1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Common Rail 2.0 TDI la Audi A4 B8 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de iulian_1976, 25 Feb 2012.

  1. leinad

    leinad 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2017
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    A4 AVANT , 2.0, 143 cp, CAGA, 2011
    Salutare !
    Azi am reușit să fac, parțial, o scanare cu interfața VCDS v.17.8 achiziționată de curând. În urma scanării au fost raportate următoarele erori:

    Address 01: Engine (J623-CAGA)
    2 Faults Found:
    7140 - Function Restriction due to Faults in Other Modules
    U1113 00 [032] - -
    Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
    7144 - Please Check DTC Memory in CAN Gateway (J533)
    U1008 00 [032] - -
    Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Readiness: 0 0 0 0 0

    19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010
    Address 19: CAN Gateway
    Cannot be reached

    5F-Information Electr. -- Status: Malfunction 0010
    În această fază s-a întrerupt comunicarea VCDS cu mașina și am fost nevoit să ies din aplicație. Apoi nu ma mai reușit să mă conectez sub nici o formă !!!


    Ar putea cineva să mă ajute cu interpretarea acestor coduri de eroare sau unde aș putea să mă documentez referitor la acestea ?

    Mulțumesc anticipat pentru ajutor !
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  3. leinad

    leinad 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2017
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    A4 AVANT , 2.0, 143 cp, CAGA, 2011
    Multumesc, Cristi! Deja m-am uitat pe pagina din link-ul indicat de tine dar nu am reusit sa ma descurc ! E prea mult pentru cat ma duce pe mine capul !!! :keule:
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ok. :) In cazul asta mergi la un bun profesionist care stie sa-ti spuna nu numai ca ai erori ci si cum le rezolvi. Problema e ca pe unde esti tu greu o sa gasesti asemenea oameni.

    Degeaba iti spunem noi ce sa faci si cum sa procedezi, din fata calculatorului, ca alta este realitatea faptica in fata motorului si la concret. Bafta.
     
    Rovanpera Ionut și Dani2892 apreciază asta.
  5. Jianu iulian

    Jianu iulian 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2016
    Locație:
    Uk
    Masina:
    A4, 2.0 tdi, 2009
    salut. am avut si eu aceeasi problema si dupa ce am mers 2 zile cu masina asa, acum nu mai porneste. imi poti spune cum si daca ai rezolvat problema la masina ta?la a mea, pe tester nu sunt stocate erori:(
     
  6. Jianu iulian

    Jianu iulian 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2016
    Locație:
    Uk
    Masina:
    A4, 2.0 tdi, 2009
    salutare.ai reusit pana la urma sa rezolvi problema? din pacate la mine nu mai porneste deloc si nu am nici erori stocate:(
     
  7. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Vezi ce presiune face in rampa cand dai la automat. Trebuie sa faca 240-280 bari
     
    Jianu iulian apreciază asta.
  8. dordumitru 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2013
    Locație:
    gaesti
    Masina:
    a4,diesel 1900, 2002
    am avut aceeasi eroare p2009 si motorasul nu functiona. am schimbat motorasul si acum am p2015 (facut calibrare) o sterg si dupa 2,3 chiar 5 zile apare iar desi lucreaza bine (inchide deschide cand accelerezi). o alta solutie fara sa schimb toata admisia?
     
  9. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Limitator dieselgeek iti rezolva p2015
    Limitatorul merge doar cu motoras original .
     
    Ultima editare: 7 Dec 2017
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    dordumitru tu nici nu te-ai obosit sa citesti topicul in care ai scris sau alte topicuri de pe forumul asta. Asa cum ti-a spus colegul anterior erorile alea le rezolvi cu un cost mic si foarte repede. S-a mai scris asta pe forum de ne-am plictisit dar voi in loc sa cititi scrieti aiurea si inutil ca sa adaugam pagini aiurea si inutil in topicuri.

    Avem inclusiv un coleg (in aria de publicitate - vanzari) care vinde piesa de care ai nevoie ca sa scapi de eroare. Unii dintre voi sunteti chiar complet atehnici, in toate privintele, asta o iert, dar ce ma deranjeaza cel mai mult este faptul ca nu vreti sa faceti nici cel mai mic efort sa invatati si sa va ajutati cu informatiile deja existente pe forum.

    Inca ceva ca sa nu iti fie sterse mesajele pe viitor: te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  11. Flo brasov 82

    Flo brasov 82 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 avant quattro 2.0 2013 CGLC
    Salut cata181 cred ca ai dreptate,tind sa cred ca și la mine e tot ambreiajul.
    Am plecat cu masina si tremură dar motorul se aude normal,in treapta 2 pana in 2000 de ture,masina tremura in continuare daca trec in viteza ă 3 începe să își revină.
    Vreau sa precizez ca nu face tot timpul asa.Iar la plecarea de pe loc se aude un zgomot de metal ca și cum ar fi un arc ceva și s-ar detensiona.
    Mulțumesc frumos
     
  12. BogdySBR

    BogdySBR 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2013
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Q5 40TDI
    Daca tin bine minte schimbarea clapetei de acceleratie a rezolvat problema!
     
  13. Jianu iulian

    Jianu iulian 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2016
    Locație:
    Uk
    Masina:
    A4, 2.0 tdi, 2009
    Mersi frumos.si la mine sa rezolvat prin schimbarea valvei egr și curățarea clapete de accelerație.
     
    Ultima editare: 4 Ian 2018
  14. Flo brasov 82

    Flo brasov 82 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 avant quattro 2.0 2013 CGLC
    Nu stiu daca am postat bine dar as avea mare nevoie de ajutor.
    Am următoarea problema:
    Audi A4B8 cod motor CGLC 177 HP QUATTRO,masina ă fost cumpărată în vara de mine de la o reprezentantă din Munchen, am și o polița de asigurare de 1 an Pe mașină.
    Toate bune si frumoase,mașină am cumparat-o la 130000 de km,la scurt timp după am inceput sa aud un clanc pe dedesub sa mai vorbit de asta dar asta e altceva.
    Problema mea ă inceput de când s-a răcit afară,dimineata la prima cheie in treapta a-2-a in 2000 de ture mașină tremură, cu cat vrei sa o accelerezi mai tare paraca asa creste si intensitatea tremuratului.
    După ce se încălzește dispare și acest tremurat.
    La Tess in Brasov am lăsat mașina peste noapte și au pornit o dimineata,masina ă făcut la fel doar ca nu a măsurat în acel moment și valorile.
    Am repetat in alta zi acelasi test dar mașină nu a mai făcut la fel.
    În ziua respectivă in mers au măsurat și valorile injectoarelor și au zis ca sint in regulă
    În bord nu am nici un martor aprins au bănuit că de vină ar fi senzorul de presiune din rampa daca zic bine cel care pe original costa 1600 de lei.
    Cod:057130764H am montat unul bosch dar spre surprinderea mea de dimineata mașină a facut la fel.
    În rest nu am probleme cu motorul nu mi-a murit niciodată, mașină trage doar problema de dimineata.
    Acuma voi monta piesa originală la loc și cred că vom schimba alt senzor.,nu ma prea pricep.
    Poate cineva cu experienta ar dori să mă ajute și pe mine.
    Mulțumesc frumos
     
  15. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Fa un log cu vcds pe avans, durata injectie, presiune rampa (prescris si actual) si valori de duty cycle pe rampa si metering. Si nu in ultimul rand, nu mai lasa sa-ti schimbe piese pe banii tai daca problema nu ti-o rezolva.

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
    Flo brasov 82 și Cucu1 apreciază asta.
  16. Flo brasov 82

    Flo brasov 82 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 avant quattro 2.0 2013 CGLC
    Kng_bv,mulțumesc pentru răspuns,bănuiesc că aceste valori trebuiesc măsurate în timp ce mașină are acel tremurat nu??
    Voi suna luni din nou la ei sa vad ce imi propun.
    Piesa am comandat-o eu si cred ca voi reusi sa o dau retur.
    Stii unde as gasi pe vineva competent sa imi faca acele măsurători in afara de tess.
    Mulțumesc frumos
     
  17. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Da, trebuie facut cand face figurile. Dar nu la ei :) daca nu ai erori o sa spuna in continuare ca masina nu are nimic

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
    Flo brasov 82 apreciază asta.
  18. Flo brasov 82

    Flo brasov 82 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 avant quattro 2.0 2013 CGLC
    Exact asta au spus că dacă nu se aprinde nimic in bord nu are ce sa-i facă. Nici la acel zgomot (clanc) nu am gasit rezolvarea.
    Azi am cautat la piata la Stupini am auzit de un eletrician care ar fi lucrat pe la Tess. Cred ca voi înebuni pana o voi rezolva.

    Nu cred ca sint de vină injectoarele. După ce dispare acel tremurat masina merge bine. Ieri după ce am schimbat acel senzor mi se părea că merge de vis.
    Doar dimineata pe răcoare se manifestă. Sa fie oare din alta parte ? :banghead:
     
  19. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Salutare tuturor,

    Sper ca postez unde trebuie legat de o problema la pornire, am cautat un topic dedicat pentru asa ceva dar nu am gasit.

    Azi dimineata cand am vrut sa plec la serviciu cand am apasat pe butonul de start (masina are keyless go) nu a mai asteptat bujia si a inceput sa invarta imediat, a invartit mult dar a pornit, erau -7 grade. In mod normal dimineata astepta cateva secunde dupa ce apasam butonul si apoi invartea si pornea imediat. In schimb dupamiaza cand plecam de la serviciu adica dupa 9 ore de stat, se intampla ce am spus anterior, nu mai astepta si invartea mult. Ieri am facut o proba, n am apasat ambreajul am apasat butonul am asteptat cateva secunde si apoi am apasat ambreajul si butonul si a pornit corect.

    Mentionez ca bateria este noua.

    Aveti idee de ce se intampla treaba asta ?
     
  20. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Verifica cu vcds dimineata ce temperatura iti furnizeaza sonda de apa. Poate a luat-o razna si transmite o temperatura peste 8 grade si nu mai cupleaza bujiile.
     
    MajeStik apreciază asta.

Distribuie pagina asta