1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BRD la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de Lajos farkas, 3 Iun 2009.

  1. Marius07 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,2.0 TDI 170CP,2007
    Trebuia sa reglezi avansul mai jos, -1,5 ,-2. Eu l-am avut 0 si aveam acelasi simptome ca la tine,fum si trepidatii pana ajungea la 90C
     
  2. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    Nu pot sa înțeleg motorul asta, după ce am anulat Egr-ul fizic, am scos mufele de la injectoare sa văd codul de pe ele ai le-am pus la loc a mers perfect, doua zile, acum din nou, pana la 90 grade relanti instabil si fum alb, plus un sunet ciudat la acceleratie gen ceva tușit.
     
  3. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Cu "T" in coada inseamna ca nu au fost schimbate. Reconditioneaza-le,care au nevoie si vezi dupa aia.
    Ti-am spus si mai inainte, avansul se regleaza la cald, la 90grade, NU la rece. Daca vrei sa intelegi ca unele proceduri trebuiesc respectate si facute dupa ureche apar probleme si apoi puneti intrebari aici ca de ce nush ce! Ca de exemplu dupa scoatere se schimba o-ringurile si suruburile de prindere.
    Sunetul tusit de la accelerare poate fi de la ansamblul axa cu came-tacheti!
     
    Alin 11 K.L.U apreciază asta.
  4. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    Cu motorul cald la 90 grade, am reglat avansul
     
  5. mihaimihai

    mihaimihai 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2015
    Locație:
    iasi/italy
    Masina:
    Audi A4 B7 Sline 2006(brd) 170cp
    Salut baieti.astazi am reglat si eu avansul ca il aveam pe plus(2,9) si din neexperimenta l am dat mai mult pe plus prima data undeva la 8 si ceva(nu pornea cu aceasta valoare).acum l am pus pe minus la -1,5.Intrebarea mea este daca încercând sa l pornesc cu avansul la 8 a afectat cu ceva pt ca a apărut un zgomot metalic in partea de sus a motorului.multumesc
     
  6. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Da jos capacul de la culbutori si verifica axele cu came si tachetii. In mod normal nu ai afectat nimic. Ai umblat doar la o axa, nu la ambele!?
     
    Andreymau apreciază asta.
  7. mihaimihai

    mihaimihai 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2015
    Locație:
    iasi/italy
    Masina:
    Audi A4 B7 Sline 2006(brd) 170cp
    Doar la una am umblat (cea de la admisie). Cand am pus capul motorului la loc cred ca nu se mai auzea acel zgomot metalic de tacheți. Am pus o poza unde este afișata si cantitatea de motorina injectata. As vrea sa o reglez dar nu stiu procedura. Cu avansul asta inca nu am scăpat de trepidații la rece doar de fum. Acum nu mai scoate fum alb.

    image.jpeg
     
  8. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Capul motorului? La ce te referi?
    Ce fel de trepidatii? Se misca maneta schimbator? Face cu AC-ul pornit?
    Ele pot avea multe cauze : tampoane motor, volant si cel mai adesea injectoare. Ai incercat sa alimentezi cu motorina : Evo diesel sau Efix S?
    P.s eu zic sa nu te bagi la a doua axa sa modifici cantitatea de motorina ca s-ar putea sa dai in altele si nu ii mai dai de cap.
     
  9. mihaimihai

    mihaimihai 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2015
    Locație:
    iasi/italy
    Masina:
    Audi A4 B7 Sline 2006(brd) 170cp
    Ma refer la capacul de antifonare.trepidatiile (relanti neregulat)apar de cand începe sa se încălzească motorul si pana ajunge la 90 grade(am vazut ca si alți colegi au problema asta)si scotea si fum alb.cu retardarea avansului nu mai scoate fum alb dar trepidațiile nu au dispărut.rog colegii care nu au problema asta sa mi zică ce valoare au avansul la ei.cel putin pe vcds injectoarele au valori bune.nu mi vibrează maneta schimbător si face si cu aerul pornit si cu aerul oprit.
     
  10. Mihai32 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 2.0 TDI BRD, 2007
    Citind tot topicul, am ajuns la concluzia ca pentru BOSCH EDC16U31, avansul trebuie dus undeva intre -1.5 - -2.5 ...
    Cum ramane cu cei care au SIEMENS PPD1.2 ?? La cat reglam avansul? Eu il am deocamdata la -1.49, l-am dus acolo dupa ce l-am gasit la +3. Ce-i drept, masina a pornit muult mai usor si fara balbaieli cu reglajul acesta. Sa mai umblu la el?
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La fel se face reglajul si il lasi asa cum l-ai reglat acum.
     
  12. costel mihalache

    costel mihalache 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2014
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a4 berlina, 2.0 tdi, cod motor BRD, 2007
    buna ziua.
    am un audi a4 avant , 2.0 tdi 170 cp BRD,
    am aprins in bord becul ,,chek engine" , am pus testerul si mi-a aratat ca ar fi sonda lambda si/sau senzorul de temperatura a gazelor.
    care poate fi problema?
    ii problema grava?
    precizez ca in turatii mici nu am sprint puternic cum ar trebui sa am , dar dupa 2500 merge fara probleme
     
    Alin 11 K.L.U apreciază asta.
  13. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    1. Nu are treaba sonda lamba cu faptul ca nu trage la turatii mici. Daca ai fi citit in acest thread ai fi vazut ca asa functioneaza acest cod de motor.
    2. Sonda lamba raspunde de amestecul de aer/gaze. Senzorul de temperatura a gazelor este in DPF (daca ai asa ceva). Asa ca si/sau inseamna "multe". Cauta pe net codul de eroare si gasesti explicatia. E.g.: x vcds error code ( x- codul de eroare).
     
  14. costel mihalache

    costel mihalache 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2014
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a4 berlina, 2.0 tdi, cod motor BRD, 2007
    Sorin87 te-am inteles. Am sa caut in continuare. Mersi pentru sfat
     
  15. Fabian Attila 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2017
    Locație:
    Tg. Secuiesc
    Masina:
    A4 B7 S-line 2.0 170PS, BRD, 2008
    Buna seara!
    Problema mea cu BRD este urmatorul, valorile la inj.4 sunt in +1.6-1.8 cu motor cald, restul in minus pentru compensare, am schimbat o-ringuri cu kit original, nimic, am schimbat injectorul 4, tot cam stau acolo cu valori.. ce sa fac? trebuie masurat compresie, sau are cineva idee ? vad ca si pentru ceilalti au avut probleme cu injector in plus tot la cilindru 4
     
  16. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    1.Injectorul schimbat este nou sau SH?
    Daca e SH l-ai verificat pe banc?
    Ar trebui verificate toate injectoarele pe banc si apoi vezi valorile! Valorile care le. citeste Vcds, din punctul meu de vedere,sunt relative....poti avea valori bune dar masina sa mearga prost....Pe banc se probeaza cel mai bine.
    2. La cate grade ai reglat injectoarele?
    3. Ce valoare ai la avans?
     
  17. Fabian Attila 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2017
    Locație:
    Tg. Secuiesc
    Masina:
    A4 B7 S-line 2.0 170PS, BRD, 2008
    Multumesc pentru raspuns,
    Injectorul schimbat este SH, dar mi se pare ca absolut toate valorile sunt similare, ca si cu injectorul veche pe cilindul 4. Masina la rece porneste cu 3 cilindri si merge neregulat pana 5-10 secunde.
    Nu au fost verificate injectoarele, nici nu au fost scoase, valorile sunt in minus, in afara de cilindrul 4
    sunt reglate la 180 grade.
    avansul este -0.7 - 0.0
     
  18. Raresh69

    Raresh69 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 2007, 170 cp-BRD
    Salutare la toata lumea.
    Am o problema la masina din semnatura - cam de vreo 2 luni si nu-i gasesc rezolvarea. Cand masina este in sarcina, mai ales daca suntem mai multi in masina sau urc ceva panta, cand schimb (la 3000 turatii) din treapa a2-a in a3-a si din a3-a in a4-a s.a.m.d, cand apas acceleratia pana la podea imi trepideaza foarte tare masina si nu are putere sa traga. Asta se intampla intre 1800 si cam 2800 turatii - dupa isi revine. Am fost cu un tester in mers si toate valorile is ok (tubo, injectoare, egr...). Testerul am inteles ca era crackuit si nu putea afisa avansul.
    A mai avut cineva aceasta problema ? Poate fi avansul sau pe parte mecanica, discul de ambreiaj ?
     
  19. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Motorul asta asa functioneaza, are putere deabia incolo spre 2800-3000 rpm. Eu, cu investitii majore, am reusit sa-l fac sa traga de pe la 2200-2300 rpm. Pt problema cu vibratiile puternice, parca vazusem ceva pe aria de A6 C6 la 2.0 TDI.
     
  20. andrei2 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2012
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    Bmw E60, 535d
    La mine cu o turbina si un soft am rezolvat problema. 1.55 boost din 1900 de ture. Am avut si eu o problema cu trepidatiile, cutia se mai tinea in 3 suruburi. Uita-te si la asta
     

Distribuie pagina asta