1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Common Rail 2.0 TDI la Audi A4 B8 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de iulian_1976, 25 Feb 2012.

  1. cipri29

    cipri29 Bronze Member

    Înscris:
    12 Noi 2007
    Locație:
    Florești - Cluj
    Masina:
    A4 B8 2.0 tdi CAHA 2009, A2 1.4TDI ATL2004
    Da, se schimba oringurile si saibele de la injectoare. La mine asta a fost rezolvarea .
     
  2. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Pe fiecare injector se inlocuieste: saiba de foc,orig,piulite fixare si capac injector.
     
  3. niki24

    niki24 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,1.9TDI,170CP,2004.
    P0087 în 80% din cazuri se pare ca ți-a picat pompa...verifică dacă ai span în filtru, regulator de debit și în rezervor.

    Trimis de pe al meu ANE-LX1 folosind Tapatalk
     
  4. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Salut, am o problema cu masina mea, in vitezele 3, 4, 5 daca calc pedala la maxim dintr-o dată primele secunde tremura destul de tare masina se simte ca si cum s-ar ineca, daca accelerez normal nu se simte nimic doar la calcarea pedalei la maxim face asa. Aveti idee din ce cauza face asa?

    Specific ca am ambreiaju schimbat (Luk kit ambreiaj + volant), pompa cp3 , iar injectoarele sunt in parametrii normali (intre -0.25 cel mai putin si maxim +0.25 cam pe la valorile astea oscileaza in relantii cele 4 injectoare)

    Pe tester VCDS nu apare nicio eroare

    Las si un log poate imi spuneti ce parere aveti? Ca nu ma pricep sa il citesc din pacate :(

    Multumesc frumos!
     
  5. ovi2088 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    A4 , CAG , 2008
    Salut, am tot căutat pe forum dar nu am găsit nimic referitor la pompa tandem/vacuum 03L145100 . Am observat ca pierde foarte puțin ulei și ma gândeam s o schimb. Căutând pe net am văzut ca se vinde setul de garnituri pentru a o repara.
    A avut cineva de a face cu aceasta pompa ?
     
  6. Adrian Mihai 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Gorj
    Masina:
    Audi a4 b8 2009 2.0
    Salut . Ai rezolvat problema ? Care este cauza?

    Aceeasi problema o am si eu cu tremuratul in scaune la relanti si parca si schimbatorul vibreaza o data cu scaunele. Parca la mine, imjectoarele, nu sunt alimentate cum trebuie. Orice verific pe tester apare cu oscilatii. Tremuratul nu imi dau seama de unde este. Tremuratul nu este continuu are cateva secunde in care ruleaza perfect apoi imediat apare vibratul.
     
  7. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    In principiu tremuratul la ralanti este cauzat de o deviatie mare a presiunii din rampa comuna. Se poate folosi un VCDS pentru logarea presiunii in rampa comuna si daca deviatia este prea mare fata de presiunea nominala, ( ceruta de ECU - approx 230 barr in ralanti) de ordinul a 20 - 30 de bari, sau mai mare, se poate incerca o adaptare tot cu VCDS a electrovalvelor ce gestioneaza sistemul de inalta presiune. In cazul in care presiunea revine la cea nominala atunci ar trebuii sa dispara si tremuratul la ralanti. Daca presiunea nu devine constanta in ralanti se procedeaza la inlocuirea valvei metering si cea de relief urmata bineinteles de adaptare cu VCDS. Sper ca am reusit sa ma fac inteles si ca ceea ce am scris mai sus va ajuta la rezolvarea problemei cu tremuratul in ralanti. Bineinteles ca mai pot fii si alte cauze ca de exemplu injectoare defectuoase sau tampoane slabite, de aceea trebuie inceput cu un log al presiunii in rampa comuna. Bafta sa aveti !

    Sent from my HTC U11 using Tapatalk
     
    Alin Alina apreciază asta.
  8. Alin Alina

    Alin Alina 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2017
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A4 2.0 TDI an 2009
    Mulțumim
     
  9. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Bogdan123 nu cred ca poti face nici un fel de adaptare a valvelor. Cred ca le "adaptezi" prin inlocuire. Eu in VCDS nu am vazut optiune pentru adaptarea lor.
     
    gabi_74 apreciază asta.
  10. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Cred ca Bogdan123 prin ,,electrovalvele ce gestioneaza sistemul de inalta presiune" s-a referit la regulatorul de presiune din rampa.
     
  11. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Nu am VCDS la indemana, dar se face cam asa:

    VCDS, 01 - engine
    16 - security access
    Introduci " 27971" , apoi
    04 - basic settings,
    " reset fuel pressure and relief valve learned value "
    GO, done, go back.

    Citez din memorie, dar o sa revin cu poze cum ajung acasa.
     
    Alin Alina apreciază asta.
  12. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    @Bogdan123 cred ca confuzi cu alta marca/platforma. In VCDS nu exista asemenea optiune pentru resetare.

    Atasez un screenshot cu Basic Settings din ultima versie de VCDS.
     
  13. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Exista si o sa o demonstrez cand voi veni din vacanta. Acum nu am vcds la indemina.

    Sent from my HTC U11 using Tapatalk
     
  14. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Bogdan, nu e voie de demonstrare, ideea e sa postam informatii corecte pe forum si sa invatam unii de la altii. Eu nu am raspuns la postarea ta de dragul de a fi "Gica Contra" ci am facut-o pentru ca aveam VCDS-ul langa mine si nu mi-a luat decat 2 minute sa confirm ca nu exista acea optiune (cel putin pe VCDSul meu original). Eu as fi bucuros daca ar exista o asemenea functie care ar putea eventual reseta ceva. Dar daca e sa citim pdf-ul cu constructia motorului, valvele/solenoidurile de pe rampa si de pe pompa nu fac decat sa inchida/deschida circuitul respectiv de motorina(prin PWM din ce imi aduc aminte), nu au alt semnal care sa duca inapoi alte date la ECU, unicul senzor e ala de presiune de pe rampa, pe baza caruia se fac toate calculele cu presiunea.

    P.S.:

    Vacanta placuta in continuare !
     
  15. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Multumesc.
    Imi pare rau ca nu am decat Google la indemana. La unele modele poate sa fie in adaptari si nu in Basic Settings.
    Este o procedura care am facut-o de foarte multe ori si a functionat de fiecare data. In principiu nu este vorba de feedback de pe electrovalve ci ECU trebuie sa invete alte valori ale duratei impulsurilor ce le trimite la cele doua electrovalve in asa fel sa obtina o presiune in rampa comuna cat mai constanta. Datorita uzurii mecanice a celor doua electrovalve caracteristicile lor fizice se modifica si de aceea valorile invatate de ECU motor nu mai corespund. Ca sa invete alte valori trebuie resetate cele invatate deja. Bafta.

    [​IMG]
     
    Alin Alina, smurff și andyzaharia apreciază asta.
  16. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Foarte interesant, prin protocolul CAN ai acea optiune, eu prin UDS nu o am.... ce apare la mine e in screenshotul atasat. Nu am acel "Long adaptation" la mine.

    Multumesc de info Bogdane! ;)
     
    smurff apreciază asta.
  17. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Cred ca depinde de versiunea de software din ECU motor. Eu tot ce am intalnit pina acum CAGX aveam optiunea respectiva fie in "basic setings" fie in "adaptation". Am avut A4 B8 CAGB si avea optiunea, am avut A4 B8,5 CJCD si aveam optiunea respectiva si acum am A4 B9 DEUA si inca nu m-am uitat ispre, dar cred ca am optiunea si in VCDS si in VCP.

    Sent from my HTC U11 using Tapatalk
     
  18. roberttinta 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Apr 2018
    Locație:
    Rovinari
    Masina:
    audi a 4, B8, 2.0 tdi, 2009
    Salut. Cum ai rezolvat problema cu mersul sacadat la rece?
     
  19. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Incearca cu un alt EGR.
     
  20. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Asa cum am promis sa revin cu informatii pentru cei ce au probleme cu mersul neregulat in ralanti. Trebuie resetate valorile de corectie ale electrovalvei metering si de relief. Am vazut ca operatiunea este posibila numai la motoarele Euro 5 si Euro 6, nu si la Euro 4. In caz ca nu se reuseste trebuie inlocuite cele doua electrovalve pompa si rampa. Acesta procedura se va efectua numai daca presiunea din rampa comuna nu este stabila la ralanti. Este necesara o interfata VCDS sau VCP.

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
     
    andyzaharia apreciază asta.

Distribuie pagina asta