1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Common Rail 2.0 TDI la Audi A4 B8 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de iulian_1976, 25 Feb 2012.

  1. Mirel G. 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2017
    Locație:
    Sannicolau-Mare
    Masina:
    Audi A4 B8-avant 2.0 2011
    Acesta l-am schimbat. (atentie-imagine luata de pe google-sita la al meu arata super)
    upload_2017-8-21_13-32-35.png
     
  2. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Este regulatorul de pe pompa de inalta presiune (Metering Valve). Nu este o noutate sa mai cada din cand in cand. Trebuia sa faci o scanare cu VCDS sa vezi ce eroare aveai. Daca era eroare de presiune prea mica in rampa este posibil ca pompa, sau una din cele doua pompe de alimentare, in cazul in care ai doua, sa fie obosita si sa nu mai debiteze presiunea necesara pe circuitul de joasa presiune.
     
  3. Mirel G. 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2017
    Locație:
    Sannicolau-Mare
    Masina:
    Audi A4 B8-avant 2.0 2011
    Exact aceasta este sau era problema ca nu era nici o eroare la scanare:(
     
  4. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Postez si eu un clip cu un zgomot care mie nu mi se pare normal, intrucat am mai ascultat si alte motoare de 2.0 CR ( ce-i drept, nu acelasi cod motor).
    Este vb de A4 - 02.2012 Facelift, cod CGLC 177cp quattro cutie manuala.
    Mie mi se pare ca ar veni din zona EGR, motiv pentru care l-am inlocuit cu unul nou Valeo, insa nu am observat nici o modificare. Nu se schimba sunetul nici daca apas ambreiajul deci nu cred ca este nici volanta. Precizez ca sunetul este de cand am masina ~35.000km, iar in total are 165.000km. (Cred ca sunt reali intrucat reviziile au fost facute la reprezentanta deci istoricul corespunde). Stiu ca este greu dintr-un video care se aude la fiecare diferit (boxe, laptop, telefon, etc., dar poate ati mai intalnit ceva asemanator)
    Multumesc
     
  5. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Nu mi se pare nici un sunet ciudat. La ce secunda ti se pare ca ar fii sunete ciudate?
     
    Drutu Ionut apreciază asta.
  6. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    @kng_bv nu este o secunda anume, ci pe toata perioada cand apropii telefonul de partea stanga spate (EGR, DPF, Turbo). Chiar ieri am ascultat un B8 preFL cu muuuulti km peste 300k si se aude clar mai silentios. Chiar si asta din clipul asta se observa ca motorul se aude mai infundat


    Am citit ceva pe youtube ca unii ar fi schimbat culbutorii hidraulici si i-ar fi gasit uzati..fara ulei..etc.
    Ulei folosesc Valvoline SynPower XL-III 5w-30. Mai scria unul ca a fost la reprezentanta si i-au zis ca este nu stiu ce valva/supapa de la turbo si ca 70% din VAG 2.0 CR au problemele astea, dar nu afecteaza mersul motorului



    Am un amic cu CJCB FL (136 cai) cu soft, folisim acelasi ulei, iar al lui se aude mai infundat (masurat cu db-metru)

    Se aude la fel si cu AC oprit, iar injectoarele au corectii bune (max -/+ 25) cu un consum de 0,5 l/h la relatiu.

    Intreb, in zona respectiva a motorului, este vreo piesa anume in miscare, in afara de pompa de vacum? Se poate ca pompa sa faca galagie? (Imi merge ok vacuumul, franele sunt excelente)
     
  7. lillejhon

    lillejhon 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI CGLC 6+1 manuala
    Nu mi se pare ca se aude ciudat, daca vrei iti filmez motorul meu si poti face un comparativ. Dar tu ai capacul de la motor scos, poate ala mai atenueaza din sunet.
     
    stefrac și DeViAnS apreciază asta.
  8. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Din experienta mea, capacul de la motor atenueaza sunetele de la motor, indeosebi din zona injectoarelor si lipsa acelui material insonorizant lipit sub capac se poate simti destul de bine.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    DeViAnS apreciază asta.
  9. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    @lillejhon as aprecia daca ai avea bunavointa sa filmezi si tu motorul tau prin zonele respective pentru comparatie. Eu am filmat cu iphone.
    Multumesc mult!
     
  10. lillejhon

    lillejhon 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI CGLC 6+1 manuala
    DeViAnS Asa cum am promis revin cu sunetul la motor. Din pacate nu o avut cine sa tureze motorul deci e numai la relanti.
    Sunetul cu motorul rece:



    Sunetul cu motorul cald:



    Eu nu ma plang de zgomote, inca.
     
    DeViAnS și andyzaharia apreciază asta.
  11. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Mda, se pare ca si al tau suna la fel ca al meu si ca multe alte CR generatie dupa 2013 pe care le-am gasit filmate. Poate ca cele pe care le-am ascultat eu in realitate au mici modificari... altfel nu-mi explic. Multumesc pentru sprijin.
     
  12. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    La accelerare la toti se aude acelasi zornait facut de pompa cp4, zgomot inexistent pe alte pompe gen cp3.
     
  13. volare29 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2017
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 B8 2l TDI, 2009
    Stima voua !
    In primul rand sunt emotionat ca sunt cu voi, demult va citeam postarile si va admiram cunostintele. A venit vremea sa ma confront si eu cu o pb care seamana un pic cu precedentele insa e destul de particulara.
    Acum 1 an jumatate nu mi a mai pornit masina (A4 B8 2009 2l diesel 136 cp). Cu mare greutate cineva mi a pus pe direct pompa de combustibil din rezervor. Am mers asa cu ea pe direct vreo 2 sapt (mi a legat o siguranta cu un fir pe care l tot introduceam in tabloul de sigurante cand trebuia sa plec), pana am gasit o diagnoza buna care mi a identificat 2 relee arse (cele care activau pompa). Schimbat, remediat, super pt un an si ceva.
    De o luna ma chinuie din nou aceeasi pb : invarte la automat dar porneste doar cand vrea ea. Am schimbat din nou releele crezand ca e aceeasi pb : NIET ! Am vreo 4 diagnosze deja cu erori apparent irelevante (in bord nimic aprins) : 00003, 02615, 02616, 02095. Toti artistii imi spun ca nu au nicio legatura cu efectul masinii. Am mers la mecanic ci mi a verificat pompa de inalte, sa nu am span sau alte impuritati : curat ca lacrima. Injectoarele in parametri normali, curatat / reglat un metering, curatat EGR, clapeta acceleratie, verificat filtrul de motorina etc... Revizia facuta acum 2 luni, deci consumabilele schimbate.
    Odata pornit, motorul nu se opreste deloc, chiar si pe distante f lungi.
    Mecanicul mi a montat o supapa unisens, intuind ca pb ar fi de la pomna de motorina (sub prag dreapta) care nu ar ramane amorsata. N a avut curajul 100 % sa ma puna sa cumpar alta totusi.. Dupa manevra asta, vreo 3-4 zile a mers ok.
    Atunci cand nu porneste, pleaca doar cu spray ul in admisie sau la a 10-a, 15-a cheie..alteori pleaca f frumos din prima, alteori din a doua, alteori deloc. Pb apar cam dimineata la prima ora la rece insa mi a facut o si la cald. Am dus o la alt mecanic si de luni pana joi a pornit la sfert la orice ora, in orice conditii...mi a dat o inapoi. Am adus o acasa si dimineata n a mai vrut.
    Bateria are si ea 8 ani dar invarte saraca..
    Electricianul nu vede nici el nimic concret pe diagnoza lui...Sunt disperat, obosit, probabil si putin incoerent...
    Va rog, va raman recunoscator...ma puteti sfatui cumva?

    Multumesc infinit !
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste integral tot acest topic si data viitoare nu mai deschide topicuri noi aiurea si inutil. Bafta.
     
  15. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    @volare29, problema ta este posibil sa se datoreze dezamorsarii circuitului de joasa presiune. Verifica tot ce inseamna furtune si conducte de la rezervor pana la intrarea in pompa de inalta presiune. In alta ordine de idei, daca ai o interfata de diagnoza, verifica presiunea din rampa la pornire, dimineata la prima cheie. Trebuie sa ai aproximativ 240.000-250.000 hPa (240-250 bar). Daca problema ta intr-adevar se datoreaza dezamorsarii circuitului de joasa presiune risti sa ai deja o uzura destul de mare a pompei de inalta presiune, deoarece in acest caz a mers ,,pe uscat" pana la amorsarea circuitului.
     
  16. volare29 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2017
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 B8 2l TDI, 2009
    Multumesc mult Paulkf, orice sfat imi e de un real folos. Zi faina !
     
  17. audi11wst

    audi11wst Silver Member

    Înscris:
    26 Mar 2010
    Locație:
    marginea U.E.
    Masina:
    A3 8V/ CRLB / QMM / 2015 - A3 8L / BFQ / FDH / 2003
    Salutare. Vreau să știu dacă s-a confruntat cineva cu următoarea problemă: la un b8 Allroad 2.0 tdi CAHA am scos "metering valve" de pe pompa de înalte ca să văd dacă este șpan. Tot curat acolo. Am pus la loc, am amorsat cu vcds. Apoi mașina a pornit mai greu (a învârtit aproximativ 5 secunde). A doua zi nu mai pornește. Am amorsat de mai multe ori sistemul fără un rezultat pozitiv.
    Am verificat clapeta de accelerație și este în poziție deschisă.
    Dau mult la automat, iar la un moment dat apare mesaj în bord ceva de genul "fuel tank defective". Pe vcds îmi apare o singură eroare (în 17 - INSTRUMENTS) - fuel supply sensor 2 defective intermitent (apare în poza). În "measuring blocks" apar niște date legate de acel senzor (apar în poze). Am verificat rezistența senzorului prin conectarea unui multimetru la mufa acestuia (sub banchetă - așa cum prevede elsawin), iar valorile citite sunt foarte apropiate de ce spune programul. Sunt 17 l motorină în rezervor, iar acul de nivel din bord indică corect.

    Este posibil ca acel senzor de nivel să fie mort și din cauza aceasta să nu pornească?

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    sent from my mobile phone
     
  18. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Ciudat cum s-a intamplat fix cand ai umblat acolo.. inainte sa te apuci de schimbat piese incearca cateva proceduri mai vechi si poate prostesti din anumite puncte de vedere insa nu te costa nimic.. scoti siguranta pui contactul, iei contactul pui siguranta si contact din nou.. sau eventual deconectezi bateria poate cine stie a luat-o razna fara vreo problema tehnica.
     
  19. audi11wst

    audi11wst Silver Member

    Înscris:
    26 Mar 2010
    Locație:
    marginea U.E.
    Masina:
    A3 8V/ CRLB / QMM / 2015 - A3 8L / BFQ / FDH / 2003
    Mersi. Despre ce siguranță e vorba?

    Am pus motorină (este peste jumătate de rezervor) și nu mai apare eroarea cu senzorul de nivel combustibil. Am scos și borna și siguranța nr.3 din partea stângă a bordului. Motorul tot nu pornește. Acum apare în bord și mesajul cu bateria slabă.
    Să încerc să pornesc cu un spray de pornire pulverizat în clapeta de accelerație? Se poate întâmpla ceva rău?
    sent from my mobile phone
     
    Ultima editare: 29 Aug 2017
  20. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Am intalnit aceasta situatie la o masina. Dupa scoaterea electrovalvei, masina nu a mai vrut sa porneasca...
    Situatia de compromos a fost sa o pornesc la spray. Dupa, nu a mai facut probleme.

    Cred ca problema apare din cauza faptului ca se ceeaza vid la scoaterea elactrivalvei, intra aer pe instalatie. Nu spun ca e un lucru normal, poate pompa din rezervor sau cea intermediara sa nu-si mai faca bine treaba. Poate supapa de sens din dreptul celei de a doua pompe...Asta este o banuiala totusi.

    Ar mai fi o solutie pt a o porni, scotand mufa de la semzorul de presiune in rampa. Se afla in capul rampei.
     
    Ultima editare: 29 Aug 2017

Distribuie pagina asta