1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Common Rail 2.0 TDI la Audi A4 B8 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de iulian_1976, 25 Feb 2012.

  1. Alexz77 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2018
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    A4 2.0 Tdi 2010
    Bine, multumesc. O sa vad daca găsesc ceva șpan.
     
  2. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Ai mai facut ceva? De 3 zile am observat ca si la mine uneori sta la 1000 rpm nejustificat (motorul e cald, nu e in regenerare si bateria e incarcata).
     
  3. cipriansebi

    cipriansebi 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2016
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI , 06.2009, CAGC, 120CP
    Va salut
    Sa explic putin problema: Mi s-a oprit motorul in mers, pe strada. La diagnoza am erorile:
    5290 - Throttle Actuator Control Circuit
    P2100 00 [036] - Open

    5306 - Throttle Position Sensor (G69)
    P0122 00 [036] - Signal too Low

    5340 - Intake Manifold Flap; Bank 1
    P2008 00 [036] - Electrical Malfunction

    7859 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1)
    P2015 00 [036] - Implausible Signal

    5359 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1)
    P2016 00 [036] - Short to Ground

    5337 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1)
    P2015 00 [100] - Implausible Signal

    Ce recomandati? sa cumpar motorasul de la clapeta de acceleratie cu tot cu carcasa sau numai Limitator/bracket .
    Clapeta control,admisie aer VDO A2C59512935 am schimbat-o . Nici o rezolvare.

    Multumesc anticipat.
     
    Ultima editare: 9 Apr 2018
  4. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Ai putea sa desfaci cele 2 suruburi cu torx 25 de pe pompa de inalte. Cele care tin regulatorul. Scoti regulatorul si vezi daca ai ceva span acolo....
     
  5. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Am verificat regulatorul de presiune si este curat.
    Am pus cateva print screen-uri cu diferite informatii, pare ceva suspect? Am facut si un log.
    Pozele de mai jos sunt in functionare normala, 800rpm, consum 0.7l/h.

    Uneori, dupa ce opresc masina, in primele secunde turatia sta la 800 apoi in aprox. 5 secunde turatia creste lent la 1000rpm. Ventilatoarele nu pornesc, nu e vorba de regenerare. Filtrul este in stare foarte buna.

    In mers masina merge perfect, consumul la drum lung e bun, 5.5 la ultimul drum de 600 km, ocazie cu care cu siguranta si bateria s-a incarcat deci nu e in modul de incarcare.

    Ce sa mai verific? Verific ce e in imaginile de mai jos atunci cand o prind cu turatia la 1000? Sa mai verific si altceva?
     
  6. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Am mai facut niste teste, dupa valoarile de mai jos e posibil sa fie un senzor de temperatura a apei stricat?
    Am citit ceva pe unele discutii de un senzor G62?
    Apa in bord era aproape de 90 de grade. Am oprit la umbra si vaz ca desi pe bord arata aproape 90, la citire era undeva pe la 70 si ceva de grade iar radiator outlet actual value e chiar jos.

    Cand se tureaza la 1000 rpm am urmatoarele valori:
    022 Coolant temperature 74 °C
    023 Coolant temperature at radiator outlet; actual value 61.2 °C
    142 Coolant temperature 74.1 °C
    143 Coolant temperature at radiator outlet 74.1 °C

    Am mai stat pe loc la umbra si cat ma jucam cu laptopul am accelerat putin in gol si a scazut turatia la 800 rpm cu urmatoarele valori
    022 Coolant temperature 80 °C
    023 Coolant temperature at radiator outlet; actual value 75.4 °C
    142 Coolant temperature 80.4 °C
    143 Coolant temperature at radiator outlet 80.4 °C

    In primul set vad o diferenta mare, de aprox 13 grade in timp ce la al doile aset de valoari vad numai 5 grade.
     
  7. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Senzorul de temperatura lichid de racire este unul singur. Citit cu VCDS, G62 indica temperatura reala a apei. Daca G62 este decalibrat va aparea o diferenta mare intre realitate si ce indica el in VCDS, diferenta sesizabila. In bord poate exista o diferenta de afișaj. Dar asta nu influențează funcționarea optimă a motorului.

    Sent from my SM-G965F using Tapatalk
     
    sandumbogdan apreciază asta.
  8. TRL 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, B8 CAGA, 2010
    Salut.a gasit cineva rezolvare la aceasta problema?de cate ori pornesc motorul dupa 5-6 sec turatia urca la 1000.Dupa ce merg putin isi revine,sau daca o turez de cateva ori,dar daca opresc motorul si il repornesc face iar..Nu am erori pe masina,totul merge in parametri normal.
    Mi a zis cineva ca poate sa fie din clapetele de la galeria de admisie?
     
  9. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Asa si la mine. Totul merge normal, fara vibratii, fara zgomot, fara fum, doar ca uneori relanti-ul sta la 1000 rpm. Am patit chiar sa parchez masina, relnati-ul sa stea la 800 si in cateva secunde sa urce la 1000rpm desi era la 800. Am observat ca atunci cand e la 1000 rpm si accelerez mai tare fie in mers fie pe loc, isi revine la 800. Consumul e normal, de 0.7-0.8 la relanti si la 800 dar si la 1000.
    Vad ca suntem deja 4 cu aceasta problema. Eu, TRL, Rovanpera Ionut, DanielH.
    O filmare sugestiva la #906 pag 46.
     
  10. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Regenerare filtru ( nu da eroare)
    Load managment ( nu da eroare)
    Driver battery voltage
     
  11. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Regenerare exclus, face asa chiar si dupa drumuri lungi de 300 km si am verificat cu vcds si parametrii la dpf sunt in stare excelenta.
    Load managment si Driver battery voltage banuiesc ca se refera la baterie si e putin probabil pt. ca dupa cum spuneam mai sus, dupa doua drumuri de peste 300 km incarcarea bateriei ar trebui sa fie ok mai ales ca e baterie noua de un an si care a pornit la sfert in timpul iernii.
    Ce sa verific? Masina merge perfect dar ma scoate din minti ca urca renati-ul la 1000rpm din cand in cand.
     
  12. Upgradeaudi 4th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2014
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi
    Verifica cablul de ”+” de la alternator la baterie. Din cauza temperaturilor ridicate, sunt situatii cand acest cablu se deterioreaza in zona compartimentului motor.
     
    sandumbogdan apreciază asta.
  13. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Load managment si driver battery voltage sunt probleme diferite
     
    sandumbogdan apreciază asta.
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pai ce facem acuma ma Sandule, nu mai merge bine"cele mai bune masini ale samsarului" ? :)
     
    ilky, paulkf și Cristi apreciază asta.
  15. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Am masina de 3 ani si ceva si a mers si inca merge perfect. Faptul ca relanti-ul sta la 1000 rpm uneori nu incurca cu nimic, dar ma deranjeaza psihic.
    Ce vina are vanzatorul de o problema care a aparut dupa 3 ani si ceva? Tu cand/daca vinzi masina ta second o sa dai garantie de 4-5 ani? Ma indoiesc.
     
    MajeStik apreciază asta.
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Hai ca era o gluma, stiind ca-ti "plac" masinile lor.
     
    ilky apreciază asta.
  17. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    La voi cum sta rail-ul la ralanti? Am un client ce are o problema ciudata. La ralanti, doar cand are chef masina, vibreaza finut. Consum normal la ralanti, dar rail variaza intre 180 si 320 bari, fara ca turometrul sa se miste. Verificat metering si nu are urme de mizerie/span. Masina in cauza este un a4 b8 caga din 2009. Masina are eroare de sonda lambda de 3 ani de zile, regenerare face fara probleme (10mbar presiune diferentiala)

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sunt injectoare obosite si/sau piese cu uzuri ce tin de alimentarea cu combustibil. Asa face si a mea si altele cu motor CR care le am prin preajma cand o/le apuca. Nu mai da importanta. Masina nu mai este noua si sunt niste uzuri acumulate in timp care sunt normale. Nu mai cauta probleme acolo unde nu sunt. Bafta.
     
  19. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Presiunea diferentiala la ralanti ar trebui sa fie 4-5 hPa (4-5 mbar).
     
  20. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    @TRL dezactiveaza load managment si nu o sa ti mai faca/bateria este slaba.
     

Distribuie pagina asta