1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BPW la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de mircea911, 11 Sep 2012.

  1. Vasi Caraibot

    Vasi Caraibot 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 diesel 2.0 TDI cod.BPW an 2006
    Salut,

    Eu cred ca am rezolvat problema cu fumul alb de la motorul meu. Mecanicul mi-a trimis turbina la recondiționat susținând ca are joc in ax, o pus-o sus pe ce noua si când a facut o tura mi-a sărit joja de la ulei, fumul alb încă era (posibil pana s-a curățat toba).
    Mi-a desfăcut și capacul culbutori cică l-ar fi curățat (din câte am citit pe forum nu se poate curata acea supapa din capac). Pana aici floare la ureche.
    Am luat mașina, totul ok. După 30 kilometri mi-a apărut pâlpâind senzorul MIL (acea spirala) și turbo a intrat in protecție = LIMP.
    Am mers înapoi la mecanic si a constatat ca in turbo este prea multă presiune. Am comandat alt debitmetru iar după alți 10 kilometri iar se aprinde spirala și face la fel. Iar am mers înapoi și de data asta mi-a schimbat și convertorul de presiune.
    Acum merge și nu mai scoate fum. Nu știu pentru cât timp [emoji85][emoji28]. Precizez ca înainte mi-a mers mașina ață doar ca o început sa scotă acel fum alb.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce convertor de presiune ?
     
  3. Vasi Caraibot

    Vasi Caraibot 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 diesel 2.0 TDI cod.BPW an 2006
    Convertor presiune turbo

    [​IMG]
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Aia este o valva N18 sau N75 - nu imi dau seama exact din poza si cod. Convertor e in capul lor de prosti handicapati ce sunt aia care au denumit piesa asa pe acel site. Tu nu ai invatat pana acum ca ai pe masina acele 2 valve la motor adica N18 si N75 care controleaza tot sistemul de vacuum, turbina si EGR-ul ?
    Electrovalve care se colmateaza in timp si trebuie schimbate obligatoriu cu unele noi originale sau in cel mai rau caz cu unele marca Pierburg.
    Din pacate nu va pricepeti la masini si motoare iar cand nimeriti pe mana unui "habarnist" ati pus-o de bani. El ca si mecanic trebuia prima data sa verifice cum lucreaza acele electrovalve cu vacuumetru si trebuia sa faca niste teste nu sa umble pe la turbina aiurea si inutil. Cand ai prea multa presiune in turbina nu te apuci de desfacut turbina fara sa faci niste minime verificari.
    Tot ce ti-am spus eu este scris pe forum in zeci de topicuri. Asta denota faptul ca voi stati degeaba pe forum si nu cititi nimic doar puneti intrebari aiurea si inutile = care se repeta, din pacate.
     
    iVladBogdan apreciază asta.
  5. richteacher 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    audi A4 2.0 tdi 103 kw, BPW, 2006
    Salut.
    Am rezolvat problema cu bataia in admisie. Cum nu am gasit sa masor presiunea la ulei, m-am apucat sa mai caut prin paginile forumului si am gasit rezolvarea.

    [​IMG]

    La fel ca la colegul de pe forum bugscata, acest capacel (poza e de la el, nu de la piesa mea dar e identica ) era cazut si se pare, cum spunea el si alt mecanic, trebuia sa tina presiunea la ulei. Am schimbat toata piesa din imagine si acum motorul suna foarte bine. Am sa caut sa masor si presiunea la ulei dupa sfatul colegilor de pe forum si sa schimb axul la pompa de ulei . Multumesc pentru ajutor!
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si noi multumim pentru ca nu ai umplut paginile forumului cu alte intrebari inutile (asa cum fac multi altii, din pacate) si ai reusit sa faci ce trebuie doar citind explicatiile. Bafta.
     
    richteacher apreciază asta.
  7. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    am pus de pe alta masina, am inlocuit capacele intre ele ca sa nu existe dubii, masina cealalta functioneaza perfect cu capacul meu, a mea in schimb cu capacul lui la fel, mult fum alb, raman injectoarele
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cum spui tu. Bafta.
     
  9. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    Salut, sper sa rezolv si eu pana la urma cu fumul alb si valorile ciudate la injectoare, cam asta am gasit in chiuloasa in locasul injectoarelor, uzura, efectiv santuri, 90% de acolo vine problema
     
  10. PetrutJim 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 BPW Multitronic 2007 - sedan
    Salut,
    Am fost sa reconditionez recent turbina la un BPW si sa curat filtrul de particule. Cand a desfacut turbina, mi s-a spus si am si vazut ca la pistonul unu am ulei pe evacuare.
    Azi o duc la alt mecanic care se ocupa de motoare dar ma intereseaza cateva pareri referitoare la cauze, ca sa stiu cum pun problema.
    Imi consuma in jur de 2 L de ulei la 7000km si nu scotea fum (capac culbutori schimbat recent).

    Multumesc!
     
  11. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Simeringuri supape. Daca dai chiulasa jos schimbi tot (simering, ghid, eventual supape, refacut planeitate, garnitura, suruburi noi).
    Consumul ala de ulei trebuia sa iti dea de gandit. Nu ai fum pentru ca ai DPF si s-a dus acolo.
    Daca ai curatat DPF-ul iti recomand sa rezolvi si problema chiulasei, altfel l-ai curatat degeaba.
     
    Vasi Caraibot apreciază asta.
  12. PetrutJim 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 BPW Multitronic 2007 - sedan
    Sorin87
    Este vorba despre segmenti, asta s-a constatat. Desigur o sa schimbe ce ai zis mai sus, garnitura chiulasa... plus altele de genul asta.
    Multumesc.
     
  13. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    Salut, efectiv nu stiu ce sa-i mai fac, am pus alta chiuloasa, completa de pe alta masina functionala, curatat EGR, galerie, intercooler, dar tot la fel, mult fum alb, ce sa-i mai fac
     
  14. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    De ce nu dai jos injectoarele sa le verifici pe banc ? Si tot schimbi piese la ghici ?!?
     
  15. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    Am pus alte injectoare, atunci am vazut ca veche chiuloasa are "santuri" in locasul injectoarelor si-am decis sa o schimb
     
  16. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Dai informatii foarte vagi , da-ne mai multe informatii nu trebuie sa te tragem de limba ca sa incercam sa te ajutam. Ai pus alte injectoare de pe o masina care nu scoate fum ? Ai pus injectoarele si in chiulasa noua ?!
     
  17. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    Da am pus injectoare de pe alta masina care nu scotea fum, le-am pus si in noua chiuloasa, cu alt cablaj si tot asa mult fum. Valorile sunt ciudate si cu injectoarele mele si cu cele "noi". Cand il pornesc la rece am valori cu "0" dupa ce se-ncalzeste am valori cu "1, 1.6 maxim" motorul merge rotund, trage ok, dar scoate fum alb. Ramane sa mai incerc cu alta turbina. Sa nu uit: am suspectat si racitorul de gaze care la-am anulat pentru test, dar nimic
     
  18. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Nu vreau sa zic vreo prostie si rog colegii sa ma corecteze , dar un prieten care a luat un BLB si a avut problema cu fumul alb a gasit probleme la un piston. :)
     
  19. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    Ce a gasit mai exact ? La mine parea totul ok, nu aveau jocuri pistoanele, cilindri nu erau zgariati, motorul se invarte ok fara sa agate
     
  20. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    De asta am zis sa ma corecteze colegii daca zic vreo prostie , si lui ii mergea motorul perfect , tragea foarte bine , a schimbat turbina , fumul alb a ramas si au desfacut pana la urma motorul si ceva au schimbat , dar ce nustiu. Mai asteapta sa dea un reply si ceilalti colegi sa-ti dea un hint. :)
     

Distribuie pagina asta