1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BRB / BKE - 1.9 TDI - la Audi A4 B7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de CostinALN, 30 Iun 2013.

  1. Ionut T

    Ionut T 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2016
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 170 CP BRD QUATTRO DPF OFF 2007
    AM REZOLVAT consumul de ulei si fumul albastru SCHIMBAND CAPAC CULBUTORI (epuratorul infundat). Se verifica simplu si rapid: Desfaci capacul de la ulei SAU scoti joja si daca expulzeaza puternic gaze VIZIBILE si stropi de ulei trebuie INLOCUIT/DESFUNDAT EPURATORUL.

    Eu am inlocuit cu OEM(capac nou original) la CEL MAI PROFESIONAL SERVICE la care am fost in 32 ani in ZARNESTI langa Brasov (Adciel Bosch Car Service) la colegul nostru, membru in acest forum, CataADC. Masina nu mai scoate fum, nu mai consuma ulei. Imi multumesc mie ca nu m-am luat dupa toti "expertii" din zona mea care ma trimiteau sa rectific turbina sau sa segmentez motorul. MULTUMESC CataADC!
    p.s.: Am auzit ca epuratorul se poate desfunda/curata. A facut cineva?
     
    bostonred apreciază asta.
  2. Uc. 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2016
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi a4, 1.9, 2006
    Salut,
    Am o problema la Audi-ul meu A4 B7 1.9 tdi an 2006 motor cod BRB. Când depășesc 2.500 turații simt la motor niște blocaje asta e prima problema. După care s-a aprins lampa spirală (care mai e și la bujii). A 2-a zi mi s-a aprins lampa cu motorul. la un test făcut la öamtc (Austria) îmi da ca am aer fals adica a doua problema (crapatura de la furtun se vede în poza).
    Problema e ca la test mi-a dat numai asta. Masina are 224.000 km.
     
  3. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    1 si 2. Inlocuieste furtunul crapat si fa o diagoza completa cu VCDS Posteaza LOG-ul rezultat in urma scanarii aici ca sa putem vedea mai exact ce erori ai. Avand in vedere ca furtunul respectiv se afla pe traseul ce duce catre intercooler, aerul fals tras pe acolo cred ca poate duce la LIMP mode de unde si spirala aprinsa.
     
  4. Uc. 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2016
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi a4, 1.9, 2006
    multumesc.
    deci am schimbat furtun. pentru un mecanic ,,priceput,, ca mine a fost floare la ureche glumesc. sunt chiar începător
    ideea îi ca am reparat si nu am mai avut probleme.
     
  5. SK FAN AUDI

    SK FAN AUDI 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2017
    Locație:
    SV
    Masina:
    AUDI A6, 2.0, 178CP, 2009
    Buna seara. E prima postare pe forum si daca am sa gresesc cu ceva, va rog sa ma tratati cu indulgenta. Am achizitionat de circa 3 saptamani un Audi A4, an 2006, motor 1,9, 116 CP, cod BRB. Am efectuat schimbul de ulei si toate filtrele, dupa care am circulat aprox 400 km si astazi mi s-a aprins level min la ulei. Mentionez ca uleiul a fost inlocuit la nivel, chiar putin peste 3,8... respective 4 litri. Inainte de a-l schimba am facut vreo 800 km cu uleiul care era in motor si nu mi s-a aprins niciun martor. Am fost la mechanic si s-a uitat la motor. A constatat ca am anumite scurgeri de ulei in zona de retur turbo, dar care ar parea ca vin de mai sus...zona imbinarii galeriei de admisie cu motorul. Concluzia a fost ca ar trebui mai intai sa inlocuim garniturile la turbo si la galerie, dupa care sa vedem ce se intampla. Nu am dubii in privinta profesionalismului mecanicului dar ma framanta ca nu stiu care e problema, iar el nu ma poate ajuta pana in luna iulie cu aceasta manopera. El a spus ca totusi e putin probabil sa mi se duca aprox 500 ml ulei in 3 zile si 400 km rulati si ca foarte probabil pleaca ori in turbo ori consuma motorul. Precizez ca motorul merge bine, trage bine, scoate putin fum negru, azi I-am facut noxele la RAR si nu au fost probleme. Singura chestier ciudata la el este o trepidatie usoara, despre care am tot citit o gramada de pareri pe forum. Astept cu interes p[rerile voastre și va garantez că îmi voi aduce aportul pe acest forum.
     
  6. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    Trepidatie usoara a fost si la mine care din pacate sa amplificat. Dupa inlocuirea axei cu came si a tachetilor problema a disparut.

    In privinta uleiului verifica daca nu cumva curge pe la capacul de culbutori si pe la mufa mare rotunda care intra in rampa de injectoare
     
  7. Danylup 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Vatra Dornei
    Masina:
    Audi a4 b7, 2.0 BPW, 2007
    Ionut T Salut,
    Imi poti spune te rog cum ai rezolvat cu suieratul turbinei ?
     
  8. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Totodata Ionut T,din curiozitate, dupa schimbarea filtrului epurator dopul de sus nu mai joaca , nu mai stropeste cu ulei, nu mai scoate fum alb pe acolo si pe la joja? sau doar pe la esapament nu mai ai fum alb?
     
  9. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Salut.
    Ma puteti ajuta cu valorile optime(date de producator) pentru test compresie la BRB?
    Multumesc anticipat.
     
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    E suficienta asta ?
     
  11. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Cred ca da.....:blownose::blownose:....speram sa fie mai mica:blownose::blownose:
     
  12. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Cred ca nu asta cauti tu, ce arata @nucugheri e raportul de compresie. Tu cred ca ai nevoie de valorile standard pentru testul de compresie, de presiunea masurata in bari. Cred ca undeva peste 20 bar este. Scrie in elsa sau autodata. Important e sa nu ai nici diferențe mai mari de 5 bar intre cilindri. Eu o sa caut si revin.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Autodata nu are valorile de compresie (poza 1), iar elsa nu le specifica (vezi pdf), asa cum sunt ele specificate pt. motoarele AVF,AWX (poza 2)
     
  14. Visan.cata

    Visan.cata 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B7,1.9 diesel ,2007
    Salutare băieți
    Am un A4 din 2007 1.9 brb
    Problema a apărut brusc,uneori tremura mașina toată dacă o țin puțin accelerata își revine
    Turometrul nu se mișca deloc
    Mașina trage destul de bine nu papa ulei
    Service la audi
    Schimbat turbo ,distribuție ,suport motor anul trecut
    Mai exact 12 mii de km
    Pe tester mi a dat într-adevăr Injectorul Nr 2 valoare mare mai exact 2,99
    Majoritatea zic ca nu ar fi de la el pt Ca la accelerare își revine in parametri
    Cauza mufa (pini nu mai fac OK contact )
    Ieșită mufa
    Sau trebuie reglat Injectorul
    Așa am înțeles ca nu avea cum sa arate 2,99
    Practic era dus mort :)))
    P.s nu scoate fum deloc
    Pornește bine
     
    Marianivanciu apreciază asta.
  15. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    La 2.99 injectorul e blocat.
    Incepi cu intarirea contactului din mufa, inlocuirea oringurilor si reglajul lui. Daca nu si revine inlocuiesti injectorul.
    Ai varianta sa l muti in locul unui injector care are valoare buna sa vezi daca se schimba si valoarea.
     
    Visan.cata apreciază asta.
  16. Visan.cata

    Visan.cata 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B7,1.9 diesel ,2007
    Salutare
    Gata am rezolvat !!
    Mulțumesc unui amic din Craiova care este fan audi si atât...
    Toți mecanici si toate service urile m au pus sa schimb Injectorul
    Am desfăcut capacul am strâns pini de la mufe ai am reglat injectoarele cu aceea cheie specială (nu cunosc numele)
    In momentul acesta funcționează super mașina si Răspunde mai bine la acceleratie !
    Mulțam IMG_5132.JPG
     
  17. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    La 12.3 bari pe un cilindru si maxim 17.7 pe "cel mai bun", cred ca nu prea mai conteaza valoarea de producator. :(:(
     
  18. daniell

    daniell Bronze Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 b7 1,9tdi, AUDI A2 1.4tdi
    La presiune mai mica de 15bari porneste doar trasa.
     
  19. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Paradoxal porneste la sfert dimineata si ,cateodata,invarte 1-2 ori la cald sau tot la sfert.
     
  20. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Asta e la motorul tau?
     

Distribuie pagina asta