1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BPW la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de mircea911, 11 Sep 2012.

  1. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Au fost cazuri de EGR fara eroare, cu BS facut corespunzator, dar in mers nu inchidea suficient.
     
  2. Chira.vasi

    Chira.vasi 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2019
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 b7 2.0 bpw 2005
    Sorin 87
    Nu doar ca am mers cu mufa scoasa l-am si obturat cu o saibă oarbă. Am mers vreo 5000 de km asa si in afara că masina trăgea puțin mai bine zgomotul a rămas. Dpf-ul era încărcat peste 80% si din cauza lui facea presiune turbina si o groaza de regenerari dese, probabil asta a fost si motivul pentru care zgomotul nu a disparut dupa ce am reconditionat turbina.
     
  3. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Da, refularea era de la turbo care nu reusea sa elibereze gazele din cauza DPF-ului infundat(un cumul de factori).
    Intr-un fel e normal sa auzi un zgomot din zona DPF-ului, a ramas o parte goala (dupa catalizator).
    P.s ti-as sugera sa repui EGR-ul in functiune. El ajuta si la pastrarea unei temperaturi optime in camera de ardere.
     
  4. Rontzi90

    Rontzi90 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2019
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    Audi A4 B7
    Salutare. Am un audi a4 b7 motor 2.0 tdi BPW si nu reușesc sa il pornesc. Pe Vcds imi da cod de eroare P0321. Am schimbat la el senzorul de 2 ori, distribuția este la semne, coroana de pe arborele cotit este inregula. Daca cineva are o părere despre ce as putea sa ii fac, ar fi un mare ajutor.
     
  5. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Pai ai putea sa masori cablajul dintre senzor arbore cotit si mufa ECU. PD - urile ar trebuii sa porneasca si doar cu senzor axa came daca distributia este pusa bine la punct, deci mai are si alte probleme. Mai poti verifica ECU motor si softul din el. Am avut caz asemanator la care pina nu am logat cu osciloscopul semnalele de la senzori nu mi-am dat seama ce are masina.
    Bafta! Sa ne tii la curent.

    Trimis de pe al meu SM-G970F folosind Tapatalk
     
  6. Armanu Adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4 BPW 2006
    Care senzor l ai schimbat? Senzorul de la vibrochen? Pentru că ala îți da eroare
     
  7. Rontzi90

    Rontzi90 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2019
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    Audi A4 B7
    Da senzorul Vibrochen. Pana la urma am aflat care era problema. Era coroana de pe Vibrochen. Cumpărasem un Vibrochen, pt ca era dus, dar cand l-am schimbat, coroana de pe el nu am schimbat-o.Cel de la care l-am cumparat schimbase coroana pt masina lui. Eu nu am făcut chestia asta. Am schimbat coroana si acum este Ok.
     
  8. Samuel IAMANDI

    Samuel IAMANDI 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2017
    Locație:
    ?
    Masina:
    Audi A4 b7 Bpw

    Sorin 87. Aceeași problema o am și eu
    Pana la urma ce e de făcut aud acea refulare in zona turbinei din ce in ce mai des. Și când se încălzește motorul se aude ca și cum s-ar înfunda motorul Dar dacă accelerez peste 2800 3000Rpm dispare aceea înfundătură. Pana la urma ce sa ii fac ca nu știu !
     
  9. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Daca geometria functioneaza corespunzato si turbina face presiunea ceruta, da-i pace, e normal. Poate fi de la DPF sau catalizator mai infundat. La modelele mai noi s-a montat un fel de "antifonare", dar sunetul exista doar ca nu il aude posesorul.
     
  10. Samuel IAMANDI

    Samuel IAMANDI 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2017
    Locație:
    ?
    Masina:
    Audi A4 b7 Bpw
    Nu am cum sa ii dau pace. Când am cumparat-o nu făcea așa. Daca as știi ce are și acum as cumpara piesa sau piese.
    In mașina am investit timp și bani. Dar de data asta fiindcă nu știu ce problema are ma cam depășește
     
  11. mojo_77 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2019
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a4 b7 avant 2.0 tdi dpf 140 cp
    Bună ziua,
    Mai aveți cumva vreo idee despre problema asta: se poticneste când urca în sarcina și face un zgomot ca de gaze obturate, ce nu pot fi evacuat. Am curățat filtrul de particule fiind incărcat aproximativ 70% (prin procedeul demontare de pe mașină și curățat în mod profesional în acel aparat special), ajungand la un grad de încărcare, după curățare, de 16 %. Așadar am curățat EGR (care la tester arata ca funcționează), PDF curățat, turbina în parametrii optimi, schimbat inclusiv senzorul de la PDF. Aveți vreo idee ce ar putea fi ? Mașina face în continuare la fel, preponderent când apa urca la 90 grade.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu stie nimeni, din pacate, din fata tastaturii. Tot la mecanic bun rezolvi problema. Citeste integral acest topic si poate mai afli cateva sfaturi.
     
    turbocip apreciază asta.
  13. turbocip

    turbocip Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    București / Voluntari
    Masina:
    Audi A4/8E 1.9TDI 185 CP
    Doar prezenta cuiva la masina identifica problema, dupa cum spune si Cristi.
    Mecanic/electrician - ei trebuie sa verifice valori DPF, identificare piese uzate, erori, etc.
    Succes.
     
  14. Ștefan Dobreanu 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2020
    Locație:
    Iași
    Masina:
    AUDI A4 2.0 BPW 2006
    Buna seara! Am si eu o problema cu vestitul BPW.
    De vreo 2-3 saptamani a inceput motorul sa se auda foarte straniu. Un sunet gros ca de toba sparta. Problema e ca nu se aude tot timpul. Uneori toarce foarte frumos, foarte rar cei drept dar timp de vreo maxim 1-2 minute sau pana la prima accelerare. In filtru de aer se aude putin bubuit. In majoritatea timpului se aude ca in video atasat mai jos.
    Am fost la diversi mecanici, 3 la numar. Primul mi-a zis ca e axa cu came sau tacheti uzati sau volant.Axa cu came nu prezenta uzuri nici tachetii.
    Al doilea mi-a zis injectorul numarul 1 care avea valoare mare(1.5-2). A fost inlocuit plus oringuri la toate inj. Acum valorile sunt undeva la 0.70 maxim.
    Ultimul mi-a zis ca e boltul de la piston sau cuzineti. Baie data jos etc
    Ca simptome e sunetul foarte gros care se transforma in rezonanta in caroserie la 1600-2000 ture.
    Daca are relevanta in motor este ulei castrol 5w30 care are nivelul putin peste max, aprox 23 mm pe vcds. Asa a ramas de la schimb ( acum aprox 9.000km) si distributia care e putin intinsa( e sarita de "v" ul ala din ce am inteles).


     
  15. Safta92 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4,2.0 Tdi,2005
    Salut baieti!
    Imi cer scuze daca nu postez in threadu-l potrivit, dar banuiesc ca se mai poate intampla ce am patit eu....M-am ales cu un chitait la masina si nu mai trage(o sa atasez un video) ...
    Mentionez ca am desfacut galeria de admisie si un surub dintre cele care intra in chiulasa a iesit el, si dupa si filetul.
    Astazi am facut alt filet de 10 la tarod( cel vechi era de 8) si masina parca mai rau face plus ca s-a aprins si spira cu checkul dupa aceasta operatiune.
    Am vreo sansa sa scap fara sa schimb chiulasa?

     
    Ultima editare: 19 Sep 2020
  16. Cosmin Geapana

    Cosmin Geapana 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2019
    Locație:
    Brighton
    Masina:
    Audi a4 b7 convertible,2.0 tdi, 2008
    Salutare,
    Am si eu un audi A4 cabriolet 2.0 tdi cod motor BPW, motor pe care l-am schimat cu unul la fel reconditionat de la 0 (teoretic ar fi 0 km). Am facut cateva modificari cum ar fi turbina GTB2260VK, injectoare V10 tdi (reconditionate), intercooler auxiliar frontal, evacuare 63 mm cap-coada, senzor MAP de 4 bari, etc.
    Problema e ca am mers cu masina 160 km fara soft pentrut modificarile facute si cand am ajuns acasa masina s-a oprit si nu mai vrea nicicum sa porneasca
    Pe tester imi da eroare la senzorul de la vibrochen. Am schimbat senzorul vibrochen si senzorul ax cu came, am repus distributia la punct cand le-am schimbat si tot nu vrea sa porneasca. In continuare imi da aceeasi eroare (P0322 pe motor si P0727 pe cutie).
    Am verificat cablajul de la calculator pana la mufa de la senzorul vibrochen si este ok, am continuitate pe toate firele.
    Imi puteti spune va rog ce sa mai verific, unde sa ma mai uit pentru ca nu vrea deloc sa porneasca ? Multumesc
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tu nu te mai incadrezi, prin modificarile facute la un motor standard. Trebuia intai sa refaci motorul asa cum era din fabrica si sa il pornesti. Dupa ce vedeai ca este functional mergeai mai departe cu modificarile. La ce ai facut nu o sa iti poata raspunde nimeni in mod exact de ce motorul nu porneste si implict nu functioneaza. Tu trebuie sa stai cu un electrician alaturi si cu schemele din ELSA pe care electricianul auto sa le verifice la sange. Este imposibil ca cineva sa isi dea seama din fata tastaturii ce problema ai.
     
  18. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Cosmin Geapana fa diagnoza cu VCDS sau VAS, nu cu altceva, ca sa vedem eroarea completa. Poate fi eroare electrica sau ca nu are semnal corespunzator, etc. Scoate mufa de la unul din senzori si vezi daca merge. Daca esti sigur ca e pusa la punct distributia, nu prea are de ce sa nu porneasca. Modificarile aduse nu aveau de ce sa afecteze, exceptie facand senzorul de presiune. Se pune fix cand ai scris si softul adaptat pentru el, dar nu are legatura cu pornirea.

    P.S.:
    Cand modifici motorul, ia-ti un un VCDS al tau sa ia il la indemana fiindca ai nevoie.
     
    gigel_78 apreciază asta.
  19. Cosmin Geapana

    Cosmin Geapana 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2019
    Locație:
    Brighton
    Masina:
    Audi a4 b7 convertible,2.0 tdi, 2008
    Cristi am probat motorul inainte sa fac toate modificarile,a pornit imediat.

    arazvan2002 momentan am senzorul MAP cel stock deoarece masina nu mergea bine cu cel de 4 bari. Toti senzori functioneaza, probati si aceia, numai cu asta de la vibrochen tot imi da eroare si nu porneste.
     
  20. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Acum ai sau nu soft adecvat modificarilor ? Asta intreb pentru injectoare si senzor MAP, pentru ca acesta nu merge interschimbat cu altul. Revino cu eroarea exacta. Nu avea ce sa se deregleze ca ai pus alte injectoare si turbina ca sa nu mai porneasca masina decat daca ai vreun scurt pe circuitul senzorului sau ceva de genul. Scoate mufa de la cel de vibrochen si vezi daca porneste asa. Vezi ce ai mai modificat, poate ai vreo problema la EGR sau ASV, daca le mai ai si iti inchide admisia.
     
    Sorin87 și Cosmin Geapana apreciază asta.

Distribuie pagina asta