1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Common Rail 2.0 TDI la Audi A4 B8 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de iulian_1976, 25 Feb 2012.

  1. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    regulatorul respectiv este dupa pompa, pe partea de inalta presiune, amorsarea cu vcds nu o sa te ajute.
     
  2. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Da ai dreptate. Am schimbat si la masina precedenta acelasi regulator, se pare ca astea pica pe la numarul asta rotund de km, 200.000km.
     
  3. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Daca nu ai umblat la pompa de inalta presiune sa verifici si eventualul span.
     
  4. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Am verificat ieri presiunea in rampa din nou, oscila intre 100 si 400 de bari, deci regulatorul e praf.
     
    DeViAnS apreciază asta.
  5. stelian_pop

    stelian_pop 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca / Pfarrkirchen
    Masina:
    Audi A4 B8 11.2012, CJCA,143 CP.
    MajeStik .Aceasi simtome dupa cum am avut si eu CJCA,oscila intre 150-600.Dupa ce l-am schimbat nu a mai aparut niciodata oscilatia sau tremuratul,sunt cca. 4 luni de atunci.
    Ce era interesant cand aveam problema respectiva doar in timp ce oscila se auzea cum batea volanta usor la orice fel de temperatura.Acum cu senzorul schimbat nu am mai auzit volanta decat la frig de peste -12 grade foarte usor.
     
  6. dogar 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A4B8 LCAGAF1, 143CP, 2009, 1968cmc
    Salut. Imi cer scuze in caz ca nu am postat unde trebuie acest mesaj. Am cautat pe forum dar nu am gasit nimic legat de cele 2 erori pe care le-am gasit la masina mea facand o diagnoza. Azi pe autostrada eram pe pilot automat si am accelerat pt a intra in depasire. Am crescut viteza de la 130 la 150 km iar cand am luat piciorul de pe acceleratie masina a franat ceea ce e si normal avand setat pilot automat pe 130, doar ca in acelasi timp mi sa aprins si martorul de motor. Pe diagnoza mi-a aparut urmatoarele 2 erori:
    P101600- bypass flap air cleaner valve
    P219600- signal stuck rich Bank1 Sensor 1. Aveti idee despre ce este vorba si ce ar trebui sa verific? Atasez si 2 poze cu cele 2 erori. Multumesc.

    received_614171552365817.jpeg received_2313370958881680.jpeg
     
    Melescanu Alin apreciază asta.
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fa diagnoza cu VCDS nu cu OBD Eleven
     
  8. Emi.H 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2018
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4
    Salut, detin un B8 2010 si astazi cand l-am pornit si am mers cu el cand accelerez usor la viteza mica face un hâț un soc scad si turatiile dar daca accelerez mai tare problema dispare. Aveti idee ce ar putea fii? tin sa mentionez ca acum vreo 2 luni i-am bagat combustibilul gresit benzina in loc de motorina....e posibil sa fie de la injectoare sau ceva? (m-am uitat acum si am si nivelul antigelului mult sub minim)
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu stie nimeni. Sunt zeci de cauze. Nu se strica asa usor si imediat injectoarele de la o alimentare gresita cu combustibil gresit pus in rezervor. Mergi asa, schimba filtrul de motorina din nou, pune motorina de calitate si vezi ulterior. Nu mai intrebati asemenea lucruri puerile si inutile pe forum. Nu suntem aici pe mizeria aia de facebook. Bafta.
     
  10. Emi.H 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2018
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4
    ok multumesc o sa incerc cu filtrul de motorina
     
  11. Enemarius78 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2019
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    Audi A4 B8,2.0 TDI, 2011
    Nu e nici o problemă cu injectoarele. Eu tot un B8 am din 2011 cutie automata, și acel mic șoc îl aveam și eu, atât la plecarea de pe loc cat și in pantă. Trebuia plecat ușor după care accelerat mai tare. După o investigare mai amănunțită, am descoperit ambreiajul terminat, variatorul ușor uzat și un mic rulment din cutie crăpat.
     
  12. adrian a4

    adrian a4 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    audi a4 b8 cod motor caga. model 2008
    Salutare tuturor,
    Am o eroare de care nu pot scapa si nici masina nu porneste acum la frig ,vara porneste. De fapt porneste de fiecare data doar ca se opreste. La cald nu face figuri. Am schimbat senzor arbore cotit si mufa cu fire si la fel face. Ar putea fi de la distributie ? acolo la sincronizare imi da -5,9 sau -6 din cate stiu eu ar trebui sa fie 0 si cum au umblat la distributie ma gandesc ca nu-i ok pentru ca iarna nu sta pornita ci doar daca reusesc sa o pornesc cand e mai cald.

    20190202_141946.jpg 20190202_141926.jpg
     
  13. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Nu cred ca ai distributia pusa la punct. Indicat ar fi sa schimbi mecanicul si sa refaci(schimbi total) distributia. Din ce stiu eu, unghiul ala poate fi OK intre -2.0 si 2.0, perfect e cat mai aproape de 0. Daca il ai mai mare poti avea probleme cu pornirea, tu la -5.9 chiar ai o problema.
     
  14. adrian a4

    adrian a4 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    audi a4 b8 cod motor caga. model 2008
    Exact asa mam gandit si eu ca de acolo poate fi,mersi mult
     
  15. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    :blink: cum naiba s-a ajuns in situatia asta, a pus-o legat la ochi?
     
  16. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    de la distributie este. Refa-o obligatoriu cu cale. Probabil data trecuta ti-a facut-o cu semne, sau cand a pus calele, a invartit de vibrochen in sens invers acelor de ceasornic.
     
  17. adrian a4

    adrian a4 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    audi a4 b8 cod motor caga. model 2008
    Cred ca o fost un habarnist care o puso, sambata pun o distributie noua dupa cum scrie la carte,revin cu update dupa, mersi tuturor
     
  18. Danieltino

    Danieltino 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4,2.0 TDI,2015 190psi
    Salut!Azi am facut o scanare cu VAG-COM-ul si am vazut erori la ENGINE.Oare din ce cauza sa apara,motorul merge perfect si nu am martori aprinsi in bord.
     
  19. toyo93

    toyo93 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4-B8k Avant 2014 S-line 177cp quattro ,S-tronic.
    Din cauza diagnozei care nu-i originala. Intra pe modulul engine si dai pe fault codes si acolo vezi daca ai eroare pe motor. Tu ai dat un scan generic pe toate modulele.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sunt erori irelevante. Le stergi si gata. Important este sa nu iti mai apara ulterior. In plus folosesti o mizerie de clona chinezeasca VCDS si in plus esti obligat sa inveti sa o folosesti si sa iti cauti singuri motivul eroarei sau erorilor conform codului cautand pe net sau cautand aici: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Category:Fault_Codes

    Daca nu stii sa utilizezi VCDS-ul lasa un profesionist sa faca asta pentru ca risti aiurea si inutil sa faci vreo nefacuta la masina, nu ai fi primul.
     

Distribuie pagina asta