1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Common Rail 2.0 TDI la Audi A4 B8 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de iulian_1976, 25 Feb 2012.

  1. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Asa cum am mentionat in postul anterior, regulatorul de presiune din rampa este diferit de cel de pe pompa de inalta presiune. Intre presiunea comandata de ECU si cea reala din rampa, trebuie sa existe o diferenta cat mai mica. Oricare din cele trei elemente, senzor presiune rampa, regulator presiune rampa sau regulator presiune pompa inalta presiune, pot duce la variatii ale presiunii in rampa. ECU sesizeaza diferenta dintre presiunea comandata si cea reala si incearca sa compenseze prin comenzile date pe metering valve si regulatorul de presiune din rampa. Dar daca senzorul de presiune din rampa raporteaza eronat presiunea ??? Tot lantul de comanda este dat peste cap deoarece deciziile ECU se bazeaza pe informatia de la acel senzor. Eu nu incerc sa te conving ca este senzorul de presiune sau unul din cele doua regulatoare defect, ci doar incerc sa-ti explic modul de functionare, asa mai pe intelesul tuturor. Ideea este ca trebuie verificate toate cele trei elemente inainte de a da banii. Este posibil sa ai o surpriza neplacuta si sa nu se rezolve problema dupa inlocuirea regulatorului de pe pompa, dar la fel de bine este posibil ca acela sa fie vinovat.
     
    Radu Ionita apreciază asta.
  2. AudiA4B8CGLC177PS

    AudiA4B8CGLC177PS 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI,177 ps
    Am inteles perfect ce spui - la cum ai spus-o acum nu pare foarte complicat. Ideea este ca in mod normal un inginer auto bun trebuie sa stie toate aceste lucruri. Merg cu masina la service pentru ca nu ma pricep sa o repar si nu vreau sa ma bag in ceea ce nu stiu. E foarte frustrant sa vezi ca nu te poti increde in service-urile noastre si in meseriasii pe care ii avem. Pai eu sa stiu sa il invat pe meserias ce sa faca? Ideea e ca la cati am fost nici unu nu a discutat cu mine sau nu m-a lamurit desi eu sunt genul de om care pun intrebari si chiar ma intereseaza sa acumulez informatii pentru viitor. De aia stau si citesc forumul asta de ieri de la 10 seara....Bine era de il citeam inainte sa fac achizitia. Iti multumesc mult paul pentru ajutor. Sper ca piesa comandata sa ma ajute.
     
    paulkf apreciază asta.
  3. keNyETH 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2017
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI
    Cristi am inteles. Problema e ca am fost la 3 mecanici si toti spuneau acelas lucru, am dus pompa de inalta si nimic i a schimbat doar garniturile, la fel facea, imi cer scuze ca nu stiu care sunt procedurile, daca ai avea vreo idee?, am citit pe aici in mare parte si nu am ajuns la o concluzie.
     
  4. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Ce garnituri sa schimbi la o pompa fara garnituri ?
     
  5. keNyETH 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2017
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI
    kng_bv Asa mi-a zis ala sau am inteles eu gresit , el zicea ca pompa e perfect functionala, nu prea le am cu mecanica.
     
  6. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Fara log in mers o sa schimbi la ghici.. sunt niste parametrii care se monitorizeaza cat este deschis regulatorul de pe pompa ce voltaj are diferenta de presiuni etc etc
    In principiu chestiile astea se datoreaza regulatorului de pe rampa insa poate ai noroc..
     
  7. doctornd

    doctornd 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Volkswagen Passat B5.5 2004 TDI-PD AWX 130 hp/ Audi A4 B8.5 2013 TDI CR CJCA 143 hp
    Audi A4 B8 CAGA 143 CP 2011.

    Plecat cu ea, mers 2 km, oprit la semafor, la plecare nu se mai misca de pe loc, apare la accelerare un zgomot ca atunci cand dai la automat si motorul doar invarte fara a porni. Se incearca de mai multe ori plecarea fara succes. Se opreste motorul in ideea ca la repornire va functiona, insa nu s-a mai reusit repornirea. Invarte si atat. Erori pe tester nu sunt. Desfacut senzorul de pe CP4 - fara span.

    De precizat ca in ultimele 2 zile parca la plecarea de pe loc trebuia turatie mai mare si tinuta mai mult din ambreiaj.

    Masina are 195.000 km cu distributia originala. Sa se fi decalat axul cu came de pe evacuare?
     
  8. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Motorul respectiv nu are probleme cu axele.
    Vezi daca si cata presiune face pompa cand dai la cheie
     
  9. toyo93

    toyo93 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4-B8k Avant 2014 S-line 177cp quattro ,S-tronic.
    Buna ziua,
    Am si eu o problema cu al meu B8.5 facelift an 2014 cod motor CGLC, 2.0 tdi 177cp, 85.400km. Dimineata la rece circa 2 minute motorul are o bataie (gen metalica) dupa care acel sunet dispare subit.
    Aceeasi bataie se resimte si din interiorul masini in turatii de pana la 1800 ture in accelerare usoara (aceea bataie venind din zona motorului), in ture mari nu se resimte, iar dupa ce circuli circa 30 de minute dispare complet.
    Am fost la 2 mecanici, au observat si ei aceleasi chestii dar evident fara sa stie ce poate avea.
    Atasez un video in descriere unde se pot observa diferentele si va rog sa urmariti clipul pana la final.



    Mentionez ca masina este in garantie, dar as vrea sa consult parerile pentru a sti la ce sa ma astept sau daca acel sunet este normal inainte de a face o programare la reprezentanta.
    Multumesc.
     
    Common Joe apreciază asta.
  10. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    @toyo93 Pare zgomotul un tachet care se dezamorseaza cat masina este oprita.
    Schimba uleiul si pune filtru OE. Daca nu rezolvi atunci verifica tachetii, desi la 85.000km...
    Poate sa fie si bateria (corpul) filtrului de ulei care are o valva de retinere a presiunii (oil pressure retaining valve), caz in care trebuie schimbat corpul cu totul.
    Mergi la reprezentana pentru ca nu-i normal zgomotul. Eu la acelasi motor n-am auzit niciodata asta desi inca am problema cu low oil pressure la relanti peste 103 grade.
     
    rabbit85 și toyo93 apreciază asta.
  11. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Cauza probabila e uleiul castol cu interval de schimb la 30 mii km.
    Pune un ulei full sintetic si inlocuieste-l la 10 mii km si posibil ca zgomotul sa dispara
     
    Reviver apreciază asta.
  12. toyo93

    toyo93 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4-B8k Avant 2014 S-line 177cp quattro ,S-tronic.
    Multumesc pentru raspunsuri marti e programata la revizie si nu pun uleiul mentionat anterior. Va tin la curent,multumesc!
     
  13. Alex13 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mai 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 b9, 2.0 tdi 190 cp
    Salut,
    Am si eu o problema la masina, toti zic ca se aude normal dar eu cred ca nu (poate is prea pretentios eu :( ). Sunetele sunt cam urmatoarele:
    1. Pana se incalzeste motorul e o bataie metalica ritmica nu prea puternica (o fi tachetii?) -masina are 225mii k]
    2. Mai ales cand e AC pornit, cand accelerez, de la vreo 2mii de ture pana la 2,500-2,700 se aude un sunet subtire ca si cum ar fi un fasait (distributia a fost schimbata, rolele la fel, injectoarele sunt ok). Problema se manifesta doar cand e cald motorul sau e cald afara
    3. Dupa ce se incalzeste masina un pic (nu e regula) are o usoara miscare oscilatorie, ritmica. Cand apas ambreajul se manifesta la fel. Probleme clare nu am nici cu volanta si nici nu inhectoarele.

    Pe tester nu arata nimic, trage bine, doar am sunetele de mai sus.

    Ceva pareri?

    Va multumesc
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, sa citesti acest topic integral si toate topicurile despre motorul CR de pe acest forum. Asta ca sa nu ne repetam cu raspunsurile.
     
  15. Alex13 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mai 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 b9, 2.0 tdi 190 cp
    Am citit cam tot, sunt multe care seamana dar nimic exact la fel....ma gandeam ca poate cineva cu experienta imi raspunde.
     
  16. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Problema ta necesita constatare fizica ,datele furnizate nu sunt suficiente . Injectoarele sunt ok doar dupa ce le testezi pe un banc .
     
  17. Mihaescu Viorel 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2017
    Locație:
    Curtea de Arges
    Masina:
    Audi A4 2.0 2009
    Buna ziua, am si eu o problema la motorul 2.0 TDI 100kw.
    Dimineata cand o pornesc (temperatura mediu ambiant sub 10 grade), daca pornesc AC-ul mi se aude un zgomot puternic (scartait gen curea uzata..) timp de 30 secunde maxim, iar daca accelerez se aude si mai tare.
    Mentionez ca pe timp de vara nu a existat acest zgomot.
    Distributia + curea accesorii au fost schimbate acum 3 luni (10000 km).
    Va multumesc!
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai scris degeba daca nu ai facut asta inainte sa scrii pe forum. Am mai scris asta pe forum de zeci de ori pana acum. Ca sa vedeti de unde face zgomot galagie faceti proba asa:

    Citez:

    ........ Uite cum faci o proba:

    Ca sa vezi de unde vine zgomotul demontezi cureaua de accesorii/auxiliare/transmisie ca sa izolezi/elimini din calcul antrenarea rolelor. Daca acel zgomot nu mai este prezent este evident ca ai o problema cu
    - intinzator accesorii/auxiliare/transmisie
    - rola de ghidaj accesorii/auxiliare/transmisie de jos de langa compresorul de aer conditionat
    - rola alternator
    - fulia aer conditionat
    - rola alternator si/sau rola compresorului aer conditionat sau chiar toate rolele pot face probleme.

    Tot ce ti-am spus trebuia sa stie sa faca asta un mecanic adevarat nu un "plapumar"

    Cu acea curea demontata si motorul pornit misti de volan stanga dreapta si daca acel zgomot nu mai este prezent schimbi tot ce ti-am spus eu mai sus.

    Daca tot mai face dupa ce ai schimbat toate rolele si intinzatorul inclusiv fulia de la compresorul de aer conditionat (aici treaba este mai complicata pentru ca metoda de desfacere a fuliei de aer conditionat presupune niste scule speciale si acea fulie nu prea se gaseste de vanzare) te indrepti spre schimbarea pompei de servodirectie sau mai precis chiar spre desfacerea motorului. Bafta.
     
    marian344 și Mihaescu Viorel apreciază asta.
  19. toyo93

    toyo93 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4-B8k Avant 2014 S-line 177cp quattro ,S-tronic.
    Update:Se poare ca dupa revizie si schimbarea tipului de ulei bataia motorului la rece a disparut!(testat fix o saptamana)
    Sper sa nu reapara,va multumesc de consiliere,o zi buna!
     
  20. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    O sa mearga bine daca si pus ulei bun si-l inlocuiesti la aprox 10 mii km .
     
    biju2000, toyo93 și Reviver apreciază asta.

Distribuie pagina asta