1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Common Rail 2.0 TDI la Audi A4 B8 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de iulian_1976, 25 Feb 2012.

  1. Mr.Bobby

    Mr.Bobby 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 B8 - 2010 - 2.0 TDI - 143-EU5
    Salutare tuturor!
    La prima pornire, dupa un mers de aprox 5-10 minute, primesc cateva "suturi " finute de cateva ori, la intervale de 1-2-3 min. Ma gandesc la bujiile incandescente. Dupa o diagnoza cu vag-com, valorile injectoarelor nu depasesc 0.5. CAGA, multitronic, 143cp. S-a mai intalnit cineva cu o astfel de problema?
     
  2. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Sa nu dea semne de oboseala volanta si sa ti se para ca ,,suturile" vin de la motor.
     
  3. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Nu au nici o treaba bujiile cu mersul in suturi!!
     
  4. Mr.Bobby

    Mr.Bobby 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 B8 - 2010 - 2.0 TDI - 143-EU5
    E doar o presupunere. Cu vag-com as putea verifica starea volantei? Aceste suturi se opresc dupa aproximativ 10-15 minute de mers. Ele nu sunt constante, cand si cand. Daca stau mai turat, nu se mai simte.
     
  5. sergiu_88 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 143 CP, CAGA, 2011, sedan
    Cum ai putea sa verifici cu vag com, o piesa care functioneaza pur mecanic?
     
    smurff apreciază asta.
  6. Mr.Bobby

    Mr.Bobby 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 B8 - 2010 - 2.0 TDI - 143-EU5
    Intreb, crezusem ca undeva, ar putea afisa ceva valori si volanta.
     
  7. Dan Crisan 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2017
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi B8 2009 2.0 TDI CR
    S-a defectat senzorul g247 ( presiune in rampa) si vreau sa il inlocuiesc eu.am nevoie de aerisirea instalatiei dupa schimbarea senzorului? Si daca da, cum se face?
    Va multumesc!
     
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
  9. Dan Crisan 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2017
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi B8 2009 2.0 TDI CR
    Deci se face cu vcds.perfect! Ma gandeam ca trebuie facuta cu desfacerea conductelor de la injectoare.stii cumva daca se ontampla ceva daca merg cu senzorul defect?
     
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
  11. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Daca mergi cu senzorul defect motorul va intra in LIMP MODE, iar turatia maxima va fi limitata la 2.500 rpm. In funcite de tipul (codul) motorului poti avea una sau doua pompe de alimentare. Cand faci amorsarea instalatiei intri prima data pe pompa din rezervor si apoi pe pompa suplimentara de motorina, in cazul in care ai doua pompe. Ca sa fi sigur repeta operatiunea de trei ori.
     
  12. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC - 2016 - sedan)
    Salutare,
    Zilele trecute am pus testerul pe mașina si a apărut eroarea de mai jos, cum as putea sa rezolv problema?
    In bord nu apare nicio eroare.
    Mulțumesc frumos.
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Cateva informatii :
     
  14. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC - 2016 - sedan)
    Sa înțeleg ca nu e galeria de admisie?
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da. Nu e galeria de admisie.
     
  16. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC - 2016 - sedan)
    Super, aveți idee unde se găsește piesa aceasta mai exact?
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ti s-a atasat poza cu locul ei. Crezi ca noi stim mai bine decat tine care ai masina ?
     
  18. Danyelnr1

    Danyelnr1 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6, 2.0 Tdi, 190 cp, CNHA, S-tronic 7, QLX, 2014
    Salutare. Se gaseste in interiorul carcasei filtrului de aer.

    Trimis de pe al meu HTC 10 folosind Tapatalk
     
  19. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC - 2016 - sedan)
    Multumesc frumos.
     
    Danyelnr1 apreciază asta.
  20. dirig.alexandru 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 S-line,2.0 TDi CAGC, 2010
    Salut,

    De cateva saptamani masina are un tremurat la relanti, turometrul oscileaza, iar daca accelerez brusc motorul parca se ineaca. Pe VCDS am eroarea:
    5175 Fuel Pressurre Regulation
    P1065 Regulation Discrepancy.
    Am studiat problema (inclusiv in acest topic am vazut ca a mai postat cineva acelasi tip de eroare) si am decis sa verific High fuel pressure; specified value si Fuel high pressure; actual. Din ce-am inteles "specified value" ar trebui sa fie undeva la 250.000 hPa, iar "actual value" intre 250.000 si 300.000 hPa. Aceste valori difera foarte mult si cred ca de aici vine si oscilatia turometrului. Am scos mufa de la senzorul de presiune in rampa si am pornit masina pentru 2 secunde. Tremuratul a dispartut.

    Stiu ca sunt multe elemente de verificat in cazul erorii de mai sus, dar vreau sa incep prin inlocuirea senzorului de presiune in rampa. Senzorul trebuie strans cu o cheie dinamometrica? Daca da , stiti si care este valoarea? Am citit pe un forum ca regulatorul de presiune in rampa (nu e aceeasi piesa cu ce vreau eu sa schimb) trebuie strans cu o cheie dinamometrica setata la 80 Nm si ma gandesc ca aceeasi valoare trebuie aplicata si la strangerea senzorului.

    Multumesc.
     

Distribuie pagina asta