1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BRD la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de Lajos farkas, 3 Iun 2009.

  1. yanaky

    yanaky 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2014
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    audi a4 tdi 2.0 2007 BRD 125kw,a4 b8.5 2015 CJCD 110Kw
    Poate specifica cineva valoarea standard a avansului la acest motor? Sau mai bine zis cu ce valoare a iesit din fabrica? Multumesc
     
  2. RiSKO

    RiSKO 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2008
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    A6/C7/3.0/2012
    Eu unul stiu ca din fabrica avansul este 0. La motoarele cu mai multi km ajunge maxim la 1,5.
     
  3. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Pune avansul la 1.5 cat zici tu si sa ne spui si noua cat consuma. Nu vad ce are nr de km cu avansul.
    Lasati avansul intre -2.5 si -1.5. Din fabrica a mea avea -1.5.
     
    Ultima editare: 20 Iul 2016
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Avansul optim la motoarele cu EDC 16 este intre - 1.5 si - 2.5. S-a mai scris asta pe forum de zeci de ori pana acum.
     
  5. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    Am o problema foarte ciudata in functionarea motorului, poate a mai patit si altcineva: masina nu merge la fel de fiecare data, ba merge normal, adica trage cum trebuie, ba merge infundat, asa se simte si nu trage cum ar trebui. Nu am nici o eroare pe tester, debitmetrul este schimbat. Ce parere aveti ? multumesc!
     
  6. Marius07 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,2.0 TDI 170CP,2007
    Poate in momentele in care trage mai greu isi face regenerare filtrul de particule. Eu cel putin asa patesc,trage mai greu cand isi face regenerare.
     
  7. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    cand isi face regenerare se simte, stiu cand face....
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si de ce nu faci un log in mers ?
     
  9. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    Salutare, am un A4 BRD si am urmatoarea problema si nu stiu de unde sa incep, la rece porneste si merge neregulat, cu fum albicios, cand ajunge apa la 90 nu mai scoate fum si merge aproepe bine, am atasat o poza cu valorile la injectoare, dati-mi un sfat
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sunt atat de multe cauze, cu problema care o ai, incat fara investigatii multe, amanuntite si costisitoare nu o sa o rezolvi, din pacate. Citeste integral topicul asta si toate topicurile despre motoare din aria asta. Bafta.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Injectorul cilindrului 4 arata 2.95 sau mi se pare mie ?
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si eu am vazut la fel si in cazul asta trebuie actionat in consecinta. Dar daca nu a citit nici nu stie ce trebuie sa faca. Adica trebuie apelat la reprezentanta pentru actiunea de inlocuire asta daca nu s-au inlocuit deja injectoarele. Oricum codul asta de motor la A4 B7 chiar este o problema din foarte multe puncte de vedere. Bafta.
     
  13. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    Avansul si el este dat peste cap dupa cum spune VCDS-ul, mentionez ca nu am erori pe motor
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Am rugamintea sa-ti modifici profilul. In al doilea rand cred ca ai nimerit la niste cofetari-patiseri nu la niste mecanici. Un bun diagnostican auto deja trebuia sa stie se interpreteze si sa corecteze erorile afisate.
     
  15. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    Am intrebat nu am dat in cap la nimeni, deaia este forum, iar profilul o sa-l modific, numai ieri si in posesia BRD-ului
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Forumul si alte forumuri nu este / si nu mai sunt site/site-uri de intrebari si raspunsuri pentru ca de zeci de ani (unele forumuri) exista deja solutii si "retete" pentru toate problemele care credeti voi ca trebuie mentionate. Inainte de a cumpara masina te-ai interesat si tu macar asa un pic despre eventualele probleme ale acestui motor ?
    Regleaza avansul de urgenta si vezi ce faci cu injectorul ala iar in plus repara pompa aia de ulei a masinii de urgenta. Eu in locul tau pana nu as remedia pompa aia de ulei nu as mai merge cu masina o secunda mai ales in concediu sau drumuri mai lungi. Referitor la motor ti-am spus sa citesti toate acele topicuri pentru ca in principiu toate motoarele de 2.0 TDI au aceleasi probleme si bube dar care se remediaza fara alte probleme ulterioare. Bafta cu masina ca deja dupa cum incepi cu problemele despre acest motor ai mare nevoie.
     
  17. yanaky

    yanaky 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2014
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    audi a4 tdi 2.0 2007 BRD 125kw,a4 b8.5 2015 CJCD 110Kw
    Cu ceva randuri in urma intrebasem de valoarea avansului pentru ca si la mine este pe plus,mai exact 1,84 iar in sarcina are aceeasi valoare ca si grigo112 adica 2,23.Simpla coincidenta?Mentionez ca masina merge bine(dupa ceva banuti investiti) , consumul un pic marit in oras,in afara normal.E musai sa schimb avansul?
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Teoretic (ca practic avansul este un cumul de "conexiuni" intre diferite componente ale motorului: EGR, injectoare, pornire, consum la ralanti, etc., etc.) la toate masinile cu ECU Bosch EDC 16 avansul este retardat si vine din fabrica la minus1.5 / minus 2.5. Am mai repetat asta in topicul dedicat si dealtfel cam in toate topicurile despre motoarele montate pe A4 B7. Bafta.
     
  19. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Grigo112 daca ai fi citit thread-ul asta de la inceput ai fi gasit raspunsile la intrebarile tale! Chiar eu am postat,pentru ca am avut motorul asta si e f. pretentios!
    1. Daca nu ai schimbat injectoarele prin actiunea de la reprezentanta, NU te duce. E mai bine cu cele dinainte.Daca ai vreun injector defect mergi la baietii de la Buzau si te rezolva.Daca le-ai schimbat: GHINION (vorba unui "intelept").
    2. La acest motor avansul trebuie sa stea pe minus vara si plus iarna!Stiu ca suna absurd cum sa modifici avansul in functie de anotimp dar asa e. Valorile trebuie sa fie intre -1.5 si +1.5. Al tau este prea mare, de aici si fumul alb. Intr-adevar porneste mai usor dar injectia se face prea devreme si de aici fumul alb. Sa vezi iarna zici ca ai cazanul cu aburi in spatele tau. Incearca sa respecti valorile indicate. By the way valorile la injectoare si avans se citesc la 90 grade, nu 58 cum ai tu. Regleaza avansul si apoi vezi valorile la injectoare.
    3. Eu nu am apucat sa verific pompa de ulei,dar in 30k cat a stat la mine nu a picat dar capatasem un tacanit de tacheti(posibila cauza presiune ulei scazuta). Eu am dat-o inainte de 200k,dar cam aici e limita pompei.
    4. Un sfat prietenesc scoate DPF-ul cat mai repede posibil(asta daca inca nu ai facut-o deja). In rest drum bun si bani in portofel pentru "pisi".
     
  20. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    Salutare,
    Vin cu ceva noutati: am reglat avansul la 0.00 la rece, la cald ajunge 0.34. Ca e la ralanti ca e turata, cantitatea de motorina injectata este la 0.99 - 1.05 la relanti, putin cam mare dupa cum am citit pe aici. Mersul s-a schimbat dar tot la fel de la 60-90 grade tot fum si trepidatii. Am mai studiat mai multe forumuri si-am anulat si EGR-ul fizic, i-am dat cheie si surpriza masina merge ok, nu mai trepideaza absolut deloc, nu stiu sa fie de la el sau altceva. Am vorbit la Buzau pentru reconditionat injectoarele actuale si mi s-a cerut codul de pe ele, asa ca am desfacut sa vad codul si le-am dat la mufe cu spray, apropo sunt injectoare cu terminatia "T".
     

Distribuie pagina asta