1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Common Rail 2.0 TDI la Audi A4 B8 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de iulian_1976, 25 Feb 2012.

  1. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Da, asa cum ti-a spus si @EEXCALADE cam asa se manifesta regulatorul de presiune de pe rampa.
     
  2. dogar 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A4B8 LCAGAF1, 143CP, 2009, 1968cmc
    Salutare. Am pus azi masina pe tester si am observat urmatorul lucru. Fuel pressure oscila intre 22000 kPa rel si 29000 kPa rel. Este normal sau este defect regulatorul de presiune de pe pompa de inalte?
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tu stii sa umbli cu VCDS ? Este greu sa citesti valoarea specifica ? Topicul asta si in special ultimele pagini le-ai citit ? De ce intrebi inainte sa te documentezi ?
     
    kng_bv și Bogdan123 apreciază asta.
  4. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Vesnica dilema, va cautati probleme unde nu sunt :)
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sau asta. :)
     
  6. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Azi dimineata cand sa plec la munca, am pornit masina si m am dat jos sa o curat de zapada. Dupa aprox. 3 min de mers la ralanti a inceput sa se balbaie si s-a oprit. Am dat sa pornesc si nu a mai vrut sub nici o forma...Se aude un sunet ciudat cand invarte, ca si cum ar patina ceva..nu am insistat prea mult ca sa nu zapacesc pompa. O idee de unde as putea incepe verificarile ? Nu am la indemana un VCDS.
     
  7. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Incepe verificarile cu o diagnoza. Daca nu ai apeleaza la cineva cu VCDS. Poate te ajuta un coleg din Ploiesti
     
  8. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Am pus diagnoza, nici o eroare. A pornit intr-un final, pompa facea 200 de bari cand invartea desi invartea foarte greu ca si cum ar fi fost lesinata bateria. Cu greu a pornit si dupa cateva secunde a dat iar sa moara, am accelerat-o si dupaia a mers bine. Am fost la service, am comandat regulatorul de pe rampa cu codul 057130764H, l-am schimbat si acum nu mai oscileaza presiunea atat de mult, la rece cerea 300 de bari si ea facea intre 290 si 320 ceva de genul.

    Sper ca asta sa fi fost problema.
     
  9. AudiChr.

    AudiChr. 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2016
    Locație:
    Negrești-Oaș
    Masina:
    Audi A4 B8 avant Sline, 2.0 TDI, 2009 cod motor CAGC.
    69A28F8A-4B65-486C-83BB-F75F56867787.jpeg Buna! Dețin un Audi A4 B8. Sunt mulțumit de ea. Dar am și eu trepidațiile alea la relanti. Pe test nu iese nimic. Tot OK. Am măsurat și eu valorile la pressure fuell. Oscilează și la mine de la 194 pana la 280 fuel pressure. Se întâmpla ceva dacă scot mufa de pe senzorul de presiune in rampa ? 917572DB-FF24-46CC-8A26-DDD07F87AC87.jpeg
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ti s-a spus sa faci diagnoza cu VCDS-ul nu cu alte mizerii. Despre problema ta s-a mai discutat aici pe topic si pe forum. Ti s-a sters mesajul pentru ca te repeti cu intrebarea. De ce nu citesti ? Si aceste ultime 2 mesaje vor fi sterse.
     
  11. Alexz77 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2018
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    A4 2.0 Tdi 2010
    Salutare am o problemă cu un 2.0 143 cp CAGA in sensul in care se aprinde eroare in mers(130km+) arcul de la buji intermitent. Pe tester zice ca presiune prea mică P0087 după ce opresc motorul masina isi revine si funcționează normal. A mai pățit un coleg asa ceva ?

    20180316_143554.jpg
     
  12. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Ai soft ?
     
  13. Alexz77 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2018
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    A4 2.0 Tdi 2010
    Din cate stiu eu nu. Nu stiu daca vechiul proprietar din Germania a pus se poate verifica cumva?
     
  14. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    O problema la sistem de alimentare si/sau injector/injectoare
     
  15. Alexz77 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2018
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    A4 2.0 Tdi 2010
    Am schimbat injectorul nr1 era defect pe tester. Original Bosch nou
     
  16. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Verifica-le si pe celelalte ,pe banc
     
  17. Alexz77 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2018
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    A4 2.0 Tdi 2010
    Acuma am programare la servis să vad daca nu e șpan in rezervor si pe instalație. O sa scot atunci si injectoarele la verificat.... trebuite sa merg sa fie cotate din nou său doar in caz ca se schimbă piesa?
     
  18. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Daca doar le verifici nu se rescriu codurile ,nu se inverseaza
     
  19. Alexz77 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2018
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    A4 2.0 Tdi 2010
    O sa verific că nu am ce face.... dar totuși să fie mai multe injectoare defecte până la urmă are doar 132.000km
     
  20. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Daca incepe sa faca span pompa o sa fie toate injectoarele defecte, nu doar 1. Verifica prezenta spanului si pana atunci incearca sa nu mai folosesti masina deloc. Scutesti cateva mii de lei.
     

Distribuie pagina asta