1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Common Rail 2.0 TDI la Audi A4 B8 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de iulian_1976, 25 Feb 2012.

  1. BlackSmith

    BlackSmith 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2012
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant 2011, 2.0 TDI CAGA, Multitronic
    Salutare colegi. De vre-o luna s-a ridicat turatia la motor de la 800 de ture cat statea de obicei, la 850-900 de ture si se simte la relantiu ca vibreaza masina. Am pus de doua ori testerul pe ea si nu apare nici o eroare. S-au verificat de la injectoare, catalizator, EGR, incarcare baterie, baterie, compresor clima, si nu stie nimeni sa imi zica de ce sta mai turata. Nu a crescut consumul sau sa consume ulei si nici nu fluctueaza turatia.
     
  2. csm2007 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI 88kw CAGC, 2009
    Am si eu nevoie de o informatie.Imi scapa motorina pe la axul pompei de inalta presiune.Am observat imediat dupa schimbarea distributiei(nu stiu daca era si inainte, dar nu cred).Intinzatorul distributiei vechi era destul de slabit(semnul 1-2mm pana la tablita aceea), iar dupa schimb si pus la semn am vazut ca pierde.intrebarea este, se poate schimba semeringul ala sau alta pompa?
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Intai schimbi simeringul cu unul nou si original = OE si vezi daca s-a remediat.
     
  4. Cucu1

    Cucu1 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a3 , 2.0tdi,100kw,2008,s line
    Eu zic sa mearga la un specialist in pompe de injectie, la CP4 nu poti umbla ca si la vechile pompe tandem.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Depinde cine desface si umbla pe acolo. Unii se mai si pricep inclusiv sa le desfaca si sa le faca la loc. :) De asta alegeti-va cu mare grija unde va reparati masina ca sa nu plangeti dupa. :)
     
  6. csm2007 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI 88kw CAGC, 2009
    Pompa este la un pompagiu desfacuta, se va schimba semeringul, problema acum este alta, pompa arata perfect, fara urme de uzura, dar totusi a gasit urme de span in motorina, dar nu de la pompa, ce altceva poate face span?
     
  7. Cucu1

    Cucu1 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a3 , 2.0tdi,100kw,2008,s line
    Asigurate ca rezervorul e curat. Pompa de joasa trebuie sa bage 8 bar, in caz contrar: de acolo vine spanul.
     
  8. csm2007 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI 88kw CAGC, 2009
    Mi-a fost schimbat simeringul, (35 lei), dar acum pe banc nu mentine presiunea pe inalta, merge intrerupt. Se banuieste regulatorul de presiune, abia luni aflu un raspuns si pe aceasta tema.
    Pompa a fost desfacuta, dar din pacate nu i-am facut poze, pe interior este intacta, fara nicio urma de uzura la 240.000, fara ulei 2t sau alti aditivi recomandati.
     
    dreiutz apreciază asta.
  9. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Din moment ce ai span in instalatie este clar ca pompa aia are piese mancate, nu se vad toate la ochi. Este singura din tot sistemul de injectie in care piesele aflate in miscare cu grad mare de uzura sunt lubrifiate cu motorina, ai raspunsul de unde ai span.
    Parerea mea este sa citesti mai mult despre toata chestia asta, si sa actionezi cat mai corect raportat la ce planuri ai cu ea(masina) pe viitor.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    csm2007 pompa ta de inalte este "terminata" = adio si n-am cuvinte. :) Citeste topicul integral despre span la pompa de inalte si o sa stii ce ai de facut. Nu mai discutam despre asta aici.
     
  11. Guest 86281 Guest

    In cazul meu a fost filtrul de ulei. Pornirea la rece e mult mai silentioasa cu filtrul oe. Nu mai puneti filtre aftermarket. Motoarele astea sunt sensile la calitatea materialului filtrant.
     
  12. CosmineL 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6, C7, 4G, 2012, 2.0 TDI 177 CP (CGLC)
    Salutare.
    Cer si la voi o parere pentru ca nu reusesc sa ii dau de cap.
    Mi s-a aprins check motor si pe tester aveam eroare P2015.
    Am pus limitatorul acela la motorasul de pe galeria de admisie.
    Dupa 30-40 km se aprinde iar check motor si gasesc erorile P2004 Intake Manf Runner Control Stuck Open si P2006 Intake Manf Runner Control Stuck Closed.
    A mai inampinat cineva problema asta?
    Audi A4 B8, 2008, 2.0 TDI CAGB 136 cp.
    Multumesc !
     
    Alin Alina apreciază asta.
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ori nu s-a facut ceva bine pe acolo ori chiar si cu limitatorul montat clapeta este "terminata" si trebuie schimbata. Verifica si ce se intampla cu galeria. Daca nu ma insel o ai de plastic si poate s-a crapat / spart pe undeva si iti apare eroarea asta. Tot ce ti-am spus eu trebuie sa stie sa faca un mecanic profesionist. Din fata tastaturii nu rezolvi nimic la masina, doar afli niste opinii. Bafta.
     
  14. CosmineL 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6, C7, 4G, 2012, 2.0 TDI 177 CP (CGLC)
    Astazi am pus un tester pe ea că nu știam dacă mai regerează DPF-ul din cauza erorilor care tot apar.
    Am văzut că a regenrat cu 650 de km în urmă și m-am liniștit din punctul ăsta de vedere.
    După asta i-am dat din tester o resetare la clapetă, am văzut că și-a făcut cursa, a inchis, a deschis.
    Nu îi dădusem nimic după ce am pus limitatorul și mi-a venit mie azi ideea asta: Am zis că dacă eu i-am scurtat cursa cu limitatorul ăla automat senzorul vede că nu mai închide și nu mai deschide la cursa maximă.
    Am făcut vreo 35 de km, încă nu mi-au apărut erorile, a și regenerat fix după ce am terminat cu diagnoza.
    O țin sub observații.
    Mulțumesc oricum.
     
    Alin Alina apreciază asta.
  15. p.m.serban

    p.m.serban 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2014
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    Audi A4 Avant, 2.0TDI CJCA - 105kW / 143CP - WAUZZZ8K4DA037329
    Salut,
    Scriu și eu o problema la care nu am găsit rezolvare nici in ziua de azi. Poate mai e un coleg care a pățit la fel și a găsit buba.
    Pe la sfârșitul anului 2017, mașina mea personală, audi A4 B8 2008 2.0TDI cu cod motor CAGA (105kw / 143cp) a început sa ma supere. Mai exact tremura și câteodată bâlbâia in mers. Pe tester nici o eroare.
    La valori nimic ciudat, toate erau in parametrii. După ce am fost la mai mulți mecanici care fiecare avea părerea lui, am ajuns și in reprezentanta cu soluția simpla și clară: de schimbat tot ce tine de alimentarea cu combustibil.fiind sceptic și zgârcit, am luat-o băbește.
    Mai exact: am schimbată toate filtrele pentru început, am curată pompa din rezervor, am schimbat senzorul de presiune de pe rampa si Regulatoarele de presiune (rampa si pompa). Problema tot persista. Tremura și bâlbâia in majoritatea timpului când apa era între 50-70 grade.
    A venit vremea Distribuției. Cumpărat distribuite cu accesorii plus pompa noua, verificat injectoare si chel de bani. Pentru câteva zile nici o problema, dar după mai rău ca înainte. După alte întrebări trimit pompa veche de pe mașina la verificat și in caz de ceva uzura reparata. (Am mai schimbat odată simeringul de pe x deoarece arunca putina motorina). La mecanic, repus pompa veche și la prima cheie motorul mergea bine. Acum trei zile, a început din nou...la temperatura apei între 50-70 de grade tremura, bâlbâie și da in nas. Pus testerul și nimic, mecanici mai in ceata ca mine, iar nimeni nu știe ce are.
    Azi am desfăcut toată rampa, pompa din rezervor și regulatorul de presiune pentru a verifica de span sau dacă e ceva uzura...nimic ieșit din comun.
    Nu știu unde sa ma mai uit, ce sa fac si unde sa ma duc. Dacă a mai fost vreun coleg care sa aibă simptomele la fel, măcar un sfat unde sa mai caut.
    Am omis sa mai menționez faptul ca turometrul fluctuează cam 100-150 rpm
     
  16. Alin Alina

    Alin Alina 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2017
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A4 2.0 TDI an 2009
    Eu am pățit așa cu motorină de la Petrom, am schimbat pe Mol și au dispărut simptomele,mai ales ca ma zgaltaia bine în viteza a 2_a cu motorul rece dimineața când mergeam bară la bară. Încearcă să bagi altă motorină și eventual vezi ce va lor ai la injectoare.
     
  17. p.m.serban

    p.m.serban 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2014
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    Audi A4 Avant, 2.0TDI CJCA - 105kW / 143CP - WAUZZZ8K4DA037329
    Folosesc OMV Maxx motion !
     
  18. Alin Alina

    Alin Alina 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2017
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A4 2.0 TDI an 2009
    Motorină uscată = Maxx motion
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu te supara @Alin Alina dar cand faci asemenea afirmatii ar fi si bine sa le sustii, nu de alta dar nu doresc ca unii utilizatori sa fie indusi in eroare.

    Aveti = detineti vreun buletin de analiza in care scrie ca motorina mentionata este una uscata ? Ce inseamna uscata ?
    Te rog sa-mi spui pe baze stiintifice nu pe ghicitul in bobi sau legende urbane cum ai ajuns la concluzia ca exista motorina uscata ? Stii cat aditiv pe baza de biodiesel este in continutul motorinei mentionate ?

    Mesajul tau dezinformeaza si te rog ca pe viitor sa nu mai faci afirmatii in necunostinta de cauza din mai multe motive. Nu lucrez la Petrom dar nici nu vreau sa vad pe forum afirmatii denigratoarea sustinute fara nici un suport. Asta sa iti fie si sa va fie foarte clar.
     
  20. Alin Alina

    Alin Alina 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2017
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A4 2.0 TDI an 2009
    NU am analize, doar după spusele mai multor colegi. Nici eu nu vreau să denigrez absolut pe nimeni.
     

Distribuie pagina asta