1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Common Rail 2.0 TDI la Audi A4 B8 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de iulian_1976, 25 Feb 2012.

  1. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    @kng_bv asta am observat si eu de-a lungul timpului, la ralanti diferenta este oarecum semnificativa in presiunea actuala vs ceruta, pana la +-60b. Nu chiar asa de mare 180-320 insa esta destul de ciudat pt ca in sarcina se stabilizeaza si diferentele sunt mici, infime, exact cum zice paul de 4-5b. Poate nici senzorul nu este real-time la fel si informatia afisata. Insa daca la tine se simt si vibratii atunci fa proba cu alt senzor si regulator, cele din rampa. Tin minte ca tot din cauza fluctuatiilor am schimbat regulatorul din rampa(la mine a fost alta duda, l-am pocnit din cauza presiunii prea mari).
     
  2. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Eu am avut probleme cu presiunea in rampa, oscila intre 180 si 350 si de vina era regulatorul de pe rampa (nu cel de pe pompa). Se simtea un tremurat din cand in cand, nu era ceva permanent. Am schimbat regulatorul si acum sta perfect la ralanti si presiunea este in jur de 250 +- 10-20.

    Masina in cauza tot CAGA.
     
    Vali1988 apreciază asta.
  3. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Cred ca am gasit problema, se activeaza load management, voi continua discutia pe zona de alernator - baterie, cred ca acolo e cel mai potrivit. Multumesc.
     
    Ultima editare: 12 Apr 2018
  4. TRL 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, B8 CAGA, 2010
    Ok.ms frumos.voi incerca zilele astea si va zic daca s a rezolvat.
     
  5. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Cum se dezactiveaza load management, ca eu am cautat si nu am gasit. E pe centrala electrica sau pe can gateway? Am cautat toate optiunile de la long coding dar nu am gasit, poate nu m-am uitat suficient de atent.
     
  6. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Vezi pe 09
    Long Coding, Byte-ul 02 Bit-ul 3 (1 activat, 0 dezactivat)
    P.S. Nu imi apartine ce am scris mai sus, adica nu am verificat...
    Daca este asa, sa dai feedback :)
     
  7. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Nu este, am cautat pe fiecare byte de la centrala electrica 09 si nu este nimic legat de load management.
     
  8. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Remediaza problema .NU se dezactiveaza functia load managment
     
    gabi_74 apreciază asta.
  9. George314 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI, 2009
    Salut!
    Am si eu o nelamurire cu privire la motorul de pe un Audi A4 B8, fabricatie 07/2008 si anume: din decodarea seriei VIN rezulta ca masina are un motor cod CAGB de 100Kw, iar pe certificatul de inmatriculare este trecut cod motor ACAGAF1 de 105Kw. Poate cineva sa imi spuna daca este vreo diferenta notabila intre ele, in afara de putere. Si cum pot afla, in alt mod decat cu diagnoza, ce motor este instalat pe masina?
    Multumesc!
     
    Ultima editare: 25 Apr 2018
  10. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Singura diferenta este softul. Si ca motorul caga in 2008 a fost si euro 4 si euro 5, cu alta distributie si alta pompa de apa.
     
    George314 apreciază asta.
  11. stelian_pop

    stelian_pop 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca / Pfarrkirchen
    Masina:
    Audi A4 B8 11.2012, CJCA,143 CP.
    Salutare,de ceva timp dar total aleator masina trepideaza fie dupa prima pornire,oprire la semafor etc. dar care la putina acceleratie pe loc de cele mai multe ori dispare si dupa plecare la fel.
    Pe la secunda 50 am accelerat de 2-3 ori scurt si si-a revenit treptat.
    S-a intamplat sa fiu in masina cu VCDS-ul si am apucat sa selectez campurile cu valori si sa filmez un pic pentru a fi mai explicit.
    Dupa cum se vede presiunea si regulatorul de presiune oscileaza intre 200.000-400.000 hPa.
    Masina are 170k ,nu am alte erori decat ca ma paste volanta dar e la inceput.Nu stiu daca ar influentao atat de mult.
    Banuiesc regulatorul de presiune, sau sa o las in pace?

     
  12. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Regulator rampa si se pare ca ai si un injector cu probleme.
     
    stelian_pop apreciază asta.
  13. Alin Alina

    Alin Alina 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2017
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A4 2.0 TDI an 2009
    Si nu e problema daca dezactivezi load management?
     
  14. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Alin Alina
    Din pacate nu stie nimeni cum se dezactiveaza, macar de proba.
     
    Alin Alina apreciază asta.
  15. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Tremuratul sporadic in relanti, mai ales cand e motorul rece sau abia pornit este de la volanta.
    Poti merge cu ea asa daca nu te deranjeaza acest aspect pana bate mai tare.
    Acest lucru se verifica simplu: in momentul in care incepe sa tremure apasa ambreiajul, daca nu mai tremura, ai gasit vinovatul.
     
    stelian_pop apreciază asta.
  16. stelian_pop

    stelian_pop 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca / Pfarrkirchen
    Masina:
    Audi A4 B8 11.2012, CJCA,143 CP.
    Multumesc rotitza,da intradevar de multe ori se aude fara a tremura si daca apas ambreiaju acest sunet dispare.Tremuratul il face si la cald si la rece iar la apasarea ambreiajului sunteul dispare,tremuratul nu.
    Tremuratul dispare,daca accelerez scurt de 2-3 ori sau mai mult.Daca tremura si o iau din loc,tremuratul nu se mai simte.Sunt inca in dubii :think: .
    Nestiind sigur de la ce vine mi-am propus in viitoru apropiat sa incep cu Volanta-Ambreiaju pt ca sunt constient de ele si vb ta apoi voi trece la altele.
    Multumesc ;)
     
  17. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Am avut si eu problema cu tremuratul la ralanti, poti verifica cu VCDS presiunea din rampa, daca oscileaza mult 150-300bari atunci problema este din regulatorul de pe rampa (mai este unul si pe pompa de inalte). Am schimbat regulatorul de pe rampa si am rezolvat problema, acum merge perfect. Grija mare cand schimbi regulatorul de pe rampa, la mine a venit fara oring, mecanicul nu a vazut (normal ar fi fost sa vina cu oring) si l-a montat asa. A inceput sa piarda motorina pe acolo. L-am demontat si am folosit oringul de pe piesa veche si apoi a fost ok.
     
    stelian_pop și Azlat apreciază asta.
  18. MarianAurel 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2018
    Locație:
    Ciocănești
    Masina:
    A4 avant 2.0diesel,2013
    Salut!
    Cât a costat toată operatiunea...preț piesă+manoperă?
    Multumesc!
    Am aceleași simptome la A4 2.0tdi 143CP -2013.
     
  19. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Regulatorul de rampa este cam 600 de lei si manopera nu ar trebui sa coste mult pentru ca e o treaba de 20 de minute.
     
    stelian_pop apreciază asta.
  20. FCPP

    FCPP 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2018
    Locație:
    Coventry, UK
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi 2014
    Salut..ieri seara cand mergeam spre munca, dupa vreo 15-20 min pe autostrada mi s-a aprins martorul spirala intermitent si masina a intrat in limp mode.
    Cand am ajuns la munca, dupa cateva ore am repornit masina si martorul s-a stins.Mi s-a mai intamplat asta de cateva ori saptamana trecuta dupa care am fost la un mecanic roman sa o puna pe tester, mi-a spus ca ar fi DPF pressure sensor.
    Pentru mai multa siguranta,astazi am fost la un service mai mare si mi-au facut o curatare si regenerare fortata a DPFului, dupa care au zis de ceva in legatura cu "underboost" doar ca nu se vede nici o eroare nici un fault code, nu am inteles prea bine.

    Am citit mai multe topicuri cam cu aceleasi simptome, unii spun ca ar fi dpf pressure sensor,altii ba boost sensor,ba furtun vacuum..nu stiu ce sa mai cred.

    Are cineva idee ce ar putea fi?
    Multumesc frumos.
     

Distribuie pagina asta