1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BRD la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de Lajos farkas, 3 Iun 2009.

  1. Tipei

    Tipei 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4,2.0 TDI BRD 125KW,2007
    Buna ziua tuturor!!!
    Ieri am fost cu masina (Audi A4 B7 2.0 TDI 170 CP)la service pentru schimb ulei+filtre.Cand a desfacut mecanicul filtrul de motorina,m-a intrebat de unde am alimentat,ca motorina era inchisa la culoare.
    Aveam acasa vreo 50l de motorina si cu o zi inainte facusem plinul.Motorina era galbena,limpede,nicidecum negricioasa cum iesea din retur cand puneam contactul(am scos cam 1l intr-o sticla si venea la fel de negricioasa).
    Mecanicul(destul de tanar) nu stia ce sa zica,nu a mai intalnit caz similar.Din cate am mai citit,o cauza ar putea fi contaminarea cu ulei pe la pompa tandem si astfel ajunge ulei in motorina din rezervor.
    Cand scade temperatura sub -5,pornirea este mai greoaie,dar o ia tot timpul la prima cheie.
    Masina se comporta bine,e sprintena,nu scoate fum,ce am observat este ca isi face regenerarea cam des..aprox la 100-150 Km.
    A mai intampinat cineva problema asta?Ma puteti ajuta cu o parere?Multumesc!
     
    BUTUNOI ROBERT apreciază asta.
  2. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Verifica nivelul uleiul!daca scade pe masura ce mergi cu ea,inseamna ca baga ulei in motorina.
     
  3. Tipei

    Tipei 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4,2.0 TDI BRD 125KW,2007
    Ulei in motorina ajunge, asta este clar. De acolo rezulta culoarea inchisa a motorinei. Nivelul uleiului scade, completez cam 200 ml la 2-3.000 km.
    Din cate stiu BRD-ul consuma ulei, mai ales daca ai si un stil de condus mai sportiv si din aceasta cauza nu am intrat la banuieli. Cand, de fapt la mine, o mare parte ajunge in rezervor.

    Am dus masina ieri la service, iar mecanicul crede ca ar fi de vina O-ringurile, ca ar pierde uleiul pe la ele. Le-am comandat, le voi schimba si sper ca asta sa fie problema.

    Mersi.
     
  4. Tipei

    Tipei 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4,2.0 TDI BRD 125KW,2007
    Buna!
    Problema rezolvata prin schimbarea Oringurilor.A necesitat si curatarea rezervorului ,deoarece au existat depuneri de ulei .
    Mersi pt ajutor!
     
    BUTUNOI ROBERT apreciază asta.
  5. Kylly Boby

    Kylly Boby 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 S-Line, 2.0 Tdi Cod BRD 125kw(170Ps), 2007
    Salut,
    Baieti, am si eu o problema cu masina din profil. Mai exact cand ajunge temperatura la 60 de grade incepe sa scoata fum alb spre albastru miroase a motorina nearsa si a ulei, si foarte fin scoate si apa pe toba de esapament. Toate acestea se opresc cand apa ajunge la 90 de grade. Masina cand ajunge la 60 de grade relantiu la motor urca coboara si se simnte o vibratie in scaun cum s-ar inneca. Mai face asa cu motorul cald, se aude un huruit in tobe si la filtru de aer si face foarte rau urca relantiu de la normal la 1200 :(Ce poate sa aiba?
    Mi-a mancat zilele masina are 188 de mii de km! merge fuge doar asta e singura problema!
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Injectoarele, ax came, etc.
    Fa o scanare, de preferat un log in mers.
     
  7. Kylly Boby

    Kylly Boby 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 S-Line, 2.0 Tdi Cod BRD 125kw(170Ps), 2007
    Din pacate nu sunt in tara si aici nu am unde sa fac :( am mai fost odata cand sa infundat EGR si a zis ala de la servis cu log in mers ca e curata nu are nik!
    Poate avea chiuloasa fisura?
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poate avea multe, degeaba ne dam cu parerea aici. Fara o inspectie amanuntita nu o sa afli cauza pe forum.
     
  9. Kylly Boby

    Kylly Boby 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 S-Line, 2.0 Tdi Cod BRD 125kw(170Ps), 2007
    A inceput sa scoata fum asa dupa ce am schimbat furtunu de vacum de la n75 la turbina :( o sa fac unu cand ajung in tara daca o mai am in posesie! o sa incerc sa vb cu cineva pe aici cu vrun mecanic! :(
     
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Boby, in aproape toate cazurile (daca nici nu stii cate ceva despre mecanica/electrica) problemele se rezolva la un atelier/service.Noi aici putem sa ajutam cel mai bine si sa-ti oferim niste sfaturi, in urma postarii unor erori specifice citite cu VCDS sau in cel mai rau caz pe baza simptomelor spuse de tine, dar atunci sunt doar presupuneri. Acum, simptomele tale fiind mai complexe si stiut fiind ca acest motor are si problemele lui specifice dupa un anumit nr de km, eu iti recomand un mecanic/atelier care a mai desfacut acest tip de motor si care stie cum sa-ti gaseasca/rezolve problema.
     
  11. Kylly Boby

    Kylly Boby 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 S-Line, 2.0 Tdi Cod BRD 125kw(170Ps), 2007
    Merci Nucugheri. Am vorbit cu un mecanic roman care o sa vina dupa Paste si a zis ca vrea sa o vada. El crede ca 70-80% e fisurata chiulasa. Mi-a zis ca a desfacut multe motoare si de 140 cp si 170 cp 16 valve stie problemele lor si a zis ca o chiulasa rezista maxim pana la 210.000 km dupa care trebuie schimbata.
    Stie cineva cat ajunge o chiulasa ?

    Multumesc
     
  12. andrei2 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2012
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    Bmw E60, 535d
    Problema ta se poate rezolva in 20 de minute cu o cheie de 13 si una de 18. Daca ai dpf-off schimba soft-ul si pune un catalizator.
    Daca nu scade nivelul la lichide ulei/antigel nu are legatura cu chiuloasa. Bafta!
     
    Salvation777 apreciază asta.
  13. Kylly Boby

    Kylly Boby 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 S-Line, 2.0 Tdi Cod BRD 125kw(170Ps), 2007
    Pai DPF este pe ea. Pana acuma nu a facut asa. O mai apuca galoparea foarte rau la relanti si se auzea un horcanit in tobe, o lasam 5 minute normal la relanti se oprea si nu mai galopa iar cand o accelerez se aude din partea turbinei de undeva de la motor parca ar fi un ecou. Se mai aude si cand schimb treptele 1- 2 si 3 de fapt cand acelerez si cand scade turometru se aude iar daca stau pe loc si o accelez iar se aude. Multumesc mult.
     
  14. XanderX

    XanderX 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2015
    Locație:
    Tg.Mures
    Masina:
    Audi A4 - B8 (2012) , 2.0 TDI , 177 cp.
    Buna tuturor :hi:
    Ieri am mers cu masinuta (Audi A4 B7 2.0 TDI 170 CP) la un mic tur cam 400 km. Intr-adevar i-am si dat putintel la talpita prin zone muntoase ( MS si HR .- Cheile Bicaz si Lacul Sfinta Ana ).
    La un moment dat dupa o oprire mica circa o jumatate de ora, mi-am reluat traseul si am observat ca masina nu mai tragea in treapta 1 si 2 cu pedala chiar si pana in podea. Martorul din bord cel cu sarmulita (bujie incandescenta) palpaia incontinuu.
    Am tras pe dreapta dupa cativa metri de mers si dupa ce am oprit motorul si repornit din nou de 2 ori, martorul cu pricina a disparut (cel cu sirmulita) iar masina a revenit la normal si mergea din nou bine :crying: ,
    Are cineva vreo ideie de ce ar fi facut acest lucru oare ?
    Mersi tuturor si sper ca aflu ceva poate mai mult de la voi avand in vedere ca am observat mai multi posesori aici cu motorul pe care il am si eu.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Trebuie sa faci o diagnoza pe engine si un LOG in mers. Ce a fost sters, din messajul anterior, nu are legatura cu acest topic si cu ce ai patit tu la masina.
     
    Eddy86 apreciază asta.
  16. XanderX

    XanderX 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2015
    Locație:
    Tg.Mures
    Masina:
    Audi A4 - B8 (2012) , 2.0 TDI , 177 cp.
    specific ca dupa ce am constatat acest lucru si mi-a disparut martorul de pe bord ( dupa 2 opriri/reporniri) am m-ai facut cc. 180-200 km.dar nici un simptom de defectiune vizibil sau sa simt ceva dubios la motor .
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Eroare ramane stocata. De asta e necesara o scanare, sa vezi ce a determinat-o.
     
  18. Tipei

    Tipei 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4,2.0 TDI BRD 125KW,2007
    Salut!
    Am patit si eu o data sa mi se aprinda martorul cu spira,dar mie mi s-a aprins concomitent si cel de DPF.
    Tot asa,nu tragea,a intrat intr-un 'safe mode',daca depaseam 100km/h ma atentiona sa reduc viteza,nu mai puteam sa activez tempomatul si turometrul statea la 1000-1100 la ralanti.
    Problema la mine a fost ca mi s-a incarcat filtrul de particule si probabil i-am intrerupt regenerarea.Dar masina si-a revenit dupa vreo 10-15 km parcursi pe autostrada,la viteza constanta.
    La tine e posibil sa fi fost ceva similar..
     
  19. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    salut!

    am si eu o intrebare, si anume:

    intre 1800-2000 rpm masina se ingatuie scurt la mers constatnt, la accelerari bruste sau mai in forta nu face, si am observat ca preponderant face cant temperature ajunge intre 60 si 90, cateodata face si dupa ce a ajuns la 90, dar tot asa la mers constant, adica in treapta a 4-a la 1800 rpm, a mai patit cineva? pe vag-com nu da nici o eroare...

    multumesc!
     
  20. RiSKO

    RiSKO 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2008
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    A6/C7/3.0/2012
    Pagina 5 postul 87, este al meu, citeste si vei vedea.
     

Distribuie pagina asta