1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Common Rail 2.0 TDI la Audi A4 B8 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de iulian_1976, 25 Feb 2012.

  1. autonight

    autonight 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2015
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 Berlina, 2.0 TDI 105kw CAGA 2008
    Sincer sa îți spun nu m-am gândit la aceasta problema la momentul respectiv și după cum se pare nici cei ce au facut distribuția nu s-au gândit, am schimbat distribuția anul trecut în aprilie, ce e ciudat e ca nu s-a aprins niciun martor în bord de low pressure la ulei sau nivel scăzut de ulei sau martor motor sau sa apară vreo eroare pe diagnoza nici prima data când a murit motorul în mers nici la o săptămână după cand a murit cu totul motorul.
    Astept totuși sa vad cum o s-o scot la capăt pana la urma..ca pana acum nu e nimic sigur și nu prea mai pot sa cred nimic din ce mi se zice pana nu vad ca masina funcționează din nou.
     
    szergiu apreciază asta.
  2. autonight

    autonight 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2015
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 Berlina, 2.0 TDI 105kw CAGA 2008
    Revin cu alte detalii. S-a curațat doar turbo, ca nu era defect doar blocat din cauza depunerilor, s-a schimbat EGR deoarece era prea colmatat cu depuneri de forma boabelor de orez de culoare neagra și a zis ca e mai bine schimbat ca nu e o avere și surprize, masina pornește la sfert de cheie, nu mai moare motorul, funcționează rotund, atat ca in forja parca ceva nu trage cum ar trebui si ce mai vrea acum sa facă o regenerare în mers plus ceva adaptări și totul ar trebui sa revină la normal și sa pot lua masina.
    Poate n-am înțeles eu bine dar mi-a mai zis ca a scos cu şpaclu depuneri de la DPF, am zis wtf ? ca ala e închis n-ai ce baga și cum baga nimic în el. O să il rog sa îmi arate despre ce e vorba când merg la masina ca n-am înțeles.
    Revin cu impresii după ce iau masina, sper ca pana mâine sa se întâmple asta.
     
  3. Reviver Bronze Member

    Înscris:
    1 Iun 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4 B8.5
    Sa înțeleg ca a tăiat filtru DPF și l-a curațat ??? Ca altfel nu înțeleg cum poți sa scoți ceva din DPF....
     
  4. autonight

    autonight 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2015
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 Berlina, 2.0 TDI 105kw CAGA 2008
    Nu, am inteles eu gresit, de pe ceva sita de inainte de DPF a curatat cu spaclu depunerile, oricum ca si concluzie finala ca deja am ajuns cu masina acasa, am facut peste 70km ca a fost in service intr-un alt oras decat unde locuiesc eu, masina merge ceas, parca trage mai bine insa nimic impresionant, urca in turatii mai repede si consumul a scazut sub 6 litri/100km, inainte era usor peste 6 litri/100km.
    Ca si operatiuni s-a curatat turbo la Cluj la ceva firma specializata, s-a inlocuit EGR cu unul nou, s-a schimbat uleiul si filtrul + manopera, 2050 lei. Tot nu e 9000lei pentru injectoare, pompa de inalta plus restul care de fapt n-au nicio problema.
    Pe partea de pompa de inalta presiune nu am pic de span deci nu am de ce sa ma ingrijorez iar pe partea de pompa de ulei cand apare low pressure oil sa nu mai pornesc motorul si sa i-o duc ca schimba doar axul balansier si cam atat, sa nu-mi fac griji si sa nu ma gandesc ca mi se poate intampla tocmai mie ca nu moare pompa aia asa usor.
    Imi scartaie in schimb cureaua de accesori si probabil trebuie schimbata si ceva rola, ghiciti unde am garantia la distributie? La cei cu devizul de 9000lei, maine ma duc sa le arat ca functioneaza masina si sa-mi verifice ce scartaie sa schimbe pe garantie ca de nu ii ia mama dracului ca tot la ei am ramas si sportiv de capacele de pe jante!
    Va multumesc tuturor pt sfaturi si implicare! Toate cele bune tuturor!

    PS: era sa uit, atasez poza cu EGR-ul luat de pe masina mea
     
    slabutzggg, stelian_pop, dreiutz și alți 6 apreciază asta.
  5. autonight

    autonight 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2015
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 Berlina, 2.0 TDI 105kw CAGA 2008
    Impresii noi dupa prima zi de umblat cu masina dupa reparatie. Totul functioneaza perfect, temperatura apei urca mai repede la 90 grade, in conditiile in care dimineata erau 11 grade afara deci o temperatura in care am mai folosit masina si inainte sa se strice. Asadar acum apa a ajuns pe 90 grade fix si a stat acolo in aproximativ 5 km de trafic relativ lejer, inainte imi trebuia dublu km, pe "de-a masuratelea" ca fac de regula cam aceleasi drumuri inspre/de la serviciu/acasa si in trecut am avut probleme cu cel de-al doilea termostat si pana sa rezolv problema am tot monitorizat masina.
     
  6. andrei1990

    andrei1990 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    frankfurt
    Masina:
    A4 , 2.0, 2010
    Salut,
    La masina mea un A4 B8 an 2010 2.0 tdi dupa ce porneste, masina se opreste in mers, ca si cum nu s-ar mai alimenta. Este a 2-a oara cand se intampla in decurs de o luna. Ma gandesc la injectoare sau la pompa de motorina sau ar putea fi si un lucru banal ca o simpla impuritate sa fi infundat ceva. Electromoorul se aude normal atunci cand dau la automat, dupa 1 minut de dat la automat in general masina porneste si se comporta normal. Imi poate spune cineva la ce sa ma astept?
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poti sa te astepti la dezastru.
    Intai verifici daca ai span in pompa de inalte, verifici injectoarele, verifici pompa de motorina din rezervor.
    Prioritatea e pompa de inalte, chiar daca nu gasesti span, e posibil sa nu mai reuseasca sa faca presiunea necesara.
     
  8. andrei1990

    andrei1990 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    frankfurt
    Masina:
    A4 , 2.0, 2010
    este posibil sa fie doar din EGR?
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este posibil orice. Intelege ca scrii degeaba pe forum. Mergi la un bun mecanic ca intrebi degeaba. Citeste incet si cu rabdare topicul asta si aplica tot ce scrie in topicul asta si testeaza tot ce ti-a spus audi66. In plus citeste toate topicurile, legate de motor si nu numai, din aria asta. Bafta.
     
  10. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    Va salut,
    O intrebare am si eu,aveti idee dece cand accelerez masina in mers motorul fiind rece imi palpaie spirala in bord?Si am realizat ca undeva peste 2000 de ture se intampla si de fiecare data cand pornesc masina si motorul e rece.
    Pe tester nu am nici o eroare.
     
  11. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    La aparitia acestor probleme de pornire/oprire in mers trebuie verificate releele: unul este cel de la pompa de motorina si inca unul care nu stiu exact ce comanda (cel din urma a fost responsabil de oprirea motorului in mers).
     
    Sergio apreciază asta.
  12. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Spirala in bord de obicei arata probleme la motor/trebuie o diagnoza amanuntita si nu un autoscan.
     
  13. aurel cov

    aurel cov 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2017
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI, CAGA, 2010
    Am citit cu interes topicul dumneavoastra: multe probleme ridicate, multe raspunsuri dar nu si tot atatea solutii efective. Sunt un nou membru al acestui forum. Drept urmare doresc sa va aduc la cunostinta o problema aparuta la masina mea, Audi B8 2010 2.0 TDI, LCAGBF1, 136 cp, pe care o am de trei ani si care pana acum o luna nu mi-a ridicat nici o problema: Dupa ce masina se incalzeste la 90 grade, apare la ralanti o schimbare de tonalitate a motorului, cu o vaga, foarte, foarte usoara trepidatie, un mers parca putin sacadat. Initial aceasta stare dura cam 0.5-1 minut, dupa care motorul revenea la sunetul de ralanti normal. Am facut o scanare la reprezentanta VW din orasul meu. S-au gasit cateva erori: ESP, frana de mana, probleme cu aerul conditionat, o slaba comunicare cu calculatorul, erori pe care le-au sters, dar nimic legat de aceasta problema. Urmare a acestor constatari am facut o verificare a sistemului de aer conditinat si o completare cu freon a instalatiei. La prima vedere celelalte constatari par a nu fi legate de probleme efective. Ulterior, in ultima saptamana, sunetul mentionat a ramas persistent aproape pe toata durata mentinerii in ralanti a masinii. De 1 mai, dupa un drum de 650 km, masina, subit, a revenit la sunetul normal. Mentionez ca masina are in prezent 154000 km reali. Nu exista nici o problema a motorului in sarcina, acesta functionand impecabil. Acest mers anormal in ralanti nu prezinta nici o legatura nici cu modul sau momentul in care este actionat ambreiajul. Cunosc simptomele unui ambreiaj cu placa de presiune cu dubla masa pentru ca mai detin si un VW cu care am trecut prin toate fazele de comportare si uzura pana la inlocuirea efectiva a ambreiajului. Trebuie sa mai adaug ca acest simptom apare atunci cand functia stop/start este dezactivata. In momentele in care apare acest simptom sunetul motorului are o coborare de tonalitate, ca atunci cand vrea sa intre in functia stop/start, sau mai precis, senzatia efectiva este cea care ar fi data de un consumator in plus care ar solicita motorul, desi acesta sta fix la aceiasi turatie de ralanti. Am mai vazut cateva intrebari in acest topic, oarecum asemanatoare, dar a caror raspunsuri nu au fost confirmate in nici unul din cazurile ridicate. Poate, intre timp, unii dintre dumneavoastra v-ati mai lovit de o asemenea problema si poate ati gasit si cauza, ca urmare si solutia optima. Va multumesc pentru un eventual raspuns in vederea unei solutionari cat mai corecte a problemei pe care v-am prezentat-o.
     
  14. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    Sunetele astea sunt greu de diagnosticat , trebuie facut un video, poate mai bine. Si ti spun si din experienta, zgomote poti auzi si de de la orice altceva in afara de motor...
     
  15. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Aurel, esti sigur ca acest zgomot, mai infundat, de tonalitate mai joasa nu il auzi in acelasi timp cu inceperea regenerarii DPF?

    In cazul in care folosesti masina preponderent pe drumuri scurte, DPF-ul acumuleaza cenusa, la o anumita cantitate acumulata, ex: 16g, ECU comanda regenerarea. In acel moment creste cantitatea injectata / arderea, pentru a creste temperatura in evacuare si acest lucru poate genera zgomotul pe care tu il auzi.

    Ma gandesc la acest fenomen deoarece tu ai spus ca dupa drumul lung parcurs nu ai mai auzit acel zgomot, fiindca DPF-ul a fost regenerat pasiv, adica motorul a generat caldura necesara acestui arderii rezidurilor acumulate.
     
  16. Jianu iulian

    Jianu iulian 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2016
    Locație:
    Uk
    Masina:
    A4, 2.0 tdi, 2009
    Salutare tuturor. Am și eu o problema(pe care vad ca o au mai multi) cu un Audi a4 b8 2.0 tdi 170 cp. După 2 săptămâni în care mașina a fost nepornita, la repornire se comporta ca și când ar merge în 2-3 pistoane, la relanti. După câteva minute și-a mai revenit, dar tot existau fluctuații intre 800 și 1000 și tremura îngrozitor. În mers mașina se comporta ok. Acum după câteva zile, fluctuațiile s-au redus aproape de tot, dar în unele zile reapar. Menționez ca la scanarea vag singura eroare a fost la sonda lambda senzorul 1. Am scos și mufa de la debitmetru de aer și în afara de faptul ca îmi licare martorul de la bujii, trepidații motorului nu se schimba. Nu am nici un martor aprins în bord. Este posibil sa fie de la sonda lambda?va mulțumesc!
     
  17. Cărbunaru Adrian

    Cărbunaru Adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2017
    Locație:
    Drobeta Turnu Severin
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 Tdi,2010
    Salutare! Sunt posesorul unui Audi A4B8 2.0 TDI 170cp și astăzi am întâlnit o problemă destul de ciudată din punctul meu de vedere. Mergând pe autostradă și fiind destul de liberă, am zis să accelerez puțin să văd cum se comportă mașina la o viteză mai maricică. Acum vine problema....când mi-a ajuns acul vitezometrului la 187km/h am simțit pur si simplu, cum nu-mi mai tragea mașina, incepând să îmi scadă treptat viteza(nu mai trăgea nici la viteză mică). Normal că m-am speriat și am oprit în prima parcare incercând sa înțeleg ce s-a întâmplat. Precizez că, după ce am repornit motorul, mașina și-a revenit la normal și am putut să îmi continui drumul liniștit. Oare care ar fi cauza?
    Mulțumesc de timpul acordat si sper să mă puteți ajuta cu un răspuns.
     
  18. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Cauze pot fi mai multe. Ar trebui sa-i faci o diagnoza sa vezi si daca au ramas erori memorate. In functie de asta se poate determina o posibila defectiune.
     
    Adrian94 apreciază asta.
  19. AlPacino13 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2015
    Locație:
    Tg. Mures
    Masina:
    A4 B8,CAHA, 170 CP, 2010
    Din experienta avută cu precedenta mașina Golf IV, motor ALH, ar putea fi o problema cu turbo.
     
  20. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Poate fi turbosuflanta cum ai spus tu, senzorul de presiune din rampa, regulator presiune rampa, metering valve de pe pompa de inalta presiune sau chiar pompa de inalta presiune, pompa de alimentare, un senzor care a luat-o razna, etc. Poate fi te miri ce. De asta i-am spus sa faca o diagnoza, in ideea ca a ramas eroarea stocata si se poate determina o eventuala defectiune.
     

Distribuie pagina asta