoara / Bergen
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 140 Hp Bpw Airride,Audi A6 C7 Hybrid si Audi A4 B7 BLB
    Buna colegii! Am si eu nevoie de un cod pentru clapeta de aceleratie(throttle body) si Egr... vin masini este WAUZZZ8EX7A260196. Imi trebe codul piesei pentru a putea comanda
     
  4. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Capacul de la culbutori!?
     
  5. Alincosoveanu 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 2.0 tdi 2006 cod motor bpw
    Va salut cu respect . De dimineata mi sa aprins check engine ,masina merge la fel ca inainte ,după un test vcds am gasit eroarea 008598. Ce soluție am la această problemă ? Multumesc anticipat
     
  6. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Pentru inceput stergi eroarea, in cazul in care reapare eroare mergi pe varianta curatat/schimbat senzor.

    Bafta
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sa schimbi senzorul dupa ce faci niste verificari. Cine ti-a facut diagnoza nu stie sa o foloseasca.
    Si la electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
     
  8. Alincosoveanu 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 2.0 tdi 2006 cod motor bpw
    Multumesc frumos. Aveti idee cat costa un senzor ?
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Asta afli la magazin. Nu discutam despre preturi aici. Intai demontezi de pe masina, vezi marca senzorului si cumperi exact ca cel de pe masina daca nu vrei sa cumperi OE (care ar trebui sa-l cumperi obligatoriu). Bafta

    Inca ceva: te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina ce o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  10. Alincosoveanu 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 2.0 tdi 2006 cod motor bpw
    Am inteles ! Imi cer scuze sunt la inceout
     
  11. ionutd84

    ionutd84 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    a62.0tdi, blb, stage 2
    nu te arunca la senzor, vezi de ce ai amestec prea bogat, fa un test de noxe, verifica cantitatea injectata etc etc. mergi la cineva care are viziune si stie ce face
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ionut exact asta i-am spus si eu dar cu alte cuvinte. :) Trebuie cineva care vede mai departe de un bec aprins in bord sau un mesaj la diagnoza. De aia i-am spus sa caute un profesionist si pe urma sa cumpere. Bafta
     
  13. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    Salut,
    Am un BPW si ma confrunt cu o problema des intalnita: fum alb pana cand ajunge antigelul la 70 grade. Mentionez ca presiune in vas nu face deloc, dupa 70 grade nu mai scoate gram de fum. Am urmatoarea eroare de care nu pot sa scap, plus valorile atasate la injectoare, asta la rece, la cald scad putin valorile undeva la 1.8-1.88 la cele cu valori de peste 2 la rece. Posibil si de acolo fumul la rece ?
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si de ce nu inlocuiesti senzorul respectiv si verifici injectoarele pe banc de proba ?
     
  15. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    Inlocuiesc senzorul, as vrea sa stiu care este ca sunt doua si sa nu-l comand pe cel gresit. Iar la partea cu injectoarele mi se pare ciudat ca toate au luat-o razna dintr-o data. De tras trage masina, sa fie si din senzorul respectiv ?

    * daca puteti sa-mi spuneti un cod pentrj sonda
     
  16. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Doua modele? Mie programul imi gaseste doar un tip de senzor, mufa neagra, ovala si putin dreptunghiulara la un capat, 2 pini. Ia unul Hella/OEM pe baza seriei de sasiu si monteaza-l. Apropo, daca nu esti sigur, localizeaza senzorul tau de pe masina si scoate-i mufa, asa iti vei da seama cum trebuie sa arate.

    Chiar daca senzorul e problema, masina trage, doar ca nu-ti mai indica temperatura corecta. Mie imi indica 60-65* in conditiile in care am alergat-o vreo 10 km plus doi urcare-coborare pe o serie de serpentine destul de abrupte.

    EDIT: Da, acum am re-re-citit ce ai scris. Scuza-ma, sunt adormit.
     
    Ultima editare: 27 Oct 2018
  17. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    Nu cred ca senzorul asta este la mine problema, din cate am inteles ar fii undeva pe evacuare. Apa o indica corect,
     
  18. flore22 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2017
    Locație:
    Beius
    Masina:
    Audi A4 motor Bpv 2006




    Salut,
    Referitor la problema mai sus mentionata si eu am avut aceeasi problema nu imi pornea nici la cald nici la rece bine si avea trepidatii. Asa ca m-am dus la service si mi-au schimbat o-ringurile injectoare, pompa combustibil si vacuum si filtrul motorina iar masina mere ca o albina. :)
     
  19. richteacher 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    audi A4 2.0 tdi 103 kw, BPW, 2006
    Va salut!
    Am si eu o problema cu bataia in admisie. Acum un an am schimbat axul cu came si culbutorii pentru ca tot asa se auzea bataie in admisie si s-a dovedit ca trebuiau schimbate. Problema este ca dupa ce au fost montate bataia inca se auzea... Am vorbit cu mecanicul si am mai desfacut capacul de la culbutori sa verificam supapele. Surpriza... Erau toate slabe parca erau duse toate. Dupa ce le-a mai apasat cu surubelnita si am pus capacul, pana am ajuns acasa , surpriza si-au revenit si motorul se auzea frumos. Dupa o perioada iar incepea sa se auda bataia in admisie si iar dupa putin timp se oprea. M-am hotarat sa schimb iar culbutorii acum cateva zile si capacul de la culbutori. Dupa ce am terminat, cand am dat cheie iar batea si mai tare. Azi am desfacut capacul si am incercat culbutorii si erau toti moi parca erau dusi. Mecanicul mi-a propus a schimb din nou uleiul si am bagat Castrol 10 40 ( nu mai am filtrul de particule) cu gandul ca poate nu exista suficienta ungere la culbutori si totusi iar se aude bataia in admisie. Am intrebat si la audi si nici ei nu au nicio idee de ce sa intampla lucrul acesta. Va rog sa ma ajutati cu o prere. Multumesc frumos!
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce brand ai folosit la axul cu came si culbutori ?

    Si-a batut capul mecanicul respectiv sa masoare presiunea uleiului ? Daca da, ce valori au rezultat ?
     

Distribuie pagina asta