1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BRD la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de Lajos farkas, 3 Iun 2009.

  1. Raresh69

    Raresh69 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 2007, 170 cp-BRD
    Multumesc. Ca sa fie de la cutie n-ar trebui sa tremure schimbatorul ? Pe tester arata ca turbo merge perfect. Oricum o sa verific si cutia
     
  2. andrei2 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2012
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    Bmw E60, 535d
    La mine nu trepida. Mi-am pregatit volanta + kit ambreiaj, si cand sa dau motorul jos sa le schimb am vazut ca am pierdut cateva suruburi pe drum. Probabil vibratii si mecanici incompetenti.
     
  3. Raresh69

    Raresh69 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 2007, 170 cp-BRD
    Am rezolvat problema.
    2 injectoare suflau...cica aveau ceva joc din cauza chiuloasei care are uzura.
    S-au inversat injectoarele intre ele, s-au schimbat toate suruburile de la injectoare + un oring de la un injector si acum masina nu mai tremura deloc. Trebuie schimbata chiuloasa ca acest tremurat o sa revina.
     
  4. carabusu 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2012
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    A4 B7 S-LINE 2.0TDI 2007 170CP - BRD & A2 1,4TDI 2001 AMF
    Salut tuturor,

    Vreau sa va impartasesc din patania mea si sa invatati, cum se spune in popor, din greselile altora.

    Am achizitionat un A4 B7 an 2007 cu 235.000 km, filtru de particule, cod motor BRD, 170 CP, 350 Nm, etc. Banuiesc ca stiti foarte bine despre ce este vorba. La 24 ore dupa achizitie si aproximativ 700 km. parcursi, in timp ce mergeam spre locul de bastina (Sinaia) pentru a sarbatori Pastele, mai exact in Vinerea Mare, in timp ce urcam serpentinele ... surpriza: LOW OIL PRESSURE. :banghead::banghead::banghead:.
    Fiind exact in curbe, am hotarat pentru siguranta si integritatea familiei, ca ar fi mai bine sa opresc in primul refugiu si am mai parcurs aproximativ 300 m. Prima greseala ... care mi-a chiuretat bugetul destul de grav (sfat: opriti motorul instant pentru ca va poate scuti de foarte multe belele si cheltuieli).
    Am sunat un prieten dupa platforma intrucat nu am vrut sa risc mai mult. Fiind vineri inainte de Paste, nu am gasit niciun service de incredere in Sinaia sau zona si am preferat s-o duc in fata blocului apoi s-o urc iar pe platforma, dupa Paste si s-o aduc in Bucuresti la un service de incredere. Toata combinatia cu platforma 700 RON :banghead::banghead::banghead:.
    In Bucuresti la service dupa ce au desfacut-o au descoperit:
    - problema no.1 AX POMPA DE ULEI bulit (cel care a provocat toata problema)
    - problema no.2 turbina bulita (nemaiavand presiune de ulei ... a cedat)
    - uzura pe vibrochen si cuzineti (cei 300 m parcursi si motorul incins si-au lasat amprenta si la propriu si la figurat)
    Urmatorul pas a fost sa iau legatura cu Cristi (il recomand tuturor) care a fost foarte prompt si cooperant si mi-a facut un alt ax dintr-un material mai rezistent + reconditionat interiorul de la balansier + montat si demontat pompa si trasa / aliniata pompa pe masina cu distributia folosind o cala speciala care el o are si care daca nu o aveti faceti rost urgent de ea. Intre timp turbina a fost trimisa la reparat. Daca tot am dezmembrat toata fata am hotarat sa schimb si distributia pentru a fi sigur. Am pus curea Conti, role INA, ulei Castrol Professional Long Life 5W30 (am facturile de Germania pe ultimii 3 ani si masina a vazut doar acest ulei), filtre, etc.
    Dupa vreo 3 zile petrecute in service si 6.500 ron :banghead:, am rezolvat problema. Distributia + revizie: 2.500 ron, reparat turbina 1.500 ron, platforma 700 ron, ax+balansiere de la pompa de ulei 1.500 ron (care este cea mai buna investitie si o recomand tuturor posesorilor de motoare Audi). Este cea mai buna investitie, aceasta reparatie a pompei de ulei, pe care o puteti face pentru linistea si bugetul vostru si v-o recomand pentru a nu pati ce am patit eu. Restul de 300 ron au fost ''atentii'' la mecanic, sef de service si diverse cheltuieli neprevazute.
    In rest masina se comporta foarte bine si raman in continuare fidel marcii Audi si mai ales motoarelor diesel (mai posed un A2 dupa cum reiese din prezentare, de care sunt foarte multumit).
     
    Glemeanu și george_gopo apreciază asta.
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Bine ca ai rezolvat si ai pus masina pe drum. Satisfactia in cele din urma conteaza si pentru restul exista Mastercard :)
    Ce bine ar fi sa citeasca toti cei care viseaza sa cumpere un A4 B7 cu 5.000 - 6.000 Euro, ce inseamna cu adevarat sa detii acesta masina si ce inseamna o reparatie la acest tip de motor. O zi buna.
     
    letkuteb apreciază asta.
  6. carabusu 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2012
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    A4 B7 S-LINE 2.0TDI 2007 170CP - BRD & A2 1,4TDI 2001 AMF
    Pana sa am parte de patanie, motorul se auzea mai ''dezorganizat'', iar dupa interventie, motorul se aude mult mai ''inchegat''. As putea spune ca suna ca un motor nou. Poate e doar o impresie a mea. Oricum in perioada urmatoare monitorizez parametrii (nivel ulei, consum, sunete, etc.) si va tin la curent.

    Daca aveti nevoie de informatii suplimentare va stau la dispozitie in privat.

    Bafta!
     
    Ultima editare: 25 Apr 2017
    letkuteb apreciază asta.
  7. Traian1993 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4 B7
    Salut ! De curand am observat o problema la masina mea, un audi a4 b7 170 cp. La fel ca si la ceilalti imi trepideaza la rece+fum mirositor. Am scos debitmetrul trepidatiile au disparut oarecum. La pornire trepideaza putin dar dispare imediat in schimb fumul nu. Am curatat EGR-ul. Am curatat si acel racitor de gaze+conducta care zice lumea ca se fisureaza. Are vreo legatura cu fumul acel racitor de gaze ? Cine a mai intalnit aceasta problema rog sa ma ajute si pe mine cu un sfat. Multumesc.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si debitmetrul si EGR-ul au legatura cu trepidatiile si fumul.
    Fara un VCDS nu avem ce sfaturi iti da, decat sa incepi a schimba piese la nimereala pana dispare problema.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pentru fumul ala sunt zeci de cauze si nu se poate identifica din fata calculatorului. Degeaba ai curatat EGR daca nu ai curatat si galeria de admisie foarte bine adica tinuta in baie cu solutie de curatat (soda + benzina + nitrodiluant) minim 24 ore si pe urma luat la frecat cu peria de sarma pe fiecare canal de admisie ca sa indepartezi funinginea adunata.
    In alta ordine de idei ce cod de motor ai la masina ?
    Adica te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
    Ultima editare: 2 Mai 2017
  10. JackTheRipper 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 2007
    Salut. Dețin acest audi A4 cod motor BRD si de câteva saptamâni dupa ce o pornesc la relanti se zguduie foarte rau mașina. Mecanicul mi-a zis ca ori este de la motorina, ceea ce cred ca este improbabil pt ca bag numai de la PETROM si foarte rar cand am bagat de la Rompetrol, si a doua cauza care pare cea mai plauzibila ar fi de la injectoare. Daca puteți sa mi spuneti cum se mai manifesta un injector dus
     
  11. Sandy

    Sandy 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, C7, 2.0 177cp, 2013
    Salut baieti, detin si eu minunatul motor de aproape un an si pana acum nu am avut nici o pb. Cel de la care l-am luat anulase deja filtrul de particule ai egr-ul dat inca mai isi facea regenerare. Am mers asa o perioada si dupa am fost sa imi scrie un nou soft sa nu mai apara deloc si a mai facut si o marire mica de putere. Asta a durat aproape 6000 km dupa care a aparut din nou in bord dar pe vcds scrie ca nu a mai facut regenerare de atunci. Am fost la respectivul dar abosolut nici o eroare, a scris si softul original inapoi am mai mers si tot degeaba. Zilele trecute s-a aprins si nu s-a mai stins deloc dupa care a intrat in limp mode si nu si-a revenit nici dupa oprirea motorului, a trebuit sa ii dea resetare din vcds ca sa isi revina. Dupa resteare am mai mers 2 zile si a facut din nou dat de data asta cu aprinderea spiralei si dupa pornire si-a revenit. Am fost la mail multe service-uri si nimic, nimeni nu stie de la ce poate fi si nu da nici o eroare. Si in plus masina parca nu mai trage ca inainte, adica dupa 3000 trage dar pana acolo ajunge mai greu fata de pana sa apara problema. Poate fi de la dpf sau e alta cauza? Am citit tor topicul si am vazut ca pot fi foarte multe dar ma gandesc sa nu fie de la soft in prima faza. Sau daca stiti pe cineva care se pricepe bine la motorul asta sa stie ce sa caute. Multumesc
     
  12. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Daca ai facut softul la "un baiat care se pricepe", treaba e clara si trebuie sa mergi la o firma consacrata, sa iti faca softul calumea. Nu stiu de ce am impresia ca nu ti-a anulat calumea DPF din soft. Odata scos din soft, daca e facut calumea, nu mai trebuie sa apara nimic legat de DPF.
    Schimba softul si schimba mecanicul. Spirala intermitenta poate avea o gramada de cauze, iar lipsa de putere pana la 2800-3000 rpm e o chestie foarte intalnita la BRD.
     
  13. Sandy

    Sandy 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, C7, 2.0 177cp, 2013
    Tocmai ca am cautat si am facut la un service. Am citit multe pareri inainte am vazut multe masini facute in service. Asta ma gandeam si eu ca odata ce softul nu mai are dpf nu ar trebui de ce sa reapara. Problema cu spirala a aparut acum la ceva timp dupa reaparitia filtrului si ma gandesc sa nu fie de la el daca alte erori nu am.
     
  14. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Softul de motor nu se face la service, se face la o firma specializata pe asa ceva. Ai mai multe variante ok, mai ales in Bucuresti, alege una si mergi.
     
  15. Sandy

    Sandy 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, C7, 2.0 177cp, 2013
    O firma specializata e doar ca colaboreaza cu un service care se ocupa de eliminarea fizica. E un service maricel cu itp cu tot. O sa ma duc zilele astea sa imi puna softul original sa vedem daca apar sau alte erori sau ceva si dupa vad ce fac. Nu pot nici sa ma duc la altii si sa pierd aiurea banii dati. Mersi
     
  16. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    poti sa verifici daca masina mai vede dpf-ul: pe canalul 67, casuta 2....daca ai temperatura peste 0 acolo inseamna ca il vede. La fel si la senzorul de presiune diferentiala (parca 73).
    Iti trebuie softul original inainte sa faci anularea la un "meserias".
     
  17. Sandy

    Sandy 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, C7, 2.0 177cp, 2013
    Nu am vcds. Trebuie sa iau unul. O sa merg azi la el sa il puna din nou pe cel original sa vedem dupa ce erori apar. Am anulat si egr si dpf si sa vdm cu ele active daca apare ceva. Bănuiesc ca nu sr poate intampla nimic daca e scos fizic si din soft nu va mai fi nu? Mersi
     
  18. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Ba DA....o sa ai limp mode si martorii aprinsi...
     
  19. Sandy

    Sandy 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, C7, 2.0 177cp, 2013
    Limp mode oricum era:)). Sper doar sa înregistreze ceva erori sa vedem de la ce o fi pb. Ms
     
  20. Sandy

    Sandy 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, C7, 2.0 177cp, 2013
    Salut baieti, a pus softul original si acum pe langa erorile de dpf a mai dat si o eroare cu presiune mare in turbina. Credeti ca poate intra de la asta in limp mode? Sau asta poate fi pentru ca nu e ok dpf-ul? Ei spun ca altceva nu au ce sa faca si sa verific undeva turbina sa vedem daca e ok. Dar pana acum nu aveam eroarea asta cu softul fara dpf. Aveti idee?
     

Distribuie pagina asta