1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Common Rail 2.0 TDI la Audi A4 B8 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de iulian_1976, 25 Feb 2012.

  1. ssoriteu

    ssoriteu 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 2.0 tdi CGLC -2013
    Am avut acceasi cod Cod eroare : P019100 -- Fuel Rail Pressure Sensor A circuit -- passive / sporadic
    Am schimbat senzorul de pe rampa comuna -- apare in continuare -- Raspuns reprezentanta Germania -- odata masina a ramas fara curent si
    a fost pornita cu soc electric . La mine dupa aparitia becului galben daca alimentez cu minim 5 litri de motorina acesta se stinge -- am patit de
    cel putin 7 ori acest lucru
     
  2. Horkanon 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2019
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    exeo ST
    Buna ziua. Continui si eu sirul postarilor incercand sa expun urmatoarea situatie, si poate o sa primesc cateva recomandari, idei, pentru problema mea.
    1. mi a aparut eroarea p 2015 pentru care am cumparat kitul de limitare a cursei motorasului clapetei de admisie.
    2. Am montat kitul, am curatat galeria cu clapeti, am curatat egr.
    Cand am unceput procesul de montare al galeriei cu toate "maimutele" de pe ea, am tras cu ochiul spre supapele de admisie, iar la cilindrul 3 (cred) se vad supapele ca nu etanseaza. Atasez ceteva poze.
    Daca sunt membri pe forum care au cunostinte de mecanica, rog sa posteze daca stiu care ar fi problema. In regula sigur nu este .....ultimele doua poze.
    Pe vcds injectorul 3 are cu motorul cald valoarea 1.20 mg/ stroke
     
  3. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Este normal ce vezi tu acolo.
    Acel piston este in pozitia de admisie aer.

     
    alecs.ro apreciază asta.
  4. Horkanon 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2019
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    exeo ST
    Multumesc.
     
  5. Bebeleo

    Bebeleo 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A5 2.0 TDI , 2013 , 177 cp
    Salut , am pus mașina pe tester original Bosch, mi-a dat eroare la axul cu came , respectivul mi-a zis ca este deplasata distribuția , se poate deplasa ? Audi A4 b8 2009 , nu știu sigur dacă este de la distribuție.
     
    Ultima editare: 8 Oct 2019
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, se poate in timp/km. Se formeaza niste uzuri si acolo la curele, role. Mici intr-adevar, insa destul cat sa le citeasca anumiti senzori.
    Depinde si cum a fost pusa/stransa distributia, piese folosite, etc.
     
  7. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Daca distributia a fost montata corespunzator nu iese din plaja de lucru nici dupa 200 mii km si nu da eroare .
     
  8. Bebeleo

    Bebeleo 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A5 2.0 TDI , 2013 , 177 cp
    nucugheri
    Distribuția și pompa de apa 13 milioane.

    Am pus-o pe teste și da eroare la Ax-ul cu came, băiatul a zis ca ar fi de la distribuție.(distribuția a fost schimbată acuma 1 an). Unii zic ca poate de la senzorul de la Ax cu came ar mai putea fi.
     
  9. Mihai 37 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2016
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    A4 B6 1.9 TDI 2004
    Va salut,

    La motor 2.0 tdi CR filtrul epurator este separat sau in capacul de culbutori. Adică se poate schimba numai filtrul epurator
     
  10. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    E integrat in capac si nu face probleme
     
  11. akim200 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 2009 cod motor CAGA
    Salutare,
    A mai intalnit cineva eroarea asta pana acum ? Mentionez ca la masina din profil au fost facute schimburile la timp si niciodata condusa cu becul pe rosu la motorina, de 9 ani de cand o am daca s-a aprins de 2 ori.
    Porneste si se comporta normal numai ca din cand in cand apare eroarea asta (se aprinde spirala si intra in limp mode). O opresc, repornesc si dispare. Mereu este "high pressure", niciodată nu da" low". Am desfacut regulatorul de presiune dupa pompa de inalta si NU ARE PILITURA sau urme de mizerie. Iar senzorul de pe rampa a fost inlocuit acum 1 an. Multumesc.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Inlocuieste-l din nou. De data asta cu unul OE sau Bosch.
     
  13. sofo_bogdy

    sofo_bogdy 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2007
    Locație:
    Moreni
    Masina:
    Audi A4 B6 1,9 tdi 101 cp 2002
    Salutare!Am cumparat de curand un A4 B8 2010 ,143cp,CAGA si la scanare cu VCDS mi-a aparut urmatoarea eroare:
    5380 - Valve for Air Bypass Flap(n275)
    P1016 00[047]-Open circuit
    Dupa stergere,eroare reapare imediat.
    Ma puteti ajuta cu un cod pt piesa care trebuie inlocuita,eventual locatia ei in compartimentul motor?
    Multumesc anticipat!
     
  14. CheGuevara

    CheGuevara 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi a4 b6 2004
    Salut sofo_bogdy,
    Codul pentru piesa este 1K0906283A. Aceasi eroare o am si eu pe masina tot A4 B8 CAGA. Am eroarea dar masina functioneaza impecabil. Am achizitionat piesa dar nu am apucat sa o montez.
     
  15. akim200 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 2009 cod motor CAGA
    Cu unul original l-am inlocuit. Multumesc.
     
  16. sofo_bogdy

    sofo_bogdy 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2007
    Locație:
    Moreni
    Masina:
    Audi A4 B6 1,9 tdi 101 cp 2002
    Multumesc frumos pt raspuns!
     
  17. Adrian M. 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2019
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant 2014 Quattro 177cp
    Salut!
    Sunt posesorul unui A4 Avant 2014 Quattro.
    Azi, dupa aprox 20 minute de mers pe drum national, mi s-a aprins martorul bujii in bord, la o urcare in a 4-a, 3300 ture. Automat a scazut acceleratia si nu mai tragea bine.
    Dupa 5 min am oprit motorul si am repornit la drum, masina functionand perfect.
    Dupa alte 25 minute, tot turata in viteza 4 - 3500 ture. Aceasi problema... un singur martor aprins in bord, bujii (galben intermitent). Am mers asa cu ea 10 minute. Dupa, am oprit si la fel ca si prima data, a mers perfect - pana la destinatie (inca 20min).
    Stiind ca am facut un tester acum cateva zile, test care la momentul respectiv nu m-a ingrijorat - Debitmetrul de aer - pentru ca masina tragea/trage bine si fum nu scoate, il postez azi si va rog sa ma ajutati cu un sfat, sa mai fac inca un test? Sau problema mea de azi e datorata celor 2 erori?

    Multumesc
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este datorata celor 2 erori si nu numai. Fa diagnoza cu VCDS, original de preferat, nu cu alte mizerii chinezesti. Bafta.
     
  19. brasoveandan

    brasoveandan 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2019
    Locație:
    Alba
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Salut!
    Am o intrebare: are ceva daca fac amorsarea pompei de motorina cu o clona VCDS? Pot strica ceva?
    Multumesc!
     
    Ultima editare: 10 Ian 2020
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu.
     
    brasoveandan apreciază asta.

Distribuie pagina asta