1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Common Rail 2.0 TDI la Audi A4 B8 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de iulian_1976, 25 Feb 2012.

  1. romikatm 3rd Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B7 motor 2.0 tdi BPW 103 kW an 2007 ; A4 B8 avant motor 2.0 tdi CAGA 105 kW an 2009
    Am inteles.
    Multumesc inca odata!
     
  2. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Eu personal as merge pe ceva sh original din dezmembrari, o verifici la fata locului sa nu fie fisuri si aia e. Nu stiu cat de bune sunt cele AM....mai ales ca nu vorbim de o piesa oarecare, ci una importanta.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Asta a fost tare. Ai impresia ca micro-fisurile de pe chiulasa se aseamana cu cele de pe tavanul unui apartament ?
     
    Gabi_KGT, Smiley, serginio89ro și alți 5 apreciază asta.
  4. romikatm 3rd Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B7 motor 2.0 tdi BPW 103 kW an 2007 ; A4 B8 avant motor 2.0 tdi CAGA 105 kW an 2009
    Pana la urma am comandat una noua, tocmai in ideea ca nu pot verifica piesa decat pe stand special si daca nu e buna mai pierd cateva zile cu trimisul ei inapoi, primit banii, luat alta etc.
    Am vorbit cu mai multe parcuri de dezmembrari, toti spuneau ca arata perfect piesa, nu stiu cati km are motorul de pe care e luata, unii chiar imi spuneau ca motorul de pe care provine merge; dar si al meu mergea cu chiulasa fisurata, numai ca papa antigel la greu, fum alb la pornire etc...!
    N-am vrut sa risc, nu pregatesc masina pt. vanzare ci pt. folosire personala!
     
  5. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Se confrunta cineva pe vremea aceasta friguroasa cu pornire ceva mai greoaie dimineata ? La mine uneori invarte cu 2 ture mai mult. Bateria schimbata acum 2 luni.
     
  6. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    Cum ai numarat turele? Pe bune, voi cautati probleme acolo unde nu sunt.
     
  7. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Nu cred ca e asa greu sa iti dai seama cand motorul invarte mai mult la o pornire. Am zis 2 ture cu aproximatie, poate e una singura sau poate sunt 3.
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Subscriu
     
  9. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    Revin cu un raspuns la eroarea din poza de mai jos dupa mai bine de jumătate de an...
    In principiu am crezut ca e senzorul de la axele cu came dar se pare ca distributia ă fost sărită cu un dinte de la locul ei...smucituri șocuri nu am simtit sa fie..
    dar asa au constatat mecanicii cand am facut azi schimbul de distribuție.
     
  10. Alin Alina

    Alin Alina 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2017
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A4 2.0 TDI an 2009
    La A4 B8 cod motor CAGB cat trebuie sa fie valoarea ok la High pressure fuell ?
     
  11. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    La relanti trebuie sa fie undeva în jur de 250 bari.
     
    Alin Alina apreciază asta.
  12. Alin Alina

    Alin Alina 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2017
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A4 2.0 TDI an 2009
  13. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Si cam cat ar trebui sa oscileze presiunea asta ? La mine am vazut ca oscileaza intre 300 si 150 de bari.
     
  14. Alin Alina

    Alin Alina 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2017
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A4 2.0 TDI an 2009
    La mine la relanti este 255
     
  15. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Valoarea este buna. De regula trebuie sa fie intre 250 si 280 bar dar am vazut si cazuri in care aveau 300 bar la ralanti.
     
    Alin Alina apreciază asta.
  16. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Daca oscileaza intre 200 si 300 cum este ? Am vazut ca uneori si sare de 300, adica ajunge pt o secunda la 320 apoi scade la 200, 180 iar 300....etc
     
  17. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    La mine CGLC oscileaza intre 297-305 bari. Valoarea specifica este 300.
     
  18. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Variatiile de presiune sunt cam mari. Nu se resimt si ca oscilatii de turatie la ralanti ? Undeva la 15-20 bar ar fi acceptabile. Cu cat sunt mai mici si cu cat diferenta intre presiunea comandata de ECU si cea reala din rampa este mai mica, cu atat mai bine.
     
    Dmt2020 apreciază asta.
  19. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Deviatia maxima acceptata este de +/-30 bar .Daca depaseste aceasta valoare este o defectiune ,de obicei vinovatul este regulatorul de presiune de pe rampa
     
  20. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Ba da, la relanti masina tremura (nu e volanta pt ca e noua), dupa o perioada lunga de mers, cand ma opresc pe loc nu tremura dar dupa cateva minute de stat la relanti incepe sa tremure. Pana acum banuiam regulatorul de pe pompa, sa inteleg ca mai probabil este sa fie cel de pe rampa ?
     

Distribuie pagina asta