1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BPW la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de mircea911, 11 Sep 2012.

  1. richteacher 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    audi A4 2.0 tdi 103 kw, BPW, 2006
    Kolbenschmidt axul și prima data culbutori ina, apoi culbutori kolbenschmidt. Nu au măsurat presiunea. Le mai spuneam eu cateodata de ea dar ziceau că dacă nu se aprinde semn la bord e ok.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E clar. Pai asa schimbi piese intruna, daca presiunea e mica ti le va nenoroci continuu.
    Zi-le sa masoare presiunea conform ELSa, la ralanti si la 2000 rpm.

    O sa iti atasez eu mai tarziu procedura de masurare a presiunii uleiului, de montaj a axului cu came si a culbutorilor.
    Sa fii 100% sigur ca s-au montat conform specificatiilor, in caz contrar pot aparea probleme, mai ales la culbutori.
    Piesele folosite sunt ok.
     
  3. richteacher 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    audi A4 2.0 tdi 103 kw, BPW, 2006
    Aștept. Multumesc!
     
  4. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Parerea mea e ca ai probleme la supape (depuneri pe ciuperca, joc in ghiduri). Aceleasi simptome le-am avut si eu, cu ax si tacheti uzati prematur, si cand am desfacut chiulasa-surpriza, depuneri de toata frumusetea.
     
    richteacher apreciază asta.
  5. richteacher 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    audi A4 2.0 tdi 103 kw, BPW, 2006
    Asta ce înseamnă? Trebuie chiuloasa data jos? Ok. Accept și lucrul asta, însă la tine după ce ai schimbat axul și tachetii, se mai auzea bătaia in admisie sau mergea bine și apoi se stricau...?!
    (Audi66, nu uita, te rog, cu procedurile promise...)
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    In legatura cu presiunea uleiului, trebuie sa ai minim 0.8 bar la ralanti si 2 bar la 2000 rpm.

    Revin si cu procedurile imediat cum ajung la laptop.
     
    richteacher apreciază asta.
  7. richteacher 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    audi A4 2.0 tdi 103 kw, BPW, 2006
    Am înțeles. Aștept și celelalte proceduri. Mulțumesc frumos!
     
  8. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Cam da, dar inainte sa o dai jos mai poti verifica: daca mananca ulei, daca compresia e in parametrii?
    Combinatia cea mai buna e axa Kolben cu tacheti INA (negri)..
     
  9. richteacher 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    audi A4 2.0 tdi 103 kw, BPW, 2006
    Ok. Kolbenschmidt și ina negri am avut până să îi schimb cu kolbenschmidt pentru că și cei de la ina băteau uneori. Ăștia de i-am pus acum nu vor să se aseze deloc, bat mereu. Am cer mecanicilor să facă ce m-ati sfatuit. Mulțumesc!
     
  10. richteacher 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    audi A4 2.0 tdi 103 kw, BPW, 2006
    "Cere și ți se va da" ... E am cerut. In toata Slatina (Olt) "muncipiu" de judet nu am găsit un service care sa îmi măsoare presiunea la ulei. Toți când le zic de presiune ulei, compresie ... dau din umeri și spun că nu e nevoie și oricum îmi spun că nu au instrumentele necesare. Nu știu ce să mai cred...
     
    Ultima editare: 2 Noi 2018
  11. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Daca nu ma insel si modelul tau are ax la pompa de ulei care se toceste.
    De asta si colegul @audi66 ti-a zis sa masori presiunea. E posibil sa fie dus si sa nu mai faca suficienta presiune ->uzura prematura.
     
  12. richteacher 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    audi A4 2.0 tdi 103 kw, BPW, 2006
    Sunt de acord cu voi. Daca nu găsesc sa masor presiunea , am sa caut sa inlocuiesc acel ax. Mulțumesc frumos pt. informații!
     
  13. ionutd84

    ionutd84 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    a62.0tdi, blb, stage 2
    poate fi bun axul, pompele mai fac probleme si de multe ori presiunea e putin mai mare decat limita senzorului, adica nu ai presiune suficienta dar nici becul de lipsa presiune nu ti-l aprinde.
     
    richteacher apreciază asta.
  14. Audisss 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI(BPW) 140CP
    Salut colegi,am si eu o problema la BPW-ul meu. Uneori in mers incepe sa o ia tremuratul si la relanti cand stau la semafor se simt vibratii rau de tot,iar mai nou, acum 2 zile abia am plecat cu ea de pe loc pt ca se tura foarte greu ,mirosea rau a noxe in spatele masinii si parca murea motorul, trebuia sa accelerez mult ca sa pot face cuplu sa o misc de pe loc parca era in limp mode .
    Ajungea greu pana la 2300 rpm dar acolo aveam impresia ca se rupea motorul se auzea la acceleratie un "zanganit". Pe tester nu imi da nici o eroare,decat injectorul 4 uneori urca prea mult in special cand ajunge la 90 grade si a ajuns pana la valoara de 2 si ceva. Credeti ca ar fi injectorul mort?

    Multam!
     
  15. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Injectoarele se masoara doar cu motorul la temperatura optima de functionare. Daca a ajuns la "2 si ceva" de ce nu il schimbi? Cine ti-a facut diagnoza, un patiser?
     
  16. Madalin600 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2018
    Locație:
    Calarasi
    Masina:
    Audi a4
    Salut,
    Am avut și eu aceasta problema cu fumul alb. La mersul încet prin oraș, la relanti, iar când părăseam orașul dispărea. Am rezolvat aceasta problema, am schimbat capacul de la culbutori. Am fost la un tip care a lucrat la reprezentanta si mi-a zis imediat ce are. Am schimbat capacul culbutori si totul este ok. Este scump dar merita. Capacul are o supapa care se înfundă și nu mai eliberează fumul din interior și il baga in admisie.
     
  17. Audisss 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI(BPW) 140CP
    Urmeaza sa il schimb. Mai e nevoie de vreun reglaj dupa ce pun noul injector?(as vrea sa il schimb eu dar daca trebuie reglat imi va trebui un mecanic bun)
     
  18. Vasi Caraibot

    Vasi Caraibot 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 diesel 2.0 TDI cod.BPW an 2006
    Salut, care o fost problem de aveai așa presiune ? Și mie îmi face la fel capacul de la ulei.
     
  19. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    Salut, am schimbat capacul la culbutori si tot la fel, fum alb si la cald si la rece, suspectez injectoarele, care la rece au valori cu 0 si dupa un minut au valorile atasate, la 90 de grade ating uneori si valori de 2. Posbil de acolo sa fie fumul?
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nou si original ?
     

Distribuie pagina asta