1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BPW la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de mircea911, 11 Sep 2012.

  1. Audisss 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI(BPW) 140CP
    pai nu intelegi ca nici un mecanic nu iti repara doar unul singur?! am discutat deja cu 3 serviceuri si toti vor sa te faca sa le repari pe toate sa le faci vanzare mare de 20 meleoane! altfel daca iti face doar 1 nu iti garanteaza domne` deci practic ti-l face la vrajeala ca sa te intorci la ei...
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si ce legatura are, faptul ca tu nu gasesti mecanic care sa faca ce trebuie, cu acest forum ? Aia care repara injectoare nu sunt mecanici ci doar reparatori de injectoare si atat. Ti-am spus sa mergi la mecanic, sa demontezi injectorul defect si sa mergi cu injectorul defect la reparat. Te intorci la mecanic si il montezi. Foarte simplu. Mai cauta si o sa gasesti.
    Nu ne varsam frustrarile aici pe forum pentru ca nu suntem site de socializare sau de dezbatere publica asupra mersului societatii in care traim.
     
    xstefan10 și TalosCosmin apreciază asta.
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Dupa ce repari un injector, o sa vezi ca ai compensatii mari pe altul (deoarece si in momentul de fata, alt injector incearca sa il compenseze pe cel defect). Din cauza asta toti recomanda sa le reconditionezi pe toate 4 deodata.

    Am patit-o pe V6 unde montam unul reconditionat si zbura altu in valori pe VCDS. Deja la al 2-lea inlocuit si aceeasi treaba, am decis sa le reconditionez pe toate.

    Eu le-am luat de pe eBay cu garantie 1 an fara limita de km.

    Majoritatea care le reconditioneaza in tara dau doar 3 luni de garantie (1 an doar daca ii lasi pe ei sa demonteze absolut tot sistemul de injectie, sa il curete si sa il verifici, inclusiv rezervorul).
     
  4. NoName 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2018
    Locație:
    Miercurea Ciuc
    Masina:
    A4 B7 2.0TDI BPW 140CP 2007
    Salut vreau sa te întreb care este părerea ta despre axul campro,am văzut că ai pus pe mașină și cat tea ținut.mersi!
     
  5. energy82

    energy82 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2009
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A4 B8 multitronic S4 look,A4 B7 2.0tdi BPW S-Line
    Salutare ! Am o masina la reparat care imi da batai de cap. Este vorba de un A4 B7 BPW. multitronic.

    Problema : la pornirea la rece injectoarele se aud rau, ele fiind luate de pe alt motor care functiona perfect dar verificate si la bosch.
    Cantitatea de motorina are o valoare ciudata si anume : la pornire pleaca de 10mg iar la 60-65grade ajunge la 6,3-6,6mg. La 80 grade ajunge undeva la 7.1-7.4mg scade la 6.3mg si tot asa.
    Problema este cu recircularea gazelor, ECU ba cere ok, ba cere peste limita, masina fiind la ralanti.
    In mers e catastrofa, pana in trapta 3 masina trage rau, parca e sufocata, dupa viteza de 50km/h incepe sa traga bine.
    Probleme de ordin tehnic nu sunt, am incercat 3 valve egr (sh, noua), softul e OK.
    Singura soltuie care mi-a mai ramas e sa inlocuiesc ECU dar as mai vrea pareri din partea voastra deoarece clientul a ajuns la disperare si nu vreau sa cheltuie banii aiurea.
    Daca s-a mai confruntat cineva cu problema asta bizara il rog frumos sa imi dea o idee ceva !
    Va multumesc frumos !
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Are DPF ? Daca pe banc injectoarele sunt ok iar pe masina nu, o cauza poate fi si cablajul acestora sau incompatibilitate daca sunt luate de pe alt cod motor.

    Ataseaza un log in mers, poze din VCDS cu EGR, injectoare, de pe Engine.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Clientul sa schimbe mecanicul. Voi ca mecanici nu puneti intrebari pe forum pentru ca asta inseamna ca nu stiti meserie si nu trebuia sa va apucati de aceasta treaba. Nu are nici o legatura ECU cu problema voastra si il schimbi degeaba. Unele din lucrurile de verificat sunt cele mentionate de audi66 si mai sunt si alte de verificat si inlocuit. Sunt multe de facut la masina aia pentru a rezolva problema si nu se rezolva din fata tastaturii.
     
  8. energy82

    energy82 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2009
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A4 B8 multitronic S4 look,A4 B7 2.0tdi BPW S-Line
    Multumesc tuturor pentru raspuns. Cat despre rezolvarea problemei, a fost de la ECU: controller defect.

    O seara buna.
     
  9. Chira.vasi

    Chira.vasi 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2019
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 b7 2.0 bpw 2005
    Salut! De ceva timp ma confrunt cu un zgomot metalic si nu reusesc sa ii dau de capat. Apare odata la cateva zile si se aude doar cand accelerez (in mers si in stationare) se simte si o trepidatie marunta la relanti dar acul turometrului sta fix. Am schimbat kitul ambreiaj, tacheti, ax cu came, capacele culbutori, rola intinzator si tot nu am scapat de el. Am atasat un link video (youtube, dimensiune prea mare pt a putea incarca pe site) cu el si mentionez ca nu am joc la axul turbinei, masina trage bine pe toata plaja de turatie indiferent de viteza, nu am nici o eroare, nu scoate fum. Multumesc pentru pareri, sfaturi! A4 b7, 2005, 2.0 BPW cu filtru particule.

     
  10. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Pare Surge de la turbo
     
  11. Vasi Caraibot

    Vasi Caraibot 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 diesel 2.0 TDI cod.BPW an 2006
    Chira.vasi
    Si eu am avut cam acelasi zgomot dupa ce am recondiționat turbina. Erau slab stranse nu stiu ce tablita sau țevi, nu mai stiu exact, imediat si-a rezolvat mecanicul greșeala
     
  12. Chira.vasi

    Chira.vasi 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2019
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 b7 2.0 bpw 2005
    Multumesc eexcalade. Cred ca ai dreptate dar e ciudat e ca apare doar uneori, am fost cu mecanicul in teste si desi a condus extrem de agresiv nici macar 1 secunda nu a facut si a mers vreo 20 de km urban si extraurban.

    Vasi la tine facea permanent ? Mulțumesc pentru raspunsuri.
     
  13. Vasi Caraibot

    Vasi Caraibot 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 diesel 2.0 TDI cod.BPW an 2006
    Cu placere. Nu făcea permanent. Din cate îmi aduc aminte cred ca o uitat sa strângă nu știu ce țevi de pe lângă turbo
     
  14. Mihai Valentin Silviu

    Mihai Valentin Silviu 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2017
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    Audi A4 , 2.0 automat , 2007
    Salut,
    Motor BPW 2.0 140 CP
    Am o problema , de cateva zile la pornire se aude un zgomt urat infundat si o bataie usor metalica pe partea stanga, martorul de la dpf se aprinde des -dupa rulare turata se stinge , tremura la relanti , in mers doar la accelerare brusca scoate ceva fum (normal , nu alb sau alta culoare). In mers la turatie 1800-2000 tremura dupa care la urcare in turatii merge normal .

    Care ar putea fi cauza acestor trepidatii ?

    Interventii efectuate:
    -schimbat pompa tandem ,
    -schimat tubulatura (furtune)turbo
    -turbo reconditionat acum 17000 kn (inca e in garantie)
    -curatat clapeta acceleratie si EGR
    -schimbat ulei cutie multitronic
    -schimbat tampoane motor (initial am zis ca asta era cauza trepidatiilor)
    -schimbat capac motor, joja (aveam pierderi de ulei) original VAG
    -schimbat furtun epurator (pierdea vapori si dadea ulei) original VAG
    -efectual schimb ulei/filtre la timp (VAG) sa zicem ca eliminam mentenanta uzuala din problema

    Multumesc anticipat!
     
  15. Mihai Valentin Silviu

    Mihai Valentin Silviu 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2017
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    Audi A4 , 2.0 automat , 2007
    Salutare tuturor. Ieri am descoperit cauza problemelor menționate la un sprint pe DN și 170km/h făcut praf motorul. Ax came, etc.. Platforma și service. Maine cred ca e gata.. Gaura buzunar 2500 lei ! Deci fraților dacă simțiți simptomele la mașină menționate în postul meu anterior nu rupeți hamul,directia service sau mecanic și verificați uzura ax came.. Ustura!!
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Dupa bataie metalica si sunet infundat, asta trebuia sa faci, verificat ax came.
     
    Mihai Valentin Silviu apreciază asta.
  17. Purcaru Ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2019
    Locație:
    Olt
    Masina:
    Audi A4 20tdi 2005
    Eu am aceias problemă
    Unde se poate repara?
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La cofetarie ? La asa intrebare, asa raspuns. Mergi la orice atelier mecanic care se ocupa cu asta si au scule dedicate adica strunguri, masina de frezat, masini pe coordonate, masina de planat. Sunt ateliere dedicate pentru asa ceva.
     
  19. Gabriel b7

    Gabriel b7 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a4 b7 motor bpw 140cp an 2007
    Salut! Am și eu o problema cu al meu b7 BPW 140 cai. Pe la 1900-2000rpm se comporta anormal mașina, de parca ar scăpa compresie, dă 3 rateuri scurte. Pe tester nu iese nimic. Menționez ca in trecut am schimbat Ax came, oringuri injectoare + șuruburi, Garnituri admisie. Mecanicul zice ca ar fii de la injectoare dar ele lucrează bine, aproape de 0. Vreo idee? Mulțumesc!
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nici una. Ai sute de pagini aici pe forum (nu doar in topicul asta) si "sute" de "retete" scrise care trebuie aplicate. Problema ta o rezolvi la mecanic nu pe forum din tastatura si pe ghicite, din pacate.
     

Distribuie pagina asta