1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Common Rail 2.0 TDI la Audi A4 B8 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de iulian_1976, 25 Feb 2012.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Gresesti. Amorsarea circuitului cand se schimba filtrul de motorina la motoare CR se face exclusiv cu diagnoza. Daca tu ai facut altfel pompa de inalte este distrusa iremediabil. Asa de greu este sa citesti despre asta pe forum in conditiile in care s-a mai discutat asta de zeci de ori pana acum.
     
  2. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    @Cristi are dreptate. Am vazut si eu mecanici iresponsabili care nu vor sau nu stiu sa amorseze circuitul cu VCDS, dupa inlocuirea filtrului si pun contactul de cateva ori. In final motorul porneste dar pompa de inalta presiune are de suferit mergand ,,pe uscat" o perioada.
     
  3. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Amorsarea se face cu vdcs/fara o sa dai la automat mult si bine cu riscul de a deteriora si pompa de inalte:):)
     
  4. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    @volare29 La CR se amorseaza sistemul de alimentare NUMAI din vcds ,vas...
    Ce povestesti tu e valabil la motoare PD
     
    Iasmin90 apreciază asta.
  5. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Aici este o intreaga discutie, probabil interminabila :-) S-a mai spus si explicat de atatea ori ca procedura corecta este cu vcds, daca nu ma insel la amorsare pe circuit se fac 12b, altfel 8b, cel putin la motorul meu.
    Poate se exagereaza putin cu distrusul pompei insa este in favoarea voastra ;) Ex in functie de cat s-a pierdut la scoaterea filtrului puneti la socoteala aerul din filtru+lipsa motorinei din el si de aici pompa cp4 va functiona pe o cantitate considerent mai putina de motorina, si cum ea asa isi face ungerea de aici toate problemele.. nu-i de ajuns ca si asa este ea destul de pacatoasa. Insa imi este greu sa zic ca la momentul ala nu mai exista deloc motorina in ea. Daca imi poate confirma cineva vazusem si o valva unisens pe circuit, nu mai stiu daca era pe tur sau retur.
    Referitor la pompa din rezervor, la motorul meu cjcb fara pompa intermediara, cu contactul pus face 8b, altfel la ralanti 12b. Cum nu mai am nici un feedback de la alte motoare poate doar la mine functioneaza pompa asa.
     
  6. volare29 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2017
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 B8 2l TDI, 2009
    "cu contactul pus face 8b" = inseamna ca la contactul pus incepe sa functioneze, deci e corecta afirmatia mea :)
     
  7. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    De la 8 bar in sus masoara senzorul de presiune de pe rampa .
    Pe contact ,cu senzorul in mana ,o sa afiseze 8 bar sau fluctueaza intre 0-8 bar
     
  8. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Eu toate masuratorile le-am facut cu regulator/manometru, separat de vcds tocmai ca sa ma asigur de acuratetea valorilor.
     
  9. p.m.serban

    p.m.serban 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2014
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    Audi A4 Avant, 2.0TDI CJCA - 105kW / 143CP - WAUZZZ8K4DA037329
    Salut,

    Am si eu o problema la masina personala, Audi A4 B8 8k 2.0 TDI CAGA 143cp / 105kw

    Probelma sta in felul urmator: indiferent de temperatura de exterior, masina porneste la prima cheie fara nici un fel de problema. Dupa un 500m de mers (in special la o temperatura mai mica) incepe sa refuze sa accelereze si sa dea in nas. In acei 500m (cu aproximatie) trage foarte bine, iar daca ajunge temperatura peste 50 de grade iar este ok. La relanti, dupa un aprox 10 min turata la 2000rpm, dar sa nu se incalzeasca mototrul, incepe sa tremure destul de tare (scutura).
    Cu testerul, toate valorile sunt in parametrii si nu am absolut nici o eroare. Mai multi electricieni auto cat si mecanici au recomandat schimbarea senzorului de presiune de pe rampa cat si cel de pe pompa.

    Acum stau si va intreb daca a mai fost un coleg care a avut problema asta...nu as vrea totusi sa schimb cateva piese pe care nu le vad defecte pe tester, dar nici de proba nu am.
     
  10. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Ti-a facut cineva un log in mers sa vada ce presiune ai in rampa la diferite regimuri ?
     
  11. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Cu siguranta nu, toti fac autoscan/i au banii si spun ca totul e in regula cu masina.

    Scuze de off.
     
  12. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    De obicei chestiile astea nu dau eroare decat cum zicea si @paulkf doar log si observat valori, la ralanti scoate mufa senzorului din rampa si vezi daca mai scutura/tremura.
     
  13. George Pufulete 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4
    Salut. Imi cer scuze daca am scris în altă parte. Am un audi a4 b8 cod motor CAGA, de 2 saptamani ma confrunt cu o problema. La relanti simt niște vibratii în interiorul mașinii, ciudat este că pe tester nu apare nici o eroare. S-au verificat injectoarele care funcționează perfect, ambreajul este complet schimbat cu tot cu volanta. Ciudat este că aceste vibratii uneori dispar si apar iar. Am fost la câteva servisuri si nici cei de acolo nu stiu de la ce ar putea fi. La reprezentanta au spus că e posibil sa fie de la injectoare. Am ma făcut o diagnoza si a aparut senzorul de la debitmetrul de aer. L.am schimbat si nici o diferenta, în momentul când vibratie dispare se aude ca si cum s.ar deschide un ventil. Sa m-ai intalnit cineva cu o astfel de problema sau cel putin asemănătoare?
     
  14. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Salut, inainte sa te avanti la piese scumpe injectie ambreiaj etc iti recomand sa verifici starea ventilatoarelor din fata daca au joc
     
  15. George Pufulete 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4
    Am verificat si ventilatoarele, sunt in regula. Am plecat un pic la drum cu ea, m-am oprit într-o parcare, am stat putin timp cu motorul pornit si vibratie ă dispărut. Am pornit iar motorul si vibratie ă revenit.

    Am mai observat ca daca turez motorul la 1000 de turatii, acea vibratie dispare. Persista doar la900 de turatii
     
  16. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Daca opresti clima tot asa se manifesta?
     
  17. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Este posibil sa ai un tampon (amortizor) de motor obosit.
     
  18. George Pufulete 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4
    Clauu totul inchis si clima si tot asa se manifestă, nu se schimba nimic

    paulkf
    am verificat si suporți motorului, aceștia din cate stiu au senzori si ar fi aparut la o diagnoza.

    Am văzut tot aici pe acest forum ca ceva asemănător ă mai avut cineva, si-a curațat GER.ul si s-a rezolvat, sau cel putin asa am inteles.
     
  19. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Depinde de gradul lor de uzura. Nu e obligatoriu sa apara la diagnoza. Incearca sa debreiezi (calci ambreiajul) cand simti ca face si urmareste daca dispare sau nu. Daca dispare problema poate fi volantul.
     
  20. George Pufulete 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4
    Tot chitul ambreajului cu tot cu volanta ă fost schimbat nu stiu daca are 2000km
     

Distribuie pagina asta