1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BRB / BKE - 1.9 TDI - la Audi A4 B7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de CostinALN, 30 Iun 2013.

  1. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Vezi ca ai cablaj intrerupt/oxidat intre ECU si injectoare!
    ECU ars... hai ca a fost buna asta! ECU nu moare asa dintr-o data si mai ales in mers.
     
  2. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Daca e cablajul bun, atunci e foarte probabil sa fie stricat vreun circuit care comanda tensiunea pentru injectoare din ECU, fara sa afecteze partea de diagnoza sau alte functionalitati. Defapt chiar se gasesc astfel de circuite, dar f greu. Cel mai simplu e sa iei un ecu la fel, clonezi pe al tau pe celalalt sau immo off și gata.
    Poti cere o parere de la @turbocip, chiar de curand cauta si el o piesa asemănătoare.

    Sent from my ASUS_Z00UD using Tapatalk
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu fac pariu ca ECU nu are nimic. E cum spune Ovidiu sau ceva pe la fire. Daca te duci la ghicitori in bobi, oase de gaina si vodoo asta patesti, scoti banul la greu din buzunar. :)
     
  4. spriteftw16

    spriteftw16 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2017
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9
    Revin din păcate cu aceeași problema. După ce am schimbat garnitura de chiulasă, pentru ca pierdeam antigel , 3000 de km am mers fără nicio problema, totul ok. Acum 2 săptămâni a început sa apară martorul de ulei la minim și de atunci tot apare , chiar dacă nivelul este la maxim. L-am verificat de 100 de ori, și la rece și la cald, după drum de 100 de km , lăsat 15 min sa se scurga in baie și la fel. Mai existau momente, de exemplu azi, am dat o cheie și apoi am oprit motoru imediat. Am verificat uleiul și era pe la minim ,într-adevăr, dar apoi după un drum de 30 de km l am verificat și era la maxim. Și a început de ieri sa-mi scoată fum albastru. Pana acum a scos de 2 ori in decurs de 100 km . Aveti idee care ar fi problema? Menționez ca am schimbat capac culbutori mai demult. Aveti filmare mai jos.
     
    Ultima editare: 28 Apr 2018
  5. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Chiuloasa a fost planata si inlocuite semeringurile de la supape ?
     
  6. spriteftw16

    spriteftw16 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2017
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9
    Da, am făcut planul și semeringurile schimbate. In plus am observat ca la rece îmi face asa pana ajunge la 90 de grade apoi nu mai scoate. Și ies vapori puternic, când nu scoate fum abia se simte la eșapament când pun palma.
     
  7. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Oringurile si suruburile de la injectoare le-ai schimbat?
     
  8. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    Scoate joja si miroase uleiul. 2 luni ma frecat cu oil low trageam joja era la maxim, mergeam 20-30km iarasi low trageam joja era la minim...

    Uleiul avea miros de motorina si devenise apa chioara...


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
     
  9. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    Si care a fost cauza "aditivarii" uleiului cu motorina??
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Probabil injectoarele.
     
  11. spriteftw16

    spriteftw16 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2017
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9
    Nu, dar sper sa fie de la asta. O sa merg zilele astea sa o pun pe tester și sa văd ce zice mecanicul.
     
  12. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Nu ai ce sa vezi pe tester. Cumpara ce ti-am zis, suruburi OEM si schimba-le. In plus un nou schimb de ulei+filtru.
    Cand iti pune injectoarele la loc sa le dea cu vaselina ca sa nu ciupeasca oring-urile (in cazul in care nu stie).
     
    spriteftw16 apreciază asta.
  13. spriteftw16

    spriteftw16 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2017
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9
    Revin. Din câte am înțeles au fost schimbate oring-urile alea când s-a umblat la chiulasa. Ieri am pus-o pe tester. Injectoarelor erau in regula, valori normale, turbina la fel, s-au uitat și au zis ca nu are joc sau ceva de genu... și s-a ajuns la EGR in cele din urma. L-au dat jos, curățat și cica era blocat pe deschis. Apoi am luat mașina , intr-adevăr a schimbat-o puțin, parca trage mai bine și nu mai am șocurile acelea: când apăsam pe acceleratie, treapta 1-2, avea un mic șoc, acum a dispărut. Dar tot nu am scăpat de fumul acela. A devenit mai albicios parca și apare sporadic , chiar dacă e cald motorul, și are un miros “înțepător”, ciudat
    Ar fi trebuit sa curețe și altceva in afara de egr, de ex galeria de admisie?
    Posibil sa fie nevoie de o perioada de “acomodare”, gen sa o scot la drum lung?
    De asemenea, schimbul de ulei si filtre ar ajuta ? L-am făcut acum 9000 de km.
     
    Ultima editare: 4 Mai 2018
  14. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Daca "le-au piscat" cand le-au montat degeaba le-au schimbat. Ce valori aveai pe injectoare? Avansul?
    Miros intepator de motorina?
     
  15. spriteftw16

    spriteftw16 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2017
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9
    -0.25 cam asa erau toate. Da.
    Azi am văzut ca intercoolerul e “transpirat”. Posibil sa aibă vreo treaba ?

    66BD507E-8C33-4737-AED5-AFD5AC6A1F27.jpeg

    Și a început sa scoată fumul asta:

     
  16. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Ia da capacu jos si daca ai ceva scule verifica putin suruburile. Tind sa cred ca o sa ai o surpriza la unele cat sunt de destranse. ;) Fum din zona respectiva am avut de fiecare data cand curatam turbina / galerii egr etc. Dar dupa un drum de 30km se evapora tot. Eu sper sa rezolvi cu stransu suruburilor. Totusi n-ar strica sa verifici tu personal jocul axului de la turbina la ce transpiratie ai pe intercooler.
     
  17. andreyluka

    andreyluka 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 1.9 2006
    deci, nici acum nu s-a rezolvat problema la mn! S-a înlocuit ecu cu un altul, nu a mers, înlocuit instalația electrică cu o alta, nu a mers, înlocuit injectoare, nu a mers, înlocuit senzor arbore cotit, tot nu a mers! Mai are sa încerce cică pompa tandem, are ulei pe furtun și cică e posibil asta sa fie! Astăzi am fost și aștepta piesa sa încerce! Acum sa văd.. am dus-o l un service printr o recomandare a unui prieten din bucuresti, el mi-a recomandat pe altcineva acum fiind la un tip care cică doar asta face “Adi Tdi Performance” ,ne fiind de aici și aici pățind-o nah...nuj ce sa mai zic! Zici ca e avion naibii nu cel mai simplu motor din vag cred:)) aștept de la băiatul asta sa văd! Deși nu părea foarte încrezător azi
     
  18. Lucian96 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 4F2, 2011, CAHA
    Ai inlocuit tot cablajul? De la injectoare la ecu?
     
  19. andreyluka

    andreyluka 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 1.9 2006
    Da, toată instalația electrică cică a fost înlocuită, făcută proba și nimic
     
  20. andreyluka

    andreyluka 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 1.9 2006
    Mda! După mai bine de 2 săptămâni de plimbat de la un service la altul, nici acesta nu i-a dat de cap...!
     

Distribuie pagina asta