1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BRB / BKE - 1.9 TDI - la A4 B7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de CostinALN, 30 Iun 2013.

  1. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    Bucuresti/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    :applaus::hi:
    sa o faca pe banii lui de data asta.
     
  2. Marianivanciu 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2019
    Locație:
    Fetesti
    Masina:
    Audi A4,1.9,2008
    Asa ar trebui , dar am ales sa merg la alt mecanic . Măcar sa fie doar manopera paguba .
     
  3. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Pe banii tai ii spui tu ce sa faca...
    Reglajul de finete (avansul) nu face parte din distributie?
     
  4. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A4-BRB-140cp-2007
    Producatorul da interval +3 / -3 la acest tip de motor si tu ai -5.4. Misto.
    Distributia pe cala iese la -0.5. El ti-a facut-o "la ochi".
     
  5. Marianivanciu 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2019
    Locație:
    Fetesti
    Masina:
    Audi A4,1.9,2008
    Am reușit sa îl reglez la -0,5 , dar parca tot mai scoate putin fum . Mecanicul care mi-a pus-o la punct mi-a spus ca sa merg putin cu ea asa o perioada ca e posibil sa nu mAi scoată fum după ca trebuie sa se curețe putin la supape . A ta la -2,5 scoate fum ?
     
  6. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    Bucuresti/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Nu ar trebui sa scoată fum nici la - 5 și cu atât mai puțin la - 2.5 sau - 0.5. Dacă nu dispare fumul, probabil problema e alta.

    Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
     
  7. Marianivanciu 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2019
    Locație:
    Fetesti
    Masina:
    Audi A4,1.9,2008
    Ma gandesc ca s-a depus pe undeva fum cât timp am mers cu ea cu avansul la -5,9 si se curată in timp

    Azi am pus-o iar pe tester , chiar nu stiu ce sa ii mai fac ...
     

    Fișiere atașate:

  8. TalosCosmin

    TalosCosmin Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Salaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Ti-au zis 2 colegi ca valorile injectoarelor sunt 0 barat daca nu le verifici pe banc. Sa iti mai spuna si al 3'lea ? Avansul la edc 16 este -2.5 , daca vrei sa tot te joci cu valorile n-ai decat.
     
  9. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    Inca o data ma repet si nu vorbesc din auzite ci din propria experienta.

    Masina mergea ca un tractor ordinar, pus diagnoza nici o eroare, verificat valori injectoare cu vcds si aratau bine.

    Mers la buzau pus injectoarele pe banc cu mine de fata, nu mai pulverizau erau mai mult blocate picura motorina din ele.

    Daca vrei sa fi sigur ca problema este sau nu este de la injectoare mergi cu ele la proba pe banc.


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
     
    Eduard86, ovidiutm și Siegfriedbrunnen apreciază asta.
  10. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A4-BRB-140cp-2007
    Se pare ca BRB-ul e mai special. Lui nu ii prea place -2.5, ci cat mai mult spre 0.
    Am incercat toate variantele si spre 0 e cel mai ok. Posibil injectoare mai pretentioase.
     

Distribuie pagina asta