1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BRB / BKE - 1.9 TDI - la Audi A4 B7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de CostinALN, 30 Iun 2013.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Scuze, e din olandeza. E putin mai mult decat nimic.
     
  2. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    E vorba de EGT(Exhaust Gas Temperature) senzor. Din DPF pleaca doua tevi ca au niste furtune si merg intr-un convertor(tot senzor) pozitionat undeva in spatele clapetei de admisie. Trebuie sa inlocuiesti cei doi senzori care sunt in DPF (ei fac diferenta intre temperatura de intrare in DPF si iesire, astfel se stabileste intrarea - iesirea din regenerare). Se poate incerca si curatarea lor dar eu unul sunt sceptic.
     
  3. solidus snake

    solidus snake 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2016
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi a4 b6 131 cp AVF 2004
    Aveti o schema de pozitionare a celor 2 senzori?
     
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    E greu tare de cautat....
     
    solidus snake apreciază asta.
  5. solidus snake

    solidus snake 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2016
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi a4 b6 131 cp AVF 2004
    Multumesc pentru ajutor.
     
  6. Ioan19 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2016
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 4F 2,0 TDI(CAGB) 2010 100 KW
    Spune, te rog, ai stabilit din ce cauza aveai presiune prea mare în turbină?
     
  7. Adrian08

    Adrian08 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2016
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    A4 B8.5 berlina 2.0 TDI CJCB 136 CP 2013
    Salut.Sunt nou posesor de a4 b7 1.9 brb.Dupa ce am avut spart racitorul de gaze masina a inceput sa dea cu fum alb albastrui.Am dat turbo jos,am cosntatat ca trimitea ulei in dpf.Turbina nu are joc in axa,nici pe admisie nici pe evacuare.Un sfat mi-ar fi de mare ajutor.Multumesc.

    O opza cu intrarea in dpf dupa turbina.
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Sep 2016
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Un sfat in legatura cu ce ?
    Reconditionezi turbina sau pui alta si faci DPF Off, sigur ai filtrul compromis.
     
  9. Adrian08

    Adrian08 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2016
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    A4 B8.5 berlina 2.0 TDI CJCB 136 CP 2013
    Am fost cu turbina la un mecanic,mi-a zis ca nu vede ceva ineregula cu ea,ci mai degraba mi-a spus sa schimb epuratorul cu capacul de la culbutori,pentru ca da ulei in furtunul de admisie al turbinei.Si cand ma refer la un sfat,ma refer la o opinie daca este posibil ca turbina sa lase uleiul sa treaca in dpf daca nu are joc in axa.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Asta ar insemna ca pe furtunul filtrului epurator sa balteasca uleiul.
    Practic, mecanicul tau a zis ca uleiul ajunge pe furtunul filtrului epurator in admisia turbinei dupa care il da afara pe evacuare. Pai, trebuie sa torni ulei cu galeata pe acolo si tot nu sunt 100% sigur ca se poate intampla asta. Adica uleiul sa faca atata traseu prin furtun, prin toata turbina si sa ajunga tocmai in DPF. Nu stiu cat este de posibil, mai asteapta si alte pareri de la posesori de 1.9.
    Si eu la a 2-a turbina reconditionata nu aveam pic de joc in ax si imi baga ulei garla pe evacuare, de vina a fost nu stiu ce semering de pe ax ce facea etansare.
    Zi-mi o medie la cat ulei iti dispare de pe joja la X km.
     
  11. Adrian08

    Adrian08 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2016
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    A4 B8.5 berlina 2.0 TDI CJCB 136 CP 2013
    Nu stiu sa iti spun o medie,pentru ca nu o las niciodata cu ulei pe minim,mai ales dupa peoblema asta.Completez mereu preventiv.Masina scoate fum alb la relantiu,pana se incazeste motorul,iar pe acceleratie devine alb albastrui.Sunt zile cand scoate fum dimineata,dupa cateva accelerari nu mai scoate toata ziua,dar sunt momente cand da cu fum incontinuu,plus ca in unele cazuri se aude motoru de parca face postcombustie,infundat tare.
     
  12. daniell

    daniell Bronze Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 b7 1,9tdi, AUDI A2 1.4tdi
    Incearca sa schimbi doar capacul de chiulasa, daca epuratorul e infundat partial nu poate evacua usor gazele de carter si din cauza asta iti poate impinge ceva ulei pe la segmentii turbinei.
     
  13. Adrian08

    Adrian08 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2016
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    A4 B8.5 berlina 2.0 TDI CJCB 136 CP 2013
    Mersi Daniel.
     
  14. popeflo

    popeflo 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2015
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BRB) 85 kw 2008
    Nu am stabilit..inca...dar nu au mai fost probleme de atunci..doar ca mi s-a spart un furtun...cod 8E0145834AH care a fost inlocuit din 2008 cu 8E0145738H....concluzia mea este ca
    dupa mers mai mult in oras la prima "forja" in afara luam limp..de atunci ies mai des din oras....si nu am mai patit-o
     
  15. badilosu

    badilosu 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI cod BRB, an 2007, sedan
    De aproape un an si ceva ma confrunt cu o problema la masina mea, Audi A4 cod BRB din 2007, si anume faptul ca de la schimb la schimb completez cu aproximativ 3 litri de ulei. Initial am crezut ca e vorba de turbina, dar dupa ce am inlocuit-o (reconditionata), problemele au continuat. Timp de un an, cat turbina a fost in garantie, am schimbat-o de inca 2 ori, tot la aceeasi firma (nu conteaza numele, insa una cunoscuta). Tot datorita faptului ca am crezut ca problema este din turbina. Acum 2 zile am cumparat una second hand, de pe un motor fara probleme. Tot de la acelasi motor am luat si catalizatorul, eliminand si filtrul de particule. Am facut si DPF Off din soft. La fel, problemele continua, numai ca de data asta fumul albastru iese in mod continuu, de la pornire pana la oprire, din moment ce nu mai exista DPF. Am inspectat motorul pe exterior si nu are niciun fel de scurgere de ulei pe exterior. Pe galeria de admisie, cat si in intercooler, exista o pelicula de ulei, care insa cred ca e normala. Din intercooler nu a curs ulei la desfacerea conductei de jos. In cazul de fata, cred ca sunt posibile 3 variante:
    1. filtrul epurator din capacul chiulasei nu isi mai face treaba, insa cred ca in cazul acesta, avand in vedere cantitatea de ulei cu care completez si faptul ca pe traseul de admisie se afla doar o pelicula de ulei, nu este cauza problemelor;
    2. simeriguri supape, si aici am o intrebare: daca simerignurile ar fi defecte, oare nu ar trebui la pornire sa vibreze motorul din cauza ca nu ar lucra in toate pistoanele? Cilindrii in care s-a prelins ulei sa nu lucreze normal o scurta perioada la pornire? La motorul meu nu sesizez o pornire in 1-2 sau 3 pistoane:
    3. garnituri injectoare.
    Referitor la punctul 3, ma puteti ajuta cu un tutorial / algoritm de inlocuire al acestor garnituri? Pentru ca fiind pompe duze, din cate stiu la montarea acestora e nevoie de un anumit reglaj. De asemenea, cum pot verifica planeitatea locasului in care se monteaza injectoarele in chiulasa? Va intreb toate astea nu pentru a ma apuca eu sa defac motorul, ci pentru a sti ce sa urmaresc la mecanic. Majoritatea lucrarilor de mecanica le-am facut singur, insa operatiunea asta este mai delicata si e nevoie de experienta. De asemenea, daca pe parcursul inlocuirii e nevoie sa tin cont de anumite detalii, va rog sa imi spuneti.
    Va multumesc.

    ps: daca considerati ca mai pot fi si alte cauze, sunt deschis la discutii
     
  16. serkan0409

    serkan0409 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4, 1896cmc, 2007 cod motor brb bke B7
    Ai facut resoftare ceva cip tuning ? Poti face un test la calcultator, dar la cineva care stie sa interpreteze bine valorile, eu completez cu 1 Litru intre revizii. La carte scrie 1-1.5 litri. Cum spui tu, 3 litri mi se pare destul de mult. Filtrul de particule este scos fizic ?
     
  17. badilosu

    badilosu 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI cod BRB, an 2007, sedan
    Filtrul de particule l-am scos fizic si l-am înlocuit ca catalizator, de la modelul fără DPF. Si am făcut si resoftare. Si diagnoza. E o problema mecanica.
     
  18. badilosu

    badilosu 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI cod BRB, an 2007, sedan
    Am gasit ce cautam in ELSA si ETKA. Atasez screenshoturi.
    etka injector.PNG demontare injector 1 ELSA.PNG demontare injector 2 ELSA.PNG demontare injector 3 ELSA.PNG demontare injector 4 ELSA.PNG demontare injector 5 ELSA.PNG
     
  19. adriann.istvan

    adriann.istvan 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2016
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A4 B7 1.9 BRB 2007
    Salutare,

    Care trebuie sa fie turatia la ralanti la 90 grade si torsion angle la 1.9 BRB?

    Multumesc
     
  20. Logitech

    Logitech Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2012
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A4 B7 | 2006 | BRB |DPF| 1.9 TDI
    adriann.istvan turatia la rece/cald 860-880 RPM si avansul retardat adica intre minus 1.5 si minus 2.5.
     
    adriann.istvan apreciază asta.

Distribuie pagina asta