1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Common Rail 2.0 TDI la Audi A4 B8 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de iulian_1976, 25 Feb 2012.

  1. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    La distribuție s-a uitat cineva? Astea sunt pretențioase si daca sare un dinte nu mai porneste...

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
  2. Daniel T

    Daniel T 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4, B8, 2009, 1.8 TFSI
    Cred ca s-a uitat. Initial am crezut si eu ca e sarita, dar totul pare a fi la locul lui!
     
  3. AudiA4B8 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant quattro, CAGA 143CP,2012
    Va trebui sa o duci la un alt mecanic,ca nu are rost sa ne dam cu parerea ca pot fi o multime de cauze.
     
  4. Daniel T

    Daniel T 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4, B8, 2009, 1.8 TFSI
    Maine o duc la altcineva, sper sa gaseasca defectul.
     
  5. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Voi dimineata cand e motorul rece cum procedati, ii dati cheie si plecati? Mi-a ajuns pe la urechi una noua, 'cica' cand e motorul rece nu ar fi bine sa-l lasi la relanti decat max 1min dupa care sa te pornesti, 'explicatia' se injecteaza multa motorina care in camera de ardere ajunge pe pereti si nu-i mai lubrifiaza pt ca nu este turatia indeajuns de ridicata sa o arda imediat, uzura fiind mai mare. Mie imi suna cam a sf.. :sm4:
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    O prostie. Daca ascultati toate prostiile tineti-le pentru voi si nu mai scrieti pe forum ca unii care nu se pricep chiar iau de bune cele scrise si considera ca au valoare de adevar.
     
    Horace, sandumbogdan și marian344 apreciază asta.
  7. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Daca tot ti se pare o prostie poate si argumentezi de ce, altfel scriam pe matrimoniale unde stiam sa ma astept la raspunsuri puerile. Cred ca toata lumea a inteles ca mesajul meu face apel la parerile voastre si nu indeamna la nimic. Cred ca prea ne bagi la un loc cu hoarda de incompetenti care lasa tot felul de 'best practice' in lumea lor.
     
    Horace, Rovanpera Ionut și rominika apreciază asta.
  8. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Sunt de acord cu Cristi.
    Sunt la a 3-a masina diesel, fiecare cu sute de mii de km.
    Dimineata cand e rece, eu cobor inainte ca sa pornesc masina si de obicei astept cam 5-10 minute dar uneori chiar si 15-20 de minute la relanti pana coboara restul familiei si rezultatul este urmatorul:
    - pe termen scurt motorul merge mai bine fiind cald atunci cand plec de pe loc si familia are confort crescut
    - pe termen lung motorul merge ca nou si dupa 8 ani si 100 mii km de oras
    Exista o idee generalizata ca motorul diesel se chinuie/uzeaza mult in oras, iarna, la drumuri scurte. Problema nu e de la drumuri scurte sau frig ci de la faptul ca nu au rabdare sa se dezmorteasca putin motorul.
    Explicatii tehnice nu pot argumenta cu cifre insa e logic ca un ansamblu de motor, cutie de viteze sa functioneze mai bine cand se dezmorteste decat atunci cand e rece bocna.
    Singurul dezavantaj ar fi putina motorina irosita insa se compenseaza cu uzura mai mica a motorului.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Motorul nu este un membru al corpului sa se "dezmorteasca".

    Diesel-ul nu se incalzeste niciodata pe loc iarna, ci in turatie.
    Eu intotdeauna am mers pe principiul, pornit motorul si plecat. Nu am asteptat niciodata la prima pornire mai mult de 1 minut la ralanti, decat in foarte putine cazuri cand trebuia sa mai astept pe cineva.

    Nu stiu despre ce uzuri vorbiti voi, dar singura uzura exista din cauza uleiului.
    Cand va treziti dimineata si sunt -10 grade, uleiul nu mai are vascozitatea necesara lubrifierii 100% corecte a motorului. 2-3 minute de ralanti sunt suficiente.
    Din aceasta cauza eu fac schimbul de ulei imediat cum vine gerul si il tin doar pana in primavara indiferent de nr. de km efectuati.

    Ce faceti voi cu 15-20 min la ralanti, nici n-ajunta, nici nu-ncurca.
     
    laaav apreciază asta.
  10. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Tot cam 2-3 minute stau si eu dimineata la relanti, pana imi ajunge consumul instant undeva la 1,5l/h de la 2,0l cat este in prima faza.
     
  11. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    Nu stiu daca toti aveti aceeasi harta de injectie, dar mie la 1-2 minute dupa prima pornire la sub zero grade, imi scade cantitatea de motorina injectata de la 8mg parca, undeva la 6. Acum sincer, in bucuresti ori ca stai la relanti in parcare/garaj, ori ca o scoti si stai la primele 3-4 semafoare cate 3-4 minute la fiecare ,tot aia e :)).
     
    laaav apreciază asta.
  12. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Eu am avut o problema cu pornirea si vinovat era releul de la pompa de motorina. Initial aveam momente cand nu porneazza la prima cheie, ulterior nu a mai pornit deloc.
     
  13. Daniel T

    Daniel T 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4, B8, 2009, 1.8 TFSI
    Va salut! Revin cu alte informatii, sunt deja la alt servis de 4 zile. Au schimbat pompa de inalta presiune, injectoarele....nici un rezultat, masina tot nu porneste. Nu mai am nici o speranta
     
  14. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Asta se intampla daca se schimba piese fara o diagnoza temeinica inainte. Trebuie aflat exact care este problema, nu schimbate piese la ghici.
     
  15. Daniel T

    Daniel T 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4, B8, 2009, 1.8 TFSI
    Acum s-au apucat sa dea jos rezervorul sa verifice daca e span acolo, dar nu cred, trebuia sa se vada la pompa de inalte. Pe diagnoza nu da nici o eroare, aia e ciudat.
     
  16. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Pai... daca asteptati sa dea erori...
    In primul rand trebuie vazut daca pompa de inalta face presiune ( 260 bari parca in ralanti ) si daca nu face vazut de ce nu face. Daca face si arborele cotit cu axa cu came sant sincronizate ( distributia este ok ) daca pe diagnoza se vede RPM, atunci ar trebui ca ECU sa trimita impulsuri la injectoare si masina sa porneasca.
     
  17. razvanfcs 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI (CJCB), 2013, 100 kW, 136CP, WAUZZZ8KXDA099365
    Intrebarea mea este: Tu ai platit toate aceste activități la fiecare service?
    E strigator la cer, ca în 2017 când unii fac avioane sau merg în spațiu.....iar alții o bâjbâie până schimbă tot la mașina....în speranța că o vor face să pornească
    Deși nu șiu răspunsul, eu zic că nu ar trebui să plătești absolut nimic. Să-ți pună piesele vechi înapoi. Eventual să te plătească ei fiindcă ai pierdut bani și timp stând după fundul lor. Incompetenți.
    La majoritatea serviceu-rilor când merg...mecanicii slabi "pârâți" - cum le spun eu, îî recunoști de la o poștă: sunt flegmatici, plini de ei, fumează în timp ce îti repară mașina, se laudă că ei fac...dreg, grețoși.
     
    Horace, mihai82, Bogdan123 și alți 2 apreciază asta.
  18. Daniel T

    Daniel T 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4, B8, 2009, 1.8 TFSI
    Nu am platit nimic, pana nu o iau mergand nu am de gand sa platesc, pt ce servicii sa platesc?! Exact asa sunt mecanicii in ziua de azi, cand mergi la ei ai impresia ca ai ajuns la un director de companie cel putin, nici o sugestie nu poti face...ei le stiu pe toate
     
    Horace apreciază asta.
  19. ovidiu2141 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, CAGA 2010
    Salutare.
    Am o nelamurire cu privire la masina mea A4, 2.0 tdi, 143 hp, multitronic, 2010 Caga. Nu mi se pare normal ca dupa un drum scurt de 2-3 km , dupa ce am oprit masina sa porneasca ventilatorul (termocupla). La bord temperatura nu parea sa fi depasit 90 grade insa cand am deschis capota mirosea putin a incins si se putea observa o usoara bolboroseala in vasul de expansiune. Ventilatorul a continuat sa functioneze timp de cateva minute. A doua zi am repetat drumul dar de data aceasta nu s-a mai repetat fenomenul. Are cineva vreo idee sau vreo explicatie? Mersi
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De ce nu citesti manualul masinii ?
    E posibil sa fi pornit regenerarea DPF-ului si din cauza drumurilor scurte nu o termina de facut niciodata.
     
    ovidiu.crc apreciază asta.

Distribuie pagina asta