1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BRD la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de Lajos farkas, 3 Iun 2009.

  1. Adrian Gligor

    Adrian Gligor 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2018
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant BRD
    Oarecum sunt de acord cu tine în privința anularii dpf-ului dar nu știu câți dintre cei cu probleme ale dpf-ului își permit să achiziționeze unul nou.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si ma repet: cand ti-ai cumparat masina te-ai gandit si ca se strica si trebuie piese inlocuite ? Daca ai fi cautat putin pe net ai fi vazut ca exista producatori de DPF-uri la un pret destul de bun. In fine, nu discutam despre problema DPF-ului in acest topic si nu dezbatem costul pieselor pe acest forum. Multumesc.
    Inca ceva. Invata sa scrii doar intr-un singur topic cand ai o singura problema nu asa cum ai scris tu peste tot despre problema cu fumul la masina ta. Nu avem voie sa facem asta pe forum, sa scriem in mai multe topicuri despre aceeasi problema. Mesajele scrise de tine prin alte topicuri au fost mutate aici unde ai inceput discutia.
    Fa ce ti-am spus eu si fa verificari mai multe. Va trebuie sa platesti niste costuri destul de mari pentru a afla cauza.
     
  3. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Ce valoare ai,acum, la avans?
    Ti-ai schimbat injectoarele,la reprezentanta, prin actiune?
     
  4. Adrian Gligor

    Adrian Gligor 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2018
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant BRD
    Nu știu să îți spun ce valori are avansul, atât știu că este mai mic decât ar trebui. Mecanicul la lăsat așa. A zis "momentan îl lăsăm avansul mai mic"
    Injectoarele nu au fost schimbate până acum.
    Nu știu cine și unde se recondiționează acest model de injectoare
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Adrian daca nu stii despre problema injectoarelor la masina ta inseamna ca nu stii nimic despre masina ta. Ti-am spus sa citesti acest forum si sa revii pe aici cand ai citit tot. Vad ca in continuare in loc sa inveti singur tot intrebi aiurea.

    Este scris pe forum cum sa procedezi si pe net gasesti imediat acest raspuns, avem inclusiv pe aici in aria de prestari servicii oameni care se ocupa cu asta. Se strica.apare defect la piesa piezo adica partea electrica a injectoarelor. Ultimele mesaje vor fi sterse pentru ca nu ne repetam aiurea si inutil cu aceleasi raspunsuri.
     
  6. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Cum adica "il lasam mai mic"?:banghead: ca si hint: motorul asta merge bine pe la -2.5 si un IQ de 5.2-5.5.
    Fumul alb e de la injectoare. Cele schimbate la reprezentanta au codul TX in coada, le poti verifica usor sau sa te uiti in cartea service (pe la sfarsit) sa vezi daca ai trecut numarul actiunii.
    Daca au fost schimbate nu prea ai ce sa le faci. Eu, pana am dat masina, nu i-am gasit rezolvare. M-am resemnat ca facea doar la rece.
     
  7. Adrian Gligor

    Adrian Gligor 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2018
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant BRD
    Momentan problema fumului alb parca a dispărut. Mecanicul a reglat avansul și acum parca e k. Dar mai aștept să văd sa nu reapara
     
    DonDoneL apreciază asta.
  8. Adrian Gligor

    Adrian Gligor 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2018
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant BRD
    Și eu am un Audi A4 B7 motor BRD și de ceva vreme da cu fum alb până apa ajunge la 90 de grade. Am verificat injectoare, am înlocuit egr-ul, sa modificat avansul de la +4 la valoarea de 0 dar fumul nu dispare. Antigelul este la același nivel de 20 mii km.
    Deja îmi mănâncă zilele motorul asta.
    Care ar mai putea fi cauza că, daca mă iau după mecanici încet încet schimb tot motorul
     
    Alexandru Alex apreciază asta.
  9. Raul93

    Raul93 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 b7 2.0tdi(170hp) 2006
    Eu cred că e de la filtru de particule,am observat la cei care l-au anulat că au scăpat și de problema cu fumul alb..
     
  10. Adrian Gligor

    Adrian Gligor 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2018
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant BRD
    Și la mine dpf-ul este anulat
     
  11. Adrian Gligor

    Adrian Gligor 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2018
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant BRD
    Problemele au apărut în urmă cu aproximativ 4luni când a apărut prima data un fum înecăcios care din cauza înfundării dpf-ului intra in habitaclu. Dpf-ul nu am mai putut să îl salveze fiind nevoit să îl anulez si fizic si soft .
    Am inceput să caut cauza fumului:
    Prima data am înlocuit capacul culbutori fara nici un rezultat. Am inlocuit o-ringurile de la injectoare și au fost verificate pe banc.
    Să desfăcut motorul, verificat chiulasa, înlocuit supapele admisie +evacuare+semeringui noi. Segmenți noi (era o varianta că un segment sa fie blocat ), înlocuit axul de la pompa de ulei. Totul fara nici un rezultat
    Am dat turbo jos și dus la recondiționat unde sa înlocuit axul. Rezultatul...fum alb-albastrui când apa incepe sa urce până în momentul când ajunge la 90 de grade, atunci fumul incepe să dispară. Nu a lipsit niciodată din antigel, mașină trage dar în momentul când scoate fum motorul are o trepidatie.
    De când am și aceasta problema cu fumul și consumul a urcat exagerat (mers in afara orașului la 100-120 km/h consum de 9.8-10,2)
    Am citit topicul de mai multe ori dar parca toata lumea a cam găsit soluții la problema fumului alb dar știți vorba aia "stau la rand la fericire, dar rândul meu nu mai vine"
     
    Ultima editare: 14 Iul 2018
  12. Marius07 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,2.0 TDI 170CP,2007
    Pune avansul intre -1.5 si -2.5 .Daca nu e ok nici asa,softul de anulare DPF este facut prost.Consumul ala din afara este enorm.
     
  13. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    salutare!

    cum as putea sa-mi dau seama daca am probleme cu axele cu came, asta pana o sa merg la mecanic?

    ca si simptome:
    cateodata porneste foarte greu la rece,
    nu trage cum ar trebui, si
    are o trepidatie usoara la accelerare pe liber intre 1100-2000 rpm si se simte si in mers...

    la masina am schimbat mai multe piese, injectoare pe actiune au cam 50 000 km, electovalve, reconditionat turbina, distributia are 10 000 km, suporti motor, bucse cadru motor, clapeta asv, am incercat si cu egr nou, si cu alt debitmetru...

    sau ce as putea verifica singur din vcds?

    multumesc!
     
  14. Lucian96 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 4F2, 2011, CAHA
    Mergi la un mecanic sa iti dea jos capacul de pe chiuloasa si sa inspecteze vizual camele. Ar trebui sa se vada problema daca exista. Vcds nu te ajuta in cazul tau. Poti vedea eventual niste valori de corectie la injectoare dar posibil sa le vezi degeaba.
     
  15. Catalin.z

    Catalin.z 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, 2007
    Salutare, sunt si eu fericitul cumparator de audi b7 2.0 BRD si m-am lovit de urmatoarea problema: acum cateva zile mergeam linistit cu masina(3000rpm constant) si s-a aprins martorul de bujie(rezistenta) si licarea...masina nu se mai tura mai mult de 3000rpm, nu mai tragea...am oprit..am repornit motorul..a revenit la normal...nu a mai facut nimic pana aseara...bineinteles iar s-a aprins martorul bujie(rezistenta) am oprit...am repornit..surpriza..s-a mai aprins si check-ul...diferenta este ca acum masina trage..se duce peste 3000rpm(nu mai intra in limp mode)....
    Dupa ce a aparut prima problema( aia cu martorul bujie de acum cateva zile) am pun masina pe tester si am gasit o eroare (000665 Boost Presure Regulation)..
    Acum nu stiu ce sa zic...aveti voi o idee de ce se intampla cu "bestia" ?
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca o sa citesti forumul o sa afli. Citeste topicul despre turbine (toate topicurile din toate ariile) ca sa vezi cum remediezi LIMP-ul ala care l-ai luat. Ultimele 2 mesaje vor fi sterse pentru ca sunt scrise degeaba si inutil. Ne repetam inutil cu raspunsurile deja existente pe forum. Intai citeste forumul cateva luni de zile si pe urma incepi cu intrebarile, daca mai este cazul. Bafta.
     
  17. Catalin.z

    Catalin.z 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, 2007
    Hai ca daca e citesc 2 luni...si dupaia pot sa stiu ce are masina nu ? Ce raspuns folositor..nota 10+. Ma ierti tu pe mine ca nu am stat sa citesc 10.000 de postari..si am preferat sa o iau pe scurtatura. Poate unul din "colegi" se "deranjeaza" pt mine si imi ofera un raspuns mai bun decat al tau.
     
  18. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Stai liniștit, nu se deranjează.
     
    audi66 apreciază asta.
  19. Marius07 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,2.0 TDI 170CP,2007
    Am si eu o problema mai ciudata,masina nu mai trage deloc cand DPF-ul isi face regenerare,de-abia dupa 3700rpm(imi trebuie 1 minut cred sa ajung la 3700rpm cu pedala apasata de la 2000 in treapta 3) incepe sa traga putin,uneori imi iau si Limp daca insist sa turez de mai multe ori motorul. Dupa ce termina regenerarea merge ok. DPF-ul este curatat profesional ,deci il exclud.Turbina e ok,curata,axul nu are joc,nu mananca ulei. Mecanicii cam dau din umeri,m-a sfatuit cineva sa schimb actuatorul de la turbo,problema e ca nu se gaseste separat,vine doar impreuna cu turbo.Daca are cineva vreo idee,e bine venita...
     
    Ultima editare: 9 Aug 2018
  20. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    fara log-uri in mers , cand se manifesta problema, nu o sa poata sa te ajute nimeni. Nu ai postat nici eroarea de limp.
     

Distribuie pagina asta