1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Common Rail 2.0 TDI la Audi A4 B8 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de iulian_1976, 25 Feb 2012.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  2. MirelMCA

    MirelMCA 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2016
    Locație:
    Pârscov
    Masina:
    Audi Q5 2013 2.0 CGLC Automat 7+1
    Salutari,
    Am tot cautat pe forum dar nu am gasit nimic in legatura cu modificarea relantiului. Am incercat cu vag-ul dar nu reusesc deloc, am avut un passat 2.0 CR si puteam sa modific relantiul cum vroiam. Va rog sa-mi spuneti daca se poate si cum la audi din profil. Multumesc.
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ia vezi :

    " With engine warmed up, at idle, 90 gr:
    [Select]
    [01 engine]
    [Adaptation - 10]
    Enter channel 01
    Enter an adaptation value between 124 and 132
    [Save]

    (May require a Login of 01283 or 11463, depending on year or model) "
     
  4. ovi2088 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    A4 , CAG , 2008
    Care este ar valoare cea mai indicată la relanti ?
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu exisat o valoare indicata. Fiecare motor in functie de zeci de motive: setari ECU, cutie de viteze, capacitate cilindrica si altele are un ralanti diferit.
     
    amorezatu apreciază asta.
  6. Gherghina Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 2000 diesel, 2009
    Am fost la cei de la midocar si mi-au zis sa las masina acolo, 1 zi sau 2 ca e mult de lucru daca nu este niciun bec aprins si m-am gandit sa nu o las, dupa sa ma trezesc cu cateva mii de lei de plata
     
  7. Sorin Ștefan stanciu 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi,2.0,2012
    Cum se face readaptare
     
  8. tommy lee

    tommy lee 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2012
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B8 avant, 2.0 TDI (CAGA) 143CP, 2010
  9. stelian_pop

    stelian_pop 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca / Pfarrkirchen
    Masina:
    Audi A4 B8 11.2012, CJCA,143 CP.
    Salutare tuturor,am o problema aparuta de 2 saptamani aproximativ si anume :
    Se simte vibratie foarte mare asemenea mersului in 3 cilindri.
    Apare aleator,o data pe saptamana sau cateva zile indiferent de temperatura.(-13 sau - 3)
    *Dupa aparitia problemei primul lucru a fost schimbarea bujiilor (2/4 se incalzeau foarte greu)
    *Bujii noi originale schimbate (problema reapare)
    *Fare erori pe VCDS,plus verificata in totalitate de reprezentanta Audi Germania.
    *Dupa 1-2 minute,isi revine singura.
    Ultima lucrare la masina a fost schimbarea filtru de combustibil(in Romania) prin 28 Decembrie la 145k km,acum am 148k.Problema aparand prin 19 Ianuarie.
    Am pus video atasat.
     
  10. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Stelian, verifica deviatiile care le ai pe injectoare, vezi daca nu ai valori anormale.
     
  11. razvanfcs 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI (CJCB), 2013, 100 kW, 136CP, WAUZZZ8KXDA099365
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Motorul de 120kw - 163 cai s-a bagat din 2012, este un TDIe, e-ul fiind de la ECO.
    La fel si cel de 100kw - 136 cai, tot TDIe este.
     
    razvanfcs apreciază asta.
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Razvan aici nu este consiliere despre achizitie si nu discutam despre povestea cu drobul de sare. Iti cumperi ce vrei si mai ales ce iti perimiti sa intretii dupa ce ai cumparat masina. Ultimele mesaje vor fi sterse pentru ca sunt scrise inutil si nu au nici o legatura cu titlul si obiectul topicului. Multumesc.
     
  14. stelian_pop

    stelian_pop 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca / Pfarrkirchen
    Masina:
    Audi A4 B8 11.2012, CJCA,143 CP.
    Am reusit sa citesc deviatiile dupa oprire.Am pus valorile din primele minute in tabel pentru a fi citite mai usor. Tabel.PNG
    Am mai fost la inca un service (cu filmuletul) dar fara o eroare nu se prea apuca nimeni.In cel mai rau caz o sa mai astept.
     
    Ultima editare: 6 Feb 2017
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Deviatii dupa oprirea motorului ? Pai cum ai reusit sa le citesti ?
    Valorile injectoarelor le citesti cu motorul pornit si apa la 90 grade.
     
  16. stelian_pop

    stelian_pop 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca / Pfarrkirchen
    Masina:
    Audi A4 B8 11.2012, CJCA,143 CP.
    Cu motorul pornit logic, dupa ce am tot incercat sa ajung la 90 grade dar n-am reusit nici cum.Am urcat la 87 si pana am citit a ajuns la 85 apoi a stationat la 83 aproximativ.
    PS: Editez acum,scuze.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    A, la primul minut dupa oprire, sa inteleg ca te-ai referit la oprirea pe loc.
    In cazul asta, ai valori foarte bune la toate injectoarele. Pe cilindrul 4 fluctueaza mai mult fata de celelalte dar nu e motiv de ingrijorare.
    Oricum, cea mai sigura verificare se face pe banc de proba, nu cu VCDS-ul.
     
    stelian_pop apreciază asta.
  18. Daniel T

    Daniel T 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4, B8, 2009, 1.8 TFSI
    Va salut,
    Ma poate ajuta cineva cu o problema: s-a oprit masina in mers si nu mai porneste. Pe diagnoza nici o problema, pompa de inalte, injectoare, pompa de motorina, filtre toate sunt ok. Adica totul e bine, dar nu porneste masina, o am la un mecanic de 2 saptamani si nu ii da de cap. Daca am postat aiurea la subiect imi cer scuze. Merci.
     
  19. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Daniel, nu cred ca putem sa iti dam vreun sfat aici, decat sa o duci la alt mecanic.... Undeva ai clar o problema dar din fata calculatorului nu poate nimeni sa iti zica ce are din pacate.
     
  20. Daniel T

    Daniel T 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4, B8, 2009, 1.8 TFSI
    Ms oricum, maine o duc la alt servis. Sper sa ii dea de cap! O zi buna
     

Distribuie pagina asta