1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Common Rail 2.0 TDI la Audi A4 B8 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de iulian_1976, 25 Feb 2012.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nici eu un nu vreau sa denigrezi pe nimeni in necunostinta de cauza. Sa lasam legendele urbane doar pentru altii. Cand nu stim ceva exact si documentat ne abtinem de la comentarii sub orice forma. Multumesc.
     
    pronet apreciază asta.
  2. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    La depozitele locale omv vine un singur tip de motorina ,o parte din ea se aditiveaza si devine maxx motion ,asta-i tot . Sursa :angajat depozit omv .
     
    Alin Alina, Reviver și gabi_74 apreciază asta.
  3. romikatm 3rd Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B7 motor 2.0 tdi BPW 103 kW an 2007 ; A4 B8 avant motor 2.0 tdi CAGA 105 kW an 2009
    De doua zile s-a aprins martorul 'check engine', iar la o scanare VCDS apare urmatoarea eroare:
    1 Fault Found:
    5120 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
    P2196 00 [237] - Signal too High (Rich)
    MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 230790 km
    Date: 2018.06.18
    Time: 21:54:55

    Engine speed: 1650.00 /min
    Normed load value: 0.0 %
    Vehicle speed: 58 km/h
    Coolant temperature: 83 °C
    Intake air temperature: 32 °C
    Ambient air pressure: 990 mbar
    Voltage terminal 30: 14.040 V
    Unlearning counter according OBD: 40
    Accelerator position: 0.00 %
    Exhaust gas temperature before particulate filter: 252.8 °C
    Pth Set trq Inr Set: 0.0 Nm
    Pth Set trq Inr Set: 0.0 Nm
    Thr Vlv r: 100.00 %
    Vad ca eroarea a aparut acum 3 luni dar abia de curand a semnalizat 'check engine'.
    Stie cineva codul senzorului B1 S1(cel de dinainte de catalizator)?
    Simpla lui inlocuire rezolva problema?
    Masina este A4 B8 motor CAGA.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sunt prea multe, va trebui sa lasi VIN-ul.
     
  5. romikatm 3rd Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B7 motor 2.0 tdi BPW 103 kW an 2007 ; A4 B8 avant motor 2.0 tdi CAGA 105 kW an 2009
    WAUZZZ8K3AA035843
    Multumesc!
     
  6. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    Seara buna!
    Am si eu o ingrijorare si nu stiu daca e mare sau nu :)
    Azi cand curațam pe la masina am realizat ca pe langa furtunelul ce intra in tubulatura de aer a turbinei este acumulat ulei cea ce nu am mai avut pana acum si nu stiu daca e normal si din ce cauza .Sa scape ulei turbina?
    Sau sa vina ulei pe acel furtun mic care cred eu ca vine de prin galerie?
    Mai jos am doua poze

    20181017-124818.jpg 20181017-124832.jpg
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca mai atasezi imagini sub forma de link urmatoarele mesaje iti vor fi sterse direct si fara explicatii. Nu stam noi sa-ti editam mesajele pentru ca tie iti este lene sa faci un efort si sa atasezi imagini pe forum asa cum trebuie si asa cum am facut eu cu link-urile puse de tine.

    Revenind la problema ta intai speli si cureti si pe urma mai scrii pe forum Sunt mai multe cauze pentru acel ulei curs pe acolo
     
  8. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    Nu e vorba de lene ca nu era greu doar ca nu am stiut ca nu e voie cu link de pe alt site dar pe viitor voi pune ca si tine.
    Revenind la problema,am sters pe acol cat sa putut si am sa urmaresc pe viitor daca se mai depune.
     
  9. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Acel furtun impreuna cu separatorul de ulei si CCV te scapa de presiunea gazelor in interiorul motorului.
    Este normal sa condensese ulei in acel furtun. Probabil ai o neetanseitate ori o presiune (blow-by) un pic mai mare datorata uzurii segmentilor. Sau ambele.
    Exista solutii aftermarket de genul oil catch can insa eu iti recomand sa verifici etanseitatea sau sa schimbi furtunul cu unul original si apoi investighezi mai departe, compresie, turbina, etc.
    La Dacia strabuna unii scoteau un furtunas care fumega pe scut.
     
    Ultima editare: 18 Oct 2018
    smurff și alecs.ro apreciază asta.
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Asa era si la mine, am inlocuit furtunul si am pus colier, este luna acum.
     
    alecs.ro apreciază asta.
  11. Mihnea mhm 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 b8 2009
    Salut. Aceeasi masina am si eu. Aceeasi eraore. Cum ai rezolvat? Dami un semn pls.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu a mai intrat pe/accesat acest forum de peste 2 (doi) ani. Crezi ca iti va raspunde ?
     
  13. Mihnea mhm 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 b8 2009
    Nici eu nu prea intru. Dar totusi incerc
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Stiu. Speranta moare ultima. :)
     
  15. SN790Serguu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2018
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B8 2013
    Salutare. Am si eu o problema am pornit masina si s a aprins martorul motor insa motorul functioneaza in parametrii normali. Inca nu am fost cu ea pe test. Intrebarea este ; asta se poate datora faptului ca am pornit imediat motorul fara sa astept cateva secunde ?mentionez ca de dimineata nu a avut nimica am mers pana la munca iar apoi la ora 12 cand am pornito pac martorul motor.
     
  16. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Te asigur ca nici cel mai bun inginer de la Ingolstadt nu poate raspunde la intrebarea asta fara sa citeasca o diagnoza.
     
  17. SN790Serguu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2018
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B8 2013
    Multumesc. Asa ma gandeam si eu dar am incercat. De apreciat ca am primit un raspuns atat de repede.
     
  18. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    Nu exista nicio situatie in care sa porneasca fara sa astepte, daca nu ai tu rabdare are masina. Eu intotdeauna calc ambreiajul inainte de a "pune contactul" si masina isi face singura ciclul de pornire ( A4 B8.5, A4 B9 si Q3 ). Nu de acolo au aparut problemele tale.
     
  19. waxx 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 / CAGB / 2010
    Salut, ai reusit cumva sa scapi de probleme? Am aceleasi simptome, am schimbat regulator presiune, senzorul de presiune, regulator rampa + verificare injectoare, pompa inalte, pompa injectie si bineinteles cu fiecare punere pe tester NIMIC. Nu stiu daca raspunsul lui Alin Alina este valabil, recunosc ca si eu am folosit motorina de la OMV, o sa incerc sa fac un plin cu motorina de la MOL poate se rezolva.
    Daca mai aveti cumva idei de rezolvare astept cu mare nerabdare!
     
  20. john.deere 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2012
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI CAG 2009
    Salut,ai gasit remediere la problema?am fix aceleasi simptome..
     

Distribuie pagina asta