1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BRB / BKE - 1.9 TDI - la Audi A4 B7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de CostinALN, 30 Iun 2013.

  1. daniell

    daniell Bronze Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 b7 1,9tdi, AUDI A2 1.4tdi
    Nu stiu cum zici ca nu tu ai hotarit la masina ta.
     
  2. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Crede ma ca exact cu, carpeli ai/a ti umblat DACA s au schimbat doar 3 tacheti si nu setul complet!!

    CU SIGURANTA, nu stii la ce m am referit cand am intrebat daca tachetii noi au fost goliti de ulei!!

    NU are treaba golitul tachetilor cu refacerea chiuloasei!!

    Spor/km multi fara probleme.
     
  3. Mihaimrf 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2017
    Locație:
    Seini
    Masina:
    A4 b7 1.9 2005
    Revin din nou cu o problema la 1.9 bke. Poate careva sa-mi spuna ce e cu zgomotul asta, vine undeva de la filtru de aer. http://sendvid.com/77ttbam2
    Multumesc
     
  4. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    scoate si tu ghidul de aer din filtru sa vedem daca ai bataie.
     
  5. Mihaimrf 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2017
    Locație:
    Seini
    Masina:
    A4 b7 1.9 2005
    Care e ghidul de aer, debitmetru? Nu tot timpul scoate acel zgomot, cateodata se aude mai incet, cateodata deloc...
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Plasticele care intra in filtru, nu debitmetrul. Debitmetrul este pe carcasa filtrulu de aer. Invata-ti masina si componentele de la motor. Daca pui intrebarea asta mergi la cineva care se pricepe ca te depasesc problemele. Bafta.
     
  7. Mihaimrf 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2017
    Locație:
    Seini
    Masina:
    A4 b7 1.9 2005
  8. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Da capacul jos si verifica axa,tacheti si prezenta dopuri tehnologice
     
  9. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Mai rar sar dopurile la motorul asta. Cred ca axa are cateva came rotunde.:(
     
  10. spriteftw16

    spriteftw16 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2017
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9
    Buna seara. Am un A4 B7 Avant , 1.9 BRB si am o problema pe care , din cate am citit, o au multi posesori de 1.9 . La rece , uneori, imi scoate foarte mult fum albastru ,indiferent daca sunt in mers sau stationand. M-am mai documentat si am gasit si filmuletul asta:



    Asa se manifesta si la masina mea. Din cate am citit o posibila cauza ar fi capacul culbutori. Am fost la mecanic si am vazut ca pierd ulei pe la capac si pe la pompa vacuum, pe care sunt nevoit sa o schimb. Acum trebuie sa-mi comand o pompa vacuum si capac culbutori si as vrea sa stiu daca sunt compatibile urmatoarele piese:

    POMPA VACUUM 038145209C, AUDI A4 (8E, B7) 1.9TDI, BRB
    si
    https://www.pieseauto.ro/baie-ulei/capac-culbutori-cu-garnitura-vw-038103469ae-748313292.html


    Am vazut pe ETKA codul ala OEM si am inteles ca ar fi compatibil cu Audi, dar nu sunt sigur.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    S-a mai scris pe forum de zeci de ori pana acum dar nu cititi nimic.

    Capacul culbutori se cumpara original de la reprezentanta pentru ca ai reducere de 20 % deoarece masina ta are peste 7 ani.

    La pompa tandem = vacuum intai schimbi garnitura daca ai metalica cu una originala sau oringurile acelea doua tot asa cumparate, adica noi si originale.
    Daca ai probleme prin alta parte in afara de garnitura, de exemplu pe la stutul pompei cumperi pompa tandem = vacuum marca LUK cu actionare prin surub si atat, nimic altceva. Chiar daca este mai scumpa aia trebuie sa o cumperi.
    Despre fiecare problema descrisa exista topic separat dedicat pentru masina ta.
     
  12. spriteftw16

    spriteftw16 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2017
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9
    Imi cer scuze , dar nu am avut timp sa citesc toate topicurile , problema o am de aseara. Pierd ulei, dimineata am gasit o balta de ulei sub masina si pe scut ; din cate am inteles e crapata.. si am dat comanda deja de POMPA VACUUM 038145209C, AUDI A4 (8E, B7) 1.9TDI, BRB .. referitor la capacul culbutori pe care l-am postat mai sus , ar fi compatibil ?
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu stiu codul pe de rost. Important este sa fie original. Piesele nu se cumpara pe net ci la fata locului la concret sa vedem excat ce cumparam mai precis doar se comanda pe net. Deci, mergi la magazin comanzi si ridici comanda tot de la magazin ca sa vezi exact ce ai cumparat. Eu asa procedez dintotdeauna. Comanda am facut pe net dar produsul l-am ridicat de la magazin sau de la punctul lor de livrare ca sa vad exact ca ce am comandat este ceea ce imi trebuie.
     
  14. spriteftw16

    spriteftw16 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2017
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ti-am raspuns anterior si iti spun ca degeaba mai intrebi aici deoarece s-a discutat problema ta in topic dedicat si nu se accepta ca o problema deja discutata in topic dedicat sa se dezbata in alta parte. Oricum ti-am spus ca ai topicuri dedicate unde trebuie sa citesti. Bafta
     
  16. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Daca pana si garnituri cumparam second...
     
  17. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Ma ajuta cineva cu un cod de ECU pentru un BRB fara DPF (din fabrica)?
    Multumesc anticipat.
     
  18. andreyluka

    andreyluka 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 1.9 2006
    Salutare,
    Am și eu un A4 B7, motor 1.9 TDI cod BKE. Alaltăieri am mers prin oraș toate bune, ajung la o coada nu mai știu unde eram și se oprește motorul. Am dat sa îl pornesc, invârtea de învârtit si a început sa clipească beculetul de la bujii. Am pus testerul pe ea:
    18072 - control circuit for PD Injectors...
    P1664 - 000 Electrical Malfunction.
    Tot ce căutase pe net a fost de niște cabluri între ECU și motor, posibil mufe arse-rupte. Am tras-o pana la un service s-au uitat la ea, au desfăcut ECU și cică acesta ar fi ars și necesita altul. Întrebarea mea este dacă ECU are și alte simptom-uri sau moare așa pur și simplu ?
     
  19. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    ECU ars mai poste fi scanat cu vcds-ul?
    Eroarea se refera la cablajul injectoarelor
     
    Siegfriedbrunnen apreciază asta.
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Andrey cine ti-a facut diagoza este "praf" si aia la care te-ai dus tot "praf" sunt. Asta se intampla cand mergi la "cititori in oase de gaina" nu la profesionisti.
     

Distribuie pagina asta