1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Common Rail 2.0 TDI la Audi A4 B8 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de iulian_1976, 25 Feb 2012.

  1. Daniel T

    Daniel T 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4, B8, 2009, 1.8 TFSI
    Scuze ca nu am scris rezolvarea la problema mea mai devreme, au "reusit" sa inlocuiasca pompa de inalte si injectoarele, cauza nefiind pilitura, ci pur si simplu s-a blocat pompa si apoi a blocat si injectoarele. Cred ca din cauza motorinei mai proaste, din peco bineinteles.
     
    daniel blondu apreciază asta.
  2. alex_ 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2010
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 Avant 2009, 2.0 TDI (CAGA) 143cp
    Du-te si ia-ti injectoarele vechi inapoi. Explicatia ta sau a lor cum ca s-au blocat toate injectoarele nu sta in picioare. E posibil si pompa sa o fi schimbat degeaba, fiindca asa cum ti-au spus colegii cauze pot fi multe. O masina care se opreste in mers din cauza pompei de inalta presiune blocate nu are cum sa nu lase urme la cureaua de distributie (ori sare si nu mai este sincronizata ori se rup dinti)
     
    Ultima editare: 1 Mar 2017
  3. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    +1 la ce a zis Alex.
     
  4. vladazu 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI, CJCB
    Sunt fericitul posesor al unui A4B8, cod motor CJCB, fiind prima masina diesel am o nelamurire : -daca apas pedala de ambreiaj putin simt o mica trepidatie, este normal asa ceva?
    Si inca un aspect care ma ingrijoreaza, daca schimb la turatii de peste 2500-3000, cand calc ambreiajul se aude un sunet ciudat ( ca o decelerare ), respectiv o trepidatie a pedalei.
     
  5. Daniel T

    Daniel T 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4, B8, 2009, 1.8 TFSI
    Asa o sa fac. Multumesc
     
  6. autonight

    autonight 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2015
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 Berlina, 2.0 TDI 105kw CAGA 2008
    Salutare tuturor,
    Am citit zeci de pagini din acest thread dar n-am gasit pe nimeni care sa pateasca ca si mine si acum sa va explic, ieri pregatindu-ma sa intru intr-un sens giratoriu sa fac stanga si usor cu frana apasata sa reduc din viteza, cand sa fac stanga si sa accelerez sa merg mai departe surpriza... masina nu mai trage, volanul se intareste, intru in sens cu viteza ramasa din inertie si trag pe dreapta imediat in 10 metri, ma uit uimit in bord niciun martor, concluzia: turatie 0 rpm adica motorul mort! Adica cum?! Cand?! Cum?! Opresc muzica si incerc s-o pornesc, invarte in gol dar nimic, mai incerc inca o data si tot asa..stau 1 minut si ma tot gandesc ce naiba s-ar fi putut intampla deoarece nici n-am simtit cand a murit motorul in mers, n-a "dat in nas", n-a smacit, nimic. Incerc sa o mai pornesc si o ajut putin din acceleratie, porneste, se scutura usor masina, simt in scaun ca motorul nu merge rotund pentru 2-3 secunde maxim dupa care sta la relanti la turatie normala, plec de acolo, intru intr-o parcare si stau cu ea cateva minute, totul normal la ea. Plec mai departe si in 2-3 intersectii imi intra pe rezerva combustibilul si imi apare in bord ca mai am ultimii 90km, merg sa alimentez, bag motorina extra de la Petrom, ies putin din oras, o trag pana pe la 130km/h, 3500 rot/min in fiecare viteza si cam atat, masina se comporta normal, astazi am umblat cu ea la munca, in dreapta si in stanga si nimic anormal. Mentionez ca eu asa alimentez pe cand ma apropiu de rezerva sau imediat ce intra pe rezerva si bag plinul sau cate 20-30 litri o data.
    Am pus VCDS-ul si surpriza, nicio eroare! Adica doar cateva la care am "abonament" cum ar fi de bec ars pe marsalier spate ca-mi tot intra apa cand o spal si il vede ars pana bag mana si-l sterg pe acolo pe la contacte, charisma ca nu am butonul in bord, actuatorul de la capacul de rezervor care stiu ca e defect de vreo 2 ani si inca ceva cu "intermitent nu stiu ce" la usa dreapta spate, usa se inchide, functioneaza totul la ea dar cateodata mai are eroare asta.
    Sa fie oare mizerie in rezervor si sa fi prins ceva filtrul de motorina? Eu imi fac schimbul de ulei cu mana mea si doar cu Castrol Edge 5w30 LL3 la 13-15.000km maxim si schimb de fiecare data toate filtrele (ulei, motorina, aer si polen), am masina de peste 2 ani de zile si am facut aprox. 70.000km cu ea si nu-mi consuma niciun gram de ulei, in conditiile in care am peste 300.000 de km, n-am fost niciodata nevoit sa bag ulei de la un schimb la altul, o intretin cu mare grija, nu inchid ochii la nimic daca trebuie reparat, distributia este facuta de aprox 35.000km si imi scartaie usor cureaua de accesorii sau ceva rola de cand a fost frigul ala mare in iarna asta, in ianuarie am fost cu alternatorul la un service si cel de acolo mi-a zis asta cu scartaitul, din masina nu se aude, nici daca dau geamul jos, decat daca bag botul masinii la un zid, dar nu l-am lasat sa se bage deoarece am garantia intr-un alt service la distributie si de peste 1 luna ma tot pregatesc sa merg sa vad ce zic si cei care au montat distributia,
    Ce parere aveti? Ce ar putea fi? Imi puteti recomanda sa mai fac ceva teste? La service nu ma pot duce ca masina functioneaza perfect, doar daca se mai repeta altfel ce sa le zic..ca erori nu are!
     
  7. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Din pacate, acest "bug" la-am intalnit la 2-3 masini pana acum. Nimei, dar nimeni nu are o explicatie pentru aceasta situatie din pacate... Masinile pur si simplu nu pornsc... Nu stiu daca este o coincidenta, dar toate de care am auzit/vazut aveau bateria sub capacitatea ei de 100%.
    Pur parere personala: este o eroare ne raportata in care ecu nu dechide injectoarele. Motive pot fi de natura a presiunii combustibilului sau electrice/electronice.

    Un lucru este cert pana acum, daca se reuseste pornirea, masina merge fara cusur si poate sa nu mai faca probleme nicodata!
     
    MRR apreciază asta.
  8. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Scriu aici ca momentan nu stiu unde sa o incadrez. Daca pun contactul si stau asa 1min-2, cand incerc sa pornesc motorul da de 4-5ori pana sa o ia, altfel porneste fara probleme daca nu stau mult cu contactul pus. Daca pana la un moment nu bagam de seama ori credeam ca e pur coincidenta, am ajuns sa o pot reproduce in functie de cat de mult stau cu contactul pus fara sa pornesc motorul. Bateria in mmi o vad mereu la 100% , banuiam si bujiile dar ca sunt - sau + 10grade afara tot asa se intampla.. ce ar trebui sa verific mai amanuntit?
     
  9. autonight

    autonight 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2015
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 Berlina, 2.0 TDI 105kw CAGA 2008
    Revin cu vesti proaste, motorul iar a murit intr-o intersectie în mers, cat am reușit sa trag pe dreapta repede, dar de data aceasta nu mai vrea sa pornească.
    Electromotorul invarte dar altceva nu se aude..doar sunetul de electromotor, nu și vreo tentativa a motorului de a porni, nicio zvâcnire.
    Momentan mi-am făcut o programare într-un service dar n-am pe nimeni cine sa ma tracteze pana acolo.
    La indemnul unui mecanic, am scos senzorul de la pompa de înaltă presiune sa vad dacă este şpan și e curat totul, fără mizerie sau impurități. Deci nu e span in instalatie!
    Ce mai rămâne acum de verificat e pompa de combustibil de lângă filtru de motorina și cealaltă pompa de combustibil din rezervor ca cică acestea doua nu dau erori pe tester.
    Am pus VCDS și am comandat din interfata pompa de motorina ca și atunci când amorsez circuitul cu motorina după schimbarea filtrului și se aude acel zgomot de pompa de sub masina dreapta pasager fata dar pâlpâie în bord spirala aceea atata timp cat dau comanda respectiva.
    Am selectat în Measuring Blocks pe modulul Engine ceva parametrii ce fac referire la combustibil și se modifica ceva la ei, ceva procente pe acolo când dau la automat, dar pe injectoare nimic, acele 4 valori de pe fiecare injector rămân pe 0, nu fluctuează nimic.
    Mai merita sa încerc ceva pana o duc la service?
     
  10. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Referitor la mesajul meu, am mai cerut pareri pe ici colo si se pare ca dupa ce este contactul pus, pompa de motorina are o perioada limitata de timp in care ramane amorsata. Sper doar sa nu fie acelasi comportament ca la schimbatul filtrului si sa dea in gol. Rezolvarea luat contactul si pus din nou daca masina stationeaza mult cu contactul pus.
     
  11. autonight

    autonight 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2015
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 Berlina, 2.0 TDI 105kw CAGA 2008
    Revin cu detalii, am dus masina în service și mi-au spus ca e o problema cu alimentarea cu combustibil care e undeva de la injectoare pana la rezervor și ca trebuie sa inlocuiesc injectoarele, pompa de înaltă presiune plus altele câteva pe acolo cu un cost total al pieselor de 8500 lei plus aprox 500 lei manopera. Asa îmi pot garanta ca va fi totul ok, altfel o luam pe bajbaite și verificam pe rand injectoare, rampa, pompa de înaltă presiune etc și vedem ce putem face cu ele, reparat/recondiționat sau înlocuit.
    Nici lor nu le da nicio eroare pe aparatele lor de diagnosticare.
    Voi ce părere aveți?
     
    Smiley apreciază asta.
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ca pretul este mai mult decat ok. La reprezentanta tot ce ai mentionat plus inlocuirea rezervorului (ceea ce ar trebui sa faci si tu) ca nu stau si nu au cum sa-l curete costa cam 4.000 - 5.000 Euro cu totul. Exista topic dedicat despre probleme la pompa de inalte. Citeste si acel topic integral inclusiv acele link-uri din topic.
     
  13. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    Totusi mi se pare ciudat, mai ales ca nu ai span la senzor. Au verificat ce presiune ai in rampa ? Sau daca nu cumva ( stiu ca sunt situatii rare ) o fi filtru de motorina colmatat ?
     
  14. autonight

    autonight 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2015
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 Berlina, 2.0 TDI 105kw CAGA 2008
    Mi-am luat inima în dinți si am decis sa nu accept diagnosticul pus de cei de la service astfel ca am adus o platforma de tractare și am dus masina la un alt service recomandat de mai multi amici intr-un alt oraș, aseară târziu pe la 8 am lăsat-o acolo cu promisiuni ca începând cu ziua de luni se apuca de ea.
    Încă una buna, când era masina deja ridicata pe platforma am observat ca am rămas fără capacele acelea în stea de pe jante, fără toate 4, când i-am spus sefului de service acesta mi-a răspuns cu citez "nu am nicio explicație care sa ți-o dau" fără să-i pese, azi urmează sa merg sa vad dacă au surprins ceva camerele de supraveghere, tare ma tem ca a fost un inside job dacă tot am decis sa nu repar masina la ei.
    Am masina de peste 2 ani, și aprox 70.000km, aceleași jante cu aceleași capace, multe țări străbătute, la fel si orașe din România, am parcat peste tot în aceste locuri fără sa îmi dispară acele capace și acum în fata unui service cu camere se supraveghere dispar în mai puțin de 24 de ore! Urât oricum, nu e o avere dar e neplăcut!
     
    DMS apreciază asta.
  15. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Bine ai facut ca ai luat masina de acolo! Succes cu reparatia!
     
  16. autonight

    autonight 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2015
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 Berlina, 2.0 TDI 105kw CAGA 2008
    În noul service au încercat azi s-o pornească (avea bateria golita de la celalalt service de unde am luat-o, bineinteles) si a pornit cu greu, a stat la relanti fara probleme dar s-a oprit iar motorul dupa câteva minute după care n-a mai vrut sa porneasca.
    Mecanicul spune ca va merge pe doua piste cu verificarile si anume pe instalația de alimentare cu combustibil cap coada injectoare, rampa, pompa inalta presiune, pompe motorina și cu toți senzorii și ce or mai fi, a zis ca şpan nu este acolo sub senzorul de pe pompa de înaltă presiune și va mai merge pe a doua pista, sa desfacă baia de ulei si sa se uite la componentele interne ale motorului printre care și vibrochen ca el știe de un TSB mai vechi pe aceasta componenta în urma căruia ți se schimba motorul pt a se remedia problema.
    Masina nu da erori nici la ei pe diagnoza.
    Mi-a spus ca masina pornește la rece dar de îndată ce da sa se încălzească moare și nu mai porneste pana nu se răcește iar. I s-ar părea ca ceva blochează motorul din interior, o componenta metalica care se dilata la cald și îl gripează și de aia nu mai face compresie și nu mai porneste la cald pana se răcește, dacă am înțeles bine din ce a zis a învârtit cu mâna motorul (o fi folosit vreo pârghie, nu stiu!?) cu foarte foarte mare greutate. Asta e a doua pista!
    Luni încep sa lucreze pe ea ca azi doar au aruncat o geana la ea.
    Asadar încă nimic lămuritor!
     
    bobalex18 apreciază asta.
  17. autonight

    autonight 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2015
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 Berlina, 2.0 TDI 105kw CAGA 2008
    Informatii noi de la mecanic primite azi, s-a găsit turbo defect, ceva palete blocate, ceva ax rupt, acum se merge pe reparat turbo și văzut mai departe presiunea si efectiv toata pompa de ulei cu binecunoscuta ei problema.
    Revin cu alte informații pe parcurs ce le primesc!
     
  18. sergiu_88 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 143 CP, CAGA, 2011, sedan
    autonight, cati km are masina ta acum?
     
  19. autonight

    autonight 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2015
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 Berlina, 2.0 TDI 105kw CAGA 2008
    330.000 km
     
  20. sergiu_88 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 143 CP, CAGA, 2011, sedan
    Trebuia sa fi rectificat pompa de ulei cand ai schimbat distributia, mai ales daca stiai de problema cunoscuta la motoarele astea 2.0 TDI.
     

Distribuie pagina asta