1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BRB / BKE - 1.9 TDI - la Audi A4 B7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de CostinALN, 30 Iun 2013.

  1. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Sa inlocuiesti toti tachetii, nu doar aia 4, ca altfel o sa ai uzura pe axa.
     
  2. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    Am luat doar 4..cred ca deja e montata chiuloasa azi..vom vedea!!
     
  3. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    Felicitari in cateva luni ai sanse sa schimbi iar axa, si de data asta toti cei 8 tacheti.


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
     
  4. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    Nu a fost hotararea mea ci a mecanicului..si el a facut aceeasi reparatie la masina lui..mai schimb si axa cu cu came daca va trebui..

    Update maine cand cred ca va fi gata. Este normala o astfel de uzura la o masina care teoretic are 120 000 km ? La motor nu s-a umblat, distributia a fost cea originala cand am schimbat-o.
     
  5. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    Depinde cum a fost utilizata/intretinuta, eu am luato pe a mea la 107.000km acum aproape 2 ani si tot bag bani in ea de zici ca e sac fara fund.

    Km erau reali dar a avut parte de carpaci nu de mecanici...


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
     
  6. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    Eu am facut 30.000 km fara probleme si am intretinut-o corect zic eu. Vom vedea.
     
  7. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Se schimba axa/tacheti/cuzineti axa/reglaj injectoare cu axa noua/daca nu se face asta e munca/bani aruncati degeaba.

    A mea are 200 mii km si totul este ok/ulei 5 w 40 schimbat la interval de 10 mii km.
     
  8. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    S-ar putea sa aveti dreptate..axa arata bine, cuzineti schimabti, oringuri injectoare, supape rectificate, ghiduri noi, planeitate, eu vroiam doar garnitura de chiuloasa initial si am ajuns la toate astea, acum e prea tarziu vom vedea pe viitor. Daca mai fac 100.000 cu reparatia asta e ok daca nu iau alt motor si basta, vom vedea cum se comporta!
     
  9. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Esti optimist...sa bagi un ochi la axa dupa 2 schimburi sa vezi cum arata.
     
  10. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Unde au fost cei 4 tacheti sparti/uzati axa a suferit enorm!!
     
  11. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    Buna Domnilor
    Tachetii nu au fost sparti si axa are semne de uzura dar nu cum am vazut la altele care mai zaceau pe acolo si se mai invarteau pe motoare. Azi am scos-o la plimbare si se comporta excelent, voi vedea cu timpul. Oricum in februarie revin pe plaiurile mioritice si mai am de schimbat pompa tandem si epuratorul de gaze si vom trage si un ochi la respectiva axa, am facut doar 150 km azi, 100 pe national si 50 pe autostrada, nu am depasit 2.800 de turatii pana se mai "aseaza"
    Oricum poimaine plec in Germania si sper sa fie totul ok, maine mai dau o tura la mecanic sa mai arunce o privire, nu sunt scurgeri si apa ramane in vas.
    Dar ramane intrebarea: de unde naiba au picat toate draciile astea ? E normal sau am luat o teapa dorsala profunda la numarul de kilometri ?
    Ma repet, la TUV in 2014 avea 77.000 km, in 2011 avea 41.000 km asta fiind ultima inregistrare in sistem. Am prieteni la o reprezentanta in Romania si m-au ajutat. Mecanicul spune ca ar avea mai multi km, cel care reconditioneaza chiuloase cam la fel.
    Citind in ECU azi e o diferenta de doar 80 km intre kilometraj si calculator. Oricum drumuri bune sa avem si keep in touch!
     
  12. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Sincer iti spun ca ai dat banii degeaba pe manopera. Daca axa ta are uzura, tu ai 4 tacheti rulati(chiar daca nu au uzura vizual - desi in poza se vede ca au- la microscop o sa vezi fisuri in ei) si 4 noi, in curand o sa auzi minunatul sunet (bataie) in filtru de aer. Si atunci o sa intrebi: DC?
    de la reparatii de genul asta, de la ulei neschimbat la timp sau la 30k, de la defect de fabricatie.
    Se schimba tot, exact ce ti-a enumerat colegul @romy.b , asta daca vrei sa mai tii masina.
     
  13. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    Multumesc pentru raspuns Domnilor..
    Nu contest expertiza voastra, eu am avut incredere in mecanic, am fost si presat de timp desi tot atat dura reparatia!! L-o fi speriat pretul, daca nu va merge in parametri am s-o mai fac odata..am facut azi 1300km fara sa fortez prea mult si s-a comportat bine, acum sa vedem pentru cat timp! O intrebare, ca sa schimbi din nou axa cu came, tacheti si cuzineti e nevoie sa fie iarasi demontata chiuloasa sau se lucreaza "deasupra"?? O seara buna!
     
  14. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Doar pe deasupra!! Acum o intrebare, cand a schimbat DOAR 4 tacheti(eu ca mecanic nu as fi acceptat asa ceva), mecanicul tau i a golit macar de ulei??
     
  15. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    Chiuloasa a fost rectificata deci...ghiduri noi, supape rectificate, si doar 3 tacheti, oringuri injectoare, simeringuri supape si cam atat plus cuzineti noi la axa, simering axa, mai trebuie axa noua si 5 tacheti!!-garnitura de chiuloasa....
     
  16. daniell

    daniell Bronze Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 b7 1,9tdi, AUDI A2 1.4tdi
    Axa noua se monteaza obligatoriu cu tacheti si cuzineti noi. Ca schimbi un tachet , un cuzinet sau axa, e aceeasi manepera deci nu merita de doua ori manopera.
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai inviat ? :)
     
  18. daniell

    daniell Bronze Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 b7 1,9tdi, AUDI A2 1.4tdi
    Stau pe ascuns. Cand vad ca lumea se carpeste nu pot sa ma abtin.
     
  19. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    @romy.b din moment ce a acceptat sa ii schimbe doar 3 tacheti, crezi ca s-a mai gandit sa ii goleasca? am avut si eu parte de un "meserias" din asta: a spart tachetul la montaj si dupa 40k, a sarit o bucata din el. Si uite asa s-a dus o axa.
     
  20. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    Buna daniell
    Crede-ma ca nu am umblat cu carpeli si nu sunt genul, daca am schimbat racitor de gaze, clapeta acceleratie, turbina curatata, puteam sa schimb si nenorocirea aja de axa cu came, mai merg cu ea pana o ia naiba si apoi axa noua, cuzineti si tacheti, cred ca si semeringuri, dar se putea face acum ce-i drept,nu eu am hotarat, din pacate, doar sa nu afecteze pe termen lung celelalte componente si sa mearga in parametri masina!

    Cum naiba sa nu fie goliti de ulei de vreme ce chiuloasa a fost la rectificat, ghiduri , supape!!! Sau nu ai citit postul integral
     

Distribuie pagina asta