1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BRD la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de Lajos farkas, 3 Iun 2009.

  1. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Pune exact eroarea gasita!!
     
  2. Sandy

    Sandy 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, C7, 2.0 177cp, 2013
    Nu o am ca am lasat masina in service si au facut ei. Ceva cu boost presure mi-a spus. Au zis ca ei nu pot verifica asta si sa merg la cineva sa verifice turbina, dar mie mi se pare ca turbina lucreaza ca inainte...
     
  3. Sandy

    Sandy 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, C7, 2.0 177cp, 2013
    Am aflat si codul de eroare. Ati mai intalnit? Mersi
     
  4. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    aceeasi eroare am si eu... nu am gasit o rezolvare pana acum... si am schimbat mai multe piese, reconditionat turbine, clapeta egr, n75, debitmetru.... plus ca mai am si unele intreruperi intre 1500 si 2000 rpm, in special cand motorul este rece si afara este cald (peste 15 grade), de exemplu iarna trecuta nu am avut intreruperi, dar pana sa vina frigul le aveam...
    pe la inceputil saptamanii am mers 2 zile cu mufa de la debitmetru scoasa si nu s-a interrupt, cum am bagat mufa a inceput sa intrerupa...
     
  5. Sandy

    Sandy 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, C7, 2.0 177cp, 2013
    La mine a avut intreruperi cand am avut soft-ul original. Acum de cand l-am pus pe cel cu dpf off se comporta bine doar ca incepe sa traga cu trebuie dupa 3000 si ceva de ture. Se simte ca merge asa mai greu. Am fost si eu la doua serviceuri si nimic. O sa mai caut sa vad...
     
  6. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Fa si tu un log in mers! asa isi poate da cineva seama ce se intampla.
    P.s tu ai o "ciuperca"(supapa) in fata (nu stiu acum cum se numeste,nu e N75) care controleaza boost-ul. Tin minte ca la mine facea la fel si era din cauza ei.
     
  7. Ionutb7avant

    Ionutb7avant 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 b7 avant 170cp manuala
    Salut sunt nou pe aici, vreau sa aduc si eu in atentie o problema care nu prea ii dau de cap poate sa mai lovit cineva de ea.
    Am un a4 b7 avant 2007 BRD 170cp diezel manuala.
    Problema: Cand merg agresiv si schimb vitezele 2,3,4 simt cand intra turbina si la circa una secuda (aprox.) imi smuceste dar nu isi pierde din putere doar simt un soc, am facut toate testele posibile si in mers si pe loc toate valorile date de tester sunt ok.
     
  8. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Fa un log in mers in treapta 3 si 4. posibil EGR sau ASV
     
  9. Ionutb7avant

    Ionutb7avant 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 b7 avant 170cp manuala
    Mulțumesc pentru răspuns, am facut totul este perfect, cred ca o sa imi fac o programare la reprezentanta.
     
  10. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    ce reprezentanta? ai prea multi bani in buzunar? vezi ca sunt colegi in Bucuresti care te pot ajuta cu log(chiar si interpretarea lui). Eventual chiar iti pot verifica EGR si ASV. Cauta in aria de piblicitate
     
  11. JackTheRipper 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 2007
    Salut din nou. Revin cu problema mea referitor la acele trepidații la motorul acesta BRD. Am verificat injectoarele care sunt bune, le-am schimbat garniturile, aceeași problema persista. Mecanicul mi-a zis ca au rămas doua variante: ori schimb chiuloasa ori motorul. Nu știu care e cea mai buna varianta și daca ar fi sa cumpăr un motor second sau chiuloasa unde ma pot orienta? Din câte văd sunt foarte rare motoarele second de cumpărat la acest model. Mulțumesc
     
  12. Ionutb7avant

    Ionutb7avant 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 b7 avant 170cp manuala
    Salut incearca sa pui doar de proba botorina de la OMW si dupa vezi daca mai trepideaza :).
     
  13. JackTheRipper 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 2007
    Problema este mai complicata, nu este din cauza motorinei. Cand am scos motorina din ea este negricioasa, are o culoare închisă semn ca problemele sunt puțin mai complicate. Menționez ca deja chiuloasa este rectificata de cel de la care am luat mașina și posibil sa se fii fisurat din nou. Trepidațiile sunt foarte pronunțate, te zguduie foarte rău, se mișcă foarte rau și schimbătorul. Acum nu știu Pt ce sa optez sa cumpăr ori chiuloasa ori motor
     
  14. JackTheRipper 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 2007
    Revin cu anumite completări, poate Răspunde cineva care are cunoștința despre aceasta problema sau s a confruntat. M-am hotărât sa-i schimb chiuloasa, însă astăzi cand mecanicul a văzut ca unul dintre pistoane, capătul lui este topit. Acum nici nu știu care ar fi rezolvarea, el zice sa schimbam motorul. Mai are rost sa-i schimb doar pistonul ? Mulțumesc
     
  15. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Schimbi pistonul si verifici de ce s a topit(de obicei din cauza unui injector blocat/ prost montat).
    Pune si cateva poze daca ai!!
     
    Ultima editare: 29 Iun 2017
  16. JackTheRipper 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 2007
    Sper sa se vadă
     
  17. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Motorina neagra inseamna ulei in ea(pe la pompa tandem de obicei), verifica injectorul unde pistonul e topit.
     
  18. JackTheRipper 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 2007
    Injectoarele au fost verificate cu testerul și injectoarele 3 și 4 aveau valori peste 2, demontate verificate valorile de peste 2 se mutau la injectoarele 2 și 3. Le-am verificat și la banc, unde a reieșit ca pe partea electrică sunt bune. Nu știu ce sa mai cred
     
  19. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Pai la 2..sunt cam pe duca DACA valorile astea asa mari nu au avut ca si cauza oringuri/reglaj prost a injectoarelor/injectorul in sine pe partea de diuza.
     
  20. JackTheRipper 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 2007
    Am cumpărat oringuri noi, au fost mufele strânse, însă tot asa face. O sa montez motorul pe care l am luat și o sa văd rezultatul. Mulțumesc
     

Distribuie pagina asta