1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Common Rail 2.0 TDI la Audi A4 B8 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de iulian_1976, 25 Feb 2012.

  1. Asutavi 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 Avant, 2.0 TDI, 105kW, multitronic 2012
    Am putea sa ne dam cu părerea... o întrebare asemănătoare am pus si eu si mi s-a șters postul si răspunsul primit de un coleg.
    Din câte am înțeles trebuie sa trecem pe la n service-uri, in diagnoze sa cumpărăm piese... si dacă nu reușim nimic de-abia după aia sa întrebam pe forum.
     
    soulwise și Stana Valeriu apreciază asta.
  2. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Deci... Daca postati aici intrebari pertinente si on topic, sustinute de loguri si printscreen-uri cu erori ce aveti pe masina, probabil ca nu vi se vor sterge posturile ba veti avea surprinderea ca vi se va raspunde cu un diagnostic corect. Dar.. Daca postati aici aberatiile si ineptiile "mecanicilor" din diverse service-uri, care habar nu au pe ce lume traiesc si nu au auzit niciodata de ELSA, ETKA sau vag-com si inca fac diagnoza cu autocom in limba romana, atunci.. da.. cel mai probabil va vor fi sterse postarile.

    Sent from my HTC U11 using Tapatalk
     
    cata181 apreciază asta.
  3. FCPP

    FCPP 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2018
    Locație:
    Coventry, UK
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi 2014
    @Bogdan123...am indraznit sa intreb aici pt ca am fost deja la 2 service-uri si nu m.a lamurit nimeni cu nimic.
    Mentionez ca sunt in anglia..nu stiu ce folosesc astia aici, plus ca daca stiam codurile sau ce are masina fii sigur ca postam intocmai.

    Ms.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mergi la un bun mecanic si un bun diagnostician pe electrica omule. Degeaba intrebi aici. Nu suntem mecanici la dispozitia clientului, din pacate pentru multi. Suntem doar niste pasionati cu mai multe cunostinte fata de altii capatate in zeci de ani de experienta unii dintre noi, mai batrani asa cu marca asta de masina alaturi. :)
    Nu ai cum sa rezolvi o problema din fata tastaturii, nu ai cum, intelege asta. Trebuie sa faci zeci de teste, sa umbli la masina, iar sa faci teste si asa mai departe. Iti repet ce am mai scris si in alta parte si iti spun ca trebuia sa te fi gandit cand ti-ai cumparat masina:

    Citez:

    Sau schimbi tot ce este de schimbat cu piese noi si originale fara sa intrebi cat costa avand la baza deja o diagnoza si o cauza. Dar cati fac asta cand isi cumpara o masina de toti banii care ii au pusi deoparte sau si mai rau chiar imprumutati, iar cand vine vorba de costuri de cateva sute sau mii de euro pentru reparatii si/sau intretinere a primit dauna totala la portofel. :) Sper sa nu fie cazul tau asta si persoanele de fata intotdeauna se exclud. :)
     
    Bogdan123, biju2000 și cata181 apreciază asta.
  5. Mihaescu Viorel 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2017
    Locație:
    Curtea de Arges
    Masina:
    Audi A4 2.0 2009
    Va salut..
    Joi seara 07.06.18 am ramas cu masina(A4b8 2009/12 2.0 TDI CAGB 100Kw) in Bucuresti si vreau sa va cer o parere..
    Am pornit masina am plecat din parcare am mers aproximativ 20 m si a inceput sa trepideze foarte tare, cand am apasat ambreiajul sa i dau a 2 a am impresia ca s-a oprit din trepidat iar cand a cuplat treapta a 2 a motorul a incepu sa trepideze iar.
    Am oprit masina si n a vrut sa mai porneasca ca si cum nu are motorina. ( fara nici o eroare in bord)
    Am verificat o cu un prieten cu vcds nici o eroare, pompa de motorina se auzea ca functiona acum nu stiu daca si tragea din rezervor.
    Vineri 08.06.18 am dus-o pe platforma la cei de la Midocar Otopeni prin intermediul unui coleg. Prima constatare facuta de consilierul de la cei de la midocar in urma ridicarii capotei si incercarea unei porniri a fost ca distributia este sarita de la punct (parerea lui).
    Le-am predat masina, iar dupa 4h m-a sunat colegul meu ca a vorbit cu seful de service de la midocar si ca masina ar fi pornit intr un final dar nu si dau seama inca care a fost cauza, posibil presiune mica a pompei de ulei sau a pompei de inalte.
    Dupa 2h am fost sunat exact de cei de la Midocar ca sa aud ca masina nu porneste din cauza ca pompa de ulei baga prea multa presiune incat blocheaza tachetii si supapele iar din cauza aceasta masina nu porneste si ca daca doresc sa o inlocuiesc ma costa 60 mil.
    Sincer mie mi s a parut o aberatie si mult prea mare pretul.
    Nefiind din bucuresti am incercat sa fac rost de numarul unui domn pe nume Florin(poate il cunoste cineva din bucuresti ca am auzit ca este priceput in motoare), care mi-a spus ca asa ceva este imposibil.
    Acum nu stiu ce concluzie sa mai trag, urmeaza sa imi iau masina pe platforma din nou de la cei de la midocar si sa sper ca acest florin imi poate rezolva problema..
    Astept sfaturi din partea dumneavoastra, as fi foarte recunoscator daca m-ati putea ajuta, nu sunt din Bucuresti si nu cunosc unde sa mi duc masina sa poata fi reparata.
    Am incercat sa va detaliez tot ce s-a intamplat ca sa pot fi inteles.

    Va multumesc frumos.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Din pacate din fata calculatorului nu avem cum sa te ajutam. Nu are cum sa bage presiune prea mare pompa de ulei, si oricum daca este ceva problema acolo (adica invers, presiune prea mica pentru ca asta se intampla in 99.9 % din cazuri prin uzura imbuslui pompei de ulei) se poate repara la masina ta cu maxim 600 Euro nu cu pretul mentionat de ei care este foarte adevarat si atat costa o pompa noua de ulei, atentie: fara manopera.
    Vezi ca exista topic deidicat despre asta, citeste-l integral. Trebuie sa faci niste teste inclusiv sa calezi distributia cu cale specifice ca se vezi cum stai pe acolo.
    Mai sunt prea multe de spus aici la tastatura si sunt zeci de cauze pentru problema ta. Trebuie facuta o diagnoza pe electrica si pe mecanica la niste profesionisti. Ai mare grija unde mergi cu masina ca si service. Bafta.
     
    aldimit apreciază asta.
  7. Mihaescu Viorel 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2017
    Locație:
    Curtea de Arges
    Masina:
    Audi A4 2.0 2009
    Iti multumesc mult Cristi pentru amabilitatea de a raspunde, ideea e ca nu stiu unde sa mi duc masina, in principiu l-am ales pe acest om Florin la cel care o voi duce luni. Multumesc mult inca o data.
     
  8. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Salutare!
    Vad ca esti di Curtea de Arges. Unde este autoturismul tau acuma? Pot sa te ajut cu o diagnoza si mecanica si electrica.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    A ramas in Bucuresti. Masina este la Midocar. Scrie in primul lui mesaj din pagina asta. :)

    Dar chiar asa Mihaiescu, de ce nu iei masina de la Midocar si nu te duci cu ea acasa la tine in Arges ? De ce alegi sa incerci sa o pornesti aici in Bucuresti ?
     
  10. Mihaescu Viorel 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2017
    Locație:
    Curtea de Arges
    Masina:
    Audi A4 2.0 2009
    Deoarece "mecanicii" de la mine din oras abia s-au priceput sa-mi faca schimbul de ulei si filtre.
    Iar cand am cumparat masina nu m-am gandit unde o repar asa cum i-ai precizat altui coleg de pe forum...
    Ideea e ca in 2 saptamani ma voi muta in Bucuresti si imi trebuie un mecanic bun..
    Deci am exclus sa duc masina acasa pentru ca voi plati ceva bani pentru platforma si nu am unde sa o repar...
     
  11. AleSava 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2018
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    Audi A4, B8 2010, 2.0 TDi 120CP, CAGA
    Buna seara, am si eu o problema si nu reusesc sa-i dau de cap poate cineva a mai patit si a reusit sa rezolve

    Cam pe la 1500-1700 turatie cand motorul e rece masina merge in suturi indiferent de treapta
    Am pus-o pe tester nu-mi da nici o erroare ...

    Valoriile la injectoare sunt bune, dpf are 3g, am schimbat filtru de motorina si tot la fel, egr e curatat

    A4 b8 2.0 TDI an 2010

    Multumes
     
  12. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Fa un log in mers si vezi ce valori ai la presiunea din rampa in plaja respectiva de turatii.
     
  13. Str77

    Str77 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi B8 CAGA 2010 / Audi B7 BLB 2006
    Mentionez si eu o problema pentru care am sapat putin si poate ajuta pe cineva
    Check engine aprins - eroare p261A - Powertrain
    Eroare este data de pompa de racire electrica, am inteles ca raceste EGR-ul dar nu sunt 100% sigur.

    Pasii de rezolvare : Se verifica cablajul si daca reapare se schimba pompa. Atentie sunt 2 modele, acesta se schimba in functie de ce aveti pe masina.
    Din fericire eu aveam mufa plina da apa, am curat-o si acum nu mai reapare eroarea.
     
    silviu8x și dreiutz apreciază asta.
  14. silviu8x

    silviu8x 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2010
    Locație:
    Brescia
    Masina:
    Audi A4 CAGA 2008
    Salut tuturor, am o problema în legătură cu uleiul/motor . Inițial credeam că motorul consumă ulei, în schimb, după o problemă,( din fericire s-a rupt un furtun de ulei chiar la 100m de casă și am fugit repede la mecanic unde am ajuns cu ulei suficient în motor) mecanicul mi-a arătat ca de fapt nu consuma ci pierde pe undeva pe partea de sus.
    Nici el și nici eu nu credem că e nevoie să merg la Audi să îmi rezolve, cel mai probabil e valvola pcv.
    Din păcate nu reușim să înțelegem ce cod are fara să o demontam.
    Cer ajutorul pe acest forum, dacă poate cineva ... Ce cod are pentru motor caga 2.0tdi 143 CP?
     
  15. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    @Str77 probabil te referi la pompa apa auxiliara, care in functie de cod motor pot fi 2 si singurele diferente intre ele sunt coturile. Mai multe detalii se gasesc in topicul de racire motor.
     
    vladone apreciază asta.
  16. silviu8x

    silviu8x 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2010
    Locație:
    Brescia
    Masina:
    Audi A4 CAGA 2008
    Exact cum credeam ... Mi se pare aiurea că nu se găsește absolut nimic pe nicăieri. Îs unicul pe lume care are probleme cu valvola asta care se mai chiamă și Pressure regulation valve sau valvola de recuperare gaze din carter...?
    La "audi" am fost... M-au programat prin octombrie, nu îi interesează să repare motoare care nu mai sunt în garanție, nu pot să "facă" € cum vor ei..
     
  17. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    ,,Pressure regulation valve" este una iar ,,valvola de recuperare gaze din carter" (positive crankcase ventilation - PCV) este alta, Nu le confunda. In sistemul de injectie ai doua regulatoare de presiune (Pressure regulation valve), una pe pompa de inalta presiune, adica pe circuitul de joasa presiune si una in rampa comuna, adica pe circuitul de inalta presiune.
     
  18. silviu8x

    silviu8x 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2010
    Locație:
    Brescia
    Masina:
    Audi A4 CAGA 2008
    Nu le confund, chiar habar nu am cum se chiamă ... Ce aș vrea să știu e, cum rezolv pierderea de ulei, ce se adună prin zona aia, în jur la capacul ăla din plastic (mecanicul susține ca ar fi pcv, pcr, ccv sau cine știe ce)
    As fi recunoscător dacă cineva îmi zice ce cod are, vreau să o caut online. Audi este exclus total di ecuație, nu am de gând să plătesc de 4 ori mai mult pe aceeași lucru. Mulțumesc anticipat .
     
  19. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Nu cred sa existe la diesel piesa (CCV) separat de capacul de chiulasa. Intr-adevar la benzinar este (PCV) si se poate inlocui dar acolo-i alta poveste.
     
  20. silviu8x

    silviu8x 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2010
    Locație:
    Brescia
    Masina:
    Audi A4 CAGA 2008

Distribuie pagina asta