1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BRB / BKE - 1.9 TDI - la Audi A4 B7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de CostinALN, 30 Iun 2013.

  1. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Log in mers? Mai greu cu presupunerile "pe orbeste".
     
  2. Dan BV 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2018
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4, 1.9 BRB, 2008
    Fără log în mers nu cred ca îi dau de cap.
    Am făcut mai multe testere fără rezultat, totul e ok
     
  3. Dan BV 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2018
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4, 1.9 BRB, 2008
    Aceeași problema cu furtunul spart.. Cu aceeași tăietură.
    Mersi
     
  4. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Multumim ca ai postat rezolvarea!:icon_thumright:
     
  5. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    Revin cu update, am uitat sa raspund desi au trecut ceva vreme. Aveam 2 bujii terminate. Acuma porneste perfect :beerchug:
     
  6. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    Tot eu vad ca postez pe aici.
    Am probleme cu pornirea la cald, porneste mai greoi , trebuie sa tin pe cheie mai mult, iar uneori nu porneste de la prima cheie (odata la 2-3 luni). :( Am fost la 2 mecanici, pe tester nu e nici o eroare. Banuiam senzorul de turatie sau temperatura dar nu dau eroare. Dimineata pe la -5 grade (parca era afara), am pus contactul, am lasat sa dispara martorul de la bujii si a pornit cat am atins cheia, mereu la rece porneste foarte usor, ca un benzinar. Problema apare dupa un drum lung (macar 100km), local daca merg si se incalzeste motorul porneste ok.
    Injectoarele sunt in parametrii.
     
  7. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Incearca sa faci aceasta adaptare daca nu ai facut pana acum.

     
  8. Apostol Iulian

    Apostol Iulian 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9 116cp 2007
    Salut grup, am si eu o problema cu A4 B7 1.9 116cp 2007.
    La relanti scoate mult fum alb si miros intepator de ulei imi pare.
    Am fost la o diagnoza si mi au spus ca poate sa fie turbina(dar nu fluiera deloc, de tras trage bine) sau ulei in intercooler ceva gen.
    Ieri la 3500turatii 120km/h s a aprins 'sarmulita', am oprit motorul s a stins.
    Baiatul cu testerul mi a spus sa merg asa incontinuare sa vedem ce simptome mai are.
    Ce imi recomandati?
    Atasez alaturat poza cu ultima eroare si video cu fumul.
     
  9. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Eroarea din poza e din cauza presiunii prea mari din turbo. De obicei asta se rezolva cu o curatare a turbinei.
    Fumul alb la relanti cu miros intepator de ulei de la la filtrul infundat ce sta in capacul culbutor. Nu se schimba separat, decat cu tot cu capac. Vreo 900 lei distractia.
     
  10. Apostol Iulian

    Apostol Iulian 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9 116cp 2007
    Multumesc frumos, deci fumul alb nu are nici o legatura cu turbina in cazul meu ?
    Si turbina trebuie doar demontata si curatata pur si simplu ?
    Multumesc.
     
  11. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Da si da.
     
  12. victor_vtt 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q5 8R, 2.0 TDI Quattro 190 HP CNHA, 2016; Audi A4 B7, 1.9 TDI BRB, 2007
    Salut!
    Am un audi A4 B7 1.9 BRB fabricat in noiembrie 2007.
    Masina merge perfect, insa dupa doua drumuri mai lungi am gasit joja de ulei aruncata afara si ca a scuipat ulei pe acolo.
    Am citit postarile de aici si am vazut ca pot fi 2 cauze:
    1. Epuratorul de gaze de carter infundat
    2. Segmentii.
    Nu cred ca sunt segmentii pentru ca masina nu consuma gram de ulei, nu da cu fum, motorul merge rotund.
    In ceea ce priveste epuratorul de gaze, mentionez ca daca scot joja cu motorul pornit, ies gaze din carter vizibile (ca un spray alb). O sa incerc sa desfac furtunul de la epurator sa vad daca cu joja infipta in suport gazele ies prin epurator.
    Totusi, am cateva intrebari legate de acest epurator:

    Se poate curata? Daca da, cum? El este capsulat in capacul de la chiulasa si baietii de la service mi-au spus ca nu se curata si trebuie schimbat capacul cu totul. Problema este ca nu am gasit la magazinele online de piese capac de chiulasa pentru 1.9 BRB.
    Daca are cineva poze cu capacul desfacut, rog sa le posteze.

    Multumesc!
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    157 euro fara tva. Nu poti curata, trebuie schimbat capacul cu totu.
     
  14. victor_vtt 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q5 8R, 2.0 TDI Quattro 190 HP CNHA, 2016; Audi A4 B7, 1.9 TDI BRB, 2007
    Am desfacut furtunul de la epurator si am vazut ca ies gazele pe acolo. Deci nu cred ca este infundat. Cel putin nu total.
    Oricum, luni am programare la service sa fac revizia si schimb si suportul de joja.
    Ma gandesc ca fiind si uleiul vechi (are 15k, trebuie schimbat oricum), nu mai face compresie cum trebuie si impinge joja in sus.
    O sa vad dupa cum se comporta, daca mai gasesc joja aruncata.
     
  15. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    Daca scoate si fum pe joja poti sa schimbi si mama lui de ulei tot la schimb de capac ajungi.

    Si eu am incercat toate cele si tot la schimb de capac am ajuns.
     
  16. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Tot tragi sperante sa nu schimbi capacul?
    Pot sa iti confirm ca nu scapi. Bucura-te ca e doar 157 euro - o sa scapi ieftin.
     
    Siegfriedbrunnen și TalosCosmin apreciază asta.
  17. Dragos_S 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1.9 tdi (brb) 2007
    Va salut, tocmai am citit cele 25 de pagini si sunt cumva linistit ca nu a patit si altcineva ca mine
    1.9 brb 2007 240 k a inceput sa tacane, scartaie si s a oprit, shimbat ax came cuzineti orig uri deocamdata si sa vedem ce este pe la arborele cotit
    Masina mergea foarte frumos, consum ulei 1l la 10000 km doar ca la schimb de ulei nu am vazut ce s a pus, verificat mereu sa fie la nivel
    Ramane de vazut ce gasesc la arbore
    Toate bune
     
    Siegfriedbrunnen apreciază asta.
  18. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Dacă găsești ceva defect, cumpăra motor ca iesi mai ieftin și pui piesele noi deja cumpărate pe el.

    Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
     
    Dragos_S și ovidiutm apreciază asta.
  19. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
  20. bancaru

    bancaru 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2009
    Locație:
    Campina
    Masina:
    AUDI A4 B8 2.O TDI CAGA
    Salut,acel capac de la tacheti care are si rol de epurator,se poate curata?Am citit diverse discutii pe aceasta tema!
    Exista doar garnitura capacului,in cazul in care doar pierde ceva ulei pe la un colt?Multumesc
     

Distribuie pagina asta