1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BRD la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de Lajos farkas, 3 Iun 2009.

  1. FDS115AM

    FDS115AM 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 ,2.0 TDI ,2007
    Nu e vorba ca îmi e greu e vorba ca nu m-a pricep. Tocmai de asta am intrat aici, sa ma informez. Dar acum o sa îl întreb. Mersi mult pentru informație. D, se aude încontinuu, doar ca, crescând turația parca i se pierde din intensitate. Parca se aude mai subțire.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    FDS cand nu ne pricepem punem mana pe carte si invatam, nu incepem cu intrebarile pe un forum unde s-a discutat despre ce tot intrebi tu de zeci de ori. Lasa intrebarile si citeste cateva luni de zile ca sa inveti si sa inveti ce trebuie sa faci cu masina asta. Multumesc pentru intelegere.

    In ziua de azi un forum (care exista de zeci de ani) functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers. Bafta.
     
  3. Wadee23

    Wadee23 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2011
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2007 BRD S-Line
    Salut,
    De vreo saptamana am si eu o problema cu BRD-u meu si nu ii dau de cap. Nu vrea sa imi urce in nicio treapta mai mult de 3000 rpm. Am facut diagnoza si nu aer eroare. Filtrul de particule era infundat 24 % . Am facut regenerarea a coborat pana la 11 % o trecut cu greu de 3000 rpm dar in a 5-a sau a 6-a maxim 140 km/h sau 150 km/h. Imi puteti spune ce problema poate sa aiba ? Va multumesc
     
  4. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Nu urca mai mult de 3000 rpm = Limp Mode. Din experienta proprie cu BRD, singura situatie in care nu da nimic pe VCDS dar este in limp mode a fost atunci cand DPF-ul era terminat complet. Nu inseamna ca asta e singura posibila problema, dar stii de unde sa incepi.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  5. Wadee23

    Wadee23 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2011
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2007 BRD S-Line
    Ce alte cauze ar mai putea sa fie daca stii eventual?
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai si atunci nu are cum sa nu iti dea pe VCDS ca DPF-ul este complet terminat, trebuie doar sa stii unde sa te uiti.

    E oarecum dificil ca o masina sa ia Limp Mode si sa nu afli cauza cu VCDS. O scanare si un log in mers fac minuni in orice situatie.
     
  7. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Wade , modelul tau e fabricat din 2005 iti dai seama ca s-a dezbatut problema ta de zeci de mii de ori? Daca vrei sa gasesti buba citeste topicul in intregime.
     
  8. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    @Wadee23 , demonteaza filtrul de particule si vezi in ce stare este. De aici incepi investigatiile. Eu mi-am batut capul luni de zile sa aflu ce are masina cand se manifesta exact la fel, totul ok pe VCDS, ti-am dat rezolvarea pe tava, fa asta si apoi mai faci altceva, nu mai arunca cu banii aiurea pe schimburi de piese si "log-uri in mers", ca daca ne luam dupa unii de pe aici, orice problema ai la masina se rezolva cu un log in mers. FALS.
    Fiecare face cum considera. Seara buna!
     
    nae77 apreciază asta.
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu cred ca glumesti trimitand omul sa demonteze DPF-ul, in loc sa faca un log in mers inainte, care mai mult de 50 lei nu costa.

    De unde stii ca injectoarele, turbina, actuatorul, debitmetrul lui sunt ok ?

    @Wadee23 Pune valorile exacte ale DPF-ului vazute in VCDS.
     
  10. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Vlad ma amuza faptul ca recomanzi la ghici ce sa faca omul cand am invatat pe propria piele ca vcds e sfant daca stii sa il folosesti chiar si la o masina cu putini senzori ca celelalte surate mai vechi.

    Orice om bolnav incepe cu o radiografie nu cu cautarea de organe.:salute:

    Daca dupa sute de pagini pe clubaudi cu problemele motorului de 2L nu se rezolva problema in ziua de azi, inseamna ca s-au dezbatut degeaba ani de zile aceste probleme.
     
  11. Wadee23

    Wadee23 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2011
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2007 BRD S-Line
    Cum am mai spus a fost facut log in mers DPF era infundat 24%. Am facut in mers regenerarea a coborat pana la 11% dar tot nu si-a revenit masina tot nu vrea sa treaca de 3000 rpm si daca trece, trece foarte greu si nu are putere mai mult de 140 max 150 nu merge in a 5-a si a 6-a. LOG-ul in mers pare perfect nicio eroare si masina tot nu merge cum ar trebui
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cum sa fie log-ul ok daca masina ta e in Limp Mode ?
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  13. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Incearca cu un alt debitmetru(eventual imprumutat) si pune valorile de la dpf aici.
     
  14. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Pune logul aici sa vedem cat e de perfect. :laugh:
     
    Dragan George apreciază asta.
  15. Cristi88 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, B7, 2.0TDI, 170HP, cod BRD
    Salut,

    Vreau sa comand un kit curea transmisie CONTITECH pt Audi A4, B7, 2.0 TDI, 125kW, BRD. Toate siteurile imi dau 2 coduri: 6PK1613K1 si 6PK1613D1. La telefon am primit ambele variante, de la 2 site-uri diferite. Stiti care cod este potrivit pt motorul meu?

    Multumesc
     
  16. Lucian96 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 4F2, 2011, CAHA
    6PK1613D1 are in plus fulia de la arborele cotit. Eu zic sa o schimbi si pe aia ca din cate stiu are si cauciuc in compozitie ca sa absoarba vibratiile.
     
  17. Alecsandru2x2

    Alecsandru2x2 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2018
    Locație:
    Târgu Jiu
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2008
    Salutare. M-am uitat prin pagini dar nu am vazut ceva asemanator. Un A4 BRD quattro, nu merge cum trebuie, turbina intra tarziu dupa 2800 rpm. Am schimbat turbina, aceleasi simptome. Am schimbat senzor turbina (map) la fel. Am schimbat debitmetru, la fel. Rescris softul original al masinii, la fel. Pe tester nu imi da nicio eroare. Filtru de particule pe tester imi da ca e in limite normale, dar din ce am citit mai sus el a fost problema in majoritatea cazurilor.
     
    Trandafir Marius apreciază asta.
  18. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Ce valoare ai la avans?
     
  19. Marius07 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,2.0 TDI 170CP,2007
    Trage dupa 2800 mereu sau doar cand se regenereaza filtrul de particule?
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cu una noua si originala ? Dupa ce montezi una noua si obligatoriu originala, NU reconditionata si NU SH, vezi daca mai ai probleme.
     

Distribuie pagina asta