1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BPW la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de mircea911, 11 Sep 2012.

  1. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Din ce in ce mai multi baieti o dau in bara pe la Suceava si nu inteleg de ce. Sunt motoare ce s-au fabricat zeci de ani si cunoscute bine (de unii) dar de alti, dupa cum se vede, nu. Sper ca ti-a montat injectoarele si le-au reglat cu scule dedicate si nu la ochi.
     
  2. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Unde le-ai reconditionat?
     
  3. Chira.vasi

    Chira.vasi 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2019
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 b7 2.0 bpw 2005
    Salut! Acu ceva timp mi-a picat egr-ul... sătul fiind de bagat bani si sfinți in motorizarea bpw l-am obturat și am scos mufa (eroare robinet + spirala in bord si eroare egr pe diagnoza) urmând să vand masina si nou proprietar sa schimbe el egr-ul. Între timp m-am răzgândit voi păstra masina si voi schimba egr-ul. Problema e ca am facut vreo 3000 de km cu el obturat. Masina a mers perfect. Dpf-ul isi face regenerare pasiva ca si inainte ( diferenta e ca nu se mai aude zgomotul de refulare de la turbina, posibil si din cauza ca a fost reconditionata) consum putin mărit (6.6 % la 1000 km 850 ext. 150 oras) apropo cb arata cu 0.3 mai putin la mine in rest totul ok. Acum intrebarea: cei 3000 de km fara egr cat de mult au afectat dpf-ul? Mulțumesc!
     
  4. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Nu a patit nimic.
     
    Chira.vasi apreciază asta.
  5. Chira.vasi

    Chira.vasi 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2019
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 b7 2.0 bpw 2005
    Multumesc pentru raspuns!
     
  6. Jors Ciprian 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2018
    Locație:
    Târgu mures
    Masina:
    A4 b7 2.0 bpw 2007
    Bună ziua. De când a venit caldura ma confrunt cu o problema. La o apăsare mai brusca a pedalei de accelerație se aprinde în bord spirala timp de 1 secunda și mașina parca e înfundata după care își revine la normal. A4 b7 2.0 Bpw. Las și o poza cu eroarea de pe tester. Țin sa precizez ca am pus de pe o alta masina care merge bine debitmertul și senzorul de pe galeria de admisie și aceleași Simptome. Și cablajele senzorilor au fost verificate. Am mai găsit ceva ciudat referitor la sonda lambda. Las poza.
     
    Ultima editare: 21 Iul 2019
  7. Catalin Bian 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2019
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a4 b7
    Salutare,
    La masina din profil Audi A4 B7 cod motor BPW imi arunca uleiul din motor in evacuare. Am recondiționat turbina si la fel face, il arunca.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Du-te inapoi la cei care au reconditionat turbina. La fel am patit si eu dupa ce am reconditionat o turbina la Marvis Auto Concept.
    Cauza ? Kit-uri de reparatie de calitate foarte proasta. La mine a fost din kit-ul de reparatie al turbinei. Arunca stropi de ulei jos cand o acceleram pe loc.
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Sep 2019
  9. george2121

    george2121 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 b7 2006 multitronic 7+1 cod motor bpw
    Salut,
    Uita-te la garnitura de la pompa tandem pentru ca pe acolo mai poate pierde ulei.
     
    gigel_78 apreciază asta.
  10. Mariuspolizei 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0 TDI 177 HP 2012, CGLC Multitronic
    Si eu am patit la fel. Am reconditionat turbina, imi arunca ulei in continuare, am trimis-o inapoi, au zis ca turbina e ok dar tot dadea cu ulei si scotea fum alb ca nebuna. De vina era capacul de la culbutori, era filtrul epurator infundat si din cauza presiunii gazelor prea mari, arunca uleiul afara (mi s-a spus ca lagarele de ungere ale turbinei rezosta pana la 5 bari presiune, iar daca uleiul are mai mult il sa afara). Dupa ce am schimbat capacul culbutori nu am mai avut probleme cu asta.
     
    Vasi Caraibot apreciază asta.
  11. AlinB_545 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BPW ) 140 CP, 2006 automat
    Salut. Ai gasit pana la urma care este cauza? Ma confrunt cu aceeasi problema. Mulțumesc
     
  12. Adit

    Adit 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2019
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B7, BPW, 2007
    Salut,
    Eu am avut o problemă cred ca asemănătoare in august acest an când am venit din Grecia. In Macedonia am oprit sa alimenteze. Dupa cand am pornit masina la turatie se simțea trepidatie mare si zgomot si am plecat asa... Am venit 600 km pana acasa cu viteza max de 90 km ora si turatie maxima 2000 ture.
    Problema a fost 1 culbutor spart ocazie sa schimb: ax came, culbutori, cuzineti, semering, garnitura pompa tandem.
    Pret total piese noi până în 1000 lei. Sper sa iti fie de folos informația.
     
  13. AlinB_545 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BPW ) 140 CP, 2006 automat
    Adit nu este cazul la mine. Masina se tureaza normal (exceptand vibratiile si lipsa putere din paja de ture 1300-1800 ). Culbutorii sunt schimbati, simering nou (acum 600 km).
     
  14. Adit

    Adit 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2019
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B7, BPW, 2007
    Eu cand am fost cu masina la mecanic sa identifice problema, am ajuns si nici nu am apucat sa opresc motorul ca mi a spus că trebuie să iau toate piesele menționate (Ax came, culbutori, cuzineti, semering si garn pompa tadem).
    Succes
     
    Iordan rafael apreciază asta.
  15. sorin_77 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2016
    Locație:
    craiova
    Masina:
    audi a4 , 1.9 tdi , 2004
    Buna ziua. Am cumparat de curand (o lună de zile) un Audi b7, an 2006 , cod motor BPW, quattro, 215000 km la bord. Nu stiu nimic din istoria masini si nici prietenul care mi-a adus-o din Italia nu cunoaste ceva. Am schimbat dupa o saptamana de la achizitie, la un service multimarca , distribuția, axul hexagonal de la balansoarul pompei de ulei , ulei , si toate filtrele(o revizie generala ca sa spun asa). Incă dinainte de schimbarea distribuției și chiar după aceea , preponderent după ce se încălzește putin temperatura la motor, la accelerație mai pronunțate (nu agresive) se aude un zgomot ca si când e o scăpare de presiune pe la un furtun, un fel de hărșăit ( seamănă cu zgomotul unei foi de glaspapir pe un perete) , în momentul acela masina poticnindu-se pentru o fractiune de secunda, ca si cand ar pierde aderenta pe asfalt. Se intampla permanent in plaja de turatii 2000-2300 rtm , din ce in ce mai des , aproape de fiecare data in treapta a doua si a treia de viteză. De exemplu pe o distanță de 4-5 km de mers urban se inneaca(poticneste) de 8-9 ori. Am curățat clapeta de accelerație și egr-ul care erau foarte foarte încărcate de calamina. Ca o cenușă întărită. Nu am demontat pentru curatare si galeria de admisie. Am citit la alti colegi de pe forum ca ar trebui verificate furtunele pt turbo , senzorul MAF , un senzor de accelerație (N75 parca) sau aquatorul de la turbina. Turbina nu am demontat-o dar intra ok in sarcina , nu pare să aibă probleme. Imi poate da cineva o sugestie mai precisă a cauzei? N-aș vrea să merg la mecanic si sa meargă pe bajbaite schimbând piesele una după alta

    Inca ceva legat de ce am postat. Pe tester nu a dat nicio eroare. Nu cred ca poate fi vorba de pompa de motorină din rezervor. Se aude acel zgomot specific acesteia când pun contactul sa dau la automat.

    Legat de simptome , se simte ca si cand s-ar pierde aderența, ca un fel de acvaplanare cateva fracțiuni de secunda.
     
  16. Stoita Vasile

    Stoita Vasile 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Oct 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a4 1.9 2002
    Ia vezi Sorin, acesta e zgomotul de care ne spui ?

     
  17. sorin_77 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2016
    Locație:
    craiova
    Masina:
    audi a4 , 1.9 tdi , 2004
    Bună seara. Imi cer scuze că n-am fost promt cu răspunsul . Da , acesta este sunetul pe care îl aud si eu când accelerez. La început se auzea doar o dată, acum de doua sau trei ori la rănd, succesiv, exact ca in filmulețul acesta. Cănd am curatat EGR-ul, care era încărcat de foarte multă funingine întărită (exact ca in pozele postate anterior de colegi), am tras cu un patent de axul din mijloc, înainte si înapoi , pentru a-l face să lucreze din nou, părând că și-a dat drumul. Galeria de admisie nu am apucat să o curăț.

    In acele momente se simte si o poticneală a motorului. Ca și când i-ar da în nas pentru o fracțiune de secundă.
     
  18. Chira.vasi

    Chira.vasi 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2019
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 b7 2.0 bpw 2005
    Același sunet l-am avut si eu doar că mult mai accentuat Curățat EGR, tubulatura, rectificat turbo, a ținut 1.000 de km, apoi iar a început. Pana la urma am demontat/anulat DPF (fizic, a rămas doar catalizator in carcasa si soft fara mărire de putere) si am anulat EGR si am scapat de sunet desi cred ca am ramas cu sechele si cred ca si acum il mai aud. Sper sa te ajute.

     
  19. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Chira.vasi
    Mie imi suna a refulare de turbo in admisie. E posibil sa fie din cauza EGR-ului sau geometriei variabile. Ai incercat sa mergi cu mufa de egr scoasa si sa vezi daca mai face ?
     
  20. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Atat EGR cat si turbina se pot vedea cum functioneaza cu ajutorul unui tester(setare de baza).
     

Distribuie pagina asta