1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Common Rail 2.0 TDI la Audi A4 B8 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de iulian_1976, 25 Feb 2012.

  1. Danieltino

    Danieltino 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4,2.0 TDI,2015 190psi
    Am inteles. Multumesc.
     
  2. adrian a4

    adrian a4 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    audi a4 b8 cod motor caga. model 2008
    Salutare tuturor. Revin cu update referitor la eroare cranckshaft correlation intermittent camshaft P0016 ,problema rezolvata era de la distributie ,nu era pusa perfect la semn, am puso la semn si e totul ok . fara eroare fara bec bujii palpaind ,consider ca asta trebuie verificat primul lucru la aceasta eroare, mersi tuturor de sfaturi
     
    DeViAnS apreciază asta.
  3. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Salutare,

    Azi dimineata in drum spre serviciu mi s-a aprins spirala in bord, masina nu se mai tura decat pana la 3000 si foarte greu. Cand am incetinit pana am oprit de tot (fara sa opresc motorul) mi-a aparut in bord mesajul: Start-Stop system: fault function unavailable. Am ajuns la munca, am repornit motorul si s-a stins, ramane de vazut la intoarcere daca se mai intampla.

    S-a lovit cineva de problema asta ?

    Masina in cauza: B8.5 2013 2.0 CJCA, multitronic, 219000km.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    MajeStik problema ta nu are nici o legatura cu acest topic. Trebuie sa verifici bateria si altele pe partea sistemului electric.
    Cand sunt probleme pe partea electrica ECU "taie" / opreste anumite funcii si printre primele "taiate" / oprite, care nu mai functioneaza, este sistemul Start/Stop.
    In afara de mesajul ala in bord mai ai si altele la diagnoza. Invatati faptul ca nu pe forum reparati masinile ci la profesionisti.
    Masinile nu se repara din fata tastaturii. V-ati obisnuit pentru ca la orice problema sa scrieti pe forum si nu asa se procedeaza.
    Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci pe cum am rezolvat o problema. Bafta.
     
  5. AudiA4B8 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant quattro, CAGA 143CP,2012
    Sa va spun cum am rezolvat problema mea de sambata cand mi s-a oprit motorul in mijlocul drumului si nu a mai vrut sa porneasca, poate informatia o sa ajute si pe alti colegi de forum.Pe Engine nu imi aparea nicio eroare,am verificat valva metering de pe pompa de inalta presiune sa vad daca nu exista span,din fericire era totul curat acolo si am facut aerisirea sitemului de alimentare de 3 ori din engine ->basic setings ->transfer fuel test si am dat la automat.Prima incercare a fost cu esec dar a doua incercare a fost cu succes a pornit mai greu ce e drept dar acum functioneaza bine,ce mai vreau sa-i fac e sa schimb si filtru de motorina cu toate ca are sub 10000 km de cand l-am schimbat.
    Sper ca aceasta informatie sa ajute.
    Multumesc!
     
    Ultima editare: 26 Feb 2019
    Bandog apreciază asta.
  6. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    @AudiA4B8 pai si tu zici ca aia e rezolvarea problemei? Cu siguranta ai o problema in sistemul de alimentare cu combustibil. Nu e normal sa ti se opreasca motorul in mijlocului drumului.
     
    MRR apreciază asta.
  7. dreiutz

    dreiutz 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2014
    Locație:
    Luxemburg
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI DETA 2016
    Cred ca a vrut sa zica workaround pentru a putea porni masina. Apoi probabil s-a dus la service pentru verificari deoarece clar e o problema. Probabil trage aer fals.
     
  8. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    dreiutz da, e workaround dar nu e o solutie permanenta. Intamplarea face ca eu am aceeasi problema, defapt pot sa zic ca e mai grava. La mine masina in panta de vreo 10 grade (cred eu) efectiv nu mai porneste deloc, cu conditia ca partea din fata sa fie mai ridicata ca nivelul rezervorului. Nu pot porni motorul nici macar cu fuel transfer facut la infinit.
    O singura data mi s-a oprit in mijlocul drumului fara eroare, si printr'o pura coincidenta am aflat ca nu se porneste sub unghi deoarece autoserviceul la care m-am dus recent avea parcarea in panta...

    De mentionat faptul ca am pompa de inalte relativ noua (aprox 30mii km) am verificat de span si nu am, pompa din rezervor si suplimentara sunt noi. A fost montat un filtru de motorina nou, pe cel vechi l-am taiat si era curat fara urme de metal sau altfel de murdarie, rezervorul la fel e curat fara urme de impuritati.

    Am eu niste suspiciuni pe o valva/termostat din circuitul de motorina... o sa revin cu informatii daca rezolv problema.
     
    Reviver și MRR apreciază asta.
  9. AudiA4B8 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant quattro, CAGA 143CP,2012
    @andyzaharia ,@dreiutz Am fost la service si nu au putut sa-mi spuna de unde ar fi problma deoarece masina functioneaza si nu apare nicio eroare pe tester
    Astea sunt rezultatele de la scanarea mea:
    Fuel metering valve 30.66%
    Fuel Pressure Regulator valve 15,87%
    High fuel pressure specified value 264000hPa
    Injection amount deviation cylinder1 -0.56mg/stroke
    Injection amount deviation cylinder2 0.10mg/stroke
    Injection amount deviation cylinder3 0.41mg/stroke
    Injection amount deviation cylinder4 0.04mg/stroke
    Regulator valve 26510 kPa rel
    Fuel high pressure ;actual 262700 hPa
    Fuel high pressure ;control difference -5000 hpa (diferenta asta asa mare cu minus nu stiu ce semnifica)
    Valorile de mai sus sunt cu motorul la ralanti

    Cum vi se par valorile astea ?La reprezentanta mi-au spus ca e totul ok si ca nu au ce sa-i faca .Daca se va opri din nou mi-au spus sa ma duc atunci si investigheaza,dar deocamdata totul functioneaza
     
    Ultima editare: 27 Feb 2019
  10. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Mie imi par valori normale. Presiunea din rampa la relanti tot e OK.

    O posibila cauza poate fi si la tine "preheating valve", fiind pe circuitul tur/return dintre rezervor si filtru/pompa suplimentara cred ca exista un risc destul de mare de a se bloca din cauza impuritatilor sau chiar din cauza modului in care e construita. Codul piesei e 8T0127247C, costa in jur de 30 euro.

    O sa revin cu un feedback dupa ce o schimb.
     
    Clauu, dreiutz, Reviver și alți 3 apreciază asta.
  11. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Am vazut-o de atatea ori sub prag dar niciodata nu m-am gandit ca este pt recirculare motorina :) Ma gandeam ca este iarasi vreo alta frumusete 'pt ca CJCB'
    Buna observatie!
     
    andyzaharia apreciază asta.
  12. Gherghina Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 2000 diesel, 2009
    Buna ziua,
    Am un audi A4 Bb8, 2009, cod motor CAGC. Am probleme cu trepidatii ale motorului la relanti. Am verificat presiunea combustibilului si oscileaza. Sa fie de vina regulatorul de presiune din rampa ? Atasez video.

     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In primul rand diagnoza se face cu VCDS original nu cu alte chinezarii.
    In al doilea rand ai toate "retetele" scrise pe forum si aici in topic despre cum trebuie sa procedezi pentru ca nu suntem la ghicitoare.
    In al treilea rand cine face diagnoza trebuie sa fie profesionist adica la electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.

    Nu mecanicul face diagnoza ci electricianul care iti spune tie si mecanicului ce are de facut.

    Un meserias bun nu este si una si alta. Tinichigiul repara si indreapta caroserii. Vopsitorul doar vopseste. Mecanicul nu este si electrician auto ci doar mecanic auto iar electricianul auto este doar electrician auto care citeste si face diagnoza, reparatii electrice si tot ce tine doar de electrica si atat fara mecanica.
    Invatati asta pentru ca lucrurile amestecate fac o varza din tot ce vreti sa faceti.

    Si nu in ultimul rand un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci pe cum am rezolvat o problema. Bafta.
     
    Reviver și Bogdan123 apreciază asta.
  14. Gherghina Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 2000 diesel, 2009
    Ok. Multumesc!
     
  15. stelian_pop

    stelian_pop 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca / Pfarrkirchen
    Masina:
    Audi A4 B8 11.2012, CJCA,143 CP.
    Verifica valoarea regulatorului de presiune din rampa cu VCDS . Sa verifici cand masina tremura !
    Cat iti cere si cat ai.Diferenta trebuie sa fie mica intre ele.
    Spor.
     
  16. IonutR. 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 , 2.0 -170 cp, 2010
    Salut,
    In seara asta ma îndreptam spre casa cu A4 B8, 2010, 170 cp, am parcurs 50 km apoi s-a aprins martorul spirala si clipea. Am observat ca motorul nici nu mai tragea. Am tras pe dreapta, am oprit, martorul a disparut dar nu a vrut nici cum sa mai porneasca. Am chemat un prieten cu un tester si au aparut erorile urmatoare (am atasat poza pentru a se observa mai bine), le-a sters si tot nu a pornit. Am chemat platforma si am dus-o la service dar pana maine ma gandeam daca are cineva idee ce ar putea fi. Multumesc.

    20190310_215953.jpg
     
  17. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Cel mai probabil adio pompa de înalte, cel puțin... Din păcate.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  18. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Corect, "cel putin".....:(.....injectoare, conducte, curatat rezervor....te compatimesc.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ionut s-a vorbit pe forum despre problema ta de zeci de ori. Eu nu intelg de ce tot intrebati si nu cititi nimic. Si nu inteleg de ce cand va cumparati masina asta nu faceti remedierile necesare pentru ca ulterior sa nu va coste reparatia cat pretul masinii la achizitie. Din pacate, este trist sa o spun dar, va meritati soarta cand va incredeti intr-o bucata de fier si credeti ca nu se strica niciodata.
     
  20. Boroană 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI, CAGA
    Salutare! Am citit topicul aproape integral și nu am văzut următoarea problema.
    Mașina pierde ulei pe lângă unul dintre injectoare. Există o alta varianta de a remedia problema inafara de a schimba tot blocul acela??
     

Distribuie pagina asta